Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: První elektrické Ferrari je na prodej

Ferrari 308 GTS má ve své standardní podobě před zadní nápravou napříč uložen vidlicový osmiválec, ale tento konkrétní exemplář se místo něj pyšní trojicí elektromotorů a je aktuálně na prodej.
Zpět na článek
7. 1. 2018 19:14
7. 1. 2018 19:14
zajimavej pocin
skoda ze podobne stroje se v EU na znacky dostavaj tak slozite
Rozbalit vlákno
9
Avatar - wakantanka
7. 1. 2018 19:25
Re: zajimavej pocin
Ja takomuto niecomu hovorim svatokradez. A to nic proti EV.
Avatar - wladyk
7. 1. 2018 20:51
Re: zajimavej pocin
Tomu kdo takhle znehodnotí a pošpiní klasiku usekat pazoury. Hlavně, že ten dobytek nezapomněl na černá kola. Z větší dálky to vypadá jako "plecháče" bez poklic. Snad už ta přiblblá "móda" brzy pomine. :no:
8. 1. 2018 07:43
Re: zajimavej pocin
Takže radši nechat shnít na vrakáči? Tenhle přístup alá český památkáři moc nechápu. A že má hnusný kola, no jo no, ale to je otázka vkusu a hlavně to není nevratná úprava. Takže proč ne.
8. 1. 2018 11:00
Re: zajimavej pocin
No jo to je fakt. Vrakáče jsou plný 308 GTS >:D >:D
8. 1. 2018 11:32
Re: zajimavej pocin
Stejně tak jako jsou prodejny náhradních dílů plný nových motorů pro 308 GTS.... Vzhledem k tomu jak to auto po požáru vypadalo, silně pochybuju, že by se motor dal zachránit. Takže buď na ND, nebo jiný motor a motor dělá Ferrari. A to si myslím, že je lepší toaster než třeba motor z Fiera...
8. 1. 2018 10:06
Re: zajimavej pocin
ty ses taky svatokradez, to auto zachranili a kdyby z toho neudelali BEV, zrejme by to auto skoncilo na dily ;-)
Avatar - wakantanka
8. 1. 2018 13:20
Re: zajimavej pocin
Ale no tak, Ferrari na baterky u mňa nie je Ferrari :-) Ja viem, že v budúcnosti aj také bude, ale takto ? Z klasiky? Tá prestavba tiež nebola zadara, takže zohnať hoc aj iný motor by hádam nebol až taký problém.
8. 1. 2018 19:16
Re: zajimavej pocin
videl jsi ty fotky auta pred renovaci? jen o nobvem motoru to fakt nebylo, takto poskozene starsi sportaky se vetsinou rozeberou na dily a co se da zuzitkovat se nasledne zuzitkuje pri renovaci jinych aut, protoze renovace toho auta by mohla stat o mnoho vic nrez jaka by nasledne byla cena toho auta, dela se to tak u vetsiny aut co prosli pozarem a je moznost ze byl narusenej ram auta, tady se ale delal znova i zadni ram presne pro potreby elektricke zastavby, takze se mohlo renovovat

308 GTS neni nijak zavratne cennej model, aby stalo zato ho dostat z ohoreleho do veteranskeho stavu, rekneme ze ho koupili za 10-15 tisic dolaru, pak by ho zrenovovali za 120-130 tisic dolaru a nasledne by v lepsim pripade nekde na drazbe dostali tak 130-140 tisic dolaru kde by 20% cinil poplatek drazby, tazke by prodelali v lepsim pripade tak 20 tisic dolaru, v horsim tak 50 tisic

[odkaz]

renovoval jsem kdysi Taunuse GT, takze trosku vim o cem je uskali renovace vraku na nalesteneho veterana, u auta co proslo pozarem bych se do renovace proste nepoustel, nosne casti muzou bej ve stavu kdy to bude jen obri ztrata financi
Avatar - wakantanka
9. 1. 2018 09:08
Re: zajimavej pocin
:-) Myslím že sa zhodneme na tom, že sa nezhodneme >:D
Pri renovácii veterána vždy záleží na tom, čo je v pláne potom s tým autom ďalej. Ak ho chceš pre seba tak sa snažíš ho zrenovovať do pôvodného stavu s minimom nových dielov. Ak ho chceš na kšeft, teda následne predať a zarobiť, potom je postup jasne iný.
Jedna vec je renovovať Taunusa a iná vec Ferrari (akékoľvek). Ak bol u tohto konkrétneho auta narušený rám, museli ho opravovať, nahrádzať tak či tak. Jediný rozdiel oproti prestavbe na elektro vidím v cene motora, kedy batery pack a motor zrejme budú lacnejšia varianta a takto majú unikátne elektro Ferrari, ktoré ale žiadny pravoverný fanúšik značky nemôže akceptovať.
Avatar - Stejsn
7. 1. 2018 19:52
Tady mi to smysl dává,
kdyby někdo vykuchal původní motor a nacpal tam místo něj elektrárnu, tak bych prskal. Ale pokud se tím zachránilo vyhořelý auto, za mě dobrý.
Rozbalit vlákno
0