Novinky
Ved hej, ale aj tak, objem nicim nenahradis, preco si myslis ze len zakladna Corvette C6 vynikla oproti F430 vo vsetkych smeroch ovela lepsie ako ona ? Ja som jednoducho uz na americke auta a ako tak bavoraky, ja niesom z typu podme ohmatavat plasty aby som si kupil auto, a porovnavat caterham so stangom je trosku divne, uz len preto lebo caterham nie je V8, je to vsetko laminat, ale nie je to prakticke auto a pritom v stangu mas prakticnost vsade kde sa pozries, kufor fakt velky jak svina, zadne sedacky sa daju tiez sklopit, jednoducho ked by som nechcel nieco vacsie pre rodinu, alebo prevazanie veci kde by som volil Discovery 3 tak do tej kategorie u mna stang vitazi vsetkymi smermi. Ovsem kazdy mame svoj nazor 😄 jaa som amerikanec a to sa uz nezmeni 😜
Ale právě já o té auře mluvím. To auto prostě vyniká a na českém parkovišti bude vedle všech těch Focusů, Golfů, Mondeí, ale i trojkových a pětkových bavoráků, působit jako balzám na duši. Vždy se za ním rád otočím.
Máš pravdu, nejel. Myslím si ale, že samotná jízda by mě asi nepřesvědčila. 305 koní není málo, máš, pravdu, obdobný výkon má i můj vůz, ale nepotřebuje na to 4,0 nebo 4,6 l. Věc není ale pouze v absolutním počtu koní, ale zejména v poměru mezi koňmi a hmotností (viz Caterham, na ten se celý Mustang, pokud jde o zrychlení, může jen závistivě dívat zpovzdálí). Souhlasím s tebou, že Mustang bych preferoval před Fábií, ale to pořád neřeší zásadní nedostatky amerických vozidel. Nechci ale vyvolávat polemiku, jen to jen můj skromný názor.
No tak to tak vyzera ze si sa s tym este nezivezol vsak ? Pre teba je 305 koni malo ? alebo si zvyknuty na VW nizkoobjemove trojvalce s 10timi preplnovaniami? Mustang nie je o rychlosti, Mustang je sila, vykon, pocit z jazdy, jednoducho vsetko co pochopis ked sa prejdes a par krat podradis, ja som mal rovnake reci kym som sa s nim nestretol a nevstupil do klubu, teraz si vybavujem v amerike jeden dovoz a viem ze to bude palba, radsej si kupim ojazdeny 2003 stan za 320 tis. SK s V8 32v 300 konivsetko v koze, atd atd. ako keby som si mal kupit fabiu za 250 tis. a bol by som rad ze mam volant. A so stangom mozes aj stahovat, kamarat do nho natrepal aj nocny stolika vsetko co potreboval 😉
...tak som si postavil na stranke americkeho fordu V6 4l Mustanga a je mi asi takto 😢 ked si predstavim, ze sice zakladna motorizacia, ale total full optional stoji v prepocte ani nie 600tis SK a mesacna splatka je na ten moj voz 10000SK...
ked si clovek predstavi ze za cenu golfa skoro v zaklade ma legendu
😒 😢
ked si clovek predstavi ze za cenu golfa skoro v zaklade ma legendu
😒 😢
Já osobně bych tohoto tzv. růžového bojovníka neviděl zas tak růžovými brýlemi, protože😒br />
a) je to vozidlo z USA se všemi typickými nedostatky a neduhy amerických aut, které němečtí, italští a japonští borci bez problémů vymažou ze silnice
b) na 4,0 a 4,6l objemu motoru má nízký výkon, na sportovní konkurenci to nestačí ani náhodou
c) pochybuji, že mu k většímu úspěchu bude stačit "aura" kultovního vozu
Nekamenujte mne, ale do tohoto bych nikdy nešel.
b) na 4,0 a 4,6l objemu motoru má nízký výkon, na sportovní konkurenci to nestačí ani náhodou
c) pochybuji, že mu k většímu úspěchu bude stačit "aura" kultovního vozu
Nekamenujte mne, ale do tohoto bych nikdy nešel.
Mustang naživo přitahuje a to až neskutečně silně. Vpodstatě jedinečný auto a nejlevnější sporťák.
Neviem posudit...moj prvy kontakt so Stangom bol klasika Bullit, ked som bol este decko. A tam bola maska rovnako tmava. A tak je to pre mna standard.
btw. mozno by som sa prihovoril za Shelby face.
btw. mozno by som sa prihovoril za Shelby face.
[odkaz]