Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Avatar - Blue Sun
Mám-li
| 24. 1. 2018 13:36
mluvit za sebe, pak od podobného auta sportování ani zážitky za volantem neočekávám. Tím pádem si mohu část o "nezáživnosti" škrtnout a v podstatě mi tím vychází, že Captur nemá žádnou vážnější chybu. Snad jediné, co opravdu neudělali dobře, je ta zásuvka před spolujezdcem. To je řešení nepraktické a navíc náchylné k poruchám.
Jenže... tím to nějak končí.
Avatar - Emel
Mám-li
| 24. 1. 2018 14:44
Přívětivá je i výbava. Tempomat i hillhold je v základu, LED světla v prostřední výbavě... 1.2TCe je optimální motorizace s pověstnou kapkou výkonu pro radost navíc (někomu do města může chybět 1.6SCe).

Trošku mě zarazilo, když jsem nedávno viděl nafintěný Captur v červené na těhle kolech s bubnama vzadu... ale nakonec proč ne, to jen už nejsme na bubny zvyklí.
Mám-li
| 24. 1. 2018 14:50
To bysme ale měli být zvyklí! Má je totiž třeba i Rapid ;-)

[odkaz]
Avatar - Emel
Mám-li
| 24. 1. 2018 15:03
Dokonce Rapid >:D ... ale ne, jasně, určitě spousta béčkových aut bubny má a ničemu to nevadí, já je mám u Sviště taky.

U Capturu jsou ty bubínky takové profilované, přitáhne to pohled... člověk chvíli přemýšlí, jestli tam není nějaký elektromotor nebo něco.
[odkaz]
Mám-li
| 24. 1. 2018 15:05
Vypadají dobře, to je to poslední s čím bych měl problém. ;-)
Avatar - Emel
Mám-li
| 24. 1. 2018 16:09
Však jo, já s tím problém nemám, říkám, že mě to jen zaujalo. Captur mi docela dává smysl, jako druhé auto domů klidně... aspoň bychařsky teda :-)
Avatar - woody-alien
Mám-li
| 24. 1. 2018 19:51
Bubny má dokonce i GTI. ;-) [odkaz]
A když už jsme u toho....když srovnám údaje Up!u s novým SSS (85 vs 103kW, 200 vs 230 Nm, 1070 vs 970 kg), tak se začínám na svezení s tím Swištěm docela těšit.
Avatar - aproximus
Mám-li
| 24. 1. 2018 21:34
bubny vzadu jsou u malého auta v klidu. je to spolehlivější řešení, než slabě využívané třmeny ...
Avatar - Floyd
Mám-li
| 25. 1. 2018 01:45
Njn, Herr Micka svůj stín nepřekročí. Nikdy >:D
Charakter...
| 24. 1. 2018 14:28
...u CX3 za trochu jiné peníze se možná hledá lépe. Ale zásadním charakteristickým prvkem podobně laděných aut by mělo být pohodlné užívání.
Jestli toto Captur splňuje, tak je trefou do černého. Druhá generace bude oříškem, tohle auto se Renaultu povedlo tak, že dává prostor spíš v interiéru, který je spíš hračkovitý (ale opět, za ty peníze?).
Opravdu si Honzo myslíš, že typický kupec crossoverů nebo SUV hledá jakousi domnělou zábavu za volantem? Jde o pouhý zlozvyk novinářů hledat zlaté hroudy v písku, kam se ostatní chodí válet na deku.
Vytýkal bych pro Renault v posledních generacích jalově nebezpečné a přeposilované řízení (dtto jako H/K produkce nebo PSA) a víc bych neřešil.

Charakter Captur má, je nenucený...cokoliv jiného by bylo spíš charakterovou vadou.
Avatar - Verny_2013
Charakter...
| 24. 1. 2018 15:01
Taky si myslím že tento typ malého crossoveru primárně určený do města či příměstský provoz, by měl splňovat především pohodlnou a bezpečnou jízdu. I s ohledem na to že velmi často za volantem této kategorie aut vidím nejčastěji ženy. A třeba zmiňovaná mazda CX3, jakkoliv mám mazdy rád tak pohodlnou jízdou rozhodně neoplývá.
Charakter...
| 24. 1. 2018 15:07
Nechápu nářky nad nedostatkem charakteru...jakého? Čeští novináři si pod charakterem představují vždy a pouze jen jakousi pseudosportovnost. A hledají ji u všeho.
přitom tady bych zrovna hlavně usadil děti dozadu a jel na výlet.
Avatar - Floyd
Charakter...
| 25. 1. 2018 01:47
Bejt to Škoda, má charakteru na rozdávání >:D >:D >:D
Avatar - wakantanka
Charakter...
| 24. 1. 2018 17:19
K tomu riadeniu ... drviva vacsina uzivateliek s nami chlapmi nebude suhlasit a mam pocit ze to auto cieli prave na ne. :-)
Avatar - Floyd
Charakter...
| 25. 1. 2018 01:47
:yes: :yes: :yes:
Avatar - Ronault.
Charakter...
| 24. 1. 2018 20:18
Ámen.
Tohle auto bude buď super pro manželku do města a okolí nebo pro starší pár, který občas vezme na palubu vnuku a ocení vyšší posaz. Právě o něm silně uvažuje otec, pravda aktuálně se mu více líbí P2008, asi proto, že je lehce chlapštější... no a nedokážu si nějak představit, že by chtěl nějakou zábavu za volantem, spíše by remcal v CX3, že je tam málo místa.
Avatar - Floyd
Charakter...
| 25. 1. 2018 01:48
:yes:
Charakter...
| 25. 1. 2018 18:51
No to pohodlí popisované v testu mne zarazilo. Moje zkušenost s 1,2 TCE říká, že je to uhopsaná koza.
Avatar - nathan
Nechápu
| 24. 1. 2018 15:07
Co za idiota si může koupit malý vůz určený primárně do města a zvolit do toho nafťák? 8-s
Nechápu
| 24. 1. 2018 15:16
tu by som zrovna logiku videl, aj keď nafty nemusím. Capture v tejto technickej výbave nie je typické auto do mesta. 6 stupňová a relatívne silná nafta to auto nediskvalifikujú z dlhších ciest na lyžovačky, dovče a na chatu. Nemusí mať každý E.
Avatar - nathan
Nechápu
| 24. 1. 2018 15:23
Nafta prostě patří do velkých a těžkých vozů nebo do dálničních křižníků. Captur tam rozhodně nepatŕí. A salší věc je mauální převodovka kterou si dnes do takového vozu pořídí jen masochista.
Nechápu
| 24. 1. 2018 15:31
sám kupujem benzíny, reagoval som skôr na to, že minimálne u nás to je v pohode rodinné auto aj na dlhšie jazdy, tak by som vedel pochopiť ľudí, ktorí majú v hlave, že dízel je úsporný a nesmrteľný (to ešte stále funguje)
Avatar - Emel
Nechápu
| 24. 1. 2018 16:14
S jedničkou souhlas - těžko někdo s Capturem najezdí 50.000 za rok a při 10-15 se nafta nevyplatí, nehledě na to, že s 1.2TCe to bude příjemnější auto.

Od toho se odvíjí i ten automat. V naftě je to jasné, tam je automat jen pro tu slabší verzi. V benzínu je ta 1.2TCe MT i AT s celkem vstřícným příplatkem 30t... já bych chtěl manuál, ale jinak ten automat chápu.
Avatar - Blue Sun
Nechápu
| 24. 1. 2018 17:05
Mám v práci dva kolegy, kteří s naftovým Cliem nalítají třicet tisíc ročně... A Captur je jen větší Clio. Nehledě už na to, že ve Francii plní tutéž roli, jako u nás Fabie, základní firemní model.
Avatar - Emel
Nechápu
| 24. 1. 2018 17:14
První věc - je mi jich docela líto, na takovou porci už bych chtěl aspoň kompakt... ale budiž, nedávno všichni jezdili ve Feliciích a taky se to zvládalo, tak to nechci zbytečně dramatizovat.

Druhá věc - TCe 120 je levnější o 75t (+něco málo ušetříš na povinném ručení). Pokud budeš jezdit s naftou o dva litry na sto úsporněji (což cca. odpovídá Spritmonitoru, 5,3 vs. 7,4), tak máš návratnost někde přes 120tkm / 4 roky. Mně osobně by to za to nestálo, ani kdybych těch 30t ročně najel...
Avatar - wakantanka
Nechápu
| 24. 1. 2018 17:22
No co ja vidam obchodakov a dealerov, tak vacsina fasuje Fabie ci Corsy a poniektori aj Rapida LB. :-)
Avatar - Emel
Nechápu
| 24. 1. 2018 17:25
Já teda vidím nejčastěj naftové Octavie... což nakonec odpovídá i registracím.
Avatar - wakantanka
Nechápu
| 25. 1. 2018 09:19
Ehm, no čo som si doteraz všimol ja, tak Octavie či Astry kombíky fasujú už nejakí regionálni bosovia a podobne. :-) Ale jasne, je to dosť odlišné od firmy do firmy.
Avatar - Emel
Nechápu
| 25. 1. 2018 09:28
Nevím jak na Slovensku... já teda vnímám nejvíc okolí Prahy a tady má Octavii každý obchoďák. U nás se teď přešlo na Passaty, protože v operáku vycházejí jen nepatrně dráž než ty Octavie. Co mě těší je že jsme ještě stihli dvě 1.8TSI než u nich VW zařízl manuál... ta kombinace je super.
Avatar - wakantanka
Nechápu
| 25. 1. 2018 15:50
No tipujem a predpokladám, že aj platy budú v Prahe v rovnakej profesii vyššie ako vo zvyšku republiky. Rovnako tak to funguje u nás BA vs. zvyšok, o ďalekom východe (od Popradu okres Moskva) ani nehovorím >:D
Avatar - Emel
Nechápu
| 25. 1. 2018 16:06
Asi jo. Ale když se podívám do statistik, kde je Octa výrazně nejprodávanější auto, daleko před Fabií... a když uvážím, že soukromí kupci budou kupovat určitě víc Fabií než Octavií... tak mi z toho vychází to, že firmy preferují Octavii dost výrazně. A podle mě to není zásluhou manažerských pozic, ale právě třeba těch obchoďáků.
Avatar - wakantanka
Nechápu
| 25. 1. 2018 21:08
Takto popisane to dava zmysel. Musim sa asi pozerat okolo seba lepsie. :-)
Avatar - Blue Sun
Nechápu
| 24. 1. 2018 17:49
Mají, co mají. A kupodivu jim to ani moc nevadí, jsou s tím autem spokojeni.
A ber to tak, že to nejsou lidi, kteří auto mění po čtyřech letech, ale mají ho třeba sedm, osm let. V podstatě ho odrovnají.
Avatar - Emel
Nechápu
| 24. 1. 2018 22:47
Tím spíš si myslím, že by ty pořizovací náklady rozpočtené na osm let nebyly třeba u Meganu o tolik větší. Ale když jsou spokojení, tak je vlastně není co řešit.
Avatar - Blue Sun
Nechápu
| 24. 1. 2018 17:04
Mám malé auto, které by dle tvé teorie patřilo asi taky jen do města (generačně starší bráška Capturu). To auto bez problémů stačí i na delší cesty, a to i po dálnici. Pravda, mám v něm jen benzinovou atmosféru, ale plno jiných lidí v mém okolí má v tom samém modelu diesel a jezdí s ním pravidelně dlouhé cesty. Klidně jim řekni, že jsou... ať už je nazveš jakkoli... myslím, že po svých neodejdeš.
Avatar - Floyd
Nechápu
| 25. 1. 2018 01:50
>:D :yes:
Avatar - Jenik3
Nechápu
| 25. 1. 2018 09:34
V zasade s tebou souhlasim a pridam jeste jeden pohled navic.
Necht ma zakaznik svate pravo poridit si za svoje penize auto, ktere uzna za vhodne. Zakaznik vi, co chce a je chytry.
Na druhou stranu prodejce zije stale v dobe pred 10 lety, protoze nabizi naftaky. V teto kategorii vozu naftak byt nemusi a zda se, ze cesky importer si to jeste neuvedomil a nebo uvedomit nechce.
Ten kdo selhal fatalne, je ACZ, ktere nema dost odvahy rici importerovi, ze naftovy krap testovat nebude a naopak cilene poptavat benzinovy motor.
Nechápu
| 25. 1. 2018 17:57
Nikto, však štatistika jasne hovorí 1600 VS 70 v prospech benzínu. A to je na renault brutálne číslo (v prospech benzínu)
móda, nič viac
| 24. 1. 2018 15:25
dynamicky, spotrebou a vnútorným priestorom je totožný s mojím svišťom. Akurát capture na to potrebuje o 20 koní silnejší motor, naftu a vystresovaný stabilizačný systém. A čo ponúka naviac? Pár cm svetlej výšky, pár litrov kufri, ale je hlučnejší a o 200 tisíc drahší. Ale proti gustu... Keď niekto musí tak musí.
móda, nič viac
| 24. 1. 2018 16:34
Kufr 211litrů vs 377litrů to je víc než o půlku pod víkem. 528 vs. 1235 je víc než dvojnásobek.

Uvnitř vyjma větší výšky jsou rozměry nižší třídy, žádné překvapení a fakt, že sedáš výš je pro mnoho lidí rozhodující faktor. Co je na tom k nepochopení? ;-)
móda, nič viac
| 25. 1. 2018 07:47
U toho captura ešte vieš posunúť celú zadnú lavicu, alebo vyrobiť rovnú podlahu v kufri po sklopení sedačiek, takže svišť nechytá :-)
móda, nič viac
| 25. 1. 2018 10:55
kufor nový svišť 265/960, žiadna sláva, ale zas tvoje čísla sú inde (čísla z auto.cz, možno je to rezervou). Trochu som to porovnanie prehnal, uznávam, asi ma naštartoval ten cenový rozdiel za takmer identické mejnstrímové autá, kde som presvedčený, že sa pripláca najmä za módu, ale aj za módu sa platí, takže ok.
Avatar - Blue Sun
móda, nič viac
| 24. 1. 2018 17:06
Tak to jsi ve srovnání docela ustřelil. Swift je největší miniauto, ale do Captura má prostorově hodně, hodně daleko.
móda, nič viac
| 25. 1. 2018 07:44
Dúfam, že to čo si napísal ohľadom vnútorného priestoru nemyslíš vážne >:D . , alebo si v žiadnom z tebou uvedených nikdy nesedel
trochu som si nabehol
| 25. 1. 2018 10:45
nového svišťa mám a tvrdím, že v kabíne nemá menej priestoru ako capture, ten som preliezal pre istotu, lebo istá časť domácnosti by si tiež vedela predstaviť módny kros. Nič s nastupovaním a podobne, priznane chuť na niečo trendy, ale vydupkal som si.
Avatar - pumpkin
trochu som si nabehol
| 26. 1. 2018 20:47
Dobre si spravil, super autíčko ten nový Swift. Jazdil som s tým slabším štvorvalcom a aj tak s tým bola v meste zábava.

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku