Ekonomika
Mercedes-Benz C na českém trhu: Ceny letos v létě klesly na úroveň neprémiové střední třídy
403 komentářů
Keď euro upravilo ceny premiovým značkám v takej výraznej forme,prečo sa to na mainstreame prejavuje tak málo?Rádovo 30-50tisíc,Cčko zlacnilo o 100tisic
507
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Souhlasim, ze C-klasse je fakt paradni auto, jen nejak nechapu, proc na fotce me vzdy dostane a ve skutecnosti me tak nejak moc nevzrusuje. Podle me to bude tim, ze ho vzdy vidim v cerne barve a ta se na nej podle me vubec nehodi. Jednou jsem ho videl v jine barve a hned to byl uplne jiny zazitek. Ja s tebou pouze nesouhlasim v tom, ze nejkrasnejsim autem v premiove stredni tride(a mozna i cele) je podle me nova A4, ale to je design a ten je 100% subjektivni. Proste A4 by vyhrala muj zebricek a u tebe zas Ccko. Jen nechapu ty vytky na interier, ja v tom tedy nesedel, ale ze by MB nejak odflakl interier? Uz jsem ale cetl spoustu prispevku o "nepovedenem" interieru C-klasse.
507
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Jj, souhlas, taky nechapu, proc musi byt sporotvni, ale beru to proste jako neduh teto doby, protoze to delaji proste vsichni. Ale vadi mi to pouze v te teoreticke rovine, ty designy me porad uchvacuji, rekl bych cim dal vic. Ja jsem proste audista, mel bych si na to nechat udelat papiry >😁 .
507
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tak to mne zase ne. Ono Audi vzdy delalo takovy kompromis mezi MB (elegance, komfort) a BMW (sport). Aspon tak mi to vzdy pripadalo. Takze trochu toho sportu tam nevadi, jen at to neprehani. Jsem moc zvedavy na novou A8 a pak novou A6.
507
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
No podle me je to proste neduh teto doby. Asi proste lide chteji sportovne vypadajici auta a automobilky musi drzet krok a kdyz chteji zaujmout, tak se musi snazit vypadat sportovne. No ja myslim, ze to Audi zatim nijak neprehani a A4 je opravdu prekrasna. Uvidime, jak bude vypadat ta A8 a A6.
507
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Mě teda jako sportovní připadaj tak akorát RS4 (moje nejoblíbenější Audi), RS6 a R8. O zbytku se v souvislosti se sportováním nedá moc mluvit. A to ani u řad S. To jsou jen rychlé dálniční e😜resy s hromadou výkonu. Ne však sporťáky. Navíc ani single frame mi nijak sportovní nepřijde...
Jn, RSka jsou docela drsne veci. Chtelo by to test RS6 - M5 - E63(65?? tady nevim)AMG. Dival jsem se na youtubu, ale nasel jsem jen velky srovnavaci test RS4 - M3 - C63 AMG z Top Gearu. Taky drsny.
507
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Co je na tom drsne? 😲 Vsechno. 3 krasna nadupana auta proti sobe, vzrusujici. Krasny zvuk motoru, pistici gumy. Krasny test. A z te 3 M5 - RS6 - E AMG (to oznaceni proste nevim) si nedovolim tipovat viteze. Asi tezko by se nejaky urcoval.
V zatáčkách bude asi vítězem (o prsíčka) M5 ve všech ostatních disciplínách své soupeře RS6 zašlape do země... Stejně tak to platí i v testu o třídu níže. Tam snad jen Mercedes bude v přímce nejrychlejší. Ale Merc a BMW jsou zadohraby, Audi je v quattru. Ty auta mají dost rozdílný charakter...
507
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Prečítaj si o tom aute niečo. Pozri testy a potom hodnoť. 😉
507
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
E63AMG má oproti RS6 tak trochu problémy s trakciou. A zrýchlenie mala v testoh slabšie ako uvádzal výrobca. Ale sú to len robné detailíky. Všetky tri tieto autá sú rakety, které nemajú konkurentov...
507
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
No pre mňa sú teda dôležitejšie konkrétne zkúsenosti a merania ludí, čo s tými autami jazdili ako strohé čísla na papieri. Až budeš sám vodič, poznáš, že napríklad spotreba tiež nemusí odpovedať tomu čo si čítal v katalogu, časopise alebo aj v techničáku.. 😉
No Vikingu, tady bych viděl slabinu Céčka i já. Ten interier není imho špatný, ale působí na mě nějak lacině. Volant je také dost nehezký. Z prémiovek vede v inerierech jednoznačně Audi (myslím tím z německého tria).
No ja ho videl jen na fotkach a tam mi prisel jako dustojny sve hvzede na predni kapote. Nevim, jako nemuzu to tak dobre ohodnotit, protoze jsem v tom neseedl. No pise se to hodne, ze Audi prost v interierech vynika a ja musim rict, ze se mi libi nejvic (coz je logicke, kdyz jsem audista, tak si me prece to Audi muselo necim ziskat >😁 ).
507
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
No mne podle fotek prijde dobry. Tak nevim. Asi to bude taky dost o pocitu - nekomu to prijde horsi, nekomu lepsi.
Sedni do něj až na to auto někde na saloně narazíš. Materiály rozhodně špatné nejsou i to zpracování je slušné. Ale když před tím vylezeš z Audiny (byť i osm let staré) ta architektura interieru mi přijde někdy z těch dob. Navíc to působí levněji i jak ta moje Audi. Řeknu k tomu jediné - minulá generace se mi zevnitř líbila více. Možná trochu změním názor až si prohlédnu C63AMG, i když to není zrovna nejprodávanější varianta... 😉
507
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
No byl jsem v zivote na jedinem autosalonu, Nitra 1998 a dodnes z toho mam superzazitek. Urcite si v brzke dobe zajdu do Brna. Bud pristi rok, nebo za 3 roky. Chtel bych v Brne studovat, takze bych to mel pak idealni. 😉
Neboj s klidně navštívit i autosalony v okolí tvého bydliště a auta si prohlédnout. No a to Brno... já byl naposledy docela zklamán, nějak ta úroveň jde dolu, ani tolik hezkejch holek tam nebylo...
Tak si schvalne daj po sebe A4, 3-ku a C-cko. Nech sa akokolvek moze niekomu zdat BMW interier strohy tak C-cko ostane na chvoste.
btw. je mi samozrejme jasne ze u Teba A4 vyhra! >😁
btw. je mi samozrejme jasne ze u Teba A4 vyhra! >😁
no ale ono to tak je. Najhodnotnejšie vyzerá A4, potom dlho nič, potom ľahko gýčovitá BMW3 a nakoniec totálne nezaujímavá C-klasse...
Interier 3-ky mi pride velmi strohy ale nie gycovy. A4 zase trocha "precackana"(brrr, to je odporny vyraz), ale C-cko to takzvane "projelo".
Minula generacia jasne lepsia a s E to bude asi podobne! Uvidime az uvidime a osahame. >😒]
Minula generacia jasne lepsia a s E to bude asi podobne! Uvidime az uvidime a osahame. >😒]
Pierro, pozri si HONDU ACCORD. Az na cudne madlo dveri a lacnu klucku otvarania dveri vyzera totalne perfektne. A ked je interier koza bleda a navi .. hm... Znesie porovnanie s A4, bez srandy (celkov ma ale ACCORD par chyb, zbytocnych, nema V6, atd...). Interier sa im ale podrail
Babo mne sa ale tá prístrojovka v Accorde, ten Star Trek štýl nepáči. Som v tomto smere skôr konzerva... Ale súhlasím, ža cez svoj futuristický vzhlad pôsobí velmi solídne...
C63 AMG - v tej som len sedel na autosalone a okrem uzasnych, fantastickych sedadiel postrehnes v interiery len drobne zmeny a ze to posobi na Teba ako par rokov stare audi, to si trafil uplne presne. A stare C-klasse na tom bolo fakt hodne lepsie
Na mňa to pôsobí ešte skôr ako stávajúca Vectra... 8-s
sohlasim interieru neco schazi!
1. Mne rozhodne vadi ze sat navigace nema kaplicku a vse se otevira z vnitrku auta.
2. interier neni smerovan na spolujezdce.
jinak z venci exterier parada.
1. Mne rozhodne vadi ze sat navigace nema kaplicku a vse se otevira z vnitrku auta.
2. interier neni smerovan na spolujezdce.
jinak z venci exterier parada.
najkrajsie auto triedy? No tazko... Ako nevyzera spredu zle, ale potom prepustili asi dizajnera, ako u Crossfire. Ten zadok im teda nevysiel a linia kudru pod zadnym sklom konci hodne vysoko nad linou bocneho zadneho auta a pri pohladu zo zadoboku ma pocit clovek, ze vidi dve zlepene auta... Navyse k bocnej linii su dost zle vyriesene klucky dveri... Nie nie, daju sa najst krajsie auta v triede zrejme....
Ak niekto ma pocit, ze C-klasse ma podarany interier, tak by mal zajs k ocnemu... Proste si tam sadnem a mam pocit, ze je v Opel Vectra snad... Tam proste MB prevkapivo zasetril a interier v starmo C-ku bol o triedu krajsi
Ak niekto ma pocit, ze C-klasse ma podarany interier, tak by mal zajs k ocnemu... Proste si tam sadnem a mam pocit, ze je v Opel Vectra snad... Tam proste MB prevkapivo zasetril a interier v starmo C-ku bol o triedu krajsi
Buď hvězda... a kup si konečně auto. Vedle na blogu jsem o tom napsal asi dvacet článků. Auto se kupuje tak, že si vyzmeš katalog a ceník a auto si sestavíš. Tak to (jasně, zkusmo) udělej dnes odpoledne s Apoštolem a s céčkem. Tehdy pochopíš, že jsou světy, které se nekříží...
Co je však na zváženou, to je to, proč zpevňování koruny odsledovaly velmi aktuálné automobilky prémiové a proč nabídku mainstreamovou (i supermainstreamovou) nechává tahle skutečnost poměrně v klidu... Každopádně je to u té prémie fantastické. Sice, jak sám zjistíš, prémie vyžaduje také prémiový přístup k výběru extras, takže počítej cca s 150 až 250 kolíky ještě navrch, ale i tak, dnes prostě střední diamantovej kovboj může koupit auto pod melouna. Což je opravdu zázrak...
P.S. Mít nejkrásnější kastli střední třídy za pár šupů, to stojí i za to si ji koupit na plecháčích. Nebo ne?
Co je však na zváženou, to je to, proč zpevňování koruny odsledovaly velmi aktuálné automobilky prémiové a proč nabídku mainstreamovou (i supermainstreamovou) nechává tahle skutečnost poměrně v klidu... Každopádně je to u té prémie fantastické. Sice, jak sám zjistíš, prémie vyžaduje také prémiový přístup k výběru extras, takže počítej cca s 150 až 250 kolíky ještě navrch, ale i tak, dnes prostě střední diamantovej kovboj může koupit auto pod melouna. Což je opravdu zázrak...
P.S. Mít nejkrásnější kastli střední třídy za pár šupů, to stojí i za to si ji koupit na plecháčích. Nebo ne?
507
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tak teda toto sa mi nepáči ani v najmenšom... ;-\
to "dřevo" je úžasné. Doufám, že je to jen fotkou 😐
Překvapilo mě, jak drtivě vede v anketě o optimální motorizaci pro třídu C motor 220 CDI. Nevím, možná, kdybych kupoval reprezentativní fleetová auta zaměstnancům, tak bych jim tam nějakou podobnou zrůdnost šoupl, abych ušetřl dvě koruny na kilometr. Ale pokud si to tam někdo nechá dát dobrovolně, tak to považuji za naprosté sebemrskačství. Pro Céčko je dieselový čtyřválec (navíc v tomto konkrétním případě nepříliš povedený) urážkou a naprosto to auto degraduje. Tak proč vítězí v anketě? Stádní reflex? Vždyť základní šestihrnek (nesrovnatelně lepší volba) stojí pořád pod 900!
507
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
No A4 ani CR nie je ziaden zazrak, skor tak konecne priemer. 220 CDI by som ale nechel ani omylom, sucasne stvorvalcove diesle MB naozaj nestoja za moc. 6valce, to uz je ina... Skoro kazda automobilka ma lepsi 4valcovy diesel (bmw, renault -aj ked to trvalo, psa, honda, toyota)
Dozvuky dýzlmánie v praxi, příští rok bude vpodobné anketě procento menší další rok zase menší. 😉 Jinak, i základní 180K je desetkrát lepší volbou u MB než jejich čtyřválcové dýzly. Pro céčko za rozumnou cenu vidím jako optimální variantu 200K.
Vedle v anketě o povedenosti designu G6 dostává golf jako vítěznou známku - dvojku. Jo, to sedí. V konextu s aktuální konkurenční nabídkou je už dnes G6 králem a je králem i následujících tří let... To je fantastické... odcházející generace modelu předává generaci nově přicházející žezlo z... prvního místě v Evropě.
507
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
dle toho známkování je jasně poznat, že G6 ani neurazí ani nenadchne. mezi výborně a dostatečně jsou minimální procentuální rozdíly.
S tím lze těžko souhlasit, vždyť 72% jej přijímá veskrze kladně...
ja tam teda vidim dost vyrovnanou paletu znamek - jen petek je malo coz se dalo cekat protoze petku si nezaslouzi. jenze jednicku taky ne. je to proste trojkař. zadnej zazrak ale taky zadnej propadak. je to presne to co vsichni cekali. nuda, ktera neurazi ale ani nenadchne...
Neznám ve světě aut při hodnocení designu pojem nuda. Mně nenudí ani Mazda 3, a že tam by bylo o čem psát, ovšem skutečnost, že v souvislost G6 tě napadá zrovna ten přívlastek o nudě, vypovídá než o jednom - nemáš vkus a nemáš voko. Což se tedy nevylučuje vůbec.
Mimochodem, v Evropě v mainstreamu ten Golf nadchne největší skupinu lidí... Je jich už víc než 25 miliónů. Můžeš se podívat kolik lidí nadchla například Mazda 3. Tohle je pravda o designu aut, nikoliv tvoje šilhavé oko...
Mimochodem, v Evropě v mainstreamu ten Golf nadchne největší skupinu lidí... Je jich už víc než 25 miliónů. Můžeš se podívat kolik lidí nadchla například Mazda 3. Tohle je pravda o designu aut, nikoliv tvoje šilhavé oko...
jo, ja vim. ferrari 430 je taky hnusny protoze to ma malo lidi 😄 i ten cee'd ma oproti golfu napaditej design, hezky predni svetla a je levnejsi. me je jasny, ze te to mrzi, ze se golf nekomu nelibi tak jako tobe ale tak to proste je. je to konzervativni design. neurazi nenadchne. muzes si rikat co chces ale tak to proste je...
Píši o kompaktech a pro ně je číslo číslem 25,000.000. Ano, ty patříš k těm lidem, kteří za nápaditější považují design cee´du. Proto se ti také líbí Mazda 6. Kdyby takových jako ty nebylo... a všichni měli vkus, je na krásná auta fronta až do Moskvy...
a ty vis co je vkusne ? to je k prinejmensim k smichu. muzes rict, ze golf je takova stalice, dlouho starne apod ale to vse kvuli jeho konzervativnimu designu, ktery nema zadny napadny prvek, nic co by ho delalo osobitym a krasnym. pro me nudny design. a nejsem jiste sam... a mazda 6 se mi libi, to je pravda. obvzlast ta americka verze 😄 ma to totiz styl. krasnej zadek, krasnej predek, vsude hezky detaily. ne jak "šedý" golf.
takze z pohladu designu je najkrajsie auto sveta Toyota Corolla. Ta nadchla celosvetovo najvacsiu skupinu ludi. to je tvoja logika. a ako si raz sam povedal, "kto je druhy, ten ako by ani nebol..."
btw, na zaklade coho si dovolujes urcit, kto ma vkus a kto nie? mas na to patent?
to potom povedz (alebo urobme anketu), kto je krajsi, ci tvoja zena, alebo napr. Megan Fox (a ta nema spolocne nic ani s Renaultom ani VW 😄
no a ked to vyhra MF, tak mas smolu, nemas vkus, vybral si si rasplu...
btw, na zaklade coho si dovolujes urcit, kto ma vkus a kto nie? mas na to patent?
to potom povedz (alebo urobme anketu), kto je krajsi, ci tvoja zena, alebo napr. Megan Fox (a ta nema spolocne nic ani s Renaultom ani VW 😄
no a ked to vyhra MF, tak mas smolu, nemas vkus, vybral si si rasplu...
