Ferrari 308 GTS má ve své standardní podobě před zadní nápravou napříč uložen vidlicový osmiválec, ale tento konkrétní exemplář se místo něj pyšní trojicí elektromotorů a je aktuálně na prodej.
:-) Myslím že sa zhodneme na tom, že sa nezhodneme >:D
Pri renovácii veterána vždy záleží na tom, čo je v pláne potom s tým autom ďalej. Ak ho chceš pre seba tak sa snažíš ho zrenovovať do pôvodného stavu s minimom nových dielov. Ak ho chceš na kšeft, teda následne predať a zarobiť, potom je postup jasne iný.
Jedna vec je renovovať Taunusa a iná vec Ferrari (akékoľvek). Ak bol u tohto konkrétneho auta narušený rám, museli ho opravovať, nahrádzať tak či tak. Jediný rozdiel oproti prestavbe na elektro vidím v cene motora, kedy batery pack a motor zrejme budú lacnejšia varianta a takto majú unikátne elektro Ferrari, ktoré ale žiadny pravoverný fanúšik značky nemôže akceptovať.
videl jsi ty fotky auta pred renovaci? jen o nobvem motoru to fakt nebylo, takto poskozene starsi sportaky se vetsinou rozeberou na dily a co se da zuzitkovat se nasledne zuzitkuje pri renovaci jinych aut, protoze renovace toho auta by mohla stat o mnoho vic nrez jaka by nasledne byla cena toho auta, dela se to tak u vetsiny aut co prosli pozarem a je moznost ze byl narusenej ram auta, tady se ale delal znova i zadni ram presne pro potreby elektricke zastavby, takze se mohlo renovovat
308 GTS neni nijak zavratne cennej model, aby stalo zato ho dostat z ohoreleho do veteranskeho stavu, rekneme ze ho koupili za 10-15 tisic dolaru, pak by ho zrenovovali za 120-130 tisic dolaru a nasledne by v lepsim pripade nekde na drazbe dostali tak 130-140 tisic dolaru kde by 20% cinil poplatek drazby, tazke by prodelali v lepsim pripade tak 20 tisic dolaru, v horsim tak 50 tisic
[odkaz]
renovoval jsem kdysi Taunuse GT, takze trosku vim o cem je uskali renovace vraku na nalesteneho veterana, u auta co proslo pozarem bych se do renovace proste nepoustel, nosne casti muzou bej ve stavu kdy to bude jen obri ztrata financi
Ale no tak, Ferrari na baterky u mňa nie je Ferrari :-) Ja viem, že v budúcnosti aj také bude, ale takto ? Z klasiky? Tá prestavba tiež nebola zadara, takže zohnať hoc aj iný motor by hádam nebol až taký problém.
Stejně tak jako jsou prodejny náhradních dílů plný nových motorů pro 308 GTS.... Vzhledem k tomu jak to auto po požáru vypadalo, silně pochybuju, že by se motor dal zachránit. Takže buď na ND, nebo jiný motor a motor dělá Ferrari. A to si myslím, že je lepší toaster než třeba motor z Fiera...
Takže radši nechat shnít na vrakáči? Tenhle přístup alá český památkáři moc nechápu. A že má hnusný kola, no jo no, ale to je otázka vkusu a hlavně to není nevratná úprava. Takže proč ne.
Tomu kdo takhle znehodnotí a pošpiní klasiku usekat pazoury. Hlavně, že ten dobytek nezapomněl na černá kola. Z větší dálky to vypadá jako "plecháče" bez poklic. Snad už ta přiblblá "móda" brzy pomine. :no: