Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Testy

Zpět na článek

TEST Audi SQ5 TFSI quattro – Létat je tak snadné!

129 komentářů

Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
takže 3,0 BiTDI. Dnešní diesly s DPF a močovinou už toho zas tolik nenasmradí a pořád si vezmou o dost méně.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Spíš R6 Mercedes OM656 = to mi přijde nejzajímavější nafta současnosti
Avatar - Dinar
Dinar
V6 audi je také výborný motor, ale jinak zcela výjimečně souhlas, nový R6 MB je momentální špička, v kontextu s tím, co píše Kankunen, v autech urč. kategorií, typicky od vyšší střední nahoru a velká suv, nedává benzin díky existenci takových dýzlů racionálně moc smysl, vyloženě ho musí člověk chtít.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
R6 30, 40 i 50d sou taky dobrý motory [odkaz] a vůbec špatnej neni ani JLR AJD-V6 ale ten nejlepší může bejt jen 1 = a to mi teď přijde [odkaz]
Avatar - Dinar
Dinar
Těžko říct, jestli nejlepší absolutně, tj. bez rozdílu počtu válců a kubatury, zapomínáš na V8 tdi audi, ale mezi šestiválci je R6 MB momentální špička, problém je, že zatím je jen v esku.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Nezapomínám = V8 patří do Q7 a podobnejch oblud = do běžnýho osobního vozu ne. Tak to vidim = nejen já. R6 V6 může bejt víceméně v čemkoli

Prostě mě a dokonce nejen mě 😄 teď vychází OM656 jako nej nafta

OM656 je úplná novinka a furt eště nabíhá = v nejbližší době do CLS pak E včetně kabrioletu = další až během roku 2019
Avatar - Hittman
Hittman
V8 TDI do A8, bral bych ho i do A6
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
V tom případě radši nečti Vaculíkův test A8 V8 TDI 😉

A proč vlastně s horšim motorem = když tam dávaj skvělej [odkaz] ?
Avatar - Hittman
Hittman
To bych se nedoplatil za benzin 😉
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Jestli tě trápí účet u pumpy = proč A8? Náklady na servis a pojištění sou eště úplně jiná liga než plná 😉

Prostě do auta pokud možno vždycky nejlepší variantu = tady je to [odkaz]
Avatar - Hittman
Hittman
To mne netrápí, trápí mne to, proč bych měl jezdit o 5 litrů na 100 km více, než musím???
Avatar - _Karel_
_Karel_
Ono to asi 5 litrů nebude. Ale taky bych nenašel důvod. U S5 jo, ale Q5? Manželčin 3,0TDI z r.2009 se mi zdá (kromě spotřeby) dokonce lepší než můj novější typ. Zvuk bez výhrad, zátah bez výhrad....... Jen těch 9-9,5 při rozumné jízdě je téměř benzínových.
Avatar - Hittman
Hittman
Tak my máme to samé, 3.0 TDI Q r.v. 2009 a žere to +- 7,5litrů..
Když jsem jel ze Sobotky k nám do KM přes HK a OL, tak 6,2L...
Avatar - _Karel_
_Karel_
Ale v A6 a ne Q5. 😉
Avatar - Hittman
Hittman
á, to jsem dobře nepochopil... 😉
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Už sem to napsal = protože lepší/horší = takže proč horší?
Avatar - Dinar
Dinar
Osmiválce se dávaly i do aut střední třídy, v tom není problém, V8 dýzl v osobáku je poměrně nedávná záležitost i u mb nebo bmw, ale já samo nezapomínám, s kým tu diskutuju, takže mě podobné "argumenty" nijak neudivují. 😉

Že nejen tobě... to je taky úsměvný argument, při tvých nijakých zkušenostech s motory, o kterých tu vedeme řeč. >😁

Ano, já vím, že bude letos v CLS, sám si beru teď na rok éčko, abych zkusil, jestli si na ergonomický masakr ovládacích prvků MB budu schopen každodenním užíváním zvyknout, pokud ano, pak dalším autem bude právě CLS s tímto motorem. 😉
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Já vim že je = a taky vim proč to neni dobrá myšlenka. Proto od ní všichni odešli = včetně Panamery 😄

Taky nezapomínám = jen holt pracuju s aktuálnějšíma informacema :-!

Co ti na tom přijde úsměvný? Prostě nejen mě = i lidem s nesrovnatelně většíma znalostma a zkušenostma = než máme třeba my 2 dohromady 😉

Teta co neni teta a strejda co trochu je strejda měli loni 2 éčka a dobrý = tak to snad nebude problém 😄

Nevyhlásili ho nej autem roku = ale hodnotili ho kladně = a CLS s timhle motorem = to neni špatný :yes😒br /> Takže ti OM656 svym způsobem taky přijde nejlepší = pozoruhodná shoda 😉
Avatar - Dinar
Dinar
Panamera potřebuje dýzl jako ekonomickou variantu, u takto zaměřeného auta musí hrát prim vrcholných motorizací benzín.

Nezaklínej se Vaculíkama, prostě neteoretizuj, někde si auto s V8 tdi půjč, pak na ty své "jasné" závěry zapomeneš. Absence osmiválců je poplatná čistě emisním normám, audi naopak patří obdiv za to, že na ně stále nehodilo bobek, protože jakkoliv je dýzlový šestiválec dnes na excelentní úrovni, zde platí, že osmiválec je prostě lepší, byť papírově podobně výkonné, v reálu je osmiválec mnohem suverénější, má libozvučnější projev, je to prostě v dýzlech motorářský vrchol.
Avatar - white label
white label
To víš, on nic osobně zkoušet nepotřebuje, on má číslo na Vaculíka... >😁 >😒]
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Což má mimochodem mnohem větší hodnotu = než když ty něco vyzkoušíš = jak se asi shodnem = nebo? >😒]
Avatar - white label
white label
Samozřejmě, že pro tebe má "Vaculík" mnohem větší výpovědní hodnotu, než vlastní zkušenost, v tom se právě poměrně zásadně lišíme.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Jj lišíme = já vim že Vaculík se vyzná líp než ty = no a ty si to nepřipouštíš 😉
Avatar - white label
white label
Rozhodně to není odborník tzv. "na všechno", za kterého jej zjevně považuješ..., ale i kdyby, vlastní (osobní) zkušenost je nenahraditelná...
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Na všechno? Jak tě to napadlo? Na auta 😄

Jak tě napadlo že sem = proti vlastni zkušenosti? ;-\

Jen když je to tvoje vlastní zkušenost = a Vaculíkova = dávám přednost tý jeho :-!

Když budeš mít opačnej názor na hifi = dám zase spíš na [odkaz] takhle je to jednoduchý 😄

Jinak třeba Porsche i Accuphase [odkaz] velmi rád vyzkoušim sám 😉
Avatar - white label
white label
Na všechno, co se týče aut...
Navíc velmi rád jeho závěry koriguješ k obrazu svému...
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Jo.. 😄

Což se o tobě říct nedá.. 😉

Nekritický nadšení pár neoblomných diskutérů ACZ se prostě asi nikdy nezmění [odkaz] 😄

Radši si tipni [odkaz] a vyhraj = Vaculíkův a můj a BMW a MB a Jaguar názor na V8 naftu do osobních aut = nezměníš 😄
webpaja
Jejda, zase Vaculík. Už jsem myslel, že jsi se zaklínaním toho prodejného šaška skončil 😉

Podle toho co tu kdy od Vaculíka bylo, ti ten polochlapík odsouhlasí to, za co dostane karamelku.
Avatar - maxi!
maxi!
Accuphase - krasne spomienky na 90 roky..... a k tomu Dynaudio boxy, doteraz rad spominam! :-!
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Ne = takhle je to jednoduchý

Větší motor s víc válcema je pochopitelně lepší = i když Alpina R6 ujeden Panameře V8

Prostě nebajkař = stejně jako Vaculík ti to vysvětlí každej inženýr od MB, BMW nebo Jagu = to jen místní pohádkáři daj přednost V8 TDI před lepší variantou = což třeba v případě tý Panamery je fakt těžce ujetý 😉

Mít lepší třeba hybridní benzín a mluvit o libozvučnějšim projevu = to už neni ani * 😄

Když mluvíš o Vaculíkovi a jemu podobnejch = ty ti vysvětlej že reálnej smysl má nafta ca od 3,5 tuny = řek bych že smysl má už v autobusu typu Q7 apod.

Do Panamery kde sou skvělý benzínový možnosti = to může chtít jen..
Šimpanz
Panamera V8 ujede Alpině R6 rozdílem třídy.
[odkaz]
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Z víc důvodu neujede [odkaz] [odkaz] 😄
Avatar - iudex
iudex
Dinar Ti to napísal jasne: máš nulové skúsenosti s týmito motormi, takže ako obvykle len varíš z vody a píšeš "svoje názory", resp. v lepšom prípade dáš ako obvykle nejaký odkaz. Poznáš to: Keby mlčal, bol by filozofom. 😉
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Já teda filozofa v rodině mám = z nás chlapů je asi nejukecanější >😁

Je fakt že na baby ani on nemá 😄

Mě je fuk co mi kdo o mě píše = a že to je sakra často = a často neuvěřitelný věci >😒]

Hele kam na ty info chodíte? 😉
Avatar - white label
white label
A proto se V8 TDI do Panamery (i Cayennu) vrátí už letos v říjnu..., ty náš aktuální informátore! 😲 😉
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Cayenne = neni problém

Panamera = viz já 22:41 = tam ho může chtít leda.. 😉

Ostatně proč se to líbí tobě = proč radši horší možnost = když tam sou skvělý lepší? Obzvlášť hybrid? Proč poruchovější horší? Nejsi áda = tak proč horší možnost? 😄
Avatar - white label
white label
Já jsem snad někde napsal, že preferuju diesel do Panamery? Naopak jsem ti už párkrát napsal, že BYCH si případně počkal (do konce tohoto roku) na GTS.
Přesto je to skvělá motorizace třeba pro někoho, kdo to má primárně na delší dálniční přesuny apod. Hybridní benzínová V8 je sice raketa, ale taky ta cena a hmotnost..., přičemž "zadarmo" taky rozhodně jezdit nebude.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Já bych okamžitě hybrid = ale GTS beru

Neni to skvělá motorizace = do Panamery 😉
Avatar - Korendir
Korendir
Není OM656 trochu málo pro CLS, i pokud beru v potaz silnější variantu 340k? Malý výkon to není, ale pořád je to nafta. Viděl bych to někde kolem a více 400k a v benzínu. OM656 je ideál pro SUV a normál sedany. CLS beru jako prémii sport model 😉 Určitě přístí rok tam už dají M256 co je v S500. Nebylo by to lepší?
Avatar - iudex
iudex
Z môjho pohľadu potrebuje CLS silný dízel menej, ako veľké SUV typu GLE či GLS. Predsalen je o pár stoviek kíl ľahšia, plus výrazne lepšia aerodynamika, takže 3,0d s CLS cvičí podstatne lepšie, ako s SUV (pozn. hovorím o doterajšom V6 350d, s R6 asi ešte nik z nás nejazdil).
flipmode
No ty jses typek...proc ne V8 do osobaku? Naopak-neoturbenej V8, bez dalsich technickych "vychyravek", to mi chybi ve vyssi stredni. Bezporuchova zalezitost, v normalnim provozu pracujici na pul vykonu s velmi rozumnou spotrebou, zaroven krasnym zvukem a vykonovou rezervou. Klidne 50-70 tis km za rok a na motor nesahnes roky...po par letech nechat zene (ta by s tim jezdila za 8 litru), bez starosti 😉
Ale kdo by to dneska delal.
Hlavne dej do reakce min. 20 x rovnitko ===== >😁
Avatar - white label
white label
Jednalo se o dieselovou! V8.
flipmode
To jo, vim. Ja samozrejme mel na mysli benzin.... hamunasakra se odkazuje obecne na V8 nehodici se do niceho nez SUV
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Neodkazuje = odpovídá v diskuzi kde se bavíme jen o naftě = tak prostě nezdůrazňuju že se moje odpověď týká = taky jen nafty 😉
Avatar - _Karel_
_Karel_
Ne, že bych si dovolil to rozporovat, ale těch 8 litrů - to je co za auto s osmiválcem? 😉
flipmode
Tak ma zena jezdila s 2008 A6 4.2 V8 za 9.5 (ja jsem nejnizsi spotrebu mel 11.5, normalne okolo 13). Takze s nejakym novejsim motorem tohoto typu by to urcite okolo 8, mozna 8.5 zvladla 😉 ted jezdi s 2.0 TSi Passatem (2017) klidne pod 7, ja se pod 8 nedostanu nikdy.
Jezdi defenzivne, ale ne pomalu, dalnici dava 140-145 tachometrovych. Ale to jeji zrychlovani nesu tezce...
Avatar - _Karel_
_Karel_
Šikovná holka. 😄
flipmode
Jj, kvuli tomu jsem si ji vzal...teda ne kvuli te spotrebe, ale ze je sikovna >😁
flipmode
Mimochodem, nejakou dobu zpatky jsem jezdil v 2014 A8 V8 TDi - a moje byla schopna jezdit i tesne pod 7 litru. Nekecam 😄
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Z kopce? 😄