>😁 >😁 >😁 >😁 brilantni :yes:
...
to je presne ono GTI, chapu tvoje nadseni do aut, ale nebud dogmatickej
...
to je presne ono GTI, chapu tvoje nadseni do aut, ale nebud dogmatickej
Nějak se ti to motá. Porovnáváme nahoře evropskou produkci v kompaktech, a v ní ten golf oslovil 25 miliónů lidí. Já netvrdím, že to je jediným důkazem nejlepšího designu... leč i toto se v tom úspěchu skrývá, a to velmi podstatnoui měrou. a co si zdejší čtenáři myslí o designu G6, to najdeš vedle na hlavní stránce. Na to další co píšeš snad v rámci slušnosti ani nebudu reagovat... :-!
1. ocividne mas problem so sledovanim vlastneho vlakna. riesi sa tu OT anketa o designe golfu vi.
2. ja som iba zovseobecnil tvoje tvrdenie na cely svet. to, ze sa ty bojis vytiahnut paty zo svojho "domaceho" piesocku, je tvoj problem. pochopitelne, mimo tvojho sveta tvoje "argumenty" stracaju platnost.
3. a k otazke vkusu ti poviem toto. keby si bol ozajstny chlap, tak sa svojej zeny zastanes aj keby vyzerala horsie ako fantozziho pina s tym, ze nejaka megan fox ti moze byt ukradnuta. lenze to by si potom de facto priznal, ze kazdy ma svoj vlastny vkus a neda sa porovnavat, kto ma lepsi a kto horsi. tym by si vsak stratil svoju "autoritu" vseznalka, ktory ma pravo hodnotit vkus inych a kazat, co je najlepsie. a to ty predsa nemozes. je to ubohe, GTI, ale tvoje ego a jesitnost su ti prednejsie ako vlastna zena. hanba ti... :no:
2. ja som iba zovseobecnil tvoje tvrdenie na cely svet. to, ze sa ty bojis vytiahnut paty zo svojho "domaceho" piesocku, je tvoj problem. pochopitelne, mimo tvojho sveta tvoje "argumenty" stracaju platnost.
3. a k otazke vkusu ti poviem toto. keby si bol ozajstny chlap, tak sa svojej zeny zastanes aj keby vyzerala horsie ako fantozziho pina s tym, ze nejaka megan fox ti moze byt ukradnuta. lenze to by si potom de facto priznal, ze kazdy ma svoj vlastny vkus a neda sa porovnavat, kto ma lepsi a kto horsi. tym by si vsak stratil svoju "autoritu" vseznalka, ktory ma pravo hodnotit vkus inych a kazat, co je najlepsie. a to ty predsa nemozes. je to ubohe, GTI, ale tvoje ego a jesitnost su ti prednejsie ako vlastna zena. hanba ti... :no:
proste starý mládenec, čo by si čakal >😁
ked je on stary mladenec, tak minimalne jedna zena mala v zivote obrovske stastie a ani o tom nevie. hoci, pani ing. mgr. kacanova by sa k nemu celkom hodila >😁
a co stale kartky razvor, malo miesta na nohy a podpriemerny kufor? Naozaj toto vsetko golf VI zvladne? (divne, na "supermainstream", vnutorny priestor by mal byt prioritou)
podpriemerny kufor? To všichni stěhujete nebo co? Na sportovní tašky nebo nákup to stačí bohatě 😐
spusta ludi nizsu strednu triedu uz poklada za rodinne auto.... a to nie len v CR a SR... Europa podla mna chce velky kufor v nizsej strednej. A uz aj kombi strednej aj v preimum sa zacina spamatavat a zvacsovat kufor (asi tak az na HONDU ACCORD, to zas japoncici nieco splietli)
To mas sice pravdu ale ja si uz ani nepamatam kedy som na nasej nizsej strednej naplnil po okraj kufor. Ved ked kupim sedacku, skrinu alebo chladnicku necham si ju doviezt. Nechapem to pachtenie sa za litrami objemu. 8-s
přesně tak.. na kočárek si nekoupím hatch, a když notně potřebuju objem (třebas dovča) tak si pučím rakev
rakev je otravna, piska to, zere Ti spotrebu, nemozes si urobit prestavku a nechat ju len tak (bez toho aby si sa bal, ze Ti ju nejaky dobrak slohne). a ked mas kocik a s dietatom jazdis, tak je to fakt limitujuce. Proste k nizsej strednej velky kufor patri a ked mudem chcet imagovku, pojdem skor do A3, alebo 1er...
no staci, ze sme isli styria v aute na dovolenku... staci ist zo zenou na vikend k svokre... mat kocik.. najde sa toho hodne.
Ja tiez nemam rad keci, ze sedan je na nic, lebo tam neodnesiem skrinku a podobne... Hold chcem auto v klasickom style, mam ho mat ( anemam rad ani liftback, styolve auta sa liftbac proste nerobia). ale nizsia stredna je o niecom inom... Co dokumentuje aj nizsia stredna kombi, ktora casto rozmermi batozinoveho priestoru prerasta aj strednu triedu kombiciek...
Ja tiez nemam rad keci, ze sedan je na nic, lebo tam neodnesiem skrinku a podobne... Hold chcem auto v klasickom style, mam ho mat ( anemam rad ani liftback, styolve auta sa liftbac proste nerobia). ale nizsia stredna je o niecom inom... Co dokumentuje aj nizsia stredna kombi, ktora casto rozmermi batozinoveho priestoru prerasta aj strednu triedu kombiciek...
jak říkám na dovču si klidně pučím rakev, buď za flašku od kámoše nebo přímo v prodejně. A na koč tu je kombík. Ale abych si kupoval něco podle věci, kterou naplno využiju jednou do roku..
no mna by zaujimalo, ako ked mas dve decka casto s nimi jazdis nabalis do 340l kufra... a nemusi to byt raz za rok...
507
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
miesto na posadku v zadu je tak mozno ked sedia za sebou dvaja 170cm... Mne je tam ale miesta malo. Zadny previs ma kazdy HATCH kratky ( a to mu aj zhorsuje pohodlie ak je nastaveny podvozok sportovo, sedany to zvladaju lepsie). Predny ma tak normalne na FWD...
Dizajn sa mi ale nepaci z inych dovodov (az na predok podla Scirocco, aj ked Scirocco malo byt viacej odvazne podla konceptu a VI mal ostat takto ako je, to by aspon nmebola nuda a Scirocco by bolo este posobivejsie - takto zas bude rozdiel medzi nim a GOLF IV GTI 3D mensi rozdiel a budu si konkurovat)
Dizajn sa mi ale nepaci z inych dovodov (az na predok podla Scirocco, aj ked Scirocco malo byt viacej odvazne podla konceptu a VI mal ostat takto ako je, to by aspon nmebola nuda a Scirocco by bolo este posobivejsie - takto zas bude rozdiel medzi nim a GOLF IV GTI 3D mensi rozdiel a budu si konkurovat)
507
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Uf, to je teda hoVado na kolech.... 8-s 8-s
nevím jak ostatním mě se na tu perdel vybaví corolla liftback z 98
Tohle je ošklivotí srovnatelný s Rhodiusem... či jak se ta korejská odpornost jmenuje. Klidně bys s tím mohl hodit strašit děti... >😒] Apropos myslíš že ten zadek je dost namyslenej???
