Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Avatar - Emel
Limitka
| 19. 1. 2018 13:03
Tohle je úplně jiná kategorie auta, než nějaká Corsa OPC za půl milionu, v dobrém i zlém. Musí to být hezké svezení, ale za ty peníze je to prodejné zase jen jako sběratelský kousek, racionálně je to nesmysl.

PS: fakt to je Gazoo Racing Meisters of Nürburgring? Das ist aber wonderful...
Limitka
| 19. 1. 2018 13:16
Přitom Gazoo by znělo zvukomalebně ;-) Teprve teď koukám jaké je Polo tučné 8-s
Avatar - iudex
Limitka
| 19. 1. 2018 13:36
Ad PGTI: je to veľký rozdiel oproti konkurencii, ale jednak má najobjemnejší motor, čo je ale podstatnejšie, oproti konkurencii ide o pol triedy väčšie auto, fakticky je na platforme doteraz používanej pre nižšiu strednú triedu. Tipujem, že ak by prišla Ibiza Cupra (rovnako na MQB A0), vážila by obdobne.
Limitka
| 19. 1. 2018 13:39
Většina nových generací ale drží váhu nebo zhubne. Tady se pěkně tloustlo ;-) . Kdo chce supermini, bude ho chtít kvůli cene a zážitkům. Tady dostanu dosělý HH.
Avatar - iudex
Limitka
| 19. 1. 2018 14:16
Jasne, nebude to alternatíva k divokým malým hračkám ako doterajšia FieSTa. Ale zase sa Polu GTI otvárajú nové trhy, napr. ja by som už o ňom (na rozdiel od ostatných malých HH) uvažoval ako o alternatíve ku kompaktnému hotheču, miesta je tam skoro rovnako, zvonku aj zvnútra to vyzerá dospelo a má to aj dospelý motor; z môjho pohľadu (teda z pohľadu mojich potrieb 95% bežné cesty a 5% jazda pre radosť a okruh) vyhovujúce (naopak súkať sa do malej Fiesty a natriasať sa na každom retardéri v meste by som už nechcel).
Limitka
| 19. 1. 2018 14:57
Pokud je 95% tvych jizd beznych a jen 5% pro zabavu, tak nechapu, ze bys sel do Pola s dvoulitrem a sponzoroval mistni cerpaci stanice, kdyz muzes mit podstatne uspornejsi auta s podobne vykonnymi 1,6 turbomotory. Mi to Polo dava smysl jen ve smyslu "chci Golf GTi, ale nemam ani na tu nejzakladnejsi verzi", jinak bych si bud priplatil za plnotucny GGTi/Leon Cupra, nebo usetril za pojistku a palivo a sel do mensi motorizace.

Ke spotrebe: S FieSTou 1,6 mam odzkousenou cestu do/z prace za lehce pod 6l/100km a to jsem se nijak nesnazil, P208Gti sel i blizko k 5l/100km. Naopak ORS nesla pod 8, to je za pet let slusny rozdil v cene za ujety km. Nejsem firma, takze si to sponzoruju z vlastni kapsy a naklady pro me hraji moc velkou roli...
Avatar - iudex
Limitka
| 19. 1. 2018 15:12
Ad sponzoring čerpačiek: sám tvrdíš, že ten vývoj ide dopredu aj v spotrebe a aj s potentným hothečom sa dá jazdiť za normálne čísla. Ja jazdím za 7,7 dlhodobých, mať podladenú verziu v aute o triedu menšom, tak to bude o liter menej. A ono často platí, že menší objem vyhnaný na veľký výkon môže žrať rovnako, príp. ešte viac, ako podladený väčší motor.
A na to PGTI sa môžeš pozerať aj štýlom "chcem GGTI, ale nemám naň", je to úplne legitímne, o prachy ide až v prvom rade, alebo to môžeš brať i štýlom" "potrebujem toho Golfa, keď PGTI má rovnaký motor v kasni skoro tak priestrannej"? To pri Forde riešiť nebudeš, tam je (resp. bol) medzi FieSTou a Focusom ST ten rozdiel triedy jasne viditeľný.
Limitka
| 19. 1. 2018 16:45
Jasne, spotrebu Pola GTi neznam, to se uvidi a na to bezne jezdeni je to dost individualni, kazdy ma jako bezne jezdeni neco jineho... Ja pisu svuj pohled - osobne je mi sympatictejsi lehci auto i za tu cenu, ze bude mensi a slabsi.
Limitka
| 19. 1. 2018 15:39
Dvoulitr sice lehčí nebude, ale chtělo by to zvážit konkrétní obdobně vybavené kusy. V udávání hmotností proběhly nějaké změny (nevím, na kolik je k tomu nutí nová norma a na kolik to dělají dobrovolně, ale VW v tom není sám a objevilo se to ve stejné době). VW dnes udává rozpětí a u Pola GTI je rozdíl mezi základní (minimální) pohotovostní hmotností a tou maximální "jen" 70 kg. Je dost dobře možné, že je ta základní hmotnost, když to tak řeknu, poctivější. Ne něco vyholeného na kost. Navíc je zatím jen dvouspojka. Bylo by tedy zajímavé vidět, kde tu hmotnost oproti předchůdcům nabrali.
Avatar - white label
Limitka
| 19. 1. 2018 19:06
Kdo chce superMini od VW (kvůli ceně a zážitkům) může teď mít tohle:
[odkaz] >:-[]
Limitka
| 19. 1. 2018 15:20
Fakticky na platformě pro nižší střední není. Nikdy ji v takovém modelu nepoužili. Jen jim malá auta (a s nimi i platforma) mezigeneračně citelně narostla.
Avatar - iudex
Limitka
| 19. 1. 2018 13:21
Toto je taký nezmysel, že ani nestojí za to sa nad tým zamýšľať. Plynú z toho dve veci:
1. ak dostatočne zainvestuješ a zapracuješ na tom, spravíš dobré auto z čohokoľvek (aj z malej vysokej krabice do mesta ako je Yaris spraviť parádny hotheč);
2. náklady na to budú také, že sa viac oplatí vziať lepší základ a investovať tam menej.
Ak by to nevydávali za limitku, aj tak by si to kúpilo minimum ľudí, proste normálne uvažujúci kupujúci nedá za Yaris viac, než rešpektované hotheče o triedu väčšie a o triedu výkonnejšie.
Avatar - 2mato
Limitka
| 19. 1. 2018 14:16
je to limitka, to znaci nie je to pre ludi co potrebuju kupit najlacnejsi hothatch,.. a navyse aspon ma nieco netuctove v rukave ako je torsen, kompresor a velmi nizka hmotnost ci uplne vypinatelna stabi... sice z pohladu cenovej efektivity to nie je best choice ale z pohladu jazdnych zazitkov a jazdnych vlastnosti je to rozhodne dobre zvladnuty tunning malej skatule
Avatar - Emel
Limitka
| 19. 1. 2018 14:20
No dobře, ale BRZ stojí 820...
Avatar - 2mato
Limitka
| 19. 1. 2018 14:26
s vyssou hmotnostou a o dost nizsim vykonom, o krutiaku nehovoriac.,.. koncepne by som bral asi radsej BRZ, snad nema nikto dilemmu medzi tymito dvomi autami, tam je len cena podobna nic ine... ja nechcem tvrdit, ze to je super kauf...

aj tak je to len marketing GRMN aby ludia zacali brat tu skomoleninu vazne, pretoze aj z maleho yarisa dokazali upliesť bič na co bol teda fakt potrebny zazrak
Avatar - Emel
Limitka
| 19. 1. 2018 14:38
Schopnosti malých hatchů nejsou nic nového, za dávných časů svých volných jízd na okruhu si pamatuju, jak udatně se dokáže držet i takové Saxo VTS, a to bylo výkonově o hodně slabší... ale vykuchané na nějakých lepivých kolech dokázalo potrápit. Takže mě až tak nepřekvapuje, že se samosvorem a kompresorem může být Yaris raketka.

Daní za to je třeba právě posaz, protože prostě v béčkovém hatchi se sedí jinak než v céčkovém, o kupé ani nemluvě.

Já to beru, kluci si postavili hračku a aby se neřeklo, tak jich 600 pustili mezi lidi... jen říkám, že to nejde srovnávat s masovou produkcí.

PS: Výkon je nižší o kolik... 9kW? To není zase takové dráma, ne?
Avatar - 2mato
Limitka
| 19. 1. 2018 14:45
saxo vts som soferoval /do podvozku a brzd potrebuje fakt vela investovat ako aj do tuhosti kasne/, jak iudex pisal takmer hocico sa da pri patricnej investicii a orientacii na ciel s kompromismi v beznom pouzivani vyladit na rychle auto s dobrymi a s gumami ako vravis ... ano 9kw je nic, skor ten krutiak a priebeh od strednych otaciek, ale vravim BRZ je nieco uplne ine ja by som si toho jarisa tiez nekupil osobne a nie len preto ze na to nemam samozrejme, ale tiez za tu cenu by som vybral ine... keby mam zas vela penazi tak by som si ho urcite vyskusal a mozno zobral radsej ako fiestu alebo polo co je zas viac na ten prakticky pohlad a daily use...

brz vs yaris si myslim nebudu liezt do kapusty, cielovka brz by o yarise za tie love nikdy neuvazovala
Limitka
| 19. 1. 2018 16:10
Tak GRMN je na světě už nějaký ten pátek. Yaris dostal první GRMN verzi někdy před čtyřmi, pěti lety. Měl snad 1,5 turbo. Také to byla limitka. Pod GRMN doteď snad nic jiného než limitky nedělali. Škoda, že nevytřískali víc z GT86. I když by se tu stejně neprodávala. Atmosférický dvoulitr, byť s jiným naladěním, byl zklamáním. Za ty peníze.
Limitka
| 19. 1. 2018 17:18
@850t.....to už je jen malý krůček k CTR. Ale nedivím se, že se našli nadšenci, kteří za cenu vyjímečnosti ty peníze "vycáleli" v Toyotě na stůl.....
Avatar - iudex
Limitka
| 19. 1. 2018 14:25
Samo osebe je Yaris Gremlin (dík pajo, odteraz to inak nenazvem) paráda a petrolhead vo mne chrochtá blahom, že dnes niekto vypustí malý hotheč s kompresorom, samosvorom a manuálom. Ale nežijeme v bubline a za svoje peniaze chceš aspoň trochu primeranú hodnotu. A toto proste hodnota za peniaze nie je. Mohol by som byť akýkoľvek petrolhead, ale proste by som nemohol uprednostniť takúto splašenú krabičku pred lacnejšími alternatívami ako je 300-koňová Cupra, kráľ Nurburgringu MRS alebo (ak zostaneme vo vlastnej stajni) petrolheadský sen, zadokolková GT-86.
Avatar - 2mato
Limitka
| 19. 1. 2018 14:30
tak sa musis vediet odprostit, nie vsetko sa v zivote da porovnat v pomere cena/vykon... tento pomer ma kazdy osobitny, to ze to ty nechapes este neznamena, ze to je totalny nezmysel pre kazdeho u koho nehraju peniaze az taku rolu ako u teba alebo u mna napr... nechap ma zle, urcite to nemyslim zle
Limitka
| 19. 1. 2018 14:51
Nemyslis to zle, ale vyznelo to dost rypave.

Nicmene souhlasim, v finale se muzem dostat k tomu, ze maly a lehky Yaris Gremlin muze byt pro nekoho ridicsky atraktivnejsi, nez vetsi a tezsi a "premotorovanejsi" kral Nurburgringu, nebo Leon, co mu za jizdy blikaj kontrolky motoru >:D

Proste je to ridicsky raj - tolik skvelych aut na vyber, jen sednout, projet, vyzkouset, koupit a radovat se a uzivat si, panove - kdy byla doba k nadsenym ridicum tak laskava, jako ted? :-) :yes:
Avatar - Emel
Limitka
| 19. 1. 2018 14:56
Auto pro radost je pro mě RWD kupé a tam ta doba zase tak laskavá není... pro nás nemajetné. Je fajn že se objevují Alpínky a tak, ale v té třídě do mega je to Zetko nebo BRZetko nebo 2er.

Ale stejně bych si nic nového nekoupil, takže mám právo mlčet a šoupat nohama :-)
Avatar - 2mato
Limitka
| 19. 1. 2018 14:59
nadsenci su velmi podstatna cast cohokolvek, takze kludne si moze kazdy postazovat a potom sa povozit v tom na co ma a robi mu /snad/ radost :-O :-)
Limitka
| 19. 1. 2018 15:02
Nebo MX-5, nebo nejaka dobre nakonfigurovana 1er - ano, to neni kupe, maximalne tridverak, ale aspon mas i nejakou uzitnou hodnotu :-) a do BMW si muzes prihodit i ten samosvor v podstate do kterekoli verze... A pokud bys netrval na tom kupecku, tak Giulia je docela fajn auto, taky samosvor a taky do mega...
Avatar - 2mato
Limitka
| 19. 1. 2018 15:01
nerypem... zatial ;-\ >:D
tiez mi pride ze situacia sa trochu zlepsuje, ma to len jeden hacik kt bohuzial to vsetko zhadzuje aj z hladiska zivotnosti, charakteru a poctu valcov ci objemu... emisie... takze az taky raj to nie je, ale je fakt ze cca 150 - 200k auta neboli asi nikdy cenovo dostupnejsie...
Avatar - woody-alien
Limitka
| 20. 1. 2018 00:53
Počkej, počkej...ten Leon ale byl snad KE (Kuna Edition) >:-[] , to se nepočítá. Jinak mám velké sympatie k lehkým autům, kterým k zábavě stačí nižší výkon nebo dokonce (těžko uvěřit) atmosférický motor.....jenže těch 850t je fakt hodně velkej úlet. Jako o 300t víc než třeba Clio RS Trophy ? Tak to pardon, tady se někdo nechal unést, limitka nelimitka.
Limitka
| 20. 1. 2018 18:03
Ta cena je mimo, o tom zadna, to je jen pro dost ulitle fandy :-)
Avatar - iudex
Limitka
| 19. 1. 2018 14:59
Neberiem Ti názor, ale absolútne nesúhlasím. Je tu na ACZ x ľudí, ktorí auto tejto kategórie kupovali a každý jeden zvažoval, na čo dosiahne finančne. Ak chcem relatívne dostupné športové auto, pozerám hotheč a tam je cena/výkon jedno z najdôležitejších kritérií. Proste ak mám badžet 800-900t, do ktorého vojde kopec super výkonných či zábavných kompaktov nižšej strednej, tak o triedu menší a dve triedy slabší subkompakt (naviac s výzorom vajíčka a interiérom á la 90ties) nemá šancu.
A pre "kazdého u koho nehrajú peniaze rolu" sú tu naozajstné športiaky, ten na FWD hatchback nebude pozerať vôbec.
Avatar - 2mato
Limitka
| 19. 1. 2018 15:11
no tak sa pozri kolko ludi jazdi v luxusnych SUV, kolko z nich to skutocne potrebuje? nejak podobne to mas aj s tymto yarisom, nikto kto potrebuje prakticke a rychle mini auto za co najmenej penazi si ho nekupi...

toyka to vie a preto sa spravilo 600 ks bez ambicii na bestseller a su aj vypredane... preco sa potom predalo 5 ks v CZ ? myslis, ze kto si to kupil niekto kto uvazuje ako ty a x ludi z ACZ co si chceli kupit HH ?

citaj medzi riadkami, pisem stale v intenciach GRMN ako maloseriovky... cela debata by sa otocila keby to je regulerne v predaji a nie ako LTD s par kusmi
Avatar - iudex
Limitka
| 19. 1. 2018 15:23
Aj pri tých SUV ide o cenu a úžitok, aj keď pre niekoho tým úžitkom/hodnotou bude iba prestíž a image značky. Ani bohatí ľudia nevyhadzujú tie peniaze oknom a tiež zvažujú najlepšiu kúpu, akurát sú tie predstavy o potrebách a úžitku posunuté trochu vyššie.
A k tomu predaju: otázka je, či sa to vypredalo preto, že je o to veľký záujem, alebo preto, že je to len pár kusov pre každú krajinu. Možno reálny záujem by skončil pri 1000-2000 kusoch, to sa ale nedozvieme, lebo ich je len pár. Prečo iba 600 presne neviem, či to musela byť nejaká homologizačná séria, alebo proste len imidžovka na podporu značky, ale to je v podstate jedno, isté je, že ako sériovka by to neobstálo, o tom som skalopevne presvedčený.
Avatar - 2mato
Limitka
| 19. 1. 2018 15:56
no dobre, moc tomu nechces rozumiet co chcem povedat... ano ide o malu seriu o tom je aj nasa debata, napisal som to uz skorej, byt to seriovka za tu cenu tak to bude mat tazke...
Limitka
| 19. 1. 2018 17:36
To není tak úplně jisté. I mezi lidmi s bohatším rozpočtem a třeba už něčím divočejším v garáži jsou tací, kteří chtějí něco kompaktního do města, co však není úplně nudná krabička na přesun z A do B. Samozřejmě je otázka, jestli by Yaris obstál, ale cena není nutně překážkou a větší auto není výhodou.
Avatar - 2mato
Limitka
| 19. 1. 2018 17:40
tiez si to myslim, vidno to na tych nezmysloch za vela penazi co jazdia po Prahe aj inde...
Avatar - white label
Limitka
| 19. 1. 2018 19:02
To přímé srovnání v textu s Polem GTI, FieSTou, CRS... je mimo, to je jako srovnávat Golf GTI CSS s Focusem ST, nebo se základním/neCupovým MRS.
Limitka
| 19. 1. 2018 15:57
Někdo říká master, jiný meister. S meister se jinak v angličtině můžeš setkat, je to slangový výraz (spíš bych se tedy přikláněl k master, ale mohli by narážet na to, že je NS v Německu).
Avatar - Emel
Limitka
| 19. 1. 2018 16:07
Nechci to tu pitvat, když jde pravděpodobně znovu jen o překlep... na toyota.cz se píše Gazoo Racing Masters of Nürburgring
Limitka
| 19. 1. 2018 17:41
Když se podíváš po Internetu, tak je těch variant vícero. A na stránkách Gazoo jsem to nenašel. Kdo ví, z čeho české zastoupení Toyoty vycházelo. Mimochodem, britské zastoupení má zase na svých stránkách: What does GRMN mean? GRMN stands for Gazoo Racing tuned by “Meister of Nürburgring.” It is a name that pays tribute to the input of Toyota Gazoo Racing’s test drivers in developing the car’s performance and handling on the legendary German circuit.
Avatar - Emel
Limitka
| 20. 1. 2018 09:28
Těžko říct. Meister of Nürburgring mě teda tahá za uši, to je jako napsat v češtině Mistři of Sosnová...
Limitka
| 20. 1. 2018 10:00
Spíš Master ze Sosnové. :-) Ale jak říkám, anglický slang meister zná. Asi jako v češtině máme nemálo slov z němčiny, řadu z nich nespisovných, používaných hlavně v příhraničních oblastech. Asi jim to zní zajímavě, tak si to osvojili. Normálně bych nečekal, že by použili slang, ale jak říkám, mohli narážet na to, že je v Německu (možná mají i německé testovací jezdce). A možná sami pořádně neví, co to má přesně znamenat.
Avatar - Emel
Limitka
| 20. 1. 2018 11:53
No budiž. Já vnímám Meister jako německé slovo a Nürburgring taky, takže mi jejich spojení anglickou spojkou nedává smysl. Ale je fakt, že pokud je to Meisters, tak to německy být nemůže a spíš je to teda ten tvůj slang... taky mi to v názvu značky úplně nesedí, ale nakonec... na značku to nejezdí.
Avatar - white label
Limitka
| 20. 1. 2018 23:41
Myslím, že ten tvar není, minimálně v rámci Evropy, nikomu úplně cizí...
[odkaz]
>:-[] ;-)
Limitka
| 21. 1. 2018 11:58
Zajímavé v tomhle kontextu je, že Gazoo s GRMN působí hlavně v Japonsku. Mám takový pocit, že tohle je první auto, které nabídli mimo Japonsko. Nějaké meister(s) mi dává v Japonsku ještě menší smysl. Přitom to není ani pěkná zkratka, kde by si člověk mohl říct, že prostě za každou cenu chtěli, aby jim to tak vyšlo (navíc meister i master začínají stejně).

Umím si představit, že to někdo "plácnul", vznikla z toho zkratka, ta se uchytila, ale teď se ani pořádně neví, jak přesně to vlastně bylo (plácnuto). :-)
Avatar - Emel
Limitka
| 21. 1. 2018 23:12
Taky mě to zarazilo... ale pak jsem si řekl, že u nás taky běžně známe okruhy jako je Laguna Seca, Fuji, Suzuka... a vlastně ten první je v Californii a je to domácí okruh Mazdy... no, je to zvláštní kombinace.

Toyota měla dlouho TRD, ale teď to nějak nesleduju, tak nevím, jestli je GRMN místo TRD, nebo jestli bude žít oboje vedle sebe.
Limitka
| 22. 1. 2018 21:54
Mám na mysli použití anglického (amerického) slangu při tvorbě značky. Pro Japonsko mi to dává ještě menší smysl než pro USA. O Ringu asi nadšenci slyšeli.

Pod Gazoo Racing myslím přešel komplet motorsport. Dělají WEC, rallye, všechno. Ale např. v USA by se snad nic měnit nemělo. Pokud tam něco od Gazoo nabídnou (a v budoucnu může mít Gazoo svůj vlastní model silničního auta), bude to nejspíš pod TRD. Evropská divize TRD myslím neexistuje. V Evropě mají TMG, tam dělali F1, dnes WEC, takže budou patřit pod Gazoo (i když vlastníkem bude asi pořád přímo Toyota).
Avatar - iudex
GRMN
| 19. 1. 2018 13:05
Prvá chyba je už ten názov, komu normálnemu prišlo na um dať takýto nezapamätateľný názov? Vo mne to evokuje všeobecné nariadenie na ochranu osobných údajov (GDPR). 8-s
GRMN
| 19. 1. 2018 13:15
GReMliN ;-)
Avatar - iudex
GRMN
| 19. 1. 2018 13:22
Vidíš, to by šlo, to sa aj dá zapamätať. Len či tá asociácia je želaná: [odkaz] >:-[]
GRMN
| 19. 1. 2018 13:34
Vždyť vapadají jako sourozenci. Divoký diblík, to sedí ;-)
GRMN
| 19. 1. 2018 13:59
GuRMáN.....?????
GRMN
| 19. 1. 2018 14:14
Tohle je Gremlin [odkaz] ;-)
GRMN
| 19. 1. 2018 16:56
Pamatuju....nějaké AMC se montovaly 70tých létech i v Austrálii. Nevím jestli i Gremlin, ale Rambler a Hornet určitě. It was before my time with AMI..though... ;-)
GRMN
| 19. 1. 2018 14:30
želaná, neželaná, ale presná
Avatar - woody-alien
GRMN
| 20. 1. 2018 01:05
Tohle je možná spíš Aygo ;-) ale i tak, GRMN je hodně blbej název. Mám doma grmndu, jezdím grmndou...to bych si představil spíš Thalii. >:-[]
GRMN
| 20. 1. 2018 05:51
Mám doma grmndu? To bych si opravdu představil něco jiného >:D
Avatar - Emel
GRMN
| 20. 1. 2018 09:24
Germandu?
I.diotský...
| 20. 1. 2018 05:50
...software nebo ještě i.diotštější zaměstnanec posunul článek ze včerejšího dne pod staré a naprosto nezajímavé, přestože je tu celkem velká diskuze?

To tak sponzorovi z Boleslavi vadí článek o Toyotě? 8-s :-!
Cena
| 20. 1. 2018 11:40
Cena je pěkná.... za 300-400 tis lze udělat úžasné auto i z Pola GTi
Hodnotit auto podle tabulkových hodnot je nesmysl
| 20. 1. 2018 12:23
Podle mě můžete zhodnotit auto jen tak, že se v něm svezete... a pořádně. Jak bylo řečeno, tohle auto se kupuje pro zábavu. Je jedno, jestli to má 153kW nebo 156kW... Každopádně výroba začala 1.12.2017 a pokračuje tempem 7 aut denně. Na ČR a Slovensko připadne až březnová výroba, takže svoje GRMN mám prý čekat v dubnu. To budou nejdelší tři měsíce v mém životě >:D
Avatar - Emel
Hodnotit auto podle tabulkových hodnot je nesmysl
| 21. 1. 2018 10:37
Tak gratuluju :-)

To auto bude nepochybně jezdit výborně, jen prostě ta cena už je v revíru opravdových sporťáků s klasickou koncepcí a tam pro mě osobně nikdy nemůže FWD hatch obstát.
Hodnotit auto podle tabulkových hodnot je nesmysl
| 22. 1. 2018 18:41
To bezesporu, ale cena nebylo to hlavní. Jezdím i s Lexusem GS 450h a né, že by s tím nebyla sranda, ale prostě dvoutunové auto může být sebevýkonnější, ale je králem dálnic, nikoli okresek. Teď jak napadl sníh, tak jsem vytáhl starý IS 200 a byť má "jen" 118kW, tak s ním byla daleko větší sranda. Částečně kvůli váze, částečně kvůli manuálu a faktu, že to je staré auto, kde jde vypnout vše a řidič je pánem. GS má na tohle moc těžkou zadnici a do přetáčivých je neradno se pouštět. 265/35 ZR19 drží zuby nehty, ale jakmile se urthne, tak už to jde jen těžko korigovat... tohle prostě není auto na ježdění "dveřma napřed" ;-)

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku