Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: VW Passat Variant Alltrack 2.0 TDI (176 kW) – Dá se boj s SUV vyhrát?

Volkswagen nabízí oplastované kombi s pořádným motorem. Jak s biturbem jezdí, jsme zjišťovali v rámci redakčního testu.
Zpět na článek
10. 1. 2018 13:43
10. 1. 2018 13:53
10. 1. 2018 14:23
10. 1. 2018 13:57
10. 1. 2018 14:01
10. 1. 2018 14:35
10. 1. 2018 14:35
10. 1. 2018 14:36
10. 1. 2018 14:53
10. 1. 2018 20:31
10. 1. 2018 14:42
10. 1. 2018 14:44
10. 1. 2018 15:09
10. 1. 2018 15:13
11. 1. 2018 07:53
11. 1. 2018 10:19
11. 1. 2018 11:28
11. 1. 2018 16:43
11. 1. 2018 12:22
11. 1. 2018 08:58
11. 1. 2018 10:20
10. 1. 2018 15:23
10. 1. 2018 15:26
10. 1. 2018 16:02
10. 1. 2018 16:14
10. 1. 2018 16:15
11. 1. 2018 08:42
11. 1. 2018 10:05
11. 1. 2018 10:40
10. 1. 2018 14:45
10. 1. 2018 16:14
10. 1. 2018 20:33
11. 1. 2018 10:23
11. 1. 2018 18:09
10. 1. 2018 14:19
10. 1. 2018 14:22
10. 1. 2018 14:33
10. 1. 2018 15:13
10. 1. 2018 15:16
10. 1. 2018 15:28
10. 1. 2018 15:42
10. 1. 2018 15:57
10. 1. 2018 17:26
10. 1. 2018 23:23
10. 1. 2018 18:05
10. 1. 2018 19:19
11. 1. 2018 06:35
10. 1. 2018 16:38
10. 1. 2018 17:26
10. 1. 2018 18:01
10. 1. 2018 18:04
10. 1. 2018 18:09
10. 1. 2018 18:11
10. 1. 2018 19:09
10. 1. 2018 21:01
10. 1. 2018 21:15
10. 1. 2018 21:48
11. 1. 2018 19:39
10. 1. 2018 15:16
10. 1. 2018 15:36
11. 1. 2018 06:34
10. 1. 2018 23:37
11. 1. 2018 10:28
12. 1. 2018 08:24
11. 1. 2018 09:14
11. 1. 2018 10:10
11. 1. 2018 10:30
11. 1. 2018 10:48
11. 1. 2018 21:21
12. 1. 2018 12:36
11. 1. 2018 14:46
11. 1. 2018 21:06
12. 1. 2018 12:26
12. 1. 2018 19:42
Avatar - Floyd
10. 1. 2018 13:43
První dojem
Za mě nádherná úvodní fotografie :yes: :yes: :yes:
Ke zbytku se případně vyjádřím, budu-li mít potřebu a bude-li k čemu, až si test přečtu. A že si ho fakt přečtu celý, až do konce, a doufám že s i chutí >:D
Rozbalit vlákno
0
10. 1. 2018 13:49
boj s SUV???
nadpis a prvni odstavec ... dal jsem se nedostal... ma cenu cist neco od cloveka, ktery si mysli, ze SUV kategorie se kupuje pro pruchodnost terenem.... 99% tech aut se nikdy mimo asfalt nepodiva
Rozbalit vlákno
3
10. 1. 2018 13:53
Re: boj s SUV???
Kde něco takovýho čteš?
Avatar - Floyd
10. 1. 2018 14:23
Re: boj s SUV???
Ale on tam nic takového nepíše, ba naopak. Proto doporučuji číst až do konce.
Avatar - Jaros71
10. 1. 2018 17:38
Re: boj s SUV???
Hmm..právě že když někdo potřebuje občas i do terénu , musí brát SUV..

ALLTRACK už bohužel prošel snížením zvýšeného podvozku, výsledkem čehož je světlost 174 mm..starý model měl tuším 185 mm !
Také už nemá kryty podvozku z hliníku ale jen plastové... :no:

Auto je jako kombík už dost placatý jezevčík..
Hodně důvodů proč si vzít raději SUV.

