Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Saab 9-4X (2010-2011): Poslední novinka značky měla krátký život

13 komentářů

Avatar - Uživatel_5340709
Uživatel_5340709
že ten design působí svěžeji dnes víc, než když to auto vyšlo. Tehdy to žádná bomba nebyla.
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Mně se líbil a říkal jsem si, že tohle je přesně to, co Saab potřebuje. Jenže macešský koncern po prodeji dělal problémy a výrobu znovu nerozběhl.
Avatar - Uživatel_5340709
Uživatel_5340709
Vem si že škoda uvedla na trh před rokem dvě SUV a prodávají se. Jak se mohlo tohle v roce 2011 neprodávat? To muselo být tehdy totální manažerské selhání. Na druhé straně Saab vždycky šponoval ceny víc než je zdrávo, aspoň v čr.
RS
Krásné auto dodnes, bohužel přišlo již pozdě.
Nedávno bylo jedno fantastické 300koňové Aero v nabídce i v ČR, nicméně za 7 let staré auto, byť s minimálním nájezdem, chtěli cenu blížící se milionu. 8-s
Avatar - euro89
euro89
GM zabilo spoustu znacek, ale Saabu je rozhodne nejvetsi skoda. Ty auta byla opravdu povedena a kvalitni! Nekdo muze rict, ze v poslednich letech to byl preznackovanej Opel... ale kdyz porovnam nasi 9-3 s Vectrou C, tak v tom aute nikde Opel nepoznavam. To se o Audi/VW rict rozhodne neda... >:-[] A treba interier po faceliftu na me pusobi hodnotnejsim, kvalitnejsim a prijemnejsim dojmem, nez u C-Klasse W204.
Ze vseho nejvic ovsem nedokazu pochopit, proc se u GM ke zruseni Saaba rozhodli zrovna v dobe, kdyz uz mel Saab konecne vyvinute nove modely, ktere mely dobre naslapnuto a nejspis by se i dobre prodavaly. Nova 9-5 byla paradni a jako kombik bych si ji dokazal predstavit jako idealni rodinne auto. Skoda. :'-( 9-4X byla vyvinuta hlavne pro severni ameriku a bylo to na tom aute videt. I tak to bylo podle me jedno z nejhezcich SUV, na rozdil od priserne 9-7X, kde byl se Saabu snad jen ten znak, pusobila nova 9-4X opravdu "saabovsky", i kdyz technika byla z GM. V Evrope by bez dieselu (mimo skandinavii, kde maji radsi E85) neprorazil, ale na klicovem americkem trhu to mohl byt prodejni slagr.
Avatar - praděda7
praděda7
Saab "zabily" především odbory. Ty svými nesmyslnými požadavky přivedly Saab do srračček a GM jej koupilo až když byl Saab na kolenou. Zrovna tak jako Ford koupil Volvo. Ale vytáhnout ze srračček je už nedokázaly. A ani na to neměly, protože sami skončily ve srraččkách během finanční krize 2008-2010. Spyker neměl sílu Saab zachránit a potopil při tom i sebe.
Avatar - Anonym
Anonym
Saab byl jako Alfa - miliony fanoušků ojetin a nová auta nikdo nekupoval.... Takže se ho lpgicky GM zbavilo, když potřebovalo zachranovat svoje značky.....že ho nikdo další solventní nekoupil ukazuje že to žhavé zboží nebylo....
Avatar - euro89
euro89
Na rozdil od Alfy znam ve svem okoli nekolik lidi, kteri si noveho Saaba koupili. Napr. moje segra kupovala v r. 2009 9-3 Sportcombi jako nove. Je ale pravda, ze celkove ty prodeje byly male... U Alfy si clovek rekne, ze je to neduverou ke spolehlivosti, ale proc si nikdy vice lidi nekupovalo Saaby, jsem nikdy nepochopil. Ano, pusobi konzervativne a malo emotivne, ale to i Volvo, Audi nebo Mercedes - Benz... kvalita byla vzdy nejlepsi z celeho GM, spolehlivost zejmena se saabovskymi motory by mohla nemecka konkurence jen zavidet (s motory od GM uz to bylo horsi, ale porad zadny propadak), vysoce nadprumerna bezpecnost a k tomu spousta drobnych chytrych napadu, ktere clovek jinde nenajde (napr. originalni drzak napoju, night panel, 9-5 Combi mela praktickou vyjizdeci podlahu atd...).
Avatar - praděda7
praděda7
Nemám zkušenost ani s jedním z těchto vozů. Jen jednou mě kdysi v 70tých létech minulé století kamarád svezl ve starší AR 1750 GTV. No byla to strašná plečka. ;-\ Od té doby jsem se za AR už ani neohlédl.......
Avatar - Googlit
Googlit
Kdyby jste mi tvrdili, že jde o nejnovější model Škody - KAJAK (SUV odvozené z fabie) tak bych vám to bez zaváhání věřil. Design Saabu byl opravdu hnusný, skoro jako u Škody.
CenturionCz
před nedávnem na pražských SPZ v Praze. Ani jsem nevěděl, že se tohle auto vůbec dostalo do produkce, ale těch pár šťastlivců, na které se dostalo, asi budou mít hezký sběratelský kousek.
Avatar - Ada je zase tady
Ada je zase tady
Takhle skončí každé SUV bez normálního motoru (na naftu) a bez ruční brzdy. Smůla. :no:
Avatar - Cymro
Cymro
Bankrotu sa vyhol Ford prostredníctvom One Ford stratégie, kedy predal Aston Martin, Volvo Jaguar, Land Rover, podiel v Mazde atď. Zbankrotoval Chrysler, FIAT ho kúpil až potom.