Videa
Ten co v tomto aute havaroval zrejme prezil. Mozno aj bez vaznejsich zraneni.
Nasledujuci majitel, uz dalsiu takuto nehodu neprezije. 8-s
Nasledujuci majitel, uz dalsiu takuto nehodu neprezije. 8-s
To je nesmysl, to auto nebylo nijak vážně poškozené. Pokud budou vyměněny i airbagy a bezpečnostní pásy, je to auto na 95% stejně bezpečné jako nové, Což je pořád asi o 80% bezpečnější, než to co běžně jezdí na našich silnicích.
přesně tak. Tohle nic není. Horší by bylo kdyby vyřezával a znova navařoval třeba prahy nebo sloupky. Tam bych se už bál.
Tomu nerozumím, chceš říct, že pokud by vyříznul kus prahu a místo něj vevařil stejný zdravý kus, vznikne nebezpečnější auto, než když tady borec kladivem rovná celý přední nosník, který předtím rozřeže na kousky a pak vyklepaný boduje dohromady?
Osobně rozhodně v míře nebezpečnosti sázím na ten nosník, změny ve struktuře plechu jsou takové, že po vyklepání do origo tvaru nemá zdaleka takovou pevnost jako měl původně, při nárazu se zmuchlá jako papír.
Osobně rozhodně v míře nebezpečnosti sázím na ten nosník, změny ve struktuře plechu jsou takové, že po vyklepání do origo tvaru nemá zdaleka takovou pevnost jako měl původně, při nárazu se zmuchlá jako papír.
Název članku je FAKE, aby se na něj více klikalo.
Arthur Tussik není z Ruska, není rus ani nemá ruské občanství.
Je z Litvy, je Litovec. Ale to by tolik nepřitahovalo čtenáře, že? ))))
jinák, tady je jeho mobil +370 620 66832 a email: tussikster@gmail.com
je to automechanik a přijímá objednávky, jako každý jiný automechanik 😉
Arthur Tussik není z Ruska, není rus ani nemá ruské občanství.
Je z Litvy, je Litovec. Ale to by tolik nepřitahovalo čtenáře, že? ))))
jinák, tady je jeho mobil +370 620 66832 a email: tussikster@gmail.com
je to automechanik a přijímá objednávky, jako každý jiný automechanik 😉
Tak ked som videl ako "rovnal" ten lavy nosnik nad blatnikom (kladivo, spalek, flexa), mal som dost. Do kolien som siel pri poznamke "this part is fixed".
Mozno tak v kozmetickom vyzname slova je to "fixed". Ale tuhost toho nosnika pri opakovanom naraze bude tak 10-20% tuhosti noveho (a mozno ani tolko)! To auto je cista "vrazda". Pri druhej takej istej nehode ten los preleti cez stlpik do kabiny, a prinesie so sebou aj koleso a blatnik...
Mozno tak v kozmetickom vyzname slova je to "fixed". Ale tuhost toho nosnika pri opakovanom naraze bude tak 10-20% tuhosti noveho (a mozno ani tolko)! To auto je cista "vrazda". Pri druhej takej istej nehode ten los preleti cez stlpik do kabiny, a prinesie so sebou aj koleso a blatnik...
Není žádným problémem vymontovat hnací agregát a spolu s ním třeba vyndat přístrojovku, tlumící hmoty a podobně, nosník odvrtat a nahradit novým dílem, přivařit, nalakovat a smontovat. Ovšem potom ta cena za opravu bude odpovídat vynaložené práci.
klobouk dolů, nicméně nechtěl bych být na místě pasažérů jedoucích v takovém naleštěném a "prvozuschopném" auťáku a zažít znovu nějakou havárku. Deformační zóny jsou již v (_!_) a pro tyto pasažéry je to jistá smrt! 8-s
Pane redaktore, zkuste panu Tussikovi říc, že je Rus. A rychle utíkejte, aby z Vás nebyla totálka 😄
Anebo zkuste vzít do ruky atlas! Vřele doporučuji!
Anebo zkuste vzít do ruky atlas! Vřele doporučuji!
Myslím, že něco takového by měli umět i naši vyučení karosáři, pak by se ve značkových servisech nestávalo, že nedovedou napasovat ani nový nárazník po ťukanci bez toho, aby spráry byly tu 1 cm a druhá straně 1 mm, jak je dnes běžná věc.
To už nedá dohromady ani Arthur >😁