Jinak je to pěkné auto pro milovníky kombíků....za prémiovou cenu !!! Ta je fakt šílená... 8-s
10. 1. 2018 13:54
chyba v tech. údajích
otáčky maxima výkonu 1750 asi nebudou správné
Rozbalit vlákno
9
Avatar - fOE
10. 1. 2018 14:02
Re: chyba v tech. údajích
Ze te to jeste bavi. :-)
11. 1. 2018 11:20
Re: chyba v tech. údajích
No nebaví. A ještě k tomu to nikdo doteď neopravil a přitom se totéž chybné číslo vyskytuje jak v technických údajích pod článkem, tak i ve srovnávací tabulce modelů. To už se ani nedá mluvit o překlepu ale spíše o hlouposti toho co tam ty čísla dával. Člověk mající aspoň základní potuchu o motorech by takovou pitomost nepřehlídl.
Avatar - Floyd
11. 1. 2018 11:53
Re: chyba v tech. údajích
Machala - Game Over :no:
Avatar - _Karel_
11. 1. 2018 12:29
Re: chyba v tech. údajích
OT: dneska jsem zjistil, že Passat je setsakra dobrý auto. Jedu si takhle po dálnici 140, a najednou se zezadu hodně rychle přiblížil Passat. Tak při nejbližší příležitosti uhnu, předjel mě - a za sebou táhl asi šestimetrovej vozík! Když budu skromnej, jel nejmíň 160, ale spíš víc. >:D
Avatar - white label
11. 1. 2018 12:32
Re: chyba v tech. údajích
Asi nějaký dobrý oddíl s novým asistenetem pro rychlou jízdu s přívěsem... ;-)
Avatar - Floyd
12. 1. 2018 02:07
Re: chyba v tech. údajích
Asistent pro couvání s vozíkem už mají vychytanej, tak asi teď ponovu zkouší asistent pro rychlou jízdu >:D >:D >:D A podle toho co píše Karel, tak asi úspěšně >:D
Avatar - Floyd
12. 1. 2018 02:05
Re: chyba v tech. údajích
Já to nebyl, přísahám >:D >:D >:D
Avatar - Floyd
10. 1. 2018 14:23
Re: chyba v tech. údajích
:yes:
10. 1. 2018 13:57
Turba
Já bych přidal ještě další turba at to má aspon 250kW, kde jsou ty doby kdy jste dostali do auta motor...
Rozbalit vlákno
38
Avatar - Ozzman
10. 1. 2018 14:01
Re: Turba
Dvoulitr byl u Passata vždy motor s tím "vyšším" objemem, než které VW nabízel... nevidím problém... už před dvaceti lety jezdily Passati 1.6, 1.8.... výkon byl méně jak poloviční.
Avatar - wakantanka
10. 1. 2018 14:35
Re: Turba
A čo už taký Passat B4 s 1,4 a 75 koníkmi? >:D
Avatar - Floyd
10. 1. 2018 14:35
Re: Turba
Pravek/História >:D >:D >:D
10. 1. 2018 14:53
Re: Turba
Tak to já měl i B2 1,6 D se 40 kW >:D

a dal jsem s ním 250 tis.km >:D >:D
10. 1. 2018 20:31
Re: Turba
jo, starsi rocniky jsou zocelene. muj otec byl v detstvi s rodici v jugosce s trabantem. na istrii jeli pres madarsko. jidlo a stan s sebou. byli v aute ctyri a melo to tusim 18kW... ne ze by to nikdo jiny tehdy nezazil, jen pripominam, jak to kdysi take bylo... takze pravda, dvoulitr se 176kW je zhruba desetkrat vykonnejsi motor nez mel kdysi trabant.
10. 1. 2018 14:42
Re: Turba
Já taky nevidím problém v Passatu s 2.0TDI a nějakýma 125kW nebo kolik to má, ale ve 176kW verzi už problém vidím a radši bych si při potřebě takového výkonu zašel za někým komu k tomu stačí 1 turbo, protože na to používá kultivovanější a trvanlivější 6 válec
Avatar - Ozzman
10. 1. 2018 14:44
Re: Turba
Dobře, jenže nedávno tady zase někdo argumentoval, že i to jedno turbo je moc... myslím, že to není špatně :-) Jak to bude se spolehlivostí se můžeme dohadovat.
10. 1. 2018 15:09
Re: Turba
Podle mě je jedno turbo akorát, protože člověk při každé snaze o zrychlení nemusí podřazovat a ten motor je mnohem živější.

BMW 330d xdrive v požadované výbavě 1,5 mega, Passat 1,3 mega. Navíc při zvážení předpokládané prodejní ceny nevidím důvod proč brát toho Passata
Avatar - Emel
10. 1. 2018 15:13
Re: Turba
No tak to teda nevím. Víc turb se dělá právě proto, aby se zlepšila reakce na plyn. Není problém dostat z jednoho turba velký tlak i flow, ale jak je velké, tak se pomalu roztáčí... a právě proto se dělají různé víceturbové setupy.
Avatar - Dinar
11. 1. 2018 07:53
Re: Turba
To máš pravdu, ale nezapomínej na rozdíl v počtu válců a objemu, třílitr s jedním turbem se klidně může i v reakci na plyn chovat líp než dvoulitr se dvěma turby. A pokud jde o zrovna ty dva jmenované, pak musím dát Neuroticovi za pravdu, biturbo v passatu je skutečně z nouze ctnost, to vyhonění výkonu turby je tam znát, třílitr 30d má mnohem přirozenější projev (atmosferičtější) s menším turboefektem a v reálu ve stejně těžkém autě i menší spotřebu nemluvě o lepším zvuku atp. Já samo chápu, proč není v akt. passatu šestiválec, ale také souhlasím s tím, že dvoulitrový dýzl zvládá s rozumným projevem a spotřebou naladění max. kolem těch 140kW, pokud z něj chci výkon větší, dostanu po mnoha stránkách kompromis.
11. 1. 2018 08:25
Re: Turba
na druhou stranu třilitr diesel s jedním turbem může být znatelně horší než dvoulitr benzín se dvěma (myšleno kultivovanost,projev..)
Avatar - Dinar
11. 1. 2018 10:19
Re: Turba
No, nevím, zkus nějaké konkrétní dva srovnat. Osobně se mi nelíbí zvuk žádného turbeného čtyřválce pod plynem, naopak pokud je dýzlový šestiválec řadový, upřednostním pod plynem jeho zvuk. O kultivovanost se také nebojím, dnešní dýzlové šestiválce se netřesou, nevibrují a většinou také díky odhlučnění (což je, uznávám, závislé také na tom, že jsou většinou v autech vyšších tříd) neobtěžují nijak ani při jízdě nízkými rychlostmi. ;-)
11. 1. 2018 10:28
Re: Turba
nemám tolik zkušeností napříč, hlavně ne s moderními diesly, jel jsem akorát q7 předchozí generace no a vedle toho cla amg, je to uznávám trochu mimo mísu ale rozhodně se líp jelo v benzinu :-) asi pudu zkusit novou a8 (tam předpokládám diesl) a taky nový LS, jsem zvědavej na rozdíl, ještě jsem si vzpomněl na jízdu s "eskládou" poslední generace před faceliftem, tam byl diesl bez výhrad až do momentu kdy jsem jel s S5004M :-)
Avatar - white label
11. 1. 2018 11:28
Re: Turba
Ad závěr s eSkládou - šestiválec vs osmiválec, takže to dopadlo očekávatelně.
11. 1. 2018 15:40
Re: Turba
no jo, 8mi válec v dieslu(koncern) asi jede taky dobře, ale neměl jsem tu čest
Avatar - white label
11. 1. 2018 16:43
Re: Turba
Mně se podařilo řídit i dieselovou V12, bohužel ve "špatném" autě (minulá g. Q7).
Avatar - Dinar
11. 1. 2018 12:22
Re: Turba
To chce opravdu něco relevantního, třeba 330i vs. 330d nebo E300 vs. E350d atp., v takových autech si vsadím na ten dýzl. ;-)
11. 1. 2018 15:44
Re: Turba
jako že je příjemnější na ježdění naftový 6ti válec oproti benzínovýmu?(ted mě došlo že ten benzín je už vlastně jen čtyřvál), tak to asi jo, jenže pokud nebudu muset, do nafty prostě nepůjdu, ikdyby to by mělo mít o dva válce mín, ale věřím, že pocitově ten diesel může být vlastně na stejné neřkuli vyšší úrovni :-)
Avatar - Emel
11. 1. 2018 08:58
Re: Turba
To jsme se nepochopili. Jasně že je lepší víc válců a víc litrů. Ale při daném objemu...