Prečo porovnávate Passat a Mondeo s C-Klasse???Ved to sú autá vyššej kategórie,porovnávate hrušky s jablkami.
Apropo,čo sa týka cien Mercedesu,ich povestnú poruchovosť mercedes nezakryje ani nízkymi cenami,ak chcete byť stále v servise,kúpte si Mercedes
Apropo,čo sa týka cien Mercedesu,ich povestnú poruchovosť mercedes nezakryje ani nízkymi cenami,ak chcete byť stále v servise,kúpte si Mercedes
507
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Passat a Mondeo je vyššia stredná trieda,mercedes je stredná trieda.Počuj ty truhlík čo všade bol a všetko vie,vysvetli mi prosím Ta,Ty nadpriemerný inteligent,čo je zlé na tom príspevku.Už teraz sa neviem dočkať,čo múdre sem napíšeš
507
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
nekop zas nozickami, Posledna E-klasse MB prudko nevysla, hlavne kombi a problemov bolo s nimi viac ako dost, to by sa takej automobilke nemaloi stat.
Ze je ale PASSAT a MONDEO vyssia stredna, tak to je fakt na zlaty ventilek, konecne nejaky konkurent 😉
Ze je ale PASSAT a MONDEO vyssia stredna, tak to je fakt na zlaty ventilek, konecne nejaky konkurent 😉
nerad sa zastavam 507, sam na zaciatku dost meisal katerorie aut, ale PASSAT a MODNEO nie su vyssia stredna ani omylom, to si nemysli ani moja manzelka.
Mozno MONDEO rozmerom je mozno naozaj prerastene,a le nicim inym ako prerastenostou do vyssej strednej nepatri (vybava, motory, cena, nic). Trochu to aj mozno ma zachytit fakt, ze proste Ford pre EU vo vyssej strednej nic nema, podobne je na tom nova OPEL INSIGNIA.
VW na to ide inak, ze nema ziadneho priameho zastupcu vo vyssej strednej, nejak sa tak ako snazi, ze by to mohla byt Skoda SUPERB (co je tiez blbost,stejne ako ze oktavka je stredna) alebo urobili PASSAT CC. Ze by bol PASSAT vyssia stredna netvrdi ani VW samotne :-!
Mozno MONDEO rozmerom je mozno naozaj prerastene,a le nicim inym ako prerastenostou do vyssej strednej nepatri (vybava, motory, cena, nic). Trochu to aj mozno ma zachytit fakt, ze proste Ford pre EU vo vyssej strednej nic nema, podobne je na tom nova OPEL INSIGNIA.
VW na to ide inak, ze nema ziadneho priameho zastupcu vo vyssej strednej, nejak sa tak ako snazi, ze by to mohla byt Skoda SUPERB (co je tiez blbost,stejne ako ze oktavka je stredna) alebo urobili PASSAT CC. Ze by bol PASSAT vyssia stredna netvrdi ani VW samotne :-!
Hovoril som o Mercedese ako takom,nie o C-čku konkretne.Mercedes bol mercedesom tak do W124,potom už to išlo dole vodou,čo sa týka spolahlivosti.A čo sa týka konkrétne nového C-čka,materiály použité v tomto aute sú horšie ako v hociktorom neprémiovom aute.Ale hovor si čo chceš,ty si predsa najmúdrejší a všetko máš v malíčku,mal by si sa spojiť s pánom Glatzom,určite by takého schopného a vzdelaného človeka rád prijal vo svojom tíme.Nemám sa s tebou viac o čom baviť.
507
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Materialy v c-klasse su naozaj take trochu zvlastne, minimalne tak aj nazivo vyzeraju, mna sklamali.
Rozhodne nikto nemusi byt GLATZ, aby vedel, ze PASSAT ani MONDEO skutocne ani omylom nepatria do vyssej strednej.... Hm? A v tom ma pravdu aj 507.
a ako je na tom so spolahlivstou najnovsie C-klasse, to pochybujem, ze vies.
Rozhodne nikto nemusi byt GLATZ, aby vedel, ze PASSAT ani MONDEO skutocne ani omylom nepatria do vyssej strednej.... Hm? A v tom ma pravdu aj 507.
a ako je na tom so spolahlivstou najnovsie C-klasse, to pochybujem, ze vies.
Páni Vy ste asi naozaj slepí.ja som písal o poruchovosti Mercedesu ako takého,nie konkrétne C-čka.Dobre,Passat a Mondeo nepatria do vyššej strednej triedy,takže podla teba patria do kategórie C-čka,BMW3 a Audi A4???Pozri si dĺžku,rázvor a sadni si do tých aut.
507
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Konkretne A4 je normalne klasicka stredna trieda... Ze MONDEO vyrobilo nezmyselne velke auto, co do tejto triedy nepatri, to nie je problem konkurencie, ale MONDEA, ze si to akosi splietlo 😉 Razvor? MONDEO ma cca 2850, A4 cca 2800... Keby sa radsej auta nezvacsovali, ale skor odlahcovali, to by boo o mnoho lepsie
Co ma problemy so spolahlivostou z MB okrem tych E-cok?
Co ma problemy so spolahlivostou z MB okrem tych E-cok?
Cena C-Klasse se pomalu blizi jeho hodnote. Pod velice povedenym kabatem je nedustojny interier. Prostoru nema C-Klasse na rozdavani. Mercedes se ne a ne zbavit tech otravnych "Mercedesovin". Ovladaci packy pod volantem jsou dobrym prikladem. Nevracejici se volant dalsim. Problemy s elektronikou maji i jini, ale problem s prorezatelou karoserii po 4 letech ma malokdo. Je duvod myslet si, ze C-Klasse na tom bude jinak?
Na druhou stranu cena nyni skoro odpovida hodnote vozu. Oproti absolutne nicnerikajici A4 je jasnou hvezdou. Diky teto cene ma stredni trida problem. Passat je v teto skupine uplne na chvoste. Nezajimavy, nudny, bez jmena. Mondeo take bude muset reagovat.
I pres priznivou cenu je 3er stale nejlepsi volbou, C-Klasse i pres sve nedostatky je na druhem miste spolecne s IS a 93.
Na druhou stranu cena nyni skoro odpovida hodnote vozu. Oproti absolutne nicnerikajici A4 je jasnou hvezdou. Diky teto cene ma stredni trida problem. Passat je v teto skupine uplne na chvoste. Nezajimavy, nudny, bez jmena. Mondeo take bude muset reagovat.
I pres priznivou cenu je 3er stale nejlepsi volbou, C-Klasse i pres sve nedostatky je na druhem miste spolecne s IS a 93.
507
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Toho mudreho 507 si nevšimaj,ten možno sedel tak maximalne v Lade 2103,Mercedes ide dole vodou už dlhé roky,len si to tu niekto nevie a nechce priznať
Na Daniela je lepsi nereagovat. Uz davno mel dostat BAN, presne tak jako dostal na ostatnich serverech.
Verim, ze se M-B lepsi. V 90. letech prosel kvalitativni krizi. Problemy se rzi ma ale stale. Designove se C-Klasse povedlo. Interier bych opevoval mozna v Passatu, pro C-Klasse je ale nedustojny.
Verim, ze se M-B lepsi. V 90. letech prosel kvalitativni krizi. Problemy se rzi ma ale stale. Designove se C-Klasse povedlo. Interier bych opevoval mozna v Passatu, pro C-Klasse je ale nedustojny.
