skoda ze podobne stroje se v EU na znacky dostavaj tak slozite
wakantanka
2
Ja takomuto niecomu hovorim svatokradez. A to nic proti EV.
wladyk
0
Tomu kdo takhle znehodnotí a pošpiní klasiku usekat pazoury. Hlavně, že ten dobytek nezapomněl na černá kola. Z větší dálky to vypadá jako "plecháče" bez poklic. Snad už ta přiblblá "móda" brzy pomine. :no:
TGreat
0
Takže radši nechat shnít na vrakáči? Tenhle přístup alá český památkáři moc nechápu. A že má hnusný kola, no jo no, ale to je otázka vkusu a hlavně to není nevratná úprava. Takže proč ne.
ryccardo
1
No jo to je fakt. Vrakáče jsou plný 308 GTS >😁 >😁
TGreat
0
Stejně tak jako jsou prodejny náhradních dílů plný nových motorů pro 308 GTS.... Vzhledem k tomu jak to auto po požáru vypadalo, silně pochybuju, že by se motor dal zachránit. Takže buď na ND, nebo jiný motor a motor dělá Ferrari. A to si myslím, že je lepší toaster než třeba motor z Fiera...
IPace
0
ty ses taky svatokradez, to auto zachranili a kdyby z toho neudelali BEV, zrejme by to auto skoncilo na dily 😉
wakantanka
0
Ale no tak, Ferrari na baterky u mňa nie je Ferrari 😄 Ja viem, že v budúcnosti aj také bude, ale takto ? Z klasiky? Tá prestavba tiež nebola zadara, takže zohnať hoc aj iný motor by hádam nebol až taký problém.
IPace
0
videl jsi ty fotky auta pred renovaci? jen o nobvem motoru to fakt nebylo, takto poskozene starsi sportaky se vetsinou rozeberou na dily a co se da zuzitkovat se nasledne zuzitkuje pri renovaci jinych aut, protoze renovace toho auta by mohla stat o mnoho vic nrez jaka by nasledne byla cena toho auta, dela se to tak u vetsiny aut co prosli pozarem a je moznost ze byl narusenej ram auta, tady se ale delal znova i zadni ram presne pro potreby elektricke zastavby, takze se mohlo renovovat
308 GTS neni nijak zavratne cennej model, aby stalo zato ho dostat z ohoreleho do veteranskeho stavu, rekneme ze ho koupili za 10-15 tisic dolaru, pak by ho zrenovovali za 120-130 tisic dolaru a nasledne by v lepsim pripade nekde na drazbe dostali tak 130-140 tisic dolaru kde by 20% cinil poplatek drazby, tazke by prodelali v lepsim pripade tak 20 tisic dolaru, v horsim tak 50 tisic
[odkaz]
renovoval jsem kdysi Taunuse GT, takze trosku vim o cem je uskali renovace vraku na nalesteneho veterana, u auta co proslo pozarem bych se do renovace proste nepoustel, nosne casti muzou bej ve stavu kdy to bude jen obri ztrata financi
wakantanka
0
😄 Myslím že sa zhodneme na tom, že sa nezhodneme >😁
Pri renovácii veterána vždy záleží na tom, čo je v pláne potom s tým autom ďalej. Ak ho chceš pre seba tak sa snažíš ho zrenovovať do pôvodného stavu s minimom nových dielov. Ak ho chceš na kšeft, teda následne predať a zarobiť, potom je postup jasne iný.
Jedna vec je renovovať Taunusa a iná vec Ferrari (akékoľvek). Ak bol u tohto konkrétneho auta narušený rám, museli ho opravovať, nahrádzať tak či tak. Jediný rozdiel oproti prestavbe na elektro vidím v cene motora, kedy batery pack a motor zrejme budú lacnejšia varianta a takto majú unikátne elektro Ferrari, ktoré ale žiadny pravoverný fanúšik značky nemôže akceptovať.
Stejsn
2
kdyby někdo vykuchal původní motor a nacpal tam místo něj elektrárnu, tak bych prskal. Ale pokud se tím zachránilo vyhořelý auto, za mě dobrý.
308 GTS neni nijak zavratne cennej model, aby stalo zato ho dostat z ohoreleho do veteranskeho stavu, rekneme ze ho koupili za 10-15 tisic dolaru, pak by ho zrenovovali za 120-130 tisic dolaru a nasledne by v lepsim pripade nekde na drazbe dostali tak 130-140 tisic dolaru kde by 20% cinil poplatek drazby, tazke by prodelali v lepsim pripade tak 20 tisic dolaru, v horsim tak 50 tisic
[odkaz]
renovoval jsem kdysi Taunuse GT, takze trosku vim o cem je uskali renovace vraku na nalesteneho veterana, u auta co proslo pozarem bych se do renovace proste nepoustel, nosne casti muzou bej ve stavu kdy to bude jen obri ztrata financi
Pri renovácii veterána vždy záleží na tom, čo je v pláne potom s tým autom ďalej. Ak ho chceš pre seba tak sa snažíš ho zrenovovať do pôvodného stavu s minimom nových dielov. Ak ho chceš na kšeft, teda následne predať a zarobiť, potom je postup jasne iný.
Jedna vec je renovovať Taunusa a iná vec Ferrari (akékoľvek). Ak bol u tohto konkrétneho auta narušený rám, museli ho opravovať, nahrádzať tak či tak. Jediný rozdiel oproti prestavbe na elektro vidím v cene motora, kedy batery pack a motor zrejme budú lacnejšia varianta a takto majú unikátne elektro Ferrari, ktoré ale žiadny pravoverný fanúšik značky nemôže akceptovať.