Možná jsme se nepochopili už s Neuroticem, kdy já vzal ten jeho první odstaveček jako obecné tvrzení...
Avatar - Ozzman
10. 1. 2018 15:23
Re: Turba
Třeba proto, že je o poznání větší ;)
Avatar - _Karel_
10. 1. 2018 15:26
Re: Turba
Souhlasím, ale přece jen - ty výbavy asi nebudou moc podobné, ne?
10. 1. 2018 16:02
Re: Turba
To nevím, ale když BMW má LED světla v základu tak asi ne... já jsem tam naklikal jenom to co tam být musí a o to co je tam navíc jsem se nějak nestaral, kdybych tam naklikal něco na zpříjemnění života ovšem není to k němu nutné tak je otázka jestli by se rozdíl zvětšil nebo zmenšil
Avatar - _Karel_
10. 1. 2018 16:14
Re: Turba
Passat za 1,5 bude mít výbavu až nesmyslnou, 330D za tytéž peníze řekněme střízlivou.
11. 1. 2018 08:30
Re: Turba
ok není to funglovka, ale z výbavy tam moc chybět nebude..

[odkaz]
Avatar - _Karel_
11. 1. 2018 08:42
Re: Turba
:-) Kamarád koupil 330D x-Drive s 20tkm pod milion. Kupé s červenou kůží, krásný auto. Takových případů budou mraky. Ale relevanci nemají.
Jestli chceš říct "za stejný prachy raději mírně jetý lepší auto" tak nebudu nesouhlasit.
Ale jinak - 330D x-drive začíná na 1,35mil.
11. 1. 2018 10:00
Re: Turba
tak jinak :-) je to sice benzín, no ale za ty prachy šestivál od bmw..
[odkaz]
Avatar - Emel
11. 1. 2018 10:05
Re: Turba
Finta je v tom, že tohle je zřejmě finální cena (a to ještě kdo ví jestli, jednou jsem zkusil na něco podobného zavolat a nestačil se divit). Nelze to srovnávat s ceníkovou cenou, ze které dostaneš třeba -20%. Ale jinak nic proti, moje garáž by se nebránila :-)
11. 1. 2018 10:31
Re: Turba
jo tak že byl to byl fake mě nenapadlo, je fakt že áčka a podobní takhle fungujou, jaká je pravděpodobnost že by to dělal ofic. dealer netuším, doufám že hodně malá :-) jinak moje garáž taky ne, tak cena je za danej kus výborná :-)
Avatar - Emel
11. 1. 2018 10:40
Re: Turba
Neříkám přímo fake, ale "nabídka s podmínkama". Ano, auto máme, ale cena je platná při koupi na leasing přes naši společnost a zatmění měsíce... něco takového.
11. 1. 2018 10:49
Re: Turba
jo takhle, aj tak sa može, zatmění :-) :-)
10. 1. 2018 14:45
Re: Turba
Těch klasických single turbo už moc nepořídíš s šestihrnkem. A pokud, tak za zcela jinou cenu.
10. 1. 2018 16:14
Re: Turba
Navic je sranda, ze podle te tabulky zere A4 Allroad s 3.0 V6 o litr mene, nez Passat.
10. 1. 2018 20:33
Re: Turba
... to jsou ty tabulkove podvody ;-)
Avatar - Dinar
11. 1. 2018 10:23
Re: Turba
V reálu to tak bude zcela jistě a při vyšším zatížení (svižnější ježdění) si stejně výkonný šestiválec ve stejném autě (nebo stejně těžkém) vezme méně i o víc než jen litr. ;-)
11. 1. 2018 18:09
Re: Turba
Ono by to s jedním turbodmychadlem i šlo, ale jezdit bys s tím asi nechtěl. :-)
Avatar - Ozzman
10. 1. 2018 13:59
Mainstreamový strop
Myslím, že tohle auto je ztělesněním vrcholu nabídky mainstreamové automobilky, kombíkový ideál na dálnici i na chatu. Můžeme tu namítat, že jiné mainstreamové automobilky mají podobně zaměřená auta, ale vždy je někde nějaký kompromis, ať už má silnou naftu a 4x4, tak není zvýšený (Mondeo), nebo má 4x4 a je zvýšený, ale nemá tak silný motor (Insignia country tourer i když nyní v druhé generaci už je vlastně skoro dorovnáno, což si čtu až nyní >:D ), či má silný motor, je zvýšený, ale nemá 4x4 (508 RXH).