Na Spritmonitoru 9,53 - 11,77 :-! 😉
flipmode
Ty jsi clovek, ktery sice nejel nikdy v zadnem V8 apod., ale na zaklade clanku od Vaculiku, sprintmonitoru atd. tady budes rozdavat rozumy a delat chytryho. Kteri lidi myslis, ze pisi na SM? Lidi, kteri se zajimaji o auta, vetsinou muzi. Ma zena ani netusi, ze takova stranka existuje...a lidi se zajmem o auta, chlapi, jezdi vetsinou agresivneji. I ja jsem byl schopnej jezdit s A8 V8 TDi pod 9, pri dodrzovani predpisu a pohodove jizde.

Tve znalosti jsou ciste teoreticke, predavas tady rozumy bez vlastnich zkusenosti a neustale se odkazujes na clanky. Na kazdy clanek, ktery sem das, najdu tri, ktere rikaji opak. Vlastni zkusenost je nedocenitelna, ale tu ty nikdy asi nepoznas 😉
flipmode
A mimochodem-ne z kopce, trasa Vyskov-Brno treba. Nebo Kyjov-Brno. 😄
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Mě nechybí [odkaz] [odkaz] 😉
Avatar - rokyta.p
rokyta.p
ten je the best :yes: :-!
Avatar - white label
white label
Dieselová SQ5 přijde ještě letos (v listopadu).
Avatar - fOE
fOE
Vazne audi, na "eSku" za 2,3mil falesne vyfuky? 8-s
Avatar - _Karel_
_Karel_
Je to hanba. Za tyhlety ojeby (i ultra quattro) by je měli zákazníci vytrestat.Ale to se nestane.
_MT_
Pro tu dekoraci nárazníku je snad i falešný výfuk příliš. To by se museli víc snažit.
Avatar - white label
white label
Taky bych to nazval spíš "dekorací" zadního nárazníku..., i když "výfuky" to zřejmě evokovat má.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Zkus udržovat aspoň kontakt s realitou 😉
Avatar - _Karel_
_Karel_
Tak ono se dá říct, že všechny "falešné výfuky" jsou jen dekorací nárazníku. Ale je to jen slovíčkaření.
_MT_
Tak dekorace to bezesporu je. Dělá se to kvůli vzhledu. Ale tohle je sakra chabé. To to tam také mohli namalovat. Je to očividně slepé, nikde v tom není skutečný výfuk (typicky je část funkční; byť je to třeba dekorace, která je součástí nárazníku, nikoli výfukového potrubí, ale výfukové plyny z toho lezou, tady nada, a snaží se třeba vytvořit dojem, že jsou výfuky na obou stranách - tady budou výfuky na obou stranách, ale schované za nárazníkem).

Ano, je to falešný výfuk asi tak, jako jsou očividně slepé jakoby výdechy falešnými. Jen to není moc povedené. Neoblblo by to ani dítě. To byla pointa. Tady by dokonce mohlo mít problém pochopit, že to vůbec má představovat výfuk. I když je pravda, že ve skutečnosti zaslepení nebývá tak očividné jako na fotkách. Alespoň je to malé a není to přes půlku nárazníku.
Avatar - fOE
fOE
Ja si to pro sebe po strance vzhledu (neresme ted ze fakticky vyfuk maji vsechna ta auta) radim do 4 kategorii😒br /> 1) Proste auto s vyfukem [odkaz]
2) Auto s falesnou koncovkou vyfuku, ale vyfuk je za kazdou z tech koncovek [odkaz]
3) Auto s falesnyma koncovkama kde skutecny vyfuk nejde ke vsem z nich. Octavia RS TDI
4) Auto s kompletnim cirkusovym balickem => vyfuk otoceny do zeme a na narazniku zaslepene / nezaslepene designove kreace kde zadna z nich neplni zadny fakticky ucel. Audi pod kterou diskutujeme, zakladni MB C... bohuzel toho zacina byt stale vic a vic.

