Videa
Tesla u roadsteru výkon vůbec neudává, takže rovnice je v tomto případě k ničemu. Ovšem i kdyby výkon udávala, samotná znalost rovnice ještě nezaručuje správný výsledek, je potřeba rovnici i správně použít. Obávám se ale že zdejší redaktoři aby stejně nezvládli ani jedno z toho.
Jj, diky za odkaz na totalniho dogmatika.
Tady mas jeste jeden.
[odkaz]
Uz v roce 2015 prognostikoval krach Tesly..
Tady mas odkaz planu na pristi rok. Nejak to na krach nevypda 😄
[odkaz]
Myslim, ze vy vsichni Tesla haters budete cim dal vic nestastni 😉
Edit: kobalt se netezi jen v Kongu. A netezi ho jen Cina. [odkaz]
Tady mas jeste jeden.
[odkaz]
Uz v roce 2015 prognostikoval krach Tesly..
Tady mas odkaz planu na pristi rok. Nejak to na krach nevypda 😄
[odkaz]
Myslim, ze vy vsichni Tesla haters budete cim dal vic nestastni 😉
Edit: kobalt se netezi jen v Kongu. A netezi ho jen Cina. [odkaz]
Proč to sem píšu?
protože je to relevantní informace. Ta raketa narozdíl od toho auta existovala a fungovala😊
protože je to relevantní informace. Ta raketa narozdíl od toho auta existovala a fungovala😊
Nemam a neklanim se 😉
Jinak mas pravdu, jsem Tesla fan.
Ale taky fandim spouste jinych znacek..
Jinak mas pravdu, jsem Tesla fan.
Ale taky fandim spouste jinych znacek..
Krome poslednich dvou vet souhlasim.
Ale komu odevzdavas penize ty a ve znameni ceho?
Ropa navzdy? Qatar holding? [odkaz]
Ale komu odevzdavas penize ty a ve znameni ceho?
Ropa navzdy? Qatar holding? [odkaz]
China holding? chytráku?
podívej se , kdo drží pod palcem většinu těžby vzácných kovů do baterek...
Nejhorší je, když zaslepenej a káže.
[odkaz]
podívej se , kdo drží pod palcem většinu těžby vzácných kovů do baterek...
Nejhorší je, když zaslepenej a káže.
[odkaz]
.... má ho vyšší a to skoro jedenáckrát. >😁 >😁 >😁
To bude možné řídit pouze v antigravitační kombinéze. Jinak hrozí při akceleraci ztráta vědomí. 😄
To bude možné řídit pouze v antigravitační kombinéze. Jinak hrozí při akceleraci ztráta vědomí. 😄
Tak Jason Fenske to moc dokonale nevysvětlil a p.Dusil už tím tuplem ne. Sice Tesla jasně uvádí v parametrech, že těch 10 kNm je "wheel torque", nicméně jak známo točivý moment je otáčivý silový účinek působící na těleso - tedy konkrétní těleso - což v kontextu s pojmem wheel torque vyvolává docela zásadní nejasnost. Kola jsou na autě čtyři a Tesla nespecifikovala, jestli těch 10 kNm působí na každé z kol, nebo jestli momenty působící na jednotlivá kola snad diletantsky sečetli do nějaké "celkové hodnoty" což by byla pochopitelně dle výše uvedeného kravina.
Zatímco vy Teslafans jste bez sebe štěstím, jak málo stačí slabým duchem ke štěstí ......... máš doma modlu Muska? Klaníš se 5x denně jako musulmani? 😄 😄 😄
A opravdu dojede na jedno nabití z Plzně do Ostravy a zpět? I v zimě? >😒] >😒] >😒]
Reaguju na tvrzení, že by to mohl být nějaký součet celkové hodnoty. 😄
Je to prostě točivý moment u kol před převodem, který je tuším 9,7 : 1 .
Je to prostě točivý moment u kol před převodem, který je tuším 9,7 : 1 .
Vzhledem k tomu, že Tesla S P85D měla 930 N.m., je nesmysl, aby výkonnější Roadster měl menší krouťák. 😄
Mám pocit, že výkon motoru a kroutící moment je od nepaměti udáván na výstupním hřídeli motoru, aby byl objektivně porovnatelný. Za převodovkou nebo na kolech je vždy zkreslený a převody ovlivněný. Člověk, který má tuto metodiku v krvi, potom na ten falešný kouťák zírá s němým úžasem.
Stačily v minulosti dvě normy pro udávání výkonu SAE a DIN. (Stručně bez pohonu příslušenství motoru a s ním.)
Propagační masírka osidlovatele Marsu pokračuje. Vždy se najdou jedinci, kteří návnady spolknou a pod vlajkou pokroku rádi odevzdají své peníze hochštaplerům.