Tohle je alespoň pro mne jeden z důvodů, proč radši vzít nabušený Passat, místo "očesanější" prémie. Motor je silný, i když v porovnání s většími motory prémie je rozdíl znát, prý umí být i úsporný, já v klasickém Passatu BiTDi jezdil za 10.. tak nevím. Vytýkaný nelineární zátah mi nevadí, také mi přišlo, že nemá "strop", ale v zásadě tahne pořád stejně, když jedete 50 i 10 km/h :-) . Jak by řekl GTI, bravwo vw :-) Vždy bych před SUV upřednostnil takovéhle auto :-)
Rozbalit vlákno
62
Avatar - fOE
10. 1. 2018 14:10
Re: Mainstreamový strop
Tohle je obchodakuv sen, tam kde je rozlet kontrolovan ruznejma firemnima regulacema, coz je taky tam kde podobne auto bude koncit nejcasteji... tam clovek nema co vic vzit. Kdyz se na to clovek podiva optikou soukromnika, tech 1,1mil zaklad a 1,5mil za testovanou konfiguraci je uz nepekne blizko A4 Allroad ktera s V6 zacina na 1,3mil. Ani na moment nenaznacuju ze ta auta stoji stejne, ne A4 bude vzdycky drazsi, ale taky r4 neni V6 a VW neni Audi. Hodne bych musel premyslet jestli se radeji nespokojim s vybavove skromnejsi A4 s lepsi technikou.

PS: Jinak prvni z mainstreamu co me napadlo jako konkurence tohoto passatu bylo Sorento. :-)
Avatar - Ozzman
10. 1. 2018 14:18
Re: Mainstreamový strop
Určitě, obchoďák, co má štědrého zaměstnavatele, ale myslím, že i soukromník, reálná cena bude nižší, než udávaných 1.1M, VW tohle zvládá velmi obratně. Už jsem to tu psal mockrát, i na obyčejného Passata kombi mi nabízeli až 180 tisíc slevu, to máme +/- 900 tisíc a jsme od A4 Allroad o pěkný kus dole.

Sorrento je SUV :-) To bych se netahal.
Avatar - fOE
10. 1. 2018 14:47
Re: Mainstreamový strop
To pises jakoby na premii slevy nebyli, nebo byli proti mainstreamu nejak zasadne mensi... ? ;-)

Vse si konkuruje se vsim (toprova skola >:D ), sorento sem klidne vtahnu. Jsou to velka, mainstreamova, r4 naftova auta vhodne pro rodinu, schopna prekonat nejakou tu polnacku a to vse za cenu 1mil plus. Kupovat to do rodinne garaze umim si predstavit, ze bych zvazoval oboje (kde zrovna tahle auta by nejspis byli kazde na sve strane naprostymi extremy toho intervalu).
Avatar - Ozzman
10. 1. 2018 14:57
Re: Mainstreamový strop
Slevy na prémii neznám, protože jsem takové auto nikdy nepoptával >:D