507
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Samozřejmě naprosto nesouhlasím, že je A4 nicneříkající. V ní jsem měl možnost se projet a cítil jsem se opravdu dobře už díky tomu, že vše působí dokonale a de facto je. V Cčku jsem seděl na posledním autosaloně v Brně a opravdu nic moc. Nejsem sice z nejmenších, ale vyloženě obr také ne, přesto mi byly ty sedačky prostě malé, což je docela ostuda na Mercedes střední třídy. O prostoru na zadních sedadlech, když jsem si chtěl sednout "za sebe" už ani nemluvím. Voňavá kůže je fajn, design interiéru je věc vkusu - mě osobně příliš nesedí, o to víc se mi pak líbí zevnějšek. Přesto, za ty peníze bych koupil raději Mondeo ba dokonce Passata, krom třícípé hvězdy na kapotě totiž nenabídne Cčko více, naopak, v mnoha ohledech daleko méně. Pokud bych pak chtěl mít prémiovku, tak v tomto případě bych šel za jedním ze zbývajících 2 Němců popř. Švédem.
O te A4 se neshodneme. Pro me je A4 absolutne nezajimavy, nic nenabizejici automobil. Zvlaste interier pusobi prilis neprijemne, odvadi pozornost, sedacky jsou prilis uzke. Ve stredni tride je dnes dobry vyber. Ve stredni tride je dnes vice nez dulezite porovnavat cenu a hodnotu nabizeneho vozu. Rozdily jsou velike a za urcity obnos se da u jednoho vyrobce dostat o tolik vice nez u druheho.
Interiér nebo všeobecně design je subjektivní záležitost, samozřejmě vše má své meze. Konkrétně interiér A4 je všeobecně hodnocen velmi vysoce - není ani nudný jako überauta ani zbytečně přeplácaný, je to úžasná kombinace vkusnosti, pohlednosti, sportu a elegance, to vše při minimálně velmi dobré ergonomii. Možná nejlepší z interiérů současnosti, alespoň pro mě. Pravda, sedáky mohou být pro rozvalitější nohy problémem, to je mínus, které mě netrápí 😄 přesto pochybuji, že to je až takový problém..
Pokud jde o cenu, je u Audi vysoká, ale jak jsem již psal - je rozdíl chtít auto střední třídy a chtít prémiovku, člověk musí vědět co chce, kam patří a čím se reprezentuje. Prémiovka pak MUSÍ poskytovat více než jen prémiovovou značku. A4 to splňuje do puntíku - řekni mi, krom svých subjektivních dojmů, jedinou opravdovou slabinu A4.. neexistuje. To čím se ohánějí zastánci VW, tj. vytříbený neprovokující design, tj. něco co spatřuji nikoli u nich, ale u Audi. Už dlouhé roky je to vrchol vkusu a nejnovější modely mě v tom ještě utvrdily.
Pokud jde o cenu, je u Audi vysoká, ale jak jsem již psal - je rozdíl chtít auto střední třídy a chtít prémiovku, člověk musí vědět co chce, kam patří a čím se reprezentuje. Prémiovka pak MUSÍ poskytovat více než jen prémiovovou značku. A4 to splňuje do puntíku - řekni mi, krom svých subjektivních dojmů, jedinou opravdovou slabinu A4.. neexistuje. To čím se ohánějí zastánci VW, tj. vytříbený neprovokující design, tj. něco co spatřuji nikoli u nich, ale u Audi. Už dlouhé roky je to vrchol vkusu a nejnovější modely mě v tom ještě utvrdily.
507
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Interier A4 je hodnocen pozitivne v ramci materialu a zpracovani. Pisi pouze sve nazory. Uz jsem o nepohodlnych sedackach napsal, ovladani klimatizace je prilis nizko a po dobu serizovani je pozornost uplne mimo silnici. Vysoke hrany stredni konzole take znesnadnuji ovladani. MMI je uz vrcholem neergonomie a sloziteho ovladani. I majitel A4 musi zastavit pri pouzivani MMI.
Co se tyce designu, ano jde o subjektivni pocity. Technicky se Audi snazilo vylepsit podprumerny podvozek a z neho vyplyvajici spatne jizdni vlastnosti "na hrane". Tato hrana je vsak jinde nez u konkurence, tudiz mznosti ridice jsou casto dale nez moznosti podvozku. U nove A4 je tento nevar o neco malo potlacen, stale je vsak v porovnani s konkurenci pozadu.
V premiovem segmentu jde take o jmeno. Audi za sebou tahne pomyslny smrad Volkswagenu a to ho (nejen) u me srazi velice nizko.
Co se tyce designu, ano jde o subjektivni pocity. Technicky se Audi snazilo vylepsit podprumerny podvozek a z neho vyplyvajici spatne jizdni vlastnosti "na hrane". Tato hrana je vsak jinde nez u konkurence, tudiz mznosti ridice jsou casto dale nez moznosti podvozku. U nove A4 je tento nevar o neco malo potlacen, stale je vsak v porovnani s konkurenci pozadu.
V premiovem segmentu jde take o jmeno. Audi za sebou tahne pomyslny smrad Volkswagenu a to ho (nejen) u me srazi velice nizko.
507
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Danieli to chovani, to chovani. Uz jsi mel namale. Zamysli se nez zacnes urazet. Myslim, ze by ti jedna vystraha mela stacit. Takovy BAN pro tebe by nam vsem velice ulehcil.
Smdra VW?že to ide aj po slepu,TY TUPEC!. Matelko , Matelko, dva bohemizmy a jedna urážka, pamätaj, do nedele je ešte na zabanovanie dosť času, nemusíš sa tak snažiť, ty jeden nepodarený český-slovenský kecal.
Nemám s ovládáním MMI žádné zkušenosti, ale podobně kritické poznámky k ergonomii jsem v žádném z testů našich ani zahraničních médií neodhalil, sedačku někde zmínili, jinde ne.. Osobně mám taktéž sportovní postavu a s pohodlím jsem neměl nejmenší problém, naopak, sedělo se mi výborně.
Podprůměrný podvozek? 😄 To snad ne..
Smrad VW? No jak se to vezme, já subjektivně vnímám Audi daleko méně jako koncernovku VW než Škodovku.. navíc ten tvůj smrad VW, nebude to brzy spíše smrad Porsche..? A to bych rád čuchal 😄
Podprůměrný podvozek? 😄 To snad ne..
Smrad VW? No jak se to vezme, já subjektivně vnímám Audi daleko méně jako koncernovku VW než Škodovku.. navíc ten tvůj smrad VW, nebude to brzy spíše smrad Porsche..? A to bych rád čuchal 😄
Pro tebe jsou u A4 sedecky uzke, to je jeden z duvodu proc jezdim v A4 a ne v mercedesu, aby moje telo nelitalo ze stranu na stranu jako v kresle.
Ted je otazka kolik mas v pase ze potrebujes misto sedacky ktera drzi telo kreslo >😁
Ted je otazka kolik mas v pase ze potrebujes misto sedacky ktera drzi telo kreslo >😁
Ja jezdim podle toho, aby moje telo nelitalo ze strany na stranu. Myslim, ze patrim mezi sportovni postavy. Naprosta vetsina muzu meho veku a postaveni se "pysni" prebytkem v pase.
Spise jde ale o to, ze nechci mit kolena jako divka v uzke sukni. Pri rizeni se musim citit pohodlne, nicim neutesnovan. Zde by se koncern VW mohl ucit od svedske dvojky jak se delaji sedadla.
Spise jde ale o to, ze nechci mit kolena jako divka v uzke sukni. Pri rizeni se musim citit pohodlne, nicim neutesnovan. Zde by se koncern VW mohl ucit od svedske dvojky jak se delaji sedadla.
507
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
>😁 Já už byl pomalu zoufalej... vždyť když ty nepíšeš, Zlatý ventilek strádá... Ovšem dnes si medím 😄 ty perly, jako že Passat je auto beze jména >😒] nebo že interiér "nicneříkající" áčtyřky odvádí pozornost od řízení... >😒] to okamžitě letí mezi nominace.
