Novinky
Zpět na článek
Bez pomoci zahraniční nehodu nevyřešíte: Nabourali vás v cizině? Bez advokáta nepochodíte!
5 komentářů
berka
Ale jo, dobře. Sám jsem jejich klientem asi 20 let a párkrát jsem je o pomoc požádal a vždy jsem byl spokojen s uplatněním svých nároků.
Jen nechápu, proč je klient nekontaktoval ihned na místě nehody, aby se mu dostalo rad jak má formálně postupovat a také nechápu proč přistoupil k opravě tímto způsobem. Auto bych odvezl do autorizovaného servisu a vše nechal opravit tak, aby bylo v původním stavu. Moc nevěřím, že taková oprava proběhla úplně ideálně. Zbytečně si znehodnotil auto pro následný prodej.
Jen nechápu, proč je klient nekontaktoval ihned na místě nehody, aby se mu dostalo rad jak má formálně postupovat a také nechápu proč přistoupil k opravě tímto způsobem. Auto bych odvezl do autorizovaného servisu a vše nechal opravit tak, aby bylo v původním stavu. Moc nevěřím, že taková oprava proběhla úplně ideálně. Zbytečně si znehodnotil auto pro následný prodej.
praděda7
Já tomu rozuměl tak, že "postižený" neměl sjednané havarijní pojištění...a sjednal si ho až po té nehodě... 😒
holden2
v prvni rade je to reklama na DAS. auto ma pouze promackle dvere a ulomene zrcatko. vsechny dily i laik dokaze sehnat behem jednoho dne a na schade i ve vybrane barve. staci se kouknout na sbazar nebo bazos. pri poptavce dilu komplet vrakari do tydne dodaji vsechny dily v urcene barve a neposkozene. to ze tohle auto neni na stolici vidi i male dite.
Auto nemusí být pěkná sra*cka. Po každé bouračce, kdy je předpokládaný větší náraz a auto jinak na první pohled nevypadá, že by bylo viditelně prohnuté (v tomto případě z boku) by správný servis měl přistoupit k změření celkové geometrie vozu. Tím se zjisti jak na tom je a pokud se ukáže , že došlo k nějakému porušení této geometri je nutné vůz takzvaně srovnat na vyrovnávací stolici. Bohužel jsou tací opraváři,kteří toto opomenou (z důvodu,že stolici nemají-je pro ně drahá a nebo to ani neví) a pak se stane,že auto sice je opravené ,ale potom po určité době zákazník zjišťuje,že auto nedrží takzvanou stopu,ujíždí na pravo či na levo a v horším případě špatně se sjíždí pneu. Pak je dost velký problém to spravovat, když auto je již na pohled v cajku. To je moje 40tiletá praxe ze servisu. (samozřejmě se to nedělá,pokud vám někdo lehce odře,či lehce promáčkne blatník )