Jo, reálně si konkurují, ale to pak můžeme porovnávat uplně vše se vším >:D Chápu kam tím míříš a tak je i postaven test, že Allatrack je "kladivo" na SUV, za mne ano, pro mnoho lidí ne :-) Pak do hry vstupuje ale celá řada aut, od koncernového Tiguanu, Kodiaqu, přes korejské Sorento/SantaFe, Ford Edge, nebo třeba Jeep GC/Touareg
Avatar - Floyd
10. 1. 2018 14:27
Re: Mainstreamový strop
Ajajaj, ty bys radši A4 Allroad než Alltrack? To bys v tom ale jako obchoďák jezdil jen ty a případně kolegyně, nebo přítulka, že? Když už ale máš děti, tak řeším i prostor vzadu, a tam jsem já pak měl jasno.
Avatar - _Karel_
10. 1. 2018 14:40
Re: Mainstreamový strop
Ale no tak, ani ta kombíková A4 není kufrově žádná chudinka. A rozdíl 3,0TDI/2,0TDI je zásadní. Ač nejsem žádnej závodník a výkon nevidím jako úplně prvořadý, rád bych si za šestiválec připlatil taky.
Avatar - Floyd
10. 1. 2018 14:44
Re: Mainstreamový strop
Taky bych si rád za šestiválec připlatil - zvuk, zátah, průběh křivek, charisma. Ale to co jsem zmiňoval já mířilo na prostor na zadních sedadlech (děti). Já kufr ani moc neřeším, vždycky tam dostanu všechno co je třeba, zato "školu" vozím dost často. A nevím proč se furt dohadují, kdo ne/bude sedět uprostřed >:D >:D >:D
Avatar - _Karel_
10. 1. 2018 14:46
Re: Mainstreamový strop
Á, tak to sorry, v tom máš pravdu, prostor vzadu je v A4 nic moc. :-)
Avatar - JuckiCZ
10. 1. 2018 14:12
Re: Mainstreamový strop
Já myslím že třeba Outback je jasná varinata a taky má všechno (snad jedině silná nafta chybí, ale podle mě je to spíš ideál a kdo nenajezdí kvanta, tak stejně koupí benzín), ale u jiných mainstreamových automobilek takové auto opravdu chybí ;-).
Avatar - Ozzman
10. 1. 2018 14:16
Re: Mainstreamový strop
Outback už ale není plnohodnotný mainstream, nebo alespoň jsem ho vždy viděl trochu na mezicestě společně s Volvem. Nyní, kdy už nemá tvrdou redukci to asi i být může :-) Ale ten motor je tam značně slabší.
Avatar - JuckiCZ
10. 1. 2018 15:18
Re: Mainstreamový strop
Subaru prodá ročně zhruba to, co Škoda, Opel či Citroen a asi dvojnásobek toho, co Volvo, proto jsem ho bral jako mainstreamovou automobilku, protože Škodu, Opel či Citroen jako mainstream zcela určitě považuješ ;-).
Avatar - white label
10. 1. 2018 16:00
Re: Mainstreamový strop
Objem prodejů není to, co primárně dělí mainstream/prémii.
Avatar - JuckiCZ
10. 1. 2018 16:07
Re: Mainstreamový strop
Mainstream jsem bral jakto to, co se nejčastěji ve skutečnosti vyskytuje (mainstreamové rádio, noviny, značka olečení apod.), ale uznávám, že tam hraje třeba i cena od a jiné věci, takže Ti dávám za pravdu.
:yes:
Avatar - white label
10. 1. 2018 16:13
Re: Mainstreamový strop
Cena (i když nejen ta) v tom hraje určitě významnější roli, než samotný objem prodejů.
Podíl prodejů prémiových značek automobilů má dlouhodoběji poměrně výrazně rostoucí tendence a přesto zůstávají/zůstanou prémiovými.
10. 1. 2018 20:41
Re: Mainstreamový strop
