Aby si mohl uživatel udělat přesnější obrázek o produktu a měl možnost porovnání. Proto se svět snaží zavádět společné - stejné jednotky a i metodiky měření.
Mám pocit, že výkon motoru a kroutící moment je od nepaměti udáván na výstupním hřídeli motoru, aby byl objektivně porovnatelný. Za převodovkou nebo na kolech je vždy zkreslený a převody ovlivněný. Člověk, který má tuto metodiku v krvi, potom na ten falešný kouťák zírá s němým úžasem.
Stačily v minulosti dvě normy pro udávání výkonu SAE a DIN. (Stručně bez pohonu příslušenství motoru a s ním.)
Propagační masírka osidlovatele Marsu pokračuje. Vždy se najdou jedinci, kteří návnady spolknou a pod vlajkou pokroku rádi odevzdají své peníze hochštaplerům.
DonVito
2
Krome poslednich dvou vet souhlasim.
Ale komu odevzdavas penize ty a ve znameni ceho?
Ropa navzdy? Qatar holding? [odkaz]
Anonym
2
China holding? chytráku?
podívej se , kdo drží pod palcem většinu těžby vzácných kovů do baterek...
Nejhorší je, když zaslepenej a káže.
[odkaz]
DonVito
2
Jj, diky za odkaz na totalniho dogmatika.
Tady mas jeste jeden.
[odkaz]
Uz v roce 2015 prognostikoval krach Tesly..
Tady mas odkaz planu na pristi rok. Nejak to na krach nevypda 😄
[odkaz]
Myslim, ze vy vsichni Tesla haters budete cim dal vic nestastni 😉
Edit: kobalt se netezi jen v Kongu. A netezi ho jen Cina. [odkaz]
WinDiesel
1
Zatímco vy Teslafans jste bez sebe štěstím, jak málo stačí slabým duchem ke štěstí ......... máš doma modlu Muska? Klaníš se 5x denně jako musulmani? 😄 😄 😄
DonVito
2
Nemam a neklanim se 😉
Jinak mas pravdu, jsem Tesla fan.
Ale taky fandim spouste jinych znacek..
JDM
0
To ty se možná klanis Zemanovi, máš podobnou povahu, závidět úspěšným a chytrým... Chudáku
150 kWh
1
Viete vymenovať aspoň jeden vzácny kov ktorý podľa vás batérie v elektro autách obsahujú?
kalousek
1
Tak Jason Fenske to moc dokonale nevysvětlil a p.Dusil už tím tuplem ne. Sice Tesla jasně uvádí v parametrech, že těch 10 kNm je "wheel torque", nicméně jak známo točivý moment je otáčivý silový účinek působící na těleso - tedy konkrétní těleso - což v kontextu s pojmem wheel torque vyvolává docela zásadní nejasnost. Kola jsou na autě čtyři a Tesla nespecifikovala, jestli těch 10 kNm působí na každé z kol, nebo jestli momenty působící na jednotlivá kola snad diletantsky sečetli do nějaké "celkové hodnoty" což by byla pochopitelně dle výše uvedeného kravina.
Anonym
0
Celý je to blbost pro pitomce. Rovnici na přepočet výkonu a krouťáku jistě znáš z hlavy...ale spousta lidí ne,a ten dobytek je potřeba šokovat! >😒]
kalousek
3
Tesla u roadsteru výkon vůbec neudává, takže rovnice je v tomto případě k ničemu. Ovšem i kdyby výkon udávala, samotná znalost rovnice ještě nezaručuje správný výsledek, je potřeba rovnici i správně použít. Obávám se ale že zdejší redaktoři aby stejně nezvládli ani jedno z toho.
Majkl1
0
Vzhledem k tomu, že Tesla S P85D měla 930 N.m., je nesmysl, aby výkonnější Roadster měl menší krouťák. 😄
gil54
1
.... má ho vyšší a to skoro jedenáckrát. >😁 >😁 >😁
To bude možné řídit pouze v antigravitační kombinéze. Jinak hrozí při akceleraci ztráta vědomí. 😄
Majkl1
0
Reaguju na tvrzení, že by to mohl být nějaký součet celkové hodnoty. 😄
Je to prostě točivý moment u kol před převodem, který je tuším 9,7 : 1 .
kalousek
0
Tak prosté to bohužel být nemůže
Anonym
2
Proč to sem píšu?
protože je to relevantní informace. Ta raketa narozdíl od toho auta existovala a fungovala😊
Ada je zase tady
0
A neměla dolet jen 300km... :no:
DonVito
2
A Gagarinova bratra znas?
Anonym
0
>😁 >😁
wakantanka
3
A to jsem ti ctel tu nastenku sverit 😄
gil54
0
>😁
Ada je zase tady
0
A opravdu dojede na jedno nabití z Plzně do Ostravy a zpět? I v zimě? >😒] >😒] >😒]
jiras_
0
Kdyz si majitel nezapomene poznamenat cislo odtahovky, tak i oklikou pres Vary a Zlin 😄
Mám pocit, že výkon motoru a kroutící moment je od nepaměti udáván na výstupním hřídeli motoru, aby byl objektivně porovnatelný. Za převodovkou nebo na kolech je vždy zkreslený a převody ovlivněný. Člověk, který má tuto metodiku v krvi, potom na ten falešný kouťák zírá s němým úžasem.
Stačily v minulosti dvě normy pro udávání výkonu SAE a DIN. (Stručně bez pohonu příslušenství motoru a s ním.)
Propagační masírka osidlovatele Marsu pokračuje. Vždy se najdou jedinci, kteří návnady spolknou a pod vlajkou pokroku rádi odevzdají své peníze hochštaplerům.
Ale komu odevzdavas penize ty a ve znameni ceho?
Ropa navzdy? Qatar holding? [odkaz]
podívej se , kdo drží pod palcem většinu těžby vzácných kovů do baterek...
Nejhorší je, když zaslepenej a káže.
[odkaz]
Tady mas jeste jeden.
[odkaz]
Uz v roce 2015 prognostikoval krach Tesly..
Tady mas odkaz planu na pristi rok. Nejak to na krach nevypda 😄
[odkaz]
Myslim, ze vy vsichni Tesla haters budete cim dal vic nestastni 😉
Edit: kobalt se netezi jen v Kongu. A netezi ho jen Cina. [odkaz]
Jinak mas pravdu, jsem Tesla fan.
Ale taky fandim spouste jinych znacek..
To bude možné řídit pouze v antigravitační kombinéze. Jinak hrozí při akceleraci ztráta vědomí. 😄
Je to prostě točivý moment u kol před převodem, který je tuším 9,7 : 1 .