Novinky
0
Mě to přijde dost nefér vůči zákazníkovi,když výrobce na takových věcech šetří.Je to totiž i prvek pasivní bezpečnosti.Představ si běžnou situaci,kdy projíždíš parkovištěm u obchodˇáku a hledáš volné místo v řadě aut po tvé levé straně.Řidič vyjíždějíci z řady mající jedno couvací světlo(na pravé straně,kterou vidíš hůř),dá o úmyslu vyjet až samotným pohybem vozidla,což je podstatně později,než kdyby měl couvačku i na levé straně a ty o jeho úmyslu víš už v momentě zařazení zpátečky a můžeš rychleji zareagovat a předejít případné kolizi.Nemluvě o tom,že v případě spálení žárovky,může se stát kdykoliv, není auto bezpečně osvětleno.
Přejít do diskuze
no jo, malo tam by ACCORD v strednej, to snad kazdy pochopil, ze je to preklep a nie nevedomost (obzvlast ked to auto woe vlastnim)... popri praci nemam cas citat si to po sebe a opravaovat chyby, o tom diskusie snad nie su 8-s
Pomozte mi prosím někdo správně pochopit módu jednoho couvacího světla.Přece jestli couvám večer do neosvětleného prostoru,tak v levém zrcátku nic neuvidím a když zaplatíte za auto několik set tisíc,tak mi příjde nenormální pomáhat si výstražnými směrovkami.Automobilka na tomto řešení stejně nic neušetří,protože musí vyrobenou mít další sadu zadních světel pro trh z opačným řízením-viz Anglie.Mám pocit,že mnozí výrobci,včetně VW,dělají z šoférů amatéry,mající zrcátka při couvání na parádu.
no Petto, tie zadne svetla - tak tie urcite lepsie, ako V-ka nie su... ale predna maska, to urcite ano... tak ci onak, vela priaznivcov si stale najde aj vyslovene dizajnovo nepodarena Fabia II, tak preco nie skoro rovnaky Golf...
etalon triedy nie je matelko hlavne preto, ze ma uz dnes na triedu podrpiemerny kofor a dost zalostne miesta na nohy v zadu... a to kedze VI bude len vacsi F/L nevyriesia, nemaju ako... mozu dat ine motory (OK, 1.4 TSI, 1.8 TSI, 2.0 147kW alebo 20 200kW su fajn, diesle ako maju CR sa uz daju, tie su tak primer triedy ). Sasi mozu este lespie vyladit. DSG je tiez dobra... ale uz parkovaci asistent, TV, adaptivny tempomat??? Toto urcuje etalon NIZSEJ STRDNEJ? Tazko... aspon nie u nas, kde vacsina verzii je stale skor blizka k zakladnej, ako k plnej. V sedanoch nizsej striedy ako prva ponukala adaptivny tempomat HONDA ACCORD. Je kvoli tomu etalon??? No sotva.
Tie hracky mozno oslovia zapdnu europu, hlavne kde maju socialisticke pravidla, ako v Belgicku (platis dalsie poplatky, ked mas vykon nad 100kW a stale sa to zvysuje, niekde uz kludne musis vysolit 1500 EURO len za to, ze chces auto s takym a takym vykonom). Tak to si ludia radsej kupia mensie auto so slabsim motorom a s hrackami...
Stale si ale myslim, ze by v nizsej strednej auto malo dobre jazdit, ale malo by byt aj priestorne, dobre se sklapat sedacky atd... niektore V-ka teda nesplna a VI-ka kedze je to dlzkou, rozvorom rovnake auto, nebude tiez... a to je divne
Tie hracky mozno oslovia zapdnu europu, hlavne kde maju socialisticke pravidla, ako v Belgicku (platis dalsie poplatky, ked mas vykon nad 100kW a stale sa to zvysuje, niekde uz kludne musis vysolit 1500 EURO len za to, ze chces auto s takym a takym vykonom). Tak to si ludia radsej kupia mensie auto so slabsim motorom a s hrackami...
Stale si ale myslim, ze by v nizsej strednej auto malo dobre jazdit, ale malo by byt aj priestorne, dobre se sklapat sedacky atd... niektore V-ka teda nesplna a VI-ka kedze je to dlzkou, rozvorom rovnake auto, nebude tiez... a to je divne
Jozki, BMW 520d vs. PRIUS nebolo nic ine, ako Nemecka propaganda. A iste, ze system v PRIUSe je uz dost zastaraly... Zatial je to ale v meste vyborne auto, ktore ma vsetky emisie v meste nizsie, ako ma diesel. Novsie technologie su ale efektivnejsie uz aj mimo mesta... este do toho daj bajku o nekologii bateriek a je to...
Diesel svet nezzachrani... cim viacej dieslov bude, tym zas bude drahsia nafta. Preco bola pred tym lacna? Lebo sa jej predalo relativne malo... Poriadny vyvoj hybridov moze nedostatok ropy aspon spomalit, aj ked riesenie to samozrejme nie je... (to bude skor vodik, az sa najde efektivna na rope nezavisla technologia jeho vyroby), alebo mozno nieco dalsie...
Diesel svet nezzachrani... cim viacej dieslov bude, tym zas bude drahsia nafta. Preco bola pred tym lacna? Lebo sa jej predalo relativne malo... Poriadny vyvoj hybridov moze nedostatok ropy aspon spomalit, aj ked riesenie to samozrejme nie je... (to bude skor vodik, az sa najde efektivna na rope nezavisla technologia jeho vyroby), alebo mozno nieco dalsie...
Slabý odvar zo Scirocca. 3-dverák v koži a na veľkých diskoch vyzerá dobre. Uvidíme ako bude vyzerať základka. Určite je to ale lepšie ako Golf 5. No tá základná motorizácia nie je bohvie čo. Svojich záujemcov si ale VW nájde vždy.
teda design nic moc. Čekal jsem více kreativity a elegance. nevsimout si loga, spletu si to s autem z ruska, číny nebo koreje. čekal jsem více osobitý a identifikujíci design. ty pokroky mezi generacemi golfu jsou čím dál menší. To už se mi víc líbí G4 nebo G3.
To máte tak - oni těch starých motorů jednak vyrobili moc, takže je musejí doprodat. A taky kdyby do základu dali slušný motor, nezačali by s cenou na 400 tisícovkách, ale tak aspoň o 50 výš... Vždyť nové výkonné motory už mají!
66 kW v základu podle mého není žádný problém. Někomu to stačí. Ostatně od kolika začíná Ceed? Není to na fous stejné?
true neni pravda 😄 Navic predstava, ze se jednou probudis a v radiu ti reknou, ze prestoze by to vcera jeste nikdo necekal, vsude na svete dosla najednou ropa a alternativni zdroje uhlovodiku vycucnou mimozemstani a nechaji nam jen kruhy v polich, je dost naivni.
Aké vymoženosti? Myslíš tie drobnosti, ktorým ho vyšperkovali, aby bol ten omladený senior ešte predajný...? >😁
dvaja rovnaki sa stretli tak to je dobre... Glof etalon a Focus etalon v zpatnej vazbe (co je asi tak BMW 1er potom) a presnosti radenia (no v tom su naozaj Focus a Glof na rovnakej urovni a nemaju si co vycitat - nic moc. Tam vladne HONDA, pototom BMW a potom dlho dlho nic).
Co se divíš, vždyť je to Skoro Das Auto! >😒] Fabia nemá chyby, to jenom ty máš pokřivený měřítka >😁 >😁 >😒]
Tak som mal tú obrovskú česť odviesť sa vo Fábii. Nadupaná čierna, zatmavené sklá, alu disky, skrátka bomba, kráľovná ciest. Podvozok je určite najlepší, o tom niet pochýb, pazvuky na železničnom prejazde určite pochádzali od zle upevnených koľajníc. Motor, jedna báseň, nebolo ho počuť ani v otáčkach, keď sme obiehali traktor. A potom prišlo vyvrcholenie. Bral som si veci z kufra. Buchol som ním a ozval sa desný neutlmený plechový zvuk. Tak ako je to - na schránke má vzpery a na kufri nie? Teda oni tam boli, ale akosi len na to, aby aretovali kufor v hornej polohe, inak to padalo (takmer) samospádom. To ma teda sklamalo. Ale asi to nebude také dôležité, ako mäkčené plasty, tak by som to hodil za hlavu, veď povedzte, kto by ju nebral, krásavicu ciest?
jj, několik let, ale zase, když makáš, dá se tu pobavit >😁 :yes: Jen to větvení, to větvení, už včera jsem psal alespoň 1000 ks, nebo jinak nový článeček,ať to jede nanovo a vidím, že zítra je článeček č.3! Super. Na autorevuje je snad jen 20 příspevků, tak by mohli lidi zamířit tam... 😉 Ladit formičku a zítra ráno naplno...
Estét? To je kdo? Ty? Pak jo.Estét se na to nemusí dívat a hlavně si to nemusí kupovat, božinku, tak triviální a prosťoučké >😁 Neřeš to.Mně se líbí ceed a taky si ho nekoupím.A to se mi líbí. :yes: Počkám, až budou dělat 5 generaci po FL a pak do toho půjdu. :yes:
Máš pravdu a rád by som Jožkiho opravil😒br />
Na R1 medzi Ziarom nad Hronom a Zvolenom je 130, resp. obmedzenia na 110 a 90 sú s doplnkovými tabuľami "za dažďa".
Na R1 medzi Ziarom nad Hronom a Zvolenom je 130, resp. obmedzenia na 110 a 90 sú s doplnkovými tabuľami "za dažďa".
Tak co naši špecialisté prognostici přes auta? Bude se ten G6 prodávat, nebo nebude, nebo jak to bude?Je už nějaký kvalifikovaný odhad? Nakonec, za 3-5 podprům.platů felčara v německu, pro jeho ženu v domácnosti, aby jela s dětma do školky, nějaký ten kroužek, pak kosmetika, někam za kámoškama na kafčo, fitko...myslím, že to stačí.Nebo kdo je cílová skupina kupujících?Má to i moje zubařka, manžel má XC70, nebo jak se to jmenuje,jí to vydrží zhruba 2 roky, pak se toho zbaví a zase nový. :-!
Výýýýýýššššš,jyá mam yen visokou skokolycku,dokonce stojařynu,mňě to musýýýýš napsáááááááááát takovíííííííííííím styyyyyyyyyyyyyyylem, abiiiiiiiiiiiiiich to pochopyyyyyyyyyyyyyl výýýýýýýýýýýýýýýýýýýýýýýš????Miluju čur//@ky,co začnou tím,jestli je někdo chápavý nebo ne.Typické pro pro tu národnost východně od řeky Moravy.Nazdar.V civilizovaných zemích se jezdí 50 a míň.Na Balkáně 100 a víc -v obci, chápu a často v SK zažívám.JJ,časem někteří dospějí. :-!
Vidím,že zese trochu přeskládali stávající model,jak je u golfa už "dobrým zvykem" a vyloupl se new model a jako tradičně,oko estéta pláče 😢 .
Nemůžu si pomoct,ale poslední dobou mě zdejší debaty připomínají mimoúrovňové křížení dvou rovnoběžek v nekonečnosti vesmíru.
však tak jsem to myslel 😉 Podle jednoho testu soudit kvalitu celé výroby může jen magor. navíc když se o tom ostatní testy nezmiňují
Jestli jezdi vsichni 220kmh, tak je mozne ze maji spotrebu pres 20 litru (spotreba Golfu 1.4 TSI 170PS je 20,5litru/100kmh pri 220kmh), ale to neni chyba auta. Pokud tak jezdili i predtim, meli spotrebu stejnou nebo vyssi. Problem je v tom, ze kdyz sedi misto ve dvoulitru v 1.4 se stejnym vykonem si mysli, ze to bude mit o 30% mensi spotrebu. To asi nepujde 😄
Stav se zítra nebo pozítří k nám do ordinace. Pár tabletek neurolu by se pro Tebe našlo. 😉
Vadi mi to a kritizuju to u vsech. Ale u te automobilky, ktera je dominantnim prodejcem pohonnych technologii v CR mi to vadi obzvlaste. Protoze u nas ve mestech to bude smrdet a v nasem hospodarstvi to prodlouzi ropnou zavislost o dalsi leta. Dalsi roky, kdy budeme prelevat nase bohatstvi do pochybnych statu, ktere z toho budou posilovat svoje armady. Dalsi roky, kdy budeme s obavami ocekavat, co zase cena ropy provede zitra.
BRAVWO GOLF :yes😒br />
P.S. Jsou auta zapomenutelná jak včerejší noviny, jsou ovšem auta, která tvoří svou dobu. Jedním z nich je pře třicet let GOLF, VW GOLF. Auto vrostlé do Evropy, auto vrostlé do...tebe. Přes třicet let diktuje VW Golfem Evropě estetiku kompaktů, potřebnou úroveň techniky a míru špičkové kvality. GOLF vytváří balanci, je to vůz vyráběn pro jistou skupinu lidí. Pro velkou skupinu lidí. Pro největší skupinu lidí kupujících auta... Přes 25 miliónů vyrobených golfů... a všechny se prodaly. Golf je jedním z hrdinů velkého společenského románu s názvem Evropa. Románu, jehož obsah ti zatím zůstává dokonale utajen, a diskutovat tu o něm... to je jiná kapitola, kapitola, které bys nerozuměl. Jak bys mohl, vždyť ty nerozumíš zatím ani sám... sobě.
VW to (opět) dokázal. Neuvěřitelné. Auto má jiskru, fantastickou tvář, a konečně i bezvadnou spodní část nárazníku. A co zůstalo? Nepřekonatelný posaz na silnici, geniální silueta a celkový šmrnc. Zvedni palce, VW si to za G6 zaslouží :yes:
P.S. Jsou auta zapomenutelná jak včerejší noviny, jsou ovšem auta, která tvoří svou dobu. Jedním z nich je pře třicet let GOLF, VW GOLF. Auto vrostlé do Evropy, auto vrostlé do...tebe. Přes třicet let diktuje VW Golfem Evropě estetiku kompaktů, potřebnou úroveň techniky a míru špičkové kvality. GOLF vytváří balanci, je to vůz vyráběn pro jistou skupinu lidí. Pro velkou skupinu lidí. Pro největší skupinu lidí kupujících auta... Přes 25 miliónů vyrobených golfů... a všechny se prodaly. Golf je jedním z hrdinů velkého společenského románu s názvem Evropa. Románu, jehož obsah ti zatím zůstává dokonale utajen, a diskutovat tu o něm... to je jiná kapitola, kapitola, které bys nerozuměl. Jak bys mohl, vždyť ty nerozumíš zatím ani sám... sobě.
VW to (opět) dokázal. Neuvěřitelné. Auto má jiskru, fantastickou tvář, a konečně i bezvadnou spodní část nárazníku. A co zůstalo? Nepřekonatelný posaz na silnici, geniální silueta a celkový šmrnc. Zvedni palce, VW si to za G6 zaslouží :yes:
Hybrid setri ? Test Toyota Prius vs. BMW 520d -> BMW bolo uspornejsie. O tom ze je aj bezpecnejsie ekologickejsie komfortnejsie azda ani netreba hovorit. Ked hovoris o ohlupovani zakaznikov je zaujimave ze ti to nevadi pri vsetkych ostatnych automobilkach ktore uvadzaju nove modely. Tam je to vsetko OK. VW urobil nieco spravne - male turbobenziny - vysoky vykon dobra spotreba.
Je celkem jedno, jestli si nekdo mysli, ze ropy je na 30 nebo 80 let. Dulezita je jeji cena a ta na velikosti zasob vubec nezalezi. Zalezi jednak na tom, jak se bude darit uspokojovat raketove rostouci poptavku v Azii. To jak sam pises nebude jednoduche. A taky na tom, jak vyhodnoti spekulanti sanci na vysroubovani cen (ze situace jak ji popisujes - neinvestovani do tezebni technologie, se da odvodit, ze sance na novy cenovy skok, rekneme pristi letni sezonu by tu byla). No a to ani nemluvim, co by se stalo s cenou ropy v pripade nejake valky v inkriminovanych zemich. Tak dobre, nerikejme ropna krize. Rikejme krize, jejimz vysledkem bude astronomicka cena ropy. At uz jsou zasoby libovolne velke. Coz se vysledne projevi tak, ze jizda v dnes zakoupenych supermodernich milaccich (napr. v tom o kterem tu diskutujem) bude exkluzivni drahou zalezitosti. Ja tedy, kdyz nekam investuji pul melou, chci to mit lepe zajisteno nez jenom zboznym pranim, ze k tomu nedojde. Chci tam mit takove technologie, ktere dnes neco setri, byt to treba nebudou desitky tisic, a v dobe pripadne krize zajisti alespon jakoustakous provozuschopnost.
Focus je etalón podvozku, presnosti rizeni, zpetne vazby i razeni manualu. To jenom pro presnost holky >😁
Ze ted neuhodnu o jakem aute mluvis? Tady proste lide nepochopi ze muses mit smulu na kus u kazde znacky- viz ta SZ
Nestaci delat NECO. Musi se to delat spravne. Nemluvim o ekologii. Mluvim o tvoji penezence. Problem je, ze se delaji takove veci, ktere nemaji za cil uspory, ale naopak dostat z lidi vice penez. Jsou to jen marketingove pasti na zakazniky. Lidi na to neskoci a pak se rekne - hele nikdo to nechce. No bodejt, ja bych to taky nechtel. CNG - auto o 1/4 drazsi s perspektivou neustaleho rustu cen plynu a 10ti cerpadly v republice - diky, nechci. Ruzne ty green, blue line - stare TDI s nejakymi nicotnymi upravami, usporou spise teoretickou a s cenou o desitky tisic vetsi - dik, nechci. System StopAndGo + rekuperace, hybrid - to jsou technicka vylepseni, ktera opravdu setri. Asi proto se nevyrabi.
Koncepty, kterymi se pysni automobilky na vystavach a o kterych se pisi zajimave clanky, ohlupuji zakazniky uz leta. Ale jaksi na prodejny ne a ne dorazit. S novym modelem byla dobra prilezitost. Ovsem dopadlo to stejne jako uz pred rokem, pred dvema, trema - zeptejte se pristi rok.
Koncepty, kterymi se pysni automobilky na vystavach a o kterych se pisi zajimave clanky, ohlupuji zakazniky uz leta. Ale jaksi na prodejny ne a ne dorazit. S novym modelem byla dobra prilezitost. Ovsem dopadlo to stejne jako uz pred rokem, pred dvema, trema - zeptejte se pristi rok.
Tak to beru, jako že má dneska každý auto okna už v základu. Když je bobek, je i n.koření >😁
Dokud se všichni antimatelovci budou bavit s tím,koho chtěli ponížit zabanováním,tak bude stát každá diskuze za h....
Já to fakt neberu,když mě někdo dlouhodobě deptá,potažmo svou demencí,tak na něj prostě nereaguju,páč je to naprosto zbytečný.Dejte si to do stanov klubu. ;-\
Já to fakt neberu,když mě někdo dlouhodobě deptá,potažmo svou demencí,tak na něj prostě nereaguju,páč je to naprosto zbytečný.Dejte si to do stanov klubu. ;-\
Berte to asi takhle... Strčil jsem do "papiňáku" 6 vepřovejch nožiček, 2 cibule a tak 2 hoďky povařim. Do druhýho jsem dal koleno a k tomu nějakou tu mrkev, cibuli, pepř, sůl, bobkový koření... Koleno zvlášť, aby se úplně nerozvařilo, jako ty nožičky. No a ve zkratce... po vychladnutí zcedim nohy, pokrájim z nich, co se dá, pak nasekám koleno, s 3 čerstvejma cibulema nasypu do pekáče a zaleju vodou z nožiček. Přileju ocet, dochutim, stáhnu tuk a nechám vychladnout a ztuhnout.
No a tak nějak bych viděl tu problematiku Golfa...
No a tak nějak bych viděl tu problematiku Golfa...
No prave...to ze si to my pamatame znamena ze si on nema co. Myslim ze skor vyrastal na Rychlej rote alebo Reno Reinsovy.
Mám s italskýma autama špatné zkušenosti, proto bych ho nevolil. To ale neznamená, že se za tu dobu neudála nějaká příjemná změna, nevěřím že by nové bravo bylo špatné auto- to by automobilka v dnešní konkurenci krachla.
Nesdílím ani bezmezné nadšení pro nový golf. Nelíbí se mě, jak celá desetiletí neměl v základní výbavě skoro nic, a když do ní konečně něco dal, tak se tváří že snad znovu vynalezl auto.
Nesdílím ani bezmezné nadšení pro nový golf. Nelíbí se mě, jak celá desetiletí neměl v základní výbavě skoro nic, a když do ní konečně něco dal, tak se tváří že snad znovu vynalezl auto.
Matelka dávali v nedelu ráno. Bolo to niečo na zpôob českého Studia Kamarád. Matelko bola taká malá maňáska, postavička pre deti. No myslím že najlepšie by nám o tom mohol porozprávať Daniel. 😉
Jo,potenciálních kupců,kteří by si to mohli dovolit bude na diskuzi asi poskrovnu,narozdíl od nemilosrdných kritiků. 😉
ach ty si borec ved ani nevies co je to kupit si nove auto poznas ich iba ak z obrazku a bravo je na zvezenie urcite lepsie ako O2 chlape nevies o com pises tak nekomentuj ja som sa v brave este zo ziadnou poruchou nestretol naproti tomu v skodovke ano zhasinajuci motor zranie draheho oleja a zle skusenosti so servisovanim tychto aut dakujem nepotrebujem ked uz by som isiel do VW tak Transporter alebo ako sa to dnes vola je celkom dobre auticko a stary passat kombi je este pekny totalne hroza je tiguan ked som ho videl prvy krat :no: nastastie sa ich vela nepredava
Milej malej, už jsi četl že VW neumí napasovat zadní víko u Foxe?
Mrkni sem [odkaz]
Kapitola: otevíráme, popis u obrázku.
Než to rozdejcháš, zajímalo by mě jak ten uvolněný plast vypadá? Proč to p. Zezulka nevyfotil. Test má vypovídací hodnotu rovnou nule. Při kritice sportovně laděnýho auta za jeho tvrdší podvozek se musím jen smát, co to dneska všechno píše za e😜erty.
Mrkni sem [odkaz]
Kapitola: otevíráme, popis u obrázku.
Než to rozdejcháš, zajímalo by mě jak ten uvolněný plast vypadá? Proč to p. Zezulka nevyfotil. Test má vypovídací hodnotu rovnou nule. Při kritice sportovně laděnýho auta za jeho tvrdší podvozek se musím jen smát, co to dneska všechno píše za e😜erty.
Prečo, prečo, prečo.. už by mu to mohl někdo z redakčních testerů zodpovědět.
Mohli by založit speciální rubriku Zodpovedáme Matelkové prečo?! 😄
Mohli by založit speciální rubriku Zodpovedáme Matelkové prečo?! 😄
Já bych si Bravo klidně nechal líbit. Samozřejmě bych pečlivě oblízal plastíky a kdyby snad měly odpadávat anebo se uvolňovat, tak to konkrétní auto bych nevzal. Ostatně je povinností prodejce zajistit ti dodání zboží bez jakýchkoliv vad...
vzhledem k počtu příspěvků bych řekl, že tys zvolil úřad práce. Jinak totiž není v lidských silách sehnat tolik času ke kydání tolika nesmyslů :no:
a koupil by sis prémii, o které víš že po pár dnech v provozu se tak porouchala tak, že se na ní musí mrknout až z fabriky? Vypovídá to o tom kuse nebo o celé řadě??
znám jedno auto, na které se musí podívat až z fabriky. Takovou poruchu to má. A mainstream to není mladý pane. Vypovídá to snad, že všechny auta té řady jsou na dvě věci? 😐
úú televíziu..tú má každý taxikár v 20 ročnom piáne aby sa pri čakaní na zákazníka nenudil ty blb
Som daleko od toho aby som sa pokusal tu moderovat diskusiu, ale preco nerozpravame a GOLFE VI? Napriek tomu ze to tu uz vcera prebehlo tak je to taky fenomen, ze sa da o nom diskutovat donekonecna. Tak preco sa zaoberame uvolnenymi(pardon, odpadnutymi) plastami v Brave? Aj tak vdaka skuposti autora toho vyroku o tom nik z nas nic nevie. 8-s
v tom odkaze ale písali niečo uplne iného. Ostatne koho to zaujíma, nech si to prečíta.... tak už prestaň obhajovať neobhájitelné... 😉
Vtipná a hlavne vecná odpoved. Ako vacsina.
P.S. Rýchlejsie píses, ako rozmýslas. A to nie je dobré...
P.S. Rýchlejsie píses, ako rozmýslas. A to nie je dobré...
ty vo..e mně už poslední dobou na těch diskuzích na auto.cz připadá že snad auta už kromně plastů nemají nic ostatního :no: :no:
ano si klamár Daniel. Chudák, ktorý nevie priznať omyl a ešte okolo seba kope nohami a hádže sa o zem ako malé decko....
Ja urcite ano a ked bude Bravo kombi nie je co riesit evidentne si nevlastnil ziadne nove auto nevie co to je ja ked som mal octaviu 2 alebo fabiu 100k 2tyzdne som od novoty vetral smrad z plastov esteze bolo leto a to ze moje auto nebude mat TV alebo parkovacieho asistenta to mi zrovna nevadi mne ide o bezpecnost a tam je fiat momentalne doma ale budem sledovat ako sa VW vysporiada s narastom elktorniky v aute kolko poruch bude inac pre tvoju info byvam v BA kde je dlha ulica asi 4 velke parkoviska a napocital som az 5 x golf ale ani jeden G5 tak potom kde su u dealerov na parkoviskach ?
Tak přístrojovka v Bravu je bez debat lepší než v Golfu, to snad musí uznat i takovej ignorant (Fiatu) jako jseš ty. Hlavně v kvalitě materiálů, kde to co je v Bravu, zatim nikde jinde nepoužili.
No konecne...to bolo treba cakat az prekrocis tych 4000 prispevkov? Pripni si za ne medailu.
btw. otazka trochu na autora. Trochu o tych plastoch sa rozpisat. Ktore plasty to boli. Uvolnili sa? Odpadli? Zda sa mi to prilis zavazny nedostatok na to ze ste sa v dalsom texte o tom ani nezmienili!!!
btw. otazka trochu na autora. Trochu o tych plastoch sa rozpisat. Ktore plasty to boli. Uvolnili sa? Odpadli? Zda sa mi to prilis zavazny nedostatok na to ze ste sa v dalsom texte o tom ani nezmienili!!!
No nemylím, že práve ty si ten pravý čo by mal ostatným vysvetlovať čo je to logika... >😁 >😒] Dám ti dobrú radu - prestaň už drístať o odpadnutých plastoch. Ztrápňuješ sa...
uz som ti pisal z stilo malo adaptivny tempomat "ak nejazdis dlhe trasy nepotrebujes" ja som mal stilo a zaklad v 2003 bolo 6airbagov na co mi je tv modul v aute ked aj tak pocas jazdy ho nebude mozne sledovat a parkovaci asistent naco ? golf nie je kamion "vacsina vodicov nema prblem s parkovanim mozno okrem neznej polovicky ale tu necem urazat"
ale zabudol si odpovedat na moju vcerajsiu otazku napis nam zdroj "kde si to cital" odpadavajucich plastov v brave
ale zabudol si odpovedat na moju vcerajsiu otazku napis nam zdroj "kde si to cital" odpadavajucich plastov v brave
To nemůžu soudit. Posledního itala jsem pojedl v 96 a tim to pro mě skončilo, zvláště když mě ho ukradli a ještě se jim někde v Litvě zadřel motor. Jestli se zlepšil, nebo ne je mi jedno.
Ano je tam napísané, že plasty boly uvolnené, ale o tom že by odpadly ešte v showroome tam neni ani slovo. Tak láskavo neklam. To už neokecáš... :-!
Tak kdo si tu vymýšlal?? Týmto si nám o potvrdil. Klameš a ešte máš tú drzosť nadávať. Hanbi sa...
Lepší, ale stále Fiat... To se dobře čte. Já si naprosto přesně pamatuju větu "tohle už je něco jinýho", ať to byla Alfa, nebo Fiat.
Už Stilo vzalo částečně kritikům vítr z plachet a nové Bravo v odbourávání nedostatků a tedy záminek k posměškům a kritice pokračuje. Plasty použité na palubní desku jsou zase o kousek dál kvalitou i zpracováním. Elegantní měkčený pruh s šachovnicovým motivem vyzývá k dotekům a zatímco prsty svádí palubní deska, oči přitahuje elegantní a zároveň přehledná přístrojová deska.
-Myslis Tohle?
-Myslis Tohle?
čo mi nadávaš ty jeden sopliak?? Vymýšlaš si teraz. Nevieš čítať?? A ak nemám pradvu dokáž to. Inak si ubohý klamár... 8-s
No to asi ano, podívej se na neuvěřitelný mix motorů 1,7 CDTi a 1,9 CDTi u Opelu. 1,7 CDTi je v 74 kW, 81 a 92 kW. 1,9 CDTi je v 74 kW, 88 kW apod. Jaké plány má VW nevím, ale mám to z první ruky od našeho dodavatele vstřikování nafty VDO. Též Octavia dostane již v říjnu min. 77 kW v 1,6 TDi.
Mily Drapaliku jakozto clovek ktery se obchodem s ropnymi derivaty zivy mne zaujala ta mala ropna krize- predne ropna krize neni i dle nejvetsich pesimistu jen soucasna naleziste maji kapacitu pokryt i timto tempem rostouci produkci ropy na 30 let- a to dle nejvetsich pesimistu. Je pravda ze realne zasoby ropy nejsou presne znamy nebot je to komercni i strategicke tajemstvi. Optimiste tvrdi ze soucasna naleziste vydrzi zhruba 80 let. O nenalezenych ale tusenych nalezistich napr v Kanade, Australii nebo Gronsku a jejich velikostech se zatim pouze spekuluje a pronbihaji prvni velke sondaze. To same se da tvrdit o ropnych piscich. Ropna krize tedy vubec neni ropna ale ekonomicka ( souvislost pokles hodnoty dolaru a platby za barel ropy v nem ) a politicka ( Venezuela a jeji znarodnovani trezebnich firem a poli , Iran a jeho zastralost vybaveni na tezbu a rafinerii, a Irak)
Klameš a vymýšlaš si teraz. Vieš to a nie si schopný nám to vyvrátiť. Tak buďto pošli ten článok akebo priznaj že si si to celé vymyslel! :-!
Ale zapomněl si, že v testu na auto.cz byl také Golf TDI, kterýmu něco klepalo nebo harašilo v přístrojovej desce (u novýho auta!!), tam začni..
Jistě to najdeš, byl to kombík..
Jistě to najdeš, byl to kombík..
Chceš snad tvrdit, že F500 nemá v základu 7 airbagů? >😁
To radši netvrď, ať tu nejsi zas jen pro smích..
To radši netvrď, ať tu nejsi zas jen pro smích..
Jo. člověk musí přeskočit záplavu trapných a dětinských výlevů známých firem, aby si přečetl něco, co má hlavu a patu. Souhlas, díky.
Mimochodem - mně se golf líbí, uznávám ho, ale taky nejsem a nebudu jeho majitelem, stejně jako nebudu majitelem desítek a desítek dalších aut, která se tady prezentují. Jinak jen skutečně málokdo je schopen plnit kritérium objektivního porovnání - skutečně jenom málokdo (a kromě profesionálních redaktorů motoristických médií všeho druhu a testovacích jezdců)jezdí dlouhodobě víc jak jedno, maximálně dvě auta, takže je asi lepší si všímat skutečně těch, kteří dané auto vlastní. Mám ale pocit, že většina oněch pisálků (viz. výše) nejenže nemá zkušenosti s více auty najednou, ale nemá zkušenosti s autem vůbec a maskuje si tenhle svůj komplex siláckými řečmi a hysterickým vynášením jednoho a stejně hysterickým zatracováním druhého.....
Mimochodem - mně se golf líbí, uznávám ho, ale taky nejsem a nebudu jeho majitelem, stejně jako nebudu majitelem desítek a desítek dalších aut, která se tady prezentují. Jinak jen skutečně málokdo je schopen plnit kritérium objektivního porovnání - skutečně jenom málokdo (a kromě profesionálních redaktorů motoristických médií všeho druhu a testovacích jezdců)jezdí dlouhodobě víc jak jedno, maximálně dvě auta, takže je asi lepší si všímat skutečně těch, kteří dané auto vlastní. Mám ale pocit, že většina oněch pisálků (viz. výše) nejenže nemá zkušenosti s více auty najednou, ale nemá zkušenosti s autem vůbec a maskuje si tenhle svůj komplex siláckými řečmi a hysterickým vynášením jednoho a stejně hysterickým zatracováním druhého.....
Já zas poslední dobou koukám na krátké reklamní šoty Horsta Fuchse a pak si pouštím Udo Jürgense a jeho nestárnoucí šlágry z Ein kessel buntes... >😒]
Asi by se melo podekovat redakci, ze se da zase diskutovat ve stromecku!Jupiiiiiiii!!!!Videl bych to, ze zitra bude dalsi clanecek. Ted naprosto vazne: sice Golfa nemam a asi ani nekoupim,byt v okoli je VW jediny servis, kde nejsou paka a auto nedodrbou, ale problem vyresi, navic nekradou (delaj cely koncern), ale ona funguje i antireklama.Cim vic se na neco nadava,tim vic si vic lidi rekne:Je to fakt tak silene a tragicke, nebo ne? A de to vyzkouset....To byla takova mala uvaha a taky, kdyz mame stromecek(pod 400), at to tu jede! 😉
Presne tak - to nebola ta situacia. Ocividne si nepochopil. Nevadi. Su aj taky medzi nami. My mame v meste 60. Tolko mozno aj nieco viac - do 70 sa jazdi. Ale ked vidim ludi ale deti spomalim - aj ked mam silne auto. Nechcem aby sa mi nejaka detska hlava rosprskla na celnom skle ako melon - ak to mam tvrdo povedat.
Si klamár Daniel a teraz sa hneváš, keď sme ťa odhalili!! Žiadny taký test si nečítal a celé o tých plastoch v Bravu si si vymyslel... hanbi sa... :-!
Nie som pravnik ale nelezi nahodou dokazove bremeno na zalujucej strane? Takze pokial nedas odkaz...sorry ale trepes hluposti!
Hura, strom, my mame strom!!!!!!
ja mam nejradej,kdyz mne predjizdi v obci,kde beha plno deti-kdyz jsou ty prazdniny, jezdi mraky cyklistu a lidi, co se prijeli zejmena z NL a jezdi na kolach...tak se doma * mestem s tempomatem svych 50 a hento mne predjede debosek,co to vali kilo,protozeje cizinec a je nepostihnutelny...tak to nebyla ta popisovana situace, ze predjedes koho chces a kdy chces, nebo jo?
ja mam nejradej,kdyz mne predjizdi v obci,kde beha plno deti-kdyz jsou ty prazdniny, jezdi mraky cyklistu a lidi, co se prijeli zejmena z NL a jezdi na kolach...tak se doma * mestem s tempomatem svych 50 a hento mne predjede debosek,co to vali kilo,protozeje cizinec a je nepostihnutelny...tak to nebyla ta popisovana situace, ze predjedes koho chces a kdy chces, nebo jo?
Chcem sa s teba napiť, šaty odhoď preč
Čo ma byť sa stane, tak ces moje dlane
Ako čistý prameň teč
Čo ma byť sa stane, tak ces moje dlane
Ako čistý prameň teč
VW to uz skusal. LPG/CNG ? nepametam presne sa montovalo do Golfu Variant IV od vyroby. Ludia nechceli - prestal sa vyrabat. Je to prispevok k ekologii ? Je. Dopyt nebol - za tie peniaze sa kupoval komfort. Golf plug-in bol na auto.cz pred par tyzdnami. Takze nieco sa robi. Len to bud nevies alebo to kvoli VW nechces vediet.
Keby bolo niečo, čo sa ti da zniesť
Okrem neba nadomnou a miliónou hviezd
Tak by som to zniesol vždy znova a rá-ád
K tvojím nohám dobré veci ako vodopád
Okrem neba nadomnou a miliónou hviezd
Tak by som to zniesol vždy znova a rá-ád
K tvojím nohám dobré veci ako vodopád
Preco ma matelko vlastne komplexy z Brava? Preco porovonava Golf stale s Bravom? To by ma fakt zaujimalo... Su tu aj ine auta nizsej strednej triedy, ktorych by sa glof "mal obavat" :-!
To pre nás nieje odpoveď. V ktorom teste?? Inak si budem myslieť že si na nás vymýšlaš... :-!
Inak celkovo tu uroven testov mietami nie je az tak zla,par redaktorov na auto.cz je celkom dobrych, ale teda pan Zezulka je podpriemerny.... takze ze by som sa riadil niekedy jeho testom... to by som musel padnut na hlavu asi >😒]
odpadavajuce platy... jasne
odpadavajuce platy... jasne
tak to som zvedavy, kde ste prisli na to, ze klasicky golf V ma nejak extra dobry podvozok... (nebavme sa o GTI, tam je to o niecom inom)... Ked si vezmeme len seriove verzie (nie nadupane HH) a ich jazdne vlastnosti , tak lepsi podvozok ma Focus, Leon, mozno AR 147 (obvzlast ak porovname diesle a AR dostane Q2 verziu), 3D verzia CIVICU, ...
písal to pan Zezulka tak je to šmejd. Když psal Vader o tom svým co psal je to taky? Vlastně není to Ital tak nic 😉
No nejnovejsi produkt evidentne vypada, jako by o tom nevedeli. Nebo nechteli vedet. Ale klidne hraj tu hru na slepou babu s nima a kup si ho.
To já měl v 2107 taky, ale značku si nepamatuju. Byla od hispánce z Norimberskýho nádraží.
No ja bych to nechal na lidech. Vtip je v tom, ze dnes si proste vybrat nemuzou. Za rok pry ano. Co bude za rok v prani lidi jinak? Ale mozna ze by byly vsichni prekvapeni. Veci se posledni dobou rychle meni.
Navtechu švára měl televizi v žigulíku už před dvaceti lety. Pěknou, ruskou stylovku - černobílou Junosť... >😒]
Pozrime sa co ludia chcu mat v autach. Pohodlie komfort luxus. Nejaka ekologia stopandgo rekuperacia im je ukradnuta. Ak by si mali ludia vybrat ci si priplatia za prvok komfortu/luxusu alebo by si mali priplatit za stopandgo a usetrit na 100 km 0,1-0,2 l benzinu co myslis ze si vyberu ?
Pěkně si to napsal, určitě to někdo ocení, ale už by ses měl rozhodnout, čeho si majitelem. 😄
No prave. Proto pisu o zaostavani autoprumyslu za realitou jako celku. Jenom jsem cekal, ze uvedeni vlajkove lodi automobilky ktera chce byt svetovou jednickou, je jedinecnou prilezitosti s vecmi pohnout. Ropa stoupa na dvojnasobek sve ceny kazdy rok jiz dele nez 3 roky. Proc je v planu rekuperace za rok, kdyz rekuperacni brzdy jsou vyvinuty jiz nekolik let? Co se tak vyznamneho stane pristi rok, ze po trech letech neustaleho rustu nemohou byt rekuperacni systemy k dostani u prave uvadenych modelu, ktere se cele ty 3 roky vyvijely? Proc si muzu priplatit za elektronickou hracku - parkovaci asistent, ale usporne systemy jsou nedostupne?. Ne promin. Na parkovacim asistentu opravdu nestoji budoucnost automobilizmu.
No podle mich zkusenosti a srovnani napr. u Fiatu Doblo 1.9 JTD a 1,3 JTD s 1.9 neni problem bezne jezit pod 6 litru, s 1,3 je problem pod 7,5 litru. Mensi objem se zdal sice prihodnejsi v primestskem provozu ale jinak jednoznacne vitezi 1,9.
Stoji 300 CZK doporucuji ovsem koupit na ceske strane, na dalnici do Bratislavy ji maji u Shellu u Postorne.
Na slovenske strane byla 100 m fronta v trojstupu, z toho jsem vylecenej! 😉
Na slovenske strane byla 100 m fronta v trojstupu, z toho jsem vylecenej! 😉
To auto je fakt tvrde. A na nasich cestach to citit. Treba sa vyhybat kazdemu kanalu alebo hrbolcu. Ale inac je to najlepsie auto akym som kedy isiel. A to som napr. ten tyzden jazdil aj MB CLS 350. Neporovnavam so sportiaky. To auto poskytne pohodlie pre 4 ludi + mali sme plny kufor. 2-3 krat tuknes do packy vlavo pod volantom DSG podradi motor zahuci a predbehnes kde chces koho chces. Nejazdil som ale ako prasa (okrem noznej a rucnej som mal aj ustnu brzdu-sestru-stale mi do toho kecala spomal spomal 😄 ) a preto mi aj spotreba vysla pod 10 litrov. To auto je prilis velke a tazke na nejake santenie po zakrutach (aj ked aj to zvlada) skor na rychle a pohodlne cestovanie po dialniciach a kvalitnych cestach.
Tak jsem se v duchu posledního módního trendu rozhodl (abych byl in) chlístnout kýbl špíny na tento poslední počin pánů z Wolfsburgu.Ale proč vlastně?Světe div se,nová generace Golfu je-ano opět Golf.Kdo čekal cokoliv jiného je osoba mdlého rozumu.Vzhled lehce omlazen,stále přiměřeně konzervativní,jak si většina zákazníků žádá,taktéž interiér.Motory na špičce třídy,alespoň 1.4 TSI,který je tomuto vozu přiměřený,rozhodně ano.Vybavme jej převodovkou DSG-opět se těžko hledá alternativa.Podvozek a brzdy?Ale ano,zmiňme Focus,měl by zde figurovat,ale náskok není tak velký,jako odstup dalších konkurentů.Ve výsledku mi jako celek tohle auto dává,ať chci,nebo nechci,prostě špičku nižší střední (s Focusem),alespoň pokud hodnotím objektivně.Pokud se mýlím,přesvěčte mě prosím o opaku,ovšem ne v duchu antimatelkovsko-WV kampaně.Nejlépe se vyjádří ti,kteří Golfa jezdili a zároveň i jeho konkureci,necitovat prosím pocity vyčtené z testů,obrázků a suchou řeč čísel bez osobního kontaktu.
Nejen,že na G VI ten moderní kbelík špíny nechlístnu,naopak jej považuji za naprosto vyvážený model jako celek a o to zřejmě tvůrcům šlo.Jsem sám zvědav na prodeje v příštím roce.Jen na okraj-nejsem majitelem Golfu.
Nejen,že na G VI ten moderní kbelík špíny nechlístnu,naopak jej považuji za naprosto vyvážený model jako celek a o to zřejmě tvůrcům šlo.Jsem sám zvědav na prodeje v příštím roce.Jen na okraj-nejsem majitelem Golfu.
To není názor, to je fakt... Bohužel lidé jsou neustále v časopisech ujišťováni, že čím vyšší měrný výkon, tím lepší motor, což je bohužel absolutní blbost...
V Německu už zákazníci přišli na to, že 1,4 TSI 125 kW bere na dálnici 20-25 litrů a docela se tomu divili. Ten motor je totiž ušit na míru evropskému jízdnímu cyklu. A co je mimo ten cyklus (např. rychlá dálniční jízda) už zajímá jedině konstruktéry, kteří jsou ovšem tlačeni marketingovými řediteli.
Nejpozději až budou vyspělé plug-in hybridy, tak se bude muset celý ten měřicí cyklus předefinovat (on by se podle mě měl předefinovat už teď), protože jej bude možno projet čistě elektricky s nulovými emisemi, z čehož plyne výhodné zdanění atd atd.
V Německu už zákazníci přišli na to, že 1,4 TSI 125 kW bere na dálnici 20-25 litrů a docela se tomu divili. Ten motor je totiž ušit na míru evropskému jízdnímu cyklu. A co je mimo ten cyklus (např. rychlá dálniční jízda) už zajímá jedině konstruktéry, kteří jsou ovšem tlačeni marketingovými řediteli.
Nejpozději až budou vyspělé plug-in hybridy, tak se bude muset celý ten měřicí cyklus předefinovat (on by se podle mě měl předefinovat už teď), protože jej bude možno projet čistě elektricky s nulovými emisemi, z čehož plyne výhodné zdanění atd atd.
Doplnil by som este 8-ventilovú OHC 1,6-ku s vynikajúcimi 75 kW a 2,0 TDI s 81 kW (HDI prvej generácie spred cca. 10 rokov nechávajú podzravovat).
No to asi nie, ked v clánku sa uvádza 2,0 TDI s 81 kW. Nemalo by totiz zmysel mat v ponuke 77 kw a 81 kW motor a obdobne by bolo vtipné mat motor 2,0 s nizsím výkonom ako 1,6.
A k 3-valcu TDI (co zlyhal uz v Lupe pred pár rokmi) sa radsej nevyjadrujem...
A k 3-valcu TDI (co zlyhal uz v Lupe pred pár rokmi) sa radsej nevyjadrujem...
Nemôžem si pomôcť, ale spredu mi pripomína Ladu Kalina (hlavne tie svetlomety) 😄 Ale inak dizajnovo na mňa pôsobí slušným dojmom, vidno, že sa ho snažili opticky znížiť (širšie svetlá) a hlavne už nemá tú nevkusnú čiernu lištu dole na zadnom nárazníku. Inak neviem či VW zaspal na vyvrínoch, ale už by bohol vymyslieť nový atmosférický zážihový motor. Veď 1.4 aj 1.6 sú staré ako matuzalem a na moderné KIA či Toyota s variabilným časovaním ventilov sa nechytjú najmä výkonom a spotrebou! ;-\
R36? Jak sem u něj četl některé diskutéry, tak si musel trpět! A když ti od něj dali klíče musel si určo protestovat: "ne, R36 ne!" >😒]
Casto sa to meni ale vzdy je to koncern. Momentalne Golfa 1,4 TSI 90 kW ale naposledy som mal na cestu domov Passat R36.
No take Bravo alebo Linea nema na rozdiel od konciaceho Golfu v serii ani bocne ani hlavove ani kolenny airbag. Skutocne neskutocne. >😒]
Skutečně neskutečné😒br />
-sedm airbagů včetně koleního.. Bravo. (úplně stejně jako F500 v základu) :yes😒br />
-1.4 59kw (s podobným začínalo Bravo první generace před 13 lety)
-commonrail
Opravdu převratné technologie a prvky jsou zde prezentovány v duchu velké slávy..
>😁 >😁 :yes:
-sedm airbagů včetně koleního.. Bravo. (úplně stejně jako F500 v základu) :yes😒br />
-1.4 59kw (s podobným začínalo Bravo první generace před 13 lety)
-commonrail
Opravdu převratné technologie a prvky jsou zde prezentovány v duchu velké slávy..
>😁 >😁 :yes:
Ked uz rypes do spotreby u VW tak ktorej automobilke poklesla spotreba o nejakych vyraznych povedme cca 80 % ? V clanku sa pise aj o nahrade 2,0 FSI 1,4 TSI a je tam uspora 27 %. StopAndGo je na plane uz tohto roku, rekuperacia buduci rok, alternativne pohony v Golfe sme tu na auto.cz uz citali - ty asi nie. Ktory mainstream ti v nizsej strednej ponuka parkovaci asistent, adaptivny tempomat, dotykovy display ?
Mozna by jsi mohl vyjmenovat svetove automobilky, co za stejnou dobu snizily spotrebu o vice nez 15%...
Je to menej - nieco okolo 200 km. Pomaly sa jazdi od Zvolena do cca Tornale. Ale okolo Ozdian je obchvat sice pisu ze vraj 100, okolo Tornale je obchvat tiez pisu ze vraj 100 ale na tej ceste sa 100 ist neda takze "mierne" prekracujes. A potom dalej od Tornale uz nemeraju a cesta je dobra. 😉 Spomalia ta uz len dediny a Soroska.
někdo tam nahoře psal s nadsázkou, že ani za deset let se za tohle auto nebudou muset majitelé stydět... za deset let bude tahle no future jen vzpomínka na brikety z výfuku a žádná future... tohle jsou jen výkřiky do tmy, která přijde ve chvíli, kdy ropa už nikdy nebude... a oni to ví protože thrue is out there >😒]
Pokecali sme si o ich aute a mladenci sa nakoniec dali ukecat z 2 litrov na 5 stovak. Takze az take hrozne to nebolo.
Ked som robil v Atriu tak som vdaka tej zelezobetonovej konstrukcii nechytal nic ine ako Jemne. Ani nevies ako dobre sa mas! >😒]
To neviem...moj skvely Bang & Olufsen mi na D1 neudrzi jednu stanicu dlhsie ako 30 km a tak ficim na CD. 8-s
Ale ak je to dookola same Chinasky, Ewa Farna alebo co je to tam u vas za supermainstream tak ano.
Ale ak je to dookola same Chinasky, Ewa Farna alebo co je to tam u vas za supermainstream tak ano.
No neviem, neviem, keby som dodržiaval predpisy, či by sa mi podarily Košice do dvoch hodín... Zo Zvolena je to 224 kilometrov... 😐
:yes: Tak jazdim aj ja. Ked poznas cestu tak to teraz v pohode zvladas do 2 hodin - ani velmi neporusujes predpisy. Na tejto trase bacha na Rimavsku Sobotu - 60, Lucenec - Pincina - tam som zazil uz aj modru Fabiu odparkovanu v poli v kukuruci, blizke okolie Lucenca a Sorosku. 😉
Vacsina osobnej a nakladnej ide cez Handlovu. Autobusy vsetky. Ak teda nemozes ist na Ntru a musis volit tuto cestu tak za Partizanskym pred Oslanmi do prava na Velke pole a vyjdes v Zarnovici. Nestrenes casto jedine auto a je to aj o cca.20 km menej.
Měl bys si uvědomit, že motory s větším objemem jsou úspornější při velké zátěži (např. tahání přívěsů či dálniční rychlost) a vykazují lepší emise než malá hyperturba typu 1,3 JTD 66 kW. Spotřeba při klidné jízdě je přitom prakticky stejná u obou konceptů.
Na dopravne mozno ale inak je to o zdravie...dusevne. Vsetky tebou menovane. Ale je to skor vizitka slovenskych radii. 8-s :no:
No ja som mal tetu v Košiciach. A zo Zvolena do Košíc som jazdil spodom, popri hraniciach - Zvolen - Lučenec - Rimavská Sobota - Rožňava - Košice... 😉
>😁 Neviem cim to je ale za rychlost som platil len raz. Tej Audine S4 co ma bleskla som nejako nevedel ujst. 😢
Praca v Blave trvale bydlisko na vychode nedaleko Kosic no a Zvolen mam cca uprostred trasy. Cestu z BA do KE juhom poznam naspamet. 😉 Ked uz sme pri radaroch - v SR pocuvaj Radio E😜res. 😉
Halo!! Folksvagne, prave probehla mala ropna krize. Od uvedeni predchoziho modelu stoupla cena ropy z 20ti USD na vice nez 100USD, tedy vice nez o 500%. Na to koncern svetoveho jmena zareaguje motory, jejichz spotreba mezigeneracne klesla o bombastickych 0.6L tedy cca uzasnych 15%!!! Ale at ctu jak chci, o uspornych technologiich ani slovo. Co by se muselo stat, aby koncern nasadil StopAndGo systemy, rekuperaci brzdne energie, o alternativnich pohonech si ani netroufnu hovorit. Ty jsou ve Vlkohradu na seznamu zakazanych slov. Jak jinak nazvat disproporci mezi 15 a 500% nez jako zofale zaostavani autoprumyslu za realitou? Ocekaval jsem, ze uvedeni nove "vlajkove lodi" koncernu ukaze, jak koncern chape vyzvy soucasnosti a ze ma v rukou realne reseni pro budoucnost. Tak to jsem asi od koncernu cekal prilis.
Ja som tam dostal job...ale co preboha v Handlovej!!! 😲
btw. ak nutne nepotrebujes ist do Prievidze tak sa tej ceste vyhni!
btw. ak nutne nepotrebujes ist do Prievidze tak sa tej ceste vyhni!
Za R1 medzi Ziarom nad Hronom a Zvolenom sa plati. Rychlost je tam znizena na 110 tusim ze niekde aj na 90 ale nikto tam takto nechodi. Ked pojdes v smere do Zvolena po par km bude po pravej strane protihlukova stena a tam byva radar a je tazko zachytitelny aj antiradarom takze si davaj bacha. 😉
To by museli kopat tunel pod Handlovou. A kedze je to banske mesto tak to asi nepojde. >😒]
Lebo plasty a interiér je taký luxusný a parkovací automat tiež. Zaparkuje rýchlejšie ako ja obehnem pieskovisko na trojkolke. A aj volant sa sám krúti. No povedz kto ti toto ponúkne v supermainstreeme?? Povedz kto?? Nevieš čo, ty jedno decko zo škôlky... >😒]
Ja som si myslel, že sa tá rýchlostka mala dostavať od Žiaru až po Prievidzu.. No ako vidieť nič sa nezmenilo. O tej bystrickej to viem... 😉
Kto iný má aktivný tempomat? Odpovez! Hned teraz!
Prečo bych si mal kupit Arnage keď možem mať Golf? Prečo?
Prečo bych si mal kupit Arnage keď možem mať Golf? Prečo?
Rychlostna z Prievidze po Zvolen neexistuje! Ak myslis cca. 20 km usek od Ziaru nad Hronom po Zvolen tak...neviem. Nikdy som tam kontrolu znamok nezazil ale tvari sa to ako klasicka dialnica. Ovsem zo ZV do BB je to to iste a tam uz kontroly byvaju.
Mno, Golfům nefandím ale 1,6 TDi bude ve verzích 55, 66, 77 a 92 kW. Nástup motorizací bude postupný, a na jaře přijde ještě 3 válec 1,2 TDi. Podobné to bude s benzíny, příští rok začne přechod na Euro 5 a tak budou nové motory přicházet postupně.
Ak pravidelny kupca rocnej nemam paru. >😁 Ani neviem ci taka existuje. Skus stranky ministerstva dopravy alebo narodnej dialnicnej spolocnosti.
Aha...tak uz to mam...300Sk.
Aha...tak uz to mam...300Sk.
chápu dobře při poledu na zadní svítilny,že ten slibovaný "efekt nočních světel který nemá zatím na silnicích obdoby" je z 1/3 uřízlá koule? >😁
Mozno urobia aj vykonnejsie verzie ako ma Bravo 1.6 Multijet. Ale inak suhlas. Clovek ktory ma len na zaklad, si tych technologii moc neuzije.
Dík... Som rád, ze so mnou súhlasí niekto, s ktorého názormi sa vacsinou stotoznujem i ja...
VW opět nezklamal a uvede na trh opravdový skvost, za který se majitelé nebudou muset stydět ani za 10 let.
Pokial sa nemylil, tak 66 kw v dizli bude prave tebou pozadovany maloobjemovy 1.6 TDI a nie 1.9 TDI. Viz. vcerajsi clanok.
Vis jak poznam kvalitu plastu ja? - kousek si nenapadne nozem odrypnu a pak si snupnu- kdyz pak chci litat tak kvalita plastu je OK, kdyz mam prujem tak jsou spatne 😉
Vadere ty jeden kritiku! Já už na něj líčím a mračítka, tygří potahy a chlupatej volant budou první doplňky do kterých investuju... >😒] A dobrá rada zkušeného, než začneš kritizovat plasty, lízni si anebo to prober s odborníkem... >😒]
Predtým, nez sa zacnú opakovat oslavné ódy na spickovú techniku a pod. rád by som upriamil pozornost na ponuku motorov Golfu: benzíny od 1,4 16v - 59 kW a 1,6 8v - 75 kW a dízle od 1,9 TDI - 66 kW a 2,0 TDI - 81 kW: co to je?!!! 1,4 s chudobnými 59 kW, to nestál Golf ani za to, aby dostal poslednú evolúciu 1,4 s 63 kW, ako Fabia? A preco zostáva v ponuke 8-ventilová predpotopná 1,6 so 75 kW (s pompou ohlasovaná moderná 1,6 FSi akosi potichu vypadla z ponuky). K dízlom sa tiez netreba vyjadrovat s pátosom - 66 kW z 1,9 je návrat do cias Fiata Tipo a Peugeotu 405 z prvej polovice 90. rokov, kde sú nízkoobjemové moderné dízle?!!!
Ja viem (ako budú viacerí argumentovat), nik ma nenúti kúpit základ a mám na výber skvelé TFSi motory, ale potom prosím neargumentujte skvelou cenou ani vseobecne technologiskou budúcnostou...
Proste bezné nové (modernizované) auto nizsej strednej triedy ako mnozstvo iných nových áut v triede, ziadny zázrak ani zleté tela, ktorému sa treba klanat...
Ja viem (ako budú viacerí argumentovat), nik ma nenúti kúpit základ a mám na výber skvelé TFSi motory, ale potom prosím neargumentujte skvelou cenou ani vseobecne technologiskou budúcnostou...
Proste bezné nové (modernizované) auto nizsej strednej triedy ako mnozstvo iných nových áut v triede, ziadny zázrak ani zleté tela, ktorému sa treba klanat...