Piš, maRRiánku piš, s tímhle se tu člověk opravdu setká jen zcela výjimečně... >😁 :yes:
Piš, maRRiánku piš, s tímhle se tu člověk opravdu setká jen zcela výjimečně... >😁 :yes:
507
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Pochop, jde než a jen o maRRiánkuvu snahu za každou cenu zaujmout neotřelým názorem. Při jeho nezkušenosti se ovšem ty věty rázem obrací směrem ke slovním křečím. Tedy, neplašit... Zlatý ventilek číhá za každým příspěvkem... 😄 😉
507
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
507
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Ty *,ty si si dnes určite zabudol dať pirulku.Ale utekaj si ju rýchlo dať,lebo Tvoje úžasné názory začínajú naberať na intenzite.A daj si radšej dve
Na maRRiánka opatrně, abys ho nevyjukal... kde bych pak lovil tak dokonalé úlovky do Zlatého ventilku 😄 Zejména ten prorezlej Mercedes po čtyřech rocích, (jestli nemyslí rok výroby 1915...) ten zaslouží speciální ocenění. Kategorie se bude jmenovat - Sentence kapitánů automobilového pRRůmyslu >😁 😉
507
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
MaRRiánek je speciální případ, neumí tzv. napsat a velmi těžce hledá slova. My ostaní píšeme aniž bychom museli dlouze přemýšlet, nikoliv maRRiánek. Proto jsou jeho texty tak kostrbaté, neživé a použitá slova, příměry tak nevěrohodné až směšné. Ale jako vzpruha diskuze to občas zafunguje - já si zmoženej z dnešního vedra teď přečetl, že interiér A4 odvádí pozornost od řízení a rozchechtal jsem se na celé kolo 😄
507
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
😄 Je to - směšně vtipné, to myslím na ty jeho pokusy o sloh sedí. Na tu jeho sondu do budoucnosti si pamatuji, a pamatuji si i na geniální repliku Navtecha, jestli by nám tedy nemohl maRRiánek ještě sdělit na jaké palivo jezdí trolejbus... >😁 To bylo přímo na komoru. Už ho nechme, ať může zase vymýšlet slova a věty...
507
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
No tu sondu, na kterou odkazuješ.
Nikoliv, ať maRRiánek píše, každý máme právo psát, pokud dodržujeme základní civilizační dohody, a on je slušný člověk. Neschopnost napsat racionální příspěvek není zakázanou vlastností... 😉
Nikoliv, ať maRRiánek píše, každý máme právo psát, pokud dodržujeme základní civilizační dohody, a on je slušný člověk. Neschopnost napsat racionální příspěvek není zakázanou vlastností... 😉
507
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
GTI a nie je tento rozhovor zase len vyplod Tvojho schyzofrenizmu? A ziadny 507 neexistuje? Ta jeho slovencina, zas tie chyby, ta je divna :no:
Nemyslim. Kdyz napisu, ze trava je zelena, tak jiz ze setrvacnosti bude GTI psat slohove prace, ze tam u nich u panelaku je i trava indiVWidualizaVWana. Pak jeste pripise neco o neznalcich a zlutem ventilku. Pritom si poplete vsechny mozne vyrazy, dokaze svou absolutni nevedomost o konstrukci automobilu a vymysli dve nove kategorizace.
Potom prijde Daniel, doslova se vsechno nauci a vsechny nas tady bude s temi nesmysly otravovat.
Potom prijde Daniel, doslova se vsechno nauci a vsechny nas tady bude s temi nesmysly otravovat.
507
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Danieli, schyzofrenik je tady GTI. Pamatuj, ze po nem jen papouskujes. Nikde jsem nenapsal, ze MB nema ani cenu mainstreamu.
z toho si nic nedělej. on si vše v tom dutém prostoru mezi ušima překroutí tak jak potřebuje. zbytečné se s ním o čemkoliv bavit. On ti řekne, že i bonaqua chutná v prémii líp jak v dacii
😄 Jeden to prekrouti a druhy to prekrouti jeste vic. G5T0I7 letaji ve stejnych sferach a proto si tak dobre rozumi. Pamatuji si, kdyz Daniel nadaval GTImu do tupcu, potom ale GTI klesl niz a uz si rozumneji.
507
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
tak jestli každý tak já jsem rodilý pepík
Jediný dospělý návštěvník serveru je denielek >😁
507
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Denielku, jsi hodně sebevědomý na to, že ti včera redakce smazala tucet příspěvků inteligentních jako tento. >😒]
Jsi nechapave dite, tak to shrnu. S GTI si rozumi jen hrstka VW nadsencu, popr. odpurcu japonske produkce. S tebou, Danieli, si rozumi jen GTI.
Pro vsechny (VSECHNY) ostatni jsi pouze obtizny hloupy hmyz. Pokud nekoho osobne neurazis a neprekrucujes napsany text, nechavam te napokoji a ignoruji te dtejne jako napr. GTI a jeho nesmysly.
Takze, pokud nechces, aby redakce dostala dalsi zadost o BAN pro nick 507, zacni se chovat slusne.
Podle vseho i redakce te ma tak akorat a k uplnemu BANu mas opravdu jen kousek.
Pro vsechny (VSECHNY) ostatni jsi pouze obtizny hloupy hmyz. Pokud nekoho osobne neurazis a neprekrucujes napsany text, nechavam te napokoji a ignoruji te dtejne jako napr. GTI a jeho nesmysly.
Takze, pokud nechces, aby redakce dostala dalsi zadost o BAN pro nick 507, zacni se chovat slusne.
Podle vseho i redakce te ma tak akorat a k uplnemu BANu mas opravdu jen kousek.
507
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
507
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
To je tvoje zbožný přání >😁
To bolo krásne duo, GTI a 507-Matelko, tak si hrkútali, ako keby ich jedna mater mala, ručníkom povýjala..., ocinko a synček, no, nechali sme Vás, aby ste nám ukázali tie automobilové "znalosti" na úrovni. Zatiaľ len možno skonštatovať, už na betón, že Matelko je česká mutácia slovenského blba v originálnom balení, no a GTI, pri všetkej úcte k jeho slohovým schopnostiam mi pripadá ako jeho tútor, ktorý ho má zaškoliť v mene chlebodarcu z nemeckého "supermainstreamu." Tak sa bavme vážení, toto oni potrebujú. A aspoň 400 príspevkov.
507
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
kto tu trepe, ze MB vyraba nespolahlive automobily, je dost mimo, tak 6-7 rokov dozadu.
po zmenach vo vedeni MB nastartovalo razantny program zvysenia kvality a je to poriadne vidno.
Nova S-class je najkvalitnejsia S od w126. Majitelia chodia do servisu akurat na garancne prehliadky. Nova C ma tiez minimalnu kazovost, takisto E vyrobene od 2006, SL, G...
Ano, MB mal problemove modely: E-class (2002-2005), prve ML, S-lass(W220), vsetky tie haraburdy ako Vaneo, prva A class.
MB zaznamenal najvyssi vzostup v kvalite V US v porovnani s konkurenciou. MB v kvalite novych modelov predbehlo toyotu a utoci na lexus.
[odkaz]
MB ziskal tri ocenenia od JD power
[odkaz]
[odkaz]
a je toho ovela viac, len sa mi nechcu hladat tie clanky.
po zmenach vo vedeni MB nastartovalo razantny program zvysenia kvality a je to poriadne vidno.
Nova S-class je najkvalitnejsia S od w126. Majitelia chodia do servisu akurat na garancne prehliadky. Nova C ma tiez minimalnu kazovost, takisto E vyrobene od 2006, SL, G...
Ano, MB mal problemove modely: E-class (2002-2005), prve ML, S-lass(W220), vsetky tie haraburdy ako Vaneo, prva A class.
MB zaznamenal najvyssi vzostup v kvalite V US v porovnani s konkurenciou. MB v kvalite novych modelov predbehlo toyotu a utoci na lexus.
[odkaz]
MB ziskal tri ocenenia od JD power
[odkaz]
[odkaz]
a je toho ovela viac, len sa mi nechcu hladat tie clanky.
asi tak nejak :yes:
a dalsia vec, co sa tyka plastov pouzitych v C-class. MB vyvijal tento model prave v obdobi zmien a opatreni na zvysenie kvality. Vyvoj novej C stal nemale peniaze a MB ako kazda ina automobilka musela znizit naklady. Kvalita a spolahlivost vozidla je na najvyssej urovni, to ze plasty nie su perfektne uznavam, ale mna viac zaujima spolahlivost a nie nejake plasty. Sedacky su ale perfektne, tam nieje o com. Dalsie modely MB budu mat nepochybne lepsie plasty. C-class je model predstaveny v prechodnom obdobi, preto MB spravilo vela kompromisov.
