Nemám predsudky voči značkám z dôvodu kvality, dnes sa ti môže vysypať aj Mercedes za 100t eur a naopak Hyundai vydržať 300t km bez poruchy. Ale pri tej Alfe... Včera som čítal porovnávačku Giulie QV s M3 na britskom EVO a podľa očakávania Alfa bola rýchlejšia na okruhu, až pokým nezačala štrajkovať: On the third flying lap there’s suddenly no power to be had – the electronic diff has bailed and the stability control has kicked back in. Game over.
[odkaz]
ale nie o tom sa bavime, kto je skutocnym SUV kralom - ale ze tieto SUV sprintuju ako supersporty.
jasne, ze RRS ma svoje postavenie, ale ako ti napisal webpaja....
"...17cm je nic a clovek to ani nezbada..."?
Děláš si srandu, jednak to není 17 cm ale 19,2 cm, ale hlavně už Velar je o 11,6 cm delší, než Stelvio, a ty na něj vytáhneš ještě větší Sport. Přitom rozdíl délky mezi Stelviem a Sportem odpovídá rozdílu mezi Velarem a dospělým! RR (+19,6 cm), to pro tebe taky není "nic, co človek ani nezbadá?
A RRS je jen o 3,9 cm kratší, než Cayenne, ale přitom o 18,2! cm delší, než Macan (který je jen o 1 cm delší, než Stelvio), takže napsat, že je RRS délkou mezi Macanem a Cayennem je hodně zavádějící.
za mna za 2 melony radsej RR sport... tu nie je o com.. nic proti stelviu... ( fandim mu a na rozdiel od giulie sa mi paci ) ale RR sport je ina liga a hoci by na ringu s alfou asi prehral je uz na pohlad jasne ze kto je tu z tejto dvojice tym skutocnym SUV kralom :-)
evoque je hlavne kratky.. je sice siroky a masivny ale kratsi ako kaskaj... a zase RRS je kdesi medzi macanom a cayenne ... fakt tazko to zrovnavat rozmerovo lebo tieto masiny su vsetko rozmerovo uz dost specificke ... skor si teda uz konkuruju vykonmi a cenou... rozmery aj povedzme objem kufra tu u nich nie je az tak podstatny aj ked samozrejme aj tieto parametre obcas hraju svoju rolu pri kupe takycho "drahych skvostov"
PS teraz som si omrkol rozmery... RR sport je "len" o 17cm dlhsi od Stelvia... takze nic strasne co by neslo porovnat aj z pohladu rozmerov :-) .... pri pohlade na tak masivne SUVecka je 17cm nic a clovek to ani nezbada ... povedal by som ze je to stale este odchylka v ramci jednej a tej istej triedy... do tych 20cm v poho .. vid octavia vs ceed a pod ... tiez nie su na centi zhodne a pritom konkutenti navzajom su
pri tychto rychlikoch ide asi skor o vykony a cenu ako o co najpodobnejsie rozmery ... ale inak ano mas pravdu.... RR sport je vacsi od alfy .. ma akoby skor ku nejaku naslapanemu Grand Cherokee
To je fakt. Je to kopec peněz. Z AR bych měl obavy ohledně kvality z výroby. Když už bych musel mít tak rychlé SUV, pak raději to AMG GLC V8 za podobný peníz..... :-!
mne tam chyba RR sport [odkaz] ... naopak neviem co tam robi to "slabucke" audi
inak pride mi ze cena tejto top alfy je uz dost blizko macanu a to moze byt kusok problem... ale ono podobne ako v pripade stvorliskovej top gulie aj tu pojde len o kusovku urcenu skor na paradu ... tie hlavne predaje stelvia budu tvorit podstatne lacnejsie a slabsie kusky .. tak snad sa im bude darit... lebo alfa potrebuje hlavne predavat a nie nahanat vykony a casy na ringu
ani nehovor.... prve Integrale mi zrychlovalo za 5.8s a to sme odpadavali, ze je to ako Testarossa! No a pred cca 15 rokmi som na Turbe mal v serii na kilo 4.2s a to sme brali ako jedno z najucinnejsich supersportov sveta! A kopec penazi som nechal v TechArte aby som sa dostal pod 4s
A teraz uz Gaziky maju 3.8s? :-!
Zda sa, ze sa konecne zacina naplnovat zmysel skratky SUV - Sport utility vehicle :-!
Su to uz slusne vykony a hlavne GLC s V8 je riadne kladivo ( mal som skusenost iba s GLC 43 AMG a uz to je velmi prijemne vozenie s krasnym zvukom)
Cena ALFY je sice o nieco nizsia a je mozne, ze na hrane bude Stelvio citatelnejsie, ale je tu este Macan!
Bolo by to pekne porovnanie.... :-!
Pane Bureši, proč v tabulce není Macan Turbo Perfomance Porsche Hyper Power? Vždyť tyto dva modely se zda utkaly i ve srovnávacím testu. Ti konkurenti z tabulky o více než 100 kW slabší jsou vedle QV statisti >:D >:D