Testy
Vazne audi, na "eSku" za 2,3mil falesne vyfuky? 8-s
Je to hanba. Za tyhlety ojeby (i ultra quattro) by je měli zákazníci vytrestat.Ale to se nestane.
Pro tu dekoraci nárazníku je snad i falešný výfuk příliš. To by se museli víc snažit.
Taky bych to nazval spíš "dekorací" zadního nárazníku..., i když "výfuky" to zřejmě evokovat má.
Tak ono se dá říct, že všechny "falešné výfuky" jsou jen dekorací nárazníku. Ale je to jen slovíčkaření.
Tak dekorace to bezesporu je. Dělá se to kvůli vzhledu. Ale tohle je sakra chabé. To to tam také mohli namalovat. Je to očividně slepé, nikde v tom není skutečný výfuk (typicky je část funkční; byť je to třeba dekorace, která je součástí nárazníku, nikoli výfukového potrubí, ale výfukové plyny z toho lezou, tady nada, a snaží se třeba vytvořit dojem, že jsou výfuky na obou stranách - tady budou výfuky na obou stranách, ale schované za nárazníkem).
Ano, je to falešný výfuk asi tak, jako jsou očividně slepé jakoby výdechy falešnými. Jen to není moc povedené. Neoblblo by to ani dítě. To byla pointa. Tady by dokonce mohlo mít problém pochopit, že to vůbec má představovat výfuk. I když je pravda, že ve skutečnosti zaslepení nebývá tak očividné jako na fotkách. Alespoň je to malé a není to přes půlku nárazníku.
Ano, je to falešný výfuk asi tak, jako jsou očividně slepé jakoby výdechy falešnými. Jen to není moc povedené. Neoblblo by to ani dítě. To byla pointa. Tady by dokonce mohlo mít problém pochopit, že to vůbec má představovat výfuk. I když je pravda, že ve skutečnosti zaslepení nebývá tak očividné jako na fotkách. Alespoň je to malé a není to přes půlku nárazníku.
Ja si to pro sebe po strance vzhledu (neresme ted ze fakticky vyfuk maji vsechna ta auta) radim do 4 kategorii😒br />
1) Proste auto s vyfukem [odkaz]
2) Auto s falesnou koncovkou vyfuku, ale vyfuk je za kazdou z tech koncovek [odkaz]
3) Auto s falesnyma koncovkama kde skutecny vyfuk nejde ke vsem z nich. Octavia RS TDI
4) Auto s kompletnim cirkusovym balickem => vyfuk otoceny do zeme a na narazniku zaslepene / nezaslepene designove kreace kde zadna z nich neplni zadny fakticky ucel. Audi pod kterou diskutujeme, zakladni MB C... bohuzel toho zacina byt stale vic a vic.
A stavim se k tomu😒br /> 1) super, ideal
2) subjektivne se mi to nelibi, jde o to se vizualne odlisit, ale funkce zustava zachovana, nemam s tim problem
3) tohle uz je "napul fejk"
4) cirkus, u auta za 2mil+ ctverec cirkusu
2) Auto s falesnou koncovkou vyfuku, ale vyfuk je za kazdou z tech koncovek [odkaz]
3) Auto s falesnyma koncovkama kde skutecny vyfuk nejde ke vsem z nich. Octavia RS TDI
4) Auto s kompletnim cirkusovym balickem => vyfuk otoceny do zeme a na narazniku zaslepene / nezaslepene designove kreace kde zadna z nich neplni zadny fakticky ucel. Audi pod kterou diskutujeme, zakladni MB C... bohuzel toho zacina byt stale vic a vic.
A stavim se k tomu😒br /> 1) super, ideal
2) subjektivne se mi to nelibi, jde o to se vizualne odlisit, ale funkce zustava zachovana, nemam s tim problem
3) tohle uz je "napul fejk"
4) cirkus, u auta za 2mil+ ctverec cirkusu
zlate casy poctivych aut su uz stejne za nami... a tych kdejakych nevkusnych fejkov na autach bude podla mna len a len pribudat... s tym nic nespravime ;-\
Bla bla bla, ty zlatý čase >😁
Audi zaspalo dobu. BMW začalo koncovky výfuků dokonce zvětšovat, JLR taky.
Audi zaspalo dobu. BMW začalo koncovky výfuků dokonce zvětšovat, JLR taky.
A podle toho zlaty casy nejsou pryc? Vzdyt to vidis vsude, mozna bmw zvetsuje koncovky, ale ani nelakuje vnitrky kufru (750 z r 2017), MB zase pouziva plasty, za ktere by se mozna i Korejci stydeli (2016 C klasse), Range Rover (tehdy v 2015) s 2 tis. najetymi kilometry me zase prekvapil nechutne vrzajicimi vnitrky dveri, kvuli kterym jsem to auto zavrhl.
Tlak zakazniku na cenu, norem EU atd. nuti vyrobce hledat "ojeby" a kazdy si s tim tak nejak poradi po svem. Nechtejme vsechno co nejlevneji, budme ochotni priplatit za kvalitu a bude to trosku lepsi. Ale EU to kdyztak za nas zvladne i tak 😉
A samozrejme narazime predevsim na fakt penez-neustaly rust, pozadavky na kazdorocni vyssi obrat a zisk...prilis kvalitni robustni auta (nebo jakykoliv jiny vyrobek), ktera dlouho vydrzi a nekazi se, do tohoto vzorce nezapadaji...
Tlak zakazniku na cenu, norem EU atd. nuti vyrobce hledat "ojeby" a kazdy si s tim tak nejak poradi po svem. Nechtejme vsechno co nejlevneji, budme ochotni priplatit za kvalitu a bude to trosku lepsi. Ale EU to kdyztak za nas zvladne i tak 😉
A samozrejme narazime predevsim na fakt penez-neustaly rust, pozadavky na kazdorocni vyssi obrat a zisk...prilis kvalitni robustni auta (nebo jakykoliv jiny vyrobek), ktera dlouho vydrzi a nekazi se, do tohoto vzorce nezapadaji...
To bych výfukem nenazýval 😉
Tak koncovka vyfuku, nebo dekorace (jak v tomhle vlakne taky zaznelo), to mas fuk... ono to nema na zadne premii co delat, tim spis ne na zakladni, ti spis ne na eSku.
Ne, svet se proto nezborti, prodeje neklesnou, ale saskarna je to strasna. ;-\
Ne, svet se proto nezborti, prodeje neklesnou, ale saskarna je to strasna. ;-\
Súhlas. Je to trápne, na športovo ladenej prémii špeciálne. A vrchol je, ak je výfuk len za jednou "dekoráciou", to v zime vyznie pekne trápne, keď vidíš dym iba z jednej atrapy.
Inak fakt neviem, v čom je problém s klasickou viditeľnou koncovkou/koncovkami. To výrazne zdvihne dojem športovosti aj inak obyčajného auta: [odkaz]
Inak fakt neviem, v čom je problém s klasickou viditeľnou koncovkou/koncovkami. To výrazne zdvihne dojem športovosti aj inak obyčajného auta: [odkaz]
No, dojem sportovosti to sice zvedne, ale zrovna 4 koncovky vyfuku u ctyrvalce mi zase prijdou jako cirkus z druhe strany.
Za sebe napisu ze neni nad klasickou, kulatou koncovku vyfuku (soucast vyfuku) idealne po obou stranach zadi nebo obe uprostred. A cokoliv vic si dovolit jen u vicvalcu a i to jen obcas. Nevadi mi 4 koncovky na ///M, na AMG, (audi jde tradicni cestou dvou koncovek u RS modelu a to taky respektuju) na Porsche...
Za sebe napisu ze neni nad klasickou, kulatou koncovku vyfuku (soucast vyfuku) idealne po obou stranach zadi nebo obe uprostred. A cokoliv vic si dovolit jen u vicvalcu a i to jen obcas. Nevadi mi 4 koncovky na ///M, na AMG, (audi jde tradicni cestou dvou koncovek u RS modelu a to taky respektuju) na Porsche...
Jasné, čisto funkčne je blbosť, aby mal radový štvorvalec 4 koncovky (to sú potom blbosť aj dve koncovky). Mne sa ale skrátka 4 koncovky páčia, napr. na GTI tá dvojica pôsobí možno až príliš skromne: [odkaz] a silnejšie Rko sa práve tou štvoricou koncoviek odlišuje: [odkaz]
A stále je to z môjho pohľadu decentné, cez čiaru mi napr. prídu "trumpety" na type R: [odkaz]
A stále je to z môjho pohľadu decentné, cez čiaru mi napr. prídu "trumpety" na type R: [odkaz]
Já bych dal k R4 jednu dvojitou koncovku, u GTI na levou stranu u eRka doprostřed.
Dvě samostatné kulaté po stranách se mi nikdy nelíbily (a čím delší, tím horší), když už solo koncovky, tak oválné (viz Audi RS).
Dvě samostatné kulaté po stranách se mi nikdy nelíbily (a čím delší, tím horší), když už solo koncovky, tak oválné (viz Audi RS).
Chapu ze se s tim VW musel nejak poprat aby 1) golf zustal golfem a 2) golf R a golf GTI slo vubec rozeznat => tak holt vyfukem. Za me nestastne, focus RS s "jen" dvema koncovkama nevypada o nic hur nebo mene sportovneji nez Golf R (kdyz uz tak hur vypada ST).
To co ma vzadu Civic je komedie, ale, a honda klub snad promine, tam to aspon drzi jednu linii se zbytkem auta. >😒]
Ja trosku poupravim co pise WL, za mne golf GTI zustat tak jak je a R pak udelat po vzoru R32 (a krom jineho umistneni doprat vykonejsi variante i vetsi prumer treba, 300k "pocket rocket" by to urcite snesla).
Kazdopadne prave Golf R je takove zajimave zrcadlo SQ5. Stejny koncern dopreje svemu nepremiovemu HH nizsi stredni, v cene zacinajici na 6 cifrach, koncovky hned 4, a svemu strednimu SUV sve premiove znacky, ktere navic ma pod kapotou V6 (tedy svody tak jako tak povedou dvojmo), zazdi vyfuk za kusem plastu. Ja tomu proste nerozumim komu tohle mohlo prijit jako dobrej napad a proc.
To co ma vzadu Civic je komedie, ale, a honda klub snad promine, tam to aspon drzi jednu linii se zbytkem auta. >😒]
Ja trosku poupravim co pise WL, za mne golf GTI zustat tak jak je a R pak udelat po vzoru R32 (a krom jineho umistneni doprat vykonejsi variante i vetsi prumer treba, 300k "pocket rocket" by to urcite snesla).
Kazdopadne prave Golf R je takove zajimave zrcadlo SQ5. Stejny koncern dopreje svemu nepremiovemu HH nizsi stredni, v cene zacinajici na 6 cifrach, koncovky hned 4, a svemu strednimu SUV sve premiove znacky, ktere navic ma pod kapotou V6 (tedy svody tak jako tak povedou dvojmo), zazdi vyfuk za kusem plastu. Ja tomu proste nerozumim komu tohle mohlo prijit jako dobrej napad a proc.
Mne sa proste tie koncovky na oboch stranách páčia, pôsobí to pekne symetricky a auto to aj opticky rozširuje. Koncovky len na jednej strane sú nesymetrické a nevyvážené a koncovkám v strede nemôžem prísť na chuť, autá mi s nimi pripadajú ako so stiahnutou *: [odkaz] [odkaz] [odkaz]
Aktuálne sa mi páči trend tmavých koncoviek (a celkovo čiernych doplnkov na rozdiel od chrómových) [odkaz]
Aktuálne sa mi páči trend tmavých koncoviek (a celkovo čiernych doplnkov na rozdiel od chrómových) [odkaz]
Ad cerne doplnky, tady treba ty koncovky vyfuku, tak tema to zacne a cernym plastem misto vyfuku to skonci. 😄
Je pravda ze HB je asi nejmene vhodna karoserie na uprostred zdruzene koncovky vyfuku, ikdyz s tim meganem nemam osobne nejmensi problem :yes: , ale nebavit se jen o HB tak nejhezci zade dneska: F Type S (ne R), Boxster / Cayman GTS atd.
Az si rikam jaka je skoda ze u aktualniho TT se u audi rozhodli koncovky sice priblizit, ale ne uplne😒br /> Minula: [odkaz]
Aktualni: [odkaz]
Ale jasne, tohle je ciste subjektivni (taky prezentuju jen svuj nazor).
Je pravda ze HB je asi nejmene vhodna karoserie na uprostred zdruzene koncovky vyfuku, ikdyz s tim meganem nemam osobne nejmensi problem :yes: , ale nebavit se jen o HB tak nejhezci zade dneska: F Type S (ne R), Boxster / Cayman GTS atd.
Az si rikam jaka je skoda ze u aktualniho TT se u audi rozhodli koncovky sice priblizit, ale ne uplne😒br /> Minula: [odkaz]
Aktualni: [odkaz]
Ale jasne, tohle je ciste subjektivni (taky prezentuju jen svuj nazor).
Iste, športiaky a superšporty sú iná liga, napr. Corvette s "trumpetami" v strede pôsobí inak ako CtR: [odkaz]
Btw. ten Megane je asi najlepšie implementovaný stredový výfuk medzi kompaktmi, tam s tým nemám problém, pekne to zapadá medzi ten difúzor.
Btw. ten Megane je asi najlepšie implementovaný stredový výfuk medzi kompaktmi, tam s tým nemám problém, pekne to zapadá medzi ten difúzor.
Tak mně dvě dvojité nevoněly ani na S5, ani osmiválec na tom nic neměnil. Mnohem radši jsem měl dvě oválné RS5. Dvě dvojité se mi líbí na něčem jako Ferrari. U Porsche s tím také nijak zvlášť problém nemám, jen se mi trochu paradoxně u SUV/ Panamery líbí víc základní koncovky než S-kové. S koncovkami ala Turbo problém nemám. Také dvě dvojité, ale jsou čtyřúhelníkové, ne kulaté. U čtyřválce je to pro mne šaškárna. To mě iritovalo na poslední S3.
Q5 a X3 porovnat s GLA?
:-!
:-!
GLA asi není soupeř pro Q5/SQ5, to spíše GLC
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
Jasně, byla to jen řečnická otázka...
No, možná se jen spletl, i když maxi je směrem k MB naprosto nekritický, samo že ke Q5 patří GLC, ve verzi 43amg je to právě soupeř pro SQ5 a určitě velmi silný, GLC je povedené auto. 😉
GLA nesnese srovnání ani s X1, bohužel, možná tak s těmi prcky od vw koncernu, arona, Q2, t-roc, je to malé a z hlediska provedení a projevu docela nepremiové auto.
Ad X1: na lyžovačke pred hotelom parkovala záplava Xkových bavorákov a vypočul som si nezávisle od seba dva názory, že by skôr brali X1 (ale X3 bola ešte v predošlej generácii). Neviem, do akej miery sú si tie autá vlastnosťami podobné, každopádne pri GLA vs. GLC by sa to iste nestalo, tam tá diferencia je zjavná.
Tož aktuální X1 se podle mě moc povedla. Nová X3 se oproti předešlému modelu, alespoň z profilu moc nezměnila. Tvar zadního 1/4 okna je stále přinejmenším diskutabilní....(ne debilní) .... 😉 A právě tam nová X1 vyniká. Tvar zadního 1/4 okna se jim moc povedl. Nevím, jesti tam náhodou nevidím influenci Kaškáju........ 😉
GLA je auto skutočných pretolheadov >😁 Minimálne podľa Magistra/Cherokeeho.
Viz odkaz existuje i v použitelný verzi. Tady eště jeden odkaz [odkaz] 😉
CLA/GLA totální propadáky..., nikdy jsem nepochopil, kdo za tyhle podivně vypadající NEMercedesy může dát tolik prachů... :no:
Děláš si srandu? To je jako bych napsal že nechápu kdo může dát takový prachy za prémiový předokolky = no a dá 😄
Zajímavá je tahle nenápadná červená [odkaz] 321 hybridních koní, rozumná cena a velká spokojenost
Podle mejch zkušeností je spíš výjímka když se spojí fakt nadprůměrnej kvalitní výrobek, rozumná cena a velkej prodejní úspěch [odkaz] [odkaz] [odkaz] tohle je jedna z těch výjímek = bohužel spíš vzácnejch
Zajímavá je tahle nenápadná červená [odkaz] 321 hybridních koní, rozumná cena a velká spokojenost
Podle mejch zkušeností je spíš výjímka když se spojí fakt nadprůměrnej kvalitní výrobek, rozumná cena a velkej prodejní úspěch [odkaz] [odkaz] [odkaz] tohle je jedna z těch výjímek = bohužel spíš vzácnejch
o vzduchovém odpružení......nevidím to nikde ve výbavě. Ani v základu ani na přání.... 😐
Strana 27 ceníku nebo první položka v konfigurátoru "Adaptivní pneumatický podvozek" 55 800,- czk pro normální verze, 27 800,- czk pro SQ5.
Na rozdíl od minulé generace už má Q5/SQ5 možnost vzduchového odpružení.
Tak tohle X3 M40i nabídnout nedokáže.....no a navíc SQ5 z profilu lépe vypadá a je taky o kapku kratší....
Nejlíp vypadá [odkaz] červená 😄
Červená určitě a ideálně karmínově červená...😒br />
[odkaz]
Mám tam osobní preferenci ale nemám problém ani s jednim odstínem 😉
Dnes v autosalonu dostalo X3 m40i 100% 😄
Mimochodem "Machiho" Impreza s "variátorem" tam dnes dostala 98%...
Všichni tím pořadem opovrhujeme a stejně na něj koukáme >😒]
Ale 100% tam teda nepamatuju.
Ale 100% tam teda nepamatuju.
Nojo i hybrid Lexus LC500h dostal jen 97% 😄
Tohle téma hodnocení v procentech je důkladně probíraný i v mym oboru = a závěr je jednoznačnej: Je to totální kravina a naprostý oblbování lidí
To že 100% dostane SUV i když dle všeho fakt hodně povedený = je fakt prča = no a potvrzení že tohle jako hodnocení je: Totální kravina a naprostý oblbování lidí
[odkaz] :-!
Tohle téma hodnocení v procentech je důkladně probíraný i v mym oboru = a závěr je jednoznačnej: Je to totální kravina a naprostý oblbování lidí
To že 100% dostane SUV i když dle všeho fakt hodně povedený = je fakt prča = no a potvrzení že tohle jako hodnocení je: Totální kravina a naprostý oblbování lidí
[odkaz] :-!
Dnes tam opět "velmi přísně" hodnotili tři auta s výsledky 96, 98 a 100%. Pecka, bomba a neskutečno...
Taky v češtině v TV nic moc o autech není. Ale já se na to nikdy nedívám naživo, abych mohl přetáčet, bez toho bych to nedal. Většinou se dívám cíleně na nějaký konkrétní test a klidně i bez zvuku. 😉
Koukat na to znamená, oceňovat jim to. Na tu hloupou bandu křupanů se nedívám leta a vůbec nelituju. Když na YT kontroluju autovidea, jednou za půl roku se odvážím juknout na nějaký test...ale většinou to nejsem schopen dokoukat 😉
ja naopak rad to pozeram, je to super zabavna relacia s komickou figurkou - netreba to brat ako program o autach 😉
Mozno je to len parodia a my sme si to nevsimli??? :-!
Mozno je to len parodia a my sme si to nevsimli??? :-!
Vcera som pozrel Martin z Martina ten tam ma celkom slusne auta len tie komentare su slabsie... testoval S 400 d novy radovy 6 valec 340 BHP . Jedina vec ma mrzi ze zostruju sankcie voci dieslakom mne uz zdvihli parkovne na rok od Aprila v Londyne zvysuju rocne parkovne pre dizlaky kde su platne parkovacie miesta pre permit holders only / vlastny drive way sa nerata / + pripravuju sa dalsie sankcie a poplatky... Tak ze seriozne musim rozmyslat o 6 valcovom benzine alebo hybrid benzin od MB. A to v dobe ked MB spustil do vyroby skvostny zamatovy radovy dizlak ...
Prostě mě a dokonce nejen mě 😄 teď vychází OM656 jako nej nafta
OM656 je úplná novinka a furt eště nabíhá = v nejbližší době do CLS pak E včetně kabrioletu = další až během roku 2019
A proč vlastně s horšim motorem = když tam dávaj skvělej [odkaz] ?
Prostě do auta pokud možno vždycky nejlepší variantu = tady je to [odkaz]
Když jsem jel ze Sobotky k nám do KM přes HK a OL, tak 6,2L...
Že nejen tobě... to je taky úsměvný argument, při tvých nijakých zkušenostech s motory, o kterých tu vedeme řeč. >😁
Ano, já vím, že bude letos v CLS, sám si beru teď na rok éčko, abych zkusil, jestli si na ergonomický masakr ovládacích prvků MB budu schopen každodenním užíváním zvyknout, pokud ano, pak dalším autem bude právě CLS s tímto motorem. 😉
Taky nezapomínám = jen holt pracuju s aktuálnějšíma informacema :-!
Co ti na tom přijde úsměvný? Prostě nejen mě = i lidem s nesrovnatelně většíma znalostma a zkušenostma = než máme třeba my 2 dohromady 😉
Teta co neni teta a strejda co trochu je strejda měli loni 2 éčka a dobrý = tak to snad nebude problém 😄
Nevyhlásili ho nej autem roku = ale hodnotili ho kladně = a CLS s timhle motorem = to neni špatný :yes😒br /> Takže ti OM656 svym způsobem taky přijde nejlepší = pozoruhodná shoda 😉
Nezaklínej se Vaculíkama, prostě neteoretizuj, někde si auto s V8 tdi půjč, pak na ty své "jasné" závěry zapomeneš. Absence osmiválců je poplatná čistě emisním normám, audi naopak patří obdiv za to, že na ně stále nehodilo bobek, protože jakkoliv je dýzlový šestiválec dnes na excelentní úrovni, zde platí, že osmiválec je prostě lepší, byť papírově podobně výkonné, v reálu je osmiválec mnohem suverénější, má libozvučnější projev, je to prostě v dýzlech motorářský vrchol.
Jak tě napadlo že sem = proti vlastni zkušenosti? ;-\
Jen když je to tvoje vlastní zkušenost = a Vaculíkova = dávám přednost tý jeho :-!
Když budeš mít opačnej názor na hifi = dám zase spíš na [odkaz] takhle je to jednoduchý 😄
Jinak třeba Porsche i Accuphase [odkaz] velmi rád vyzkoušim sám 😉
Navíc velmi rád jeho závěry koriguješ k obrazu svému...
Což se o tobě říct nedá.. 😉
Nekritický nadšení pár neoblomných diskutérů ACZ se prostě asi nikdy nezmění [odkaz] 😄
Radši si tipni [odkaz] a vyhraj = Vaculíkův a můj a BMW a MB a Jaguar názor na V8 naftu do osobních aut = nezměníš 😄
Podle toho co tu kdy od Vaculíka bylo, ti ten polochlapík odsouhlasí to, za co dostane karamelku.
Větší motor s víc válcema je pochopitelně lepší = i když Alpina R6 ujeden Panameře V8
Prostě nebajkař = stejně jako Vaculík ti to vysvětlí každej inženýr od MB, BMW nebo Jagu = to jen místní pohádkáři daj přednost V8 TDI před lepší variantou = což třeba v případě tý Panamery je fakt těžce ujetý 😉
Mít lepší třeba hybridní benzín a mluvit o libozvučnějšim projevu = to už neni ani * 😄
Když mluvíš o Vaculíkovi a jemu podobnejch = ty ti vysvětlej že reálnej smysl má nafta ca od 3,5 tuny = řek bych že smysl má už v autobusu typu Q7 apod.
Do Panamery kde sou skvělý benzínový možnosti = to může chtít jen..
[odkaz]
Je fakt že na baby ani on nemá 😄
Mě je fuk co mi kdo o mě píše = a že to je sakra často = a často neuvěřitelný věci >😒]
Hele kam na ty info chodíte? 😉
Panamera = viz já 22:41 = tam ho může chtít leda.. 😉
Ostatně proč se to líbí tobě = proč radši horší možnost = když tam sou skvělý lepší? Obzvlášť hybrid? Proč poruchovější horší? Nejsi áda = tak proč horší možnost? 😄
Přesto je to skvělá motorizace třeba pro někoho, kdo to má primárně na delší dálniční přesuny apod. Hybridní benzínová V8 je sice raketa, ale taky ta cena a hmotnost..., přičemž "zadarmo" taky rozhodně jezdit nebude.
Neni to skvělá motorizace = do Panamery 😉
Ale kdo by to dneska delal.
Hlavne dej do reakce min. 20 x rovnitko ===== >😁
Jezdi defenzivne, ale ne pomalu, dalnici dava 140-145 tachometrovych. Ale to jeji zrychlovani nesu tezce...
Na Spritmonitoru 9,53 - 11,77 :-! 😉
Tve znalosti jsou ciste teoreticke, predavas tady rozumy bez vlastnich zkusenosti a neustale se odkazujes na clanky. Na kazdy clanek, ktery sem das, najdu tri, ktere rikaji opak. Vlastni zkusenost je nedocenitelna, ale tu ty nikdy asi nepoznas 😉