507
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Citát: Nova S-class je najkvalitnejsia S od w126. Majitelia chodia do servisu akurat na garancne prehliadky. Konec citátu.
Otázka: Od kdy se hodnotí spolehlivost a kvalita na základě doslova párleté zkušenosti, většinou aut ještě v záruce? Za dvacet let si povíme, esli bola súčasná S-class najkvalitnejsia.. Ani bych se nedivil, kdyby byl problém za těch 20 let najit provozuschopný exemplár
Otázka: Od kdy se hodnotí spolehlivost a kvalita na základě doslova párleté zkušenosti, většinou aut ještě v záruce? Za dvacet let si povíme, esli bola súčasná S-class najkvalitnejsia.. Ani bych se nedivil, kdyby byl problém za těch 20 let najit provozuschopný exemplár
za 20 rokov bude už drvivá väčšina súčastných áut zrecyklovaná
porovnaval som vady za prve tri roky prevadzky S-class (W126, W140, W220, W221) - tu vychadza najlepsie najnovsia W221, hned po nej W126. Za prve tri roky intenzivnej prevadzky sa vacsinou prejavuju najzavaznejsie chyby, neskor je to opotrebovanie materialov, a to aj zavysi od stylu jazdy. u MB je na karoseriu 30 rokov zaruka, o motor by som sa nebal, vzduchove vankuse urcite odidu tak po 250 000 km. Pokial sa o auto vodic stara, tak si myslim, ze nieje problem aby vydrzalo 20 rokov.
Je pravda ze sa neda urcit kolko nove S-class vydrzi v porovnani so starymi. Ale ked si zoberieme, ze to auto bolo niekolkonasobne dlhsie testovane a vystavovane ovela extremnejsim podmienkam ako jeho predchodcovia, tak si myslim, ze by malo aj dlho vydrzat. Uvidime...
Je pravda ze sa neda urcit kolko nove S-class vydrzi v porovnani so starymi. Ale ked si zoberieme, ze to auto bolo niekolkonasobne dlhsie testovane a vystavovane ovela extremnejsim podmienkam ako jeho predchodcovia, tak si myslim, ze by malo aj dlho vydrzat. Uvidime...
dlho áno ale nie dlhšie..na MB z konca 80. a začiatku 90. rokov nemá čo do spoľahlivosti nič..a už ani nebude mať :-!
asi tak, mam C 230 Kompressor 1998 najeto 260,000 km a ani jedna porucha. Vse puvodni vcetne komplet podvozku i vyfuku a podle posledni prohlidky je vse pouzito z 20 procent. V interieru nic nevrze. Spolehlivost tohoto vozu a kvalita zpracovani je uzasna. Vedle toho mam i S 500 4matic 2006, ktery je na tom dobre, ale jeste je brzo soudit. Kazdopadne kvalita jizdy je nadpozemska. MB je pro me spicka
Moje osobi poradi: BMW, MB, Audi. Co se mi libi je fakt, ze si vybere jak nekdo kdo jezdi sportovneji, hleda za volantem taky zazitky, tak ten kdo chce komfort a libive tvary, tak ten co chce neco mezi. Musim proste Mercedesu udelit :yes:
507
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
kdo na tohle bude reagovat je větší blázen než ..
507
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
protože některým lidem se neodporuje tak s tebou souhlasím, že😒br />
-Audi má tak zlú ergonómiu, že je nebezpčné pre posádku
-Audi A6 Avant je šrot
-Najnovší Mercedes-Benz C má hodnotu nižšiu než mainstream
-Mercedes-Benz C nemá hodnotu ani mainstreamu, lebo interiér nie je pekný
-Mazda 6 má lepšie jazdné vlasnosti než Audi A4
-BMW 3 sa preto predáva horšie než Mazda 6, lebo zákazníci čakajú na facelift
-Mercedes-Benz C je v interiéry nedodělek
-VW Passat je nedodělek
-Volvo S80 je nespoľahlivá šunka Severu
ale souhlasím s tím pouze protože to říkáš ty. Jinak bych oponoval. Ale ty takový odborník.. tak na tom musí být hodně pravdy
-Audi A6 Avant je šrot
-Najnovší Mercedes-Benz C má hodnotu nižšiu než mainstream
-Mercedes-Benz C nemá hodnotu ani mainstreamu, lebo interiér nie je pekný
-Mazda 6 má lepšie jazdné vlasnosti než Audi A4
-BMW 3 sa preto predáva horšie než Mazda 6, lebo zákazníci čakajú na facelift
-Mercedes-Benz C je v interiéry nedodělek
-VW Passat je nedodělek
-Volvo S80 je nespoľahlivá šunka Severu
ale souhlasím s tím pouze protože to říkáš ty. Jinak bych oponoval. Ale ty takový odborník.. tak na tom musí být hodně pravdy
507
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
jak divné? však to říkáš ty ne?
507
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
tak by ses měl už rozhodnout zda-li za svými názory stojíš. Když napíšeš, že A6 je šrot tak tě podpořím a pudu s tebou proti všem. Ale kdybys to nenapsal ty tak bych nesouhlasil
To asi cituje, ne?
to je citace? fíha 😉
Já mam pocit, že někoho cituje. fíha nefíha.
Mariánek: Audi A6 má velké problémy s kvalitou.
GTI: Když je to takovej šrot, proč se tak dobře prodává?
507 (DanielDesign, LOOK): PREČO?, AKO?, TUPEC Marriánek nazýva A6 šrotem....
GTI: Když je to takovej šrot, proč se tak dobře prodává?
507 (DanielDesign, LOOK): PREČO?, AKO?, TUPEC Marriánek nazýva A6 šrotem....
Mercedes má 30 letou záruku na rez. Benz taky.
507
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
sis spletl z PzKpfw II ne? 😄
Ne, to je napsaný v servisce >😁
a nedělí se to třebas sedmi jako u psa? >😒]
Nemáš na psa servisku, nebo ho máš z popelnice? >😁
507
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tak už toho nech! Těžko se někomu mluví o něčem, co neochutnal.
507
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Já nikoho nemyslim, ale pokud cituješ tyhle bezduchý žvásty od někoho, tak nemá cenu o tom debatovat. V životě se nejvíc většinou haní to nejlepší a je fuk, jestli je to auto, nebo stavební materiál.
507
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
ty mas dost
"mi diskutujeme",udrzau,prehdzavie,hondotu ,odvázda poronosť", no Matelko, tak kto tu pije, mám taký dojem, že ty, a to ešte ani nemáš 15. Pozor, nový zákon o pití mládeži to nepovoľuje, ale síce, Teba, ako Čecha sa to netýka. >😁 >😁 >😁
507
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Ja nesmiem, a ostatní môžu? To je predsa nespravodlivé, nie? To je predsa porušovanie mojich práv na slobodný názor a jeho prezentovanie, to platí dokonca aj v Čechách. >😁 >😁 >😁
Případy prorezavění novýho Mergla po čtyřech letech jsou dost známý.
Danielku, myslíš, že si Mergl sám ty auta podhodnocuje? Cena je jako u mainstreamu.
Sedni si do novýho céčkovýho Mergla a pak přesedni do předchozí generace. Každej pochopí.
C-Klasse je ve stejným segmantu jako SAAB-93. Jasně joudo, kvalita a ergonomie interiéru v -93 je vejš než v C-Klasse.
Jeď po okresce 90 za hodinu a prelaď si s MMI rádio, zkontroluj destinaci na navigátoru a pak přehoď muziku na cédéčko, pak si ještě nastav klimatizaci. Řeknu ti to sám. Bez zastavení bude tvoje pozornost jakožto řidiče nulová.
