Videa
tombas
6
To je nesmysl, to auto nebylo nijak vážně poškozené. Pokud budou vyměněny i airbagy a bezpečnostní pásy, je to auto na 95% stejně bezpečné jako nové, Což je pořád asi o 80% bezpečnější, než to co běžně jezdí na našich silnicích.
Přejít do diskuze
Tak to tálka má neopravitelně deformované nosné prvky karosérie. Čili třeba auto co je do banánu, čelně ke sklu nebo smuchlaný přes boudu. Tohle rozhodně není totla. Chlapík je ale šikovnej. Opravil to pěkně. To by i mohlo dalších pár let fungovat.
přesně tak. Tohle nic není. Horší by bylo kdyby vyřezával a znova navařoval třeba prahy nebo sloupky. Tam bych se už bál.
Název članku je FAKE, aby se na něj více klikalo.
Arthur Tussik není z Ruska, není rus ani nemá ruské občanství.
Je z Litvy, je Litovec. Ale to by tolik nepřitahovalo čtenáře, že? ))))
jinák, tady je jeho mobil +370 620 66832 a email: tussikster@gmail.com
je to automechanik a přijímá objednávky, jako každý jiný automechanik 😉
Arthur Tussik není z Ruska, není rus ani nemá ruské občanství.
Je z Litvy, je Litovec. Ale to by tolik nepřitahovalo čtenáře, že? ))))
jinák, tady je jeho mobil +370 620 66832 a email: tussikster@gmail.com
je to automechanik a přijímá objednávky, jako každý jiný automechanik 😉
Totálka je to tehdy, jestliže cena nákladů na opravu vozidla přesahuje zůstatkovou hodnotu vozidla po odečtení ceny zbytkové. A na tom, jak se s vámi případně vyrovná pojišťovna už záleží na vás, jakou pojistku platíte, a kdo nehodu zavinil.
Myslím, že něco takového by měli umět i naši vyučení karosáři, pak by se ve značkových servisech nestávalo, že nedovedou napasovat ani nový nárazník po ťukanci bez toho, aby spráry byly tu 1 cm a druhá straně 1 mm, jak je dnes běžná věc.
Pane redaktore, zkuste panu Tussikovi říc, že je Rus. A rychle utíkejte, aby z Vás nebyla totálka 😄
Anebo zkuste vzít do ruky atlas! Vřele doporučuji!
Anebo zkuste vzít do ruky atlas! Vřele doporučuji!
Definici nemám to záleží na konkrétním autě, ale tady nikdo o totálce pochybovat nebude [odkaz]
To už nedá dohromady ani Arthur >😁
To už nedá dohromady ani Arthur >😁
Sice relax, ale to musela byt solidna rana a kludne moze byt karoseria trochu sahnuta. Co ho samozrejme asi moc netrapi, lebo v dielni rovnaciu stolicu zrejme nema, tak lepsie nevediet 😄
klobouk dolů, nicméně nechtěl bych být na místě pasažérů jedoucích v takovém naleštěném a "prvozuschopném" auťáku a zažít znovu nějakou havárku. Deformační zóny jsou již v (_!_) a pro tyto pasažéry je to jistá smrt! 8-s
Není žádným problémem vymontovat hnací agregát a spolu s ním třeba vyndat přístrojovku, tlumící hmoty a podobně, nosník odvrtat a nahradit novým dílem, přivařit, nalakovat a smontovat. Ovšem potom ta cena za opravu bude odpovídat vynaložené práci.
Totálku chápu jako nerentabilně opravitelné auto. 15letou X5 po takové ráně opraví rentabilně fakt jen Arthur.
Třeba autor ví něco, co my ještě ne. Například to, že Rusko už uvedlo v činnost plán, kdy znovu obsadí Pobaltí... Tak už se chystají dopředu.
Pre bazarovych kovbojov je to nie je nijak vazne poskodene. Ved ten plech drzi pokope aj "ve stovacet". A tie plechy z ultrapevnostnej ocele tam davaju iba preto aby natiahli zakaznikov na vyssej cenovke.
Rodinu s detmi by som v tom po tejto oprave nevozil...
Rodinu s detmi by som v tom po tejto oprave nevozil...
Tomu nerozumím, chceš říct, že pokud by vyříznul kus prahu a místo něj vevařil stejný zdravý kus, vznikne nebezpečnější auto, než když tady borec kladivem rovná celý přední nosník, který předtím rozřeže na kousky a pak vyklepaný boduje dohromady?
Osobně rozhodně v míře nebezpečnosti sázím na ten nosník, změny ve struktuře plechu jsou takové, že po vyklepání do origo tvaru nemá zdaleka takovou pevnost jako měl původně, při nárazu se zmuchlá jako papír.
Osobně rozhodně v míře nebezpečnosti sázím na ten nosník, změny ve struktuře plechu jsou takové, že po vyklepání do origo tvaru nemá zdaleka takovou pevnost jako měl původně, při nárazu se zmuchlá jako papír.
Sorry, ale můžu se zeptat co máš za automobil, abych mohl doplnit dál diskuzi? X5-tka je tank, i kdyby byla 3x opravovaná, takto kvalitním mechanikem, furt je bezpečnější jako ostatní vozy dnešní doby! Nevidím důvod nekoupit takto spravený vůz, když je to od takového borce.
Sorry, ale můžu se zeptat co máš za automobil, abych mohl doplnit dál diskuzi? X5-tka je tank, i kdyby byla 3x opravovaná, takto kvalitním mechanikem, furt je bezpečnější jako ostatní vozy dnešní doby! Nevidím důvod nekoupit takto spravený vůz, když je to od takového borce.
Ten co v tomto aute havaroval zrejme prezil. Mozno aj bez vaznejsich zraneni.
Nasledujuci majitel, uz dalsiu takuto nehodu neprezije. 8-s
Nasledujuci majitel, uz dalsiu takuto nehodu neprezije. 8-s
A jak jinak bys totálku definoval? 😄 Ačkoli, pro Arthura to asi byl jen takový odpolední relax.
Tak ked som videl ako "rovnal" ten lavy nosnik nad blatnikom (kladivo, spalek, flexa), mal som dost. Do kolien som siel pri poznamke "this part is fixed".
Mozno tak v kozmetickom vyzname slova je to "fixed". Ale tuhost toho nosnika pri opakovanom naraze bude tak 10-20% tuhosti noveho (a mozno ani tolko)! To auto je cista "vrazda". Pri druhej takej istej nehode ten los preleti cez stlpik do kabiny, a prinesie so sebou aj koleso a blatnik...
Mozno tak v kozmetickom vyzname slova je to "fixed". Ale tuhost toho nosnika pri opakovanom naraze bude tak 10-20% tuhosti noveho (a mozno ani tolko)! To auto je cista "vrazda". Pri druhej takej istej nehode ten los preleti cez stlpik do kabiny, a prinesie so sebou aj koleso a blatnik...