no, narovinu, ty premiove znacky se portfoliem radne rozkrocily do vod mainstreamu. treba vsechny ty clacka a pod. uz nejsou zadne mercedesy, ale passaty v jinem havu (motor vpredu napric, pohon predku). to same treba audi a3. apod. takze i ceny premiovych aut se priblizuji cenam mainstreamovych. samozrejme ze na opacnem konci maji premiove automobilky oproti mainstreamu neco navic (luxusni velke sedany, velka luxusni suv), ale myslim, ze se dnes premie a mainstream v urcitych castech znacne prolina.
Avatar - white label
11. 1. 2018 00:10
Re: Mainstreamový strop
A co to mění na tom, o čem jsem psal?
"Spodek" nabídky prémiových aut se klidně technikou (motor napříč atd.) prolínat může, nikoli však (přímo) cenou, podívej se kolik ty "CLAčka" apod. stojí, kolik je v nich (za ty prachy) místa a jakou mají zákl. výbavu. V tom se stále zřetelně láme mainstream/prémie. Zkus si někdy porovnat třeba Polo s A1 a rychle pochopíš o čem píšu. Můžeš pak "technicky" vysvětlovat prémiový prodejcům, že ty ceny maj ňáký divný... ;-)
11. 1. 2018 07:01
Re: Mainstreamový strop
nic o cem jsi psal to nemeni, jen to vysvetluje duvod, proc premiovym vyrobcum rostou trzni podily - proste se rozkrocili do vod mainstreamu. nic vic, nic min.
10. 1. 2018 14:21
Re: Mainstreamový strop
Outback mě také hned napadl. Opravdu jediné co mu chybí, je silnější motor. Nicméně mě osobně by ta 2,5ka v takto koncipovaném voze stačila. V terénu a hlavně sněhu bude Outback použitelnější zejména kvůli bezkonkurenční světlé výšce. No a cenově tam bude také dost rozdíl. Takže přestože pro mě je tento Passat z celé řady WV nejsympatičtější, tak za mě jednoznačně Outback.
11. 1. 2018 18:47
Re: Mainstreamový strop
On chybí i ten silný zážehový motor, ne? Šestiválec je snad už nějaký pátek mimo nabídku.
Avatar - _Karel_
10. 1. 2018 14:18
Re: Mainstreamový strop
Jen ty ceny. Základní verze za 1,1M na 17"?
Jako obchoďák snad, soukromě bych si to s tím BiTDI nekoupil ani za cenu nejslabší verze. Ale to je moje subjektivní nedůvěra.
Avatar - Floyd
10. 1. 2018 14:31
Re: Mainstreamový strop
Biturbo bych taky nekoupil, jak vidno s DSG si to moc nerozumí a spotřeba taky žádná láce. Mám 152 kW a 400 N.m a spotřebu allright.
Avatar - Ozzman
10. 1. 2018 14:37
Re: Mainstreamový strop
To mne taky zajímá, jak ten motor dopadne, až ho někdo po pár letech rozebere :-) Třeba se budeme hodně divit :-) Třeba se toho ani nedožije. Čistě u nového auta bez tohoto předsudku to ale jede na dvoulitr překvapivě dobře :-)
Avatar - _Karel_
10. 1. 2018 14:43
Re: Mainstreamový strop
Výkonově to určitě není špatný, já bych od něj dostal pěkně na pr.del.
Avatar - Ozzman
10. 1. 2018 14:45
Re: Mainstreamový strop
Ty si změnil vozový park?
Avatar - _Karel_
10. 1. 2018 14:48
Re: Mainstreamový strop
Nezměnil (zatím), ale třeba 0-100kmh mám o sekundu horší. Mám slabší 150kw verzi.
Avatar - Ozzman
10. 1. 2018 14:49
Re: Mainstreamový strop
Troufnu si říct, že když budeš mít plné auto a na dálnici stejně naložený tento Passat, tak ti neujede :-)
Avatar - _Karel_
10. 1. 2018 14:53
Re: Mainstreamový strop
+26kw a 50Nm + zřejmě nižší váha - no, já bych na něj vsadil.
Ale to je jedno. Všude píšou, že má dost hrubý chod, dost žere, natlakovanej je jak papiňák...... děkuji ne. :-)
Avatar - Ozzman
10. 1. 2018 15:01
Re: Mainstreamový strop
Já s tebou souhlasím, ale ukáže až čas, jestli to je cesta slepá, či nikoli :-)
Avatar - Emel
10. 1. 2018 14:23