A stavim se k tomu😒br /> 1) super, ideal
2) subjektivne se mi to nelibi, jde o to se vizualne odlisit, ale funkce zustava zachovana, nemam s tim problem
3) tohle uz je "napul fejk"
4) cirkus, u auta za 2mil+ ctverec cirkusu
_MT_
Vidíme to tak nějak podobně. Předpokládám, že jsou za tím designeři. Když chtějí mít skutečné koncovky schované, budiž. Je to škoda, ale budiž. Je to alespoň čisté. Ale pak ať tam nedávají nějakou atrapu.
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
zlate casy poctivych aut su uz stejne za nami... a tych kdejakych nevkusnych fejkov na autach bude podla mna len a len pribudat... s tym nic nespravime ;-\
webpaja
Bla bla bla, ty zlatý čase >😁

Audi zaspalo dobu. BMW začalo koncovky výfuků dokonce zvětšovat, JLR taky.
flipmode
A podle toho zlaty casy nejsou pryc? Vzdyt to vidis vsude, mozna bmw zvetsuje koncovky, ale ani nelakuje vnitrky kufru (750 z r 2017), MB zase pouziva plasty, za ktere by se mozna i Korejci stydeli (2016 C klasse), Range Rover (tehdy v 2015) s 2 tis. najetymi kilometry me zase prekvapil nechutne vrzajicimi vnitrky dveri, kvuli kterym jsem to auto zavrhl.
Tlak zakazniku na cenu, norem EU atd. nuti vyrobce hledat "ojeby" a kazdy si s tim tak nejak poradi po svem. Nechtejme vsechno co nejlevneji, budme ochotni priplatit za kvalitu a bude to trosku lepsi. Ale EU to kdyztak za nas zvladne i tak 😉

A samozrejme narazime predevsim na fakt penez-neustaly rust, pozadavky na kazdorocni vyssi obrat a zisk...prilis kvalitni robustni auta (nebo jakykoliv jiny vyrobek), ktera dlouho vydrzi a nekazi se, do tohoto vzorce nezapadaji...
webpaja
To bych výfukem nenazýval 😉
Avatar - fOE
fOE
Tak koncovka vyfuku, nebo dekorace (jak v tomhle vlakne taky zaznelo), to mas fuk... ono to nema na zadne premii co delat, tim spis ne na zakladni, ti spis ne na eSku.

Ne, svet se proto nezborti, prodeje neklesnou, ale saskarna je to strasna. ;-\
Avatar - iudex
iudex
Súhlas. Je to trápne, na športovo ladenej prémii špeciálne. A vrchol je, ak je výfuk len za jednou "dekoráciou", to v zime vyznie pekne trápne, keď vidíš dym iba z jednej atrapy.
Inak fakt neviem, v čom je problém s klasickou viditeľnou koncovkou/koncovkami. To výrazne zdvihne dojem športovosti aj inak obyčajného auta: [odkaz]
Avatar - fOE
fOE
No, dojem sportovosti to sice zvedne, ale zrovna 4 koncovky vyfuku u ctyrvalce mi zase prijdou jako cirkus z druhe strany.
Za sebe napisu ze neni nad klasickou, kulatou koncovku vyfuku (soucast vyfuku) idealne po obou stranach zadi nebo obe uprostred. A cokoliv vic si dovolit jen u vicvalcu a i to jen obcas. Nevadi mi 4 koncovky na ///M, na AMG, (audi jde tradicni cestou dvou koncovek u RS modelu a to taky respektuju) na Porsche...
Avatar - iudex
iudex
Jasné, čisto funkčne je blbosť, aby mal radový štvorvalec 4 koncovky (to sú potom blbosť aj dve koncovky). Mne sa ale skrátka 4 koncovky páčia, napr. na GTI tá dvojica pôsobí možno až príliš skromne: [odkaz] a silnejšie Rko sa práve tou štvoricou koncoviek odlišuje: [odkaz]
A stále je to z môjho pohľadu decentné, cez čiaru mi napr. prídu "trumpety" na type R: [odkaz]
Avatar - white label
white label
Já bych dal k R4 jednu dvojitou koncovku, u GTI na levou stranu u eRka doprostřed.
Dvě samostatné kulaté po stranách se mi nikdy nelíbily (a čím delší, tím horší), když už solo koncovky, tak oválné (viz Audi RS).
_MT_
Mně se tedy celkem líbilo řešení na R32. Dvojitá uprostřed ala Cayman mě na větším HB tolik nebere. Působí to tak nějak subtilně na relativně velké zádi.