PROSÍM
Danielku, myslíš, že si Mergl sám ty auta podhodnocuje? Cena je jako u mainstreamu.
Sedni si do novýho céčkovýho Mergla a pak přesedni do předchozí generace. Každej pochopí.
C-Klasse je ve stejným segmantu jako SAAB-93. Jasně joudo, kvalita a ergonomie interiéru v -93 je vejš než v C-Klasse.
Jeď po okresce 90 za hodinu a prelaď si s MMI rádio, zkontroluj destinaci na navigátoru a pak přehoď muziku na cédéčko, pak si ještě nastav klimatizaci. Řeknu ti to sám. Bez zastavení bude tvoje pozornost jakožto řidiče nulová.
PROSÍM
507
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Mrkni se nahoru do tabulky chlapče. Pak si ji porovnej s mainstreamem střední třídy. Pak se přijď vyblít PREČO PASSAT, KEĎ MOŽEM MAŤ C-KLASSE?
507
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
A já se bavím o C-Klasse a tvý blbosti. Taky se ptám PREČO PASSAT, KEĎ MOŽEM MAŤ C-KLASSE?
507
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
PREČO PASSAT, KEĎ MOŽEM MAŤ C-KLASSE?
507
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tak odpoví mi už někdo? PREČO PASSAT, KEĎ MOŽEM MAŤ C-KLASSE?
507
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
A ještě jedne.Prečo prassat keď možeš mať mondeo?
507
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Jo to je to čeho by chtěl ww dosahnout ale nevim nevim ford děla ve třidach to nej.
507
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tak samo BMW to jo no ale je to zadokolka že.
Passat umlátí Forda čepicí... jak motorově, 4X4, převodovkama. To vše z mýho pohledu, ale nástup Mondea s tak malou motorizací a absencí automatu je pro mě průser.
No tak ja zas hodnotim auta podle jizdnich vlastnosti,řizeni ,ovladatelnosti,prostornosti,designu atd.ale ne podle toho jestli ma v nabidce 10 20 nebo ja nevim kolik motoru kolik druhu převodovek(manual je manual)atd.
Neříkej mi, že jsou rozdíly mezi Passatem a Mondeem tak zásadní? Já si jen nedovedu představit auto pod 200k bez automatu. 4x4 přežiju a pokud mluvim o naftě, což bych preferoval, tak aspon 170k.
Tak nějak se da s tebou souhlasit. Moje volba by stejně byla 2.2 titanium ale ja mužu pokukovat tak po nižši středni.
No já nechci ani jedno a jim podobný, ale ty motory, převodovky mě celkem dostali. Mondeo mě vizuálně nevadí, ale kdybych bral ten pětiválec, tak s automatem a ten neni.
No tak ja mit bezednou kešeni tak ti dva jsou určo mimo.To by zavity nestihaly co dřiv ale asi bych to viděl na nějake BMW.
Dneska to šlo tak dolu, že i to BMW je dostupný. Záleží jen, co chceš.Passata bych nechtěl, ale šel bych do nějaký roční hajtry z BMW.
asi tak, mam C 230 Kompressor 1998 najeto 260,000 km a ani jedna porucha. Vse puvodni vcetne komplet podvozku i vyfuku a podle posledni prohlidky je vse pouzito z 20 procent. V interieru nic nevrze. Spolehlivost tohoto vozu a kvalita zpracovani je uzasna. Vedle toho mam i S 500 4matic 2006, ktery je na tom dobre, ale jeste je brzo soudit. Kazdopadne kvalita jizdy je nadpozemska. MB je pro me spicka
Toto je presne to, o čo by som stál, lebo nerád sa lúčim s autami, ktoré mi dobre slúžia. A hrdza sa zatiaľ nechytá?
507
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Poslední S kláda tě přežije. Tam už neni, co se podělat. Před koncem sezony je auto vychytaný. S tim C, co máš se mi podělalo akorát čerpadlo vody v 80t u 250T nafta, jinak to byl držák.
proto take dostalo prednost pred novym modelem v zacatku vyroby. Nemluve o tom, ze nova generace neni tak hezka... podle me
Na ty "korejský" tvary se dá rychle zvyknout, ale hlavně ta cena je diametrální a propad v technice je zanedbatelnej.
asi tak. Sice nebyl nejlevnejsi, ale zato je to skoro full. Ted sem se dival a S 500 jdou sehnat za smesne penize
Chápu tvojí lásku k SAABU, ale kdyby to napsal někdo jinej než ty, tak si o něm myslim, že je naprosto zfetovanej. Pravda je, že u Saabu se ovládání na palubce nezměnilo tak 22 let, co jsem měl model 9000 a proto se může pro někoho zdát poslední generace vozů poněkud složitější.
I Drive v BMW je bez problému. MMI je na hov...Interiér Volva a SAAbu jsou tím nejlepším, co v tomhle segmentu dostaneš.
A to se Saabem moc často nejezdím, nemám moc příležitostí.
A to se Saabem moc často nejezdím, nemám moc příležitostí.
Jo, seveřani jsou pro ty lidi, co umí jen mačkat ty čudlíky, ale nový technoligie jsou pro ně tabu. Jestli to je trend toho nejlepšího co dostaneš, tak to nevim.
507
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Kdybys během psaní každého svého zbytečného příspěvku onanoval, padl bys již za půl dne vysílením..
:no: :no:
:no: :no:
On je "Iron man", jeho tak hocijaká diskusia neskolí, slovíčko "prečo" ešte vždy vládze napísať. >😁 >😁 >😁
Bruce má 50 let a Ironi tady maj bejt, teda u nás, nevim jestli u vás ještě frčí heavy, nebo len No name >😁
Kritiky C-class jsou sice príma, ale když s nim přijedeš na ten "srazíček" moje.auto.cz i v základní výbavě, tak se všichni budou točit jen kolem tebe. I ten s tou CRX, co je přilepená u země a ráfky mu čouhaj z podběhů, jak oči z ďůlků tvojí čivavy.
tym by som si Navtechu az tak isty nebol 😉 C klasee ani v 3er 320d v zklade na 16-kach plechacoch s pulicami na zraziku by ma fakt nehurili. To by som isiel pozriet stare MONDEO ST 200, Primery GT a podobne...
Hold votuzene CRX, ktore mladi nerozvazni tuzeri celkom znicia, znicia jej odkaz, to je zas druha strana mince 😉
Hold votuzene CRX, ktore mladi nerozvazni tuzeri celkom znicia, znicia jej odkaz, to je zas druha strana mince 😉
V Německu je céčko 2. nejprodávanějším modelem právě před pasatem, to dává logiku.
Z toho vyplývá že beru pašíka f metle a na hlínách. I kdyby byl třeba dražší než meďák. VW je prostě k Lid(l)u blíž.. 😄 :yes:
v MBW mne vykopali a nedali mi ani katalog.
opravdu zalezi, na tom, kdo tu prodejnu vede jelikoz nekdo muze mit zase opacnou zkusenost.
v BMW mne vykopali a nedali mi ani katalog.
opravdu zalezi, na tom, kdo tu prodejnu vede jelikoz nekdo muze mit zase opacnou zkusenost.
2. jazdne vlastnsoti ale vraj perfektne vylepsili, co je zas plus.
3. pozrite si pani ale vybavu MB C-klasse... ak to budete chciet trochu dovybavit, tak ta cena sa zas slusne vysplha... Este horsie je to s A4, alebo nedajboze 3er (a stale si to auto treba kupit, ak na to mas, kupit si 3er, aby som jazdil 320d na 16-kach plechacoch s minimalnou vybavou - len aby sused zavidel, ze mam BMW, to nie... to si mozno kupim stale toho apostola radsej).
v A4 priplatky jsou priserny, ale o tom to je tam se vydelavaji penize
Na druhej strane take MONDEO TITANIUM vyzera ako najvyssia vybava, ale teda priplatkova vybava je tam este pekne siroka a cenu auto moze tiez hodne navysit...