Příští sedan vyšší střední třídy z Koreje už nebude takovým exotem, jakým byl v minulých letech. První fotografie maskovaných prototypů sice neodhalují detaily, ale proporce vyhlíží dostatečně reprezentativně.
Niet sa čomu čudovať, že sa súčastná generácia opirusu moc nepredáva, ved´ kto je ochotný zaplatiť vyše miliona za vietnamca či vlastne kórejca. Na novom modely budú musieť poriadne zapracovať aby sa uchytil a nielen na dizajne , ale aj technike a s cenou nad milion to budú mať poriadne ťažké.
to nevím, ale taky nevím kde Matel vzal, že jsou to oficiální fotky. Na to abych poznal retuš nepotřebuju si ani pod tou fotkou přečíst, že je to rendering
Názor WCF se "terminologicky" liší od názoru zdejší redakce - vyhodnotili si tuhle oslí kůži jako kód VG, to souhlasí, ale tento kód patří projektu dvojčete Hyundaie Grandeur, čili pod úrovní Genesisu, s běžným předním náhonem. Úrovni Genesisu (RWD) by odpovídal "kód CH", ale ten podle WCF na špiónských obrázcích z americké pouště není. To pro upřesnění znakomluvy. Zde příslušný odkaz: [odkaz]
Ale ať je to VG nebo CH, jsem poměrně skeptický, pokud jde o nějaké skutečné nasazení v Evropě. Mraky propadu trhu se v USA stáhly nad Veracruzem a Santa Fé, do popředí se místo toho tlačí nepotopitelná Elantra ve dvojici se Sonatou, příklon k "malým" a "ekonomickým" vozům je zřetelný. Z toho soudím, že Kia bude mít přes velkolepou US roadshow problémy s marketabilitou Borrega, a že do srpna 2009, kdy má přijít do salónů model VG, bude asi muset korigovat i své představy o vyšší střední. Recese automobilového trhu - průmyslu je evidentní a velké vozy jsou její jasnou obětí číslo jedna.