Oválné mám rád. Ale s dvěma kulatými po stranách problém nemám. Mám je radši než jednu dvojitou na straně.
Avatar - fOE
fOE
Chapu ze se s tim VW musel nejak poprat aby 1) golf zustal golfem a 2) golf R a golf GTI slo vubec rozeznat => tak holt vyfukem. Za me nestastne, focus RS s "jen" dvema koncovkama nevypada o nic hur nebo mene sportovneji nez Golf R (kdyz uz tak hur vypada ST).
To co ma vzadu Civic je komedie, ale, a honda klub snad promine, tam to aspon drzi jednu linii se zbytkem auta. >😒]

Ja trosku poupravim co pise WL, za mne golf GTI zustat tak jak je a R pak udelat po vzoru R32 (a krom jineho umistneni doprat vykonejsi variante i vetsi prumer treba, 300k "pocket rocket" by to urcite snesla).

Kazdopadne prave Golf R je takove zajimave zrcadlo SQ5. Stejny koncern dopreje svemu nepremiovemu HH nizsi stredni, v cene zacinajici na 6 cifrach, koncovky hned 4, a svemu strednimu SUV sve premiove znacky, ktere navic ma pod kapotou V6 (tedy svody tak jako tak povedou dvojmo), zazdi vyfuk za kusem plastu. Ja tomu proste nerozumim komu tohle mohlo prijit jako dobrej napad a proc.
Avatar - iudex
iudex
Mne sa proste tie koncovky na oboch stranách páčia, pôsobí to pekne symetricky a auto to aj opticky rozširuje. Koncovky len na jednej strane sú nesymetrické a nevyvážené a koncovkám v strede nemôžem prísť na chuť, autá mi s nimi pripadajú ako so stiahnutou *: [odkaz] [odkaz] [odkaz]
Aktuálne sa mi páči trend tmavých koncoviek (a celkovo čiernych doplnkov na rozdiel od chrómových) [odkaz]
Avatar - fOE
fOE
Ad cerne doplnky, tady treba ty koncovky vyfuku, tak tema to zacne a cernym plastem misto vyfuku to skonci. 😄
Je pravda ze HB je asi nejmene vhodna karoserie na uprostred zdruzene koncovky vyfuku, ikdyz s tim meganem nemam osobne nejmensi problem :yes: , ale nebavit se jen o HB tak nejhezci zade dneska: F Type S (ne R), Boxster / Cayman GTS atd.
Az si rikam jaka je skoda ze u aktualniho TT se u audi rozhodli koncovky sice priblizit, ale ne uplne😒br /> Minula: [odkaz]
Aktualni: [odkaz]
Ale jasne, tohle je ciste subjektivni (taky prezentuju jen svuj nazor).
Avatar - iudex
iudex
Iste, športiaky a superšporty sú iná liga, napr. Corvette s "trumpetami" v strede pôsobí inak ako CtR: [odkaz]
Btw. ten Megane je asi najlepšie implementovaný stredový výfuk medzi kompaktmi, tam s tým nemám problém, pekne to zapadá medzi ten difúzor.
Avatar - praděda7
praděda7
Někdo by tomu řekl 4 Trumpovi držťky....... 😉
JirkaX
U toho Meganu mi to už výfuk moc nepřipomíná. Proto mi uprostřed ani tak nevadí.
Avatar - wakantanka
wakantanka
Ked das koncovky do stredu na tazne mozes zabudnut 😄
Avatar - white label
white label
Po vzoru kterého GR32, toho prvního (G4), nebo toho druhého (G5)?
[odkaz]
[odkaz]
😄
_MT_
Tak mně dvě dvojité nevoněly ani na S5, ani osmiválec na tom nic neměnil. Mnohem radši jsem měl dvě oválné RS5. Dvě dvojité se mi líbí na něčem jako Ferrari. U Porsche s tím také nijak zvlášť problém nemám, jen se mi trochu paradoxně u SUV/ Panamery líbí víc základní koncovky než S-kové. S koncovkami ala Turbo problém nemám. Také dvě dvojité, ale jsou čtyřúhelníkové, ne kulaté. U čtyřválce je to pro mne šaškárna. To mě iritovalo na poslední S3.
Avatar - maxi!
maxi!
Q5 a X3 porovnat s GLA?
:-!
Šimpanz
GLA asi není soupeř pro Q5/SQ5, to spíše GLC
[odkaz]
[odkaz]
Avatar - white label
white label
Jasně, byla to jen řečnická otázka...
Avatar - maxi!
maxi!
nebola to recnicka otazka, chlapci - ved si pozrite tu zrovnavaciu tabulku v teste - tam je napisane GLA!!!
:-!
Avatar - white label
white label
Právě proto jsem napsal, že to byla řečnická otázka..., potom zřejmě nevíš, co to řečnická otázka je.
Avatar - Zappa
Zappa
aha, jasne - už chápem
Avatar - Dinar
Dinar
No, možná se jen spletl, i když maxi je směrem k MB naprosto nekritický, samo že ke Q5 patří GLC, ve verzi 43amg je to právě soupeř pro SQ5 a určitě velmi silný, GLC je povedené auto. 😉
Avatar - maxi!
maxi!
heheh, uz dva roky som nekupoval MB, momentalne mam uz druhy Velar ( no na ten som si tazko zvykal, ale teraz uz ho celkom mozem - uz spokojnost)
ja len to som pisal, ze oni maju v tabulke porovnanie Q5 proti X3 a proti GLA 😉
to ste si fakt nevsimli? :-!
Avatar - Dinar
Dinar
GLA nesnese srovnání ani s X1, bohužel, možná tak s těmi prcky od vw koncernu, arona, Q2, t-roc, je to malé a z hlediska provedení a projevu docela nepremiové auto.
Avatar - iudex
iudex
Ad X1: na lyžovačke pred hotelom parkovala záplava Xkových bavorákov a vypočul som si nezávisle od seba dva názory, že by skôr brali X1 (ale X3 bola ešte v predošlej generácii). Neviem, do akej miery sú si tie autá vlastnosťami podobné, každopádne pri GLA vs. GLC by sa to iste nestalo, tam tá diferencia je zjavná.
Avatar - praděda7
praděda7
Tož aktuální X1 se podle mě moc povedla. Nová X3 se oproti předešlému modelu, alespoň z profilu moc nezměnila. Tvar zadního 1/4 okna je stále přinejmenším diskutabilní....(ne debilní) .... 😉 A právě tam nová X1 vyniká. Tvar zadního 1/4 okna se jim moc povedl. Nevím, jesti tam náhodou nevidím influenci Kaškáju........ 😉
kyklop
GLA je auto skutočných pretolheadov >😁 Minimálne podľa Magistra/Cherokeeho.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Jestli myslíš petrolheady [odkaz] 😉
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Viz odkaz existuje i v použitelný verzi. Tady eště jeden odkaz [odkaz] 😉
Avatar - white label
white label
CLA/GLA totální propadáky..., nikdy jsem nepochopil, kdo za tyhle podivně vypadající NEMercedesy může dát tolik prachů... :no:
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Děláš si srandu? To je jako bych napsal že nechápu kdo může dát takový prachy za prémiový předokolky = no a dá 😄

Zajímavá je tahle nenápadná červená [odkaz] 321 hybridních koní, rozumná cena a velká spokojenost

Podle mejch zkušeností je spíš výjímka když se spojí fakt nadprůměrnej kvalitní výrobek, rozumná cena a velkej prodejní úspěch [odkaz] [odkaz] [odkaz] tohle je jedna z těch výjímek = bohužel spíš vzácnejch
Avatar - praděda7
praděda7
o vzduchovém odpružení......nevidím to nikde ve výbavě. Ani v základu ani na přání.... 😐
Šimpanz
Strana 27 ceníku nebo první položka v konfigurátoru "Adaptivní pneumatický podvozek" 55 800,- czk pro normální verze, 27 800,- czk pro SQ5.
Avatar - praděda7
praděda7
Díkec!
Avatar - white label
white label
Na rozdíl od minulé generace už má Q5/SQ5 možnost vzduchového odpružení.
Avatar - praděda7
praděda7
Tak tohle X3 M40i nabídnout nedokáže.....no a navíc SQ5 z profilu lépe vypadá a je taky o kapku kratší....
Avatar - white label
white label
Na druhou stranu má ta X3 lepší motor (40i).
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
:yes: :-! + :yes: 😄
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Nejlíp vypadá [odkaz] červená 😄
Avatar - white label
white label
Červená určitě a ideálně karmínově červená...😒br /> [odkaz]
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Mám tam osobní preferenci ale nemám problém ani s jednim odstínem 😉
Avatar - white label
white label
Chápu, nemáš problém s autem, jako s případnou osobní "preferencí" jistého koncernu... >😒]
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
S Porsche obzvlášť verzema GTS problém fakt nemám = tam vliv jistého koncernu zatim nedosáh >😒]

Sou i další slušný červený [odkaz] 😄
DonVito
Dnes v autosalonu dostalo X3 m40i 100% 😄
Avatar - white label
white label
No, tak pokud by to nebylo zrovna v primáckém Autosalonu, byl by to velký úspěch... 😉
Avatar - white label
white label
Mimochodem "Machiho" Impreza s "variátorem" tam dnes dostala 98%...
Avatar - _Karel_
_Karel_
Všichni tím pořadem opovrhujeme a stejně na něj koukáme >😒]
Ale 100% tam teda nepamatuju.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Nojo i hybrid Lexus LC500h dostal jen 97% 😄

Tohle téma hodnocení v procentech je důkladně probíraný i v mym oboru = a závěr je jednoznačnej: Je to totální kravina a naprostý oblbování lidí

To že 100% dostane SUV i když dle všeho fakt hodně povedený = je fakt prča = no a potvrzení že tohle jako hodnocení je: Totální kravina a naprostý oblbování lidí

[odkaz] :-!
Avatar - white label
white label
Dnes tam opět "velmi přísně" hodnotili tři auta s výsledky 96, 98 a 100%. Pecka, bomba a neskutečno...
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Nejen viz ten odkaz [odkaz] je to urážka diváka čtenáře = prostě urážka zdravýho rozumu 😐

Ale lidi na to koukaj a pořad je to úspěšnej = fakt je všechno nějak naopak 😄
Avatar - white label
white label
Svým způsobem je to u nás hlavně pořad jediný...
Avatar - Zappa
Zappa
pozeral som to a máš pravdu!
je to o ničom!
Avatar - white label
white label
Taky v češtině v TV nic moc o autech není. Ale já se na to nikdy nedívám naživo, abych mohl přetáčet, bez toho bych to nedal. Většinou se dívám cíleně na nějaký konkrétní test a klidně i bez zvuku. 😉
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Sou slušný slovenský testy a radši tu a tam něco od Honzy Koubka než Autosalon
Avatar - white label
white label
Ale to je na netu, ne v klasické TV.
webpaja
Koukat na to znamená, oceňovat jim to. Na tu hloupou bandu křupanů se nedívám leta a vůbec nelituju. Když na YT kontroluju autovidea, jednou za půl roku se odvážím juknout na nějaký test...ale většinou to nejsem schopen dokoukat 😉
Avatar - maxi!
maxi!
ja naopak rad to pozeram, je to super zabavna relacia s komickou figurkou - netreba to brat ako program o autach 😉
Mozno je to len parodia a my sme si to nevsimli??? :-!
webpaja
Mě uráží, že smýšlejí o veřejnosti jako o bandě tupců. Je to vlastně jen reklamní plátek. :-!

Když si vezmu Chvalu, Autožurnál nebo Topspeed, tak jste na tom mnohem lépe na SK. 😉
Avatar - Londonbridge
Londonbridge
Vcera som pozrel Martin z Martina ten tam ma celkom slusne auta len tie komentare su slabsie... testoval S 400 d novy radovy 6 valec 340 BHP . Jedina vec ma mrzi ze zostruju sankcie voci dieslakom mne uz zdvihli parkovne na rok od Aprila v Londyne zvysuju rocne parkovne pre dizlaky kde su platne parkovacie miesta pre permit holders only / vlastny drive way sa nerata / + pripravuju sa dalsie sankcie a poplatky... Tak ze seriozne musim rozmyslat o 6 valcovom benzine alebo hybrid benzin od MB. A to v dobe ked MB spustil do vyroby skvostny zamatovy radovy dizlak ...
Avatar - white label
white label
No, konečně má MB parádní dieselový šestihrnek..., sice to trvalo, ale stojí to za to. :yes😒br /> P.S. A ty devítikvalty se taky postupně zlepšují...
Avatar - maxi!
maxi!
:yes: