Novinky
Uživatel_5340709
3
.... Buď zdráv Pope Po***, ........................ věru ostře střiženou vestu máš!!! :yes: >😁 :-!
..snad i nastartuje >😁 >😁
Lada s motory problémy nemá a když, umí se k tomu postavit čelem, narozdíl třeba od VW >😁
ano.... Lada je uspesna firma vyrabajuca kvalitne a dobre sa predavajuce auta,jazdia v celej Europe v hojnom pocte >😁 >😁 >😁 >😁 :yes:
zelez ty blbečku >😁 sám jezdíš v nějaké trapné haťapce a závidíš, že nemáš ani na tuhle dobře udělanou Ladu :-!
Lada patří do Nissan-Renault, je celkem jasné, že ti tu enchtěj auta konkurující Dacii a pro Ladu sou prioritu jiné trhy, kam se postupně vrací či exnpaduje. Evropa je takový doplněk, ale má tam co nabídnout a prodeje rostou.
Asi tak.
Asi tak.
ruskych muziku je 140 milionu.
proc rusaci nejsou schopni sami vyvinout a vyrabet aspon trochu normalni auto?
proc jejich automobilku musi zachranovat jedna z mnoha zapadoevropskych automobilek?
proc rusaci nejsou schopni sami vyvinout a vyrabet aspon trochu normalni auto?
proc jejich automobilku musi zachranovat jedna z mnoha zapadoevropskych automobilek?
je ich veľa ale kúpna sila je malá. Zrovna češi by sa pomoci západnej automobilky nemuseli diviť.
A proč by to dělali, když způsob, který zvolili je rychlejší a levnější.
Nehledě už na způsob, jakým si ten západ chtěl Rusko rozebrat na součástky (a naštěstí mu to nevyšlo).
Nehledě už na způsob, jakým si ten západ chtěl Rusko rozebrat na součástky (a naštěstí mu to nevyšlo).
už sem to tu psal, před týdnem na blogu (zdravíme redakci ovčenenou titluem Blesk je náš pomalejší brácha) - S-line bude mít 150 HP a R 180 HP. Hodně slušný čísla. Budou k tomu lepší brzdy, spoilery, polepy a stylové doplnky v interiéru.
takovejhle vykon svet jeste nevidel >😁
nad 150k oktafkou vsichni ohrnujou nos, ale tady to bude vrchol...
nad 150k oktafkou vsichni ohrnujou nos, ale tady to bude vrchol...
ted kolik stojí oktávka se 150 HP ve stejné výbavě a kolik stojí oktávka ereso vid >😁
A kolik bude stát tohle....
A ještě tady to bude z atmosféry těch 150 HP
A kolik bude stát tohle....
A ještě tady to bude z atmosféry těch 150 HP
Víc jak 100 tisíc za takový ruský hnus u nás nikdo nedá.
Loni těchto lidí blyo přesně 230, o 98 víc jak v roce 2016. Nějak ti to nevychází >😁 Krom toho se prodalo ještě 78 UAZů a 27 GAZů >😁 >😁
V Německu 2700 ks 😄
V Německu 2700 ks 😄
Na 80ti milionové Německo to tedy je číslo. Přesně 0,0037 % si koupilo ruský krám. Pokud v Německu existuje spolek přátel Putina a z něho bychom teoreticky vybrali jen přihřáté členy a ti všichni si koupili gazíka, tak by ten počet byl x krát větší. 😉
Veru 150 a 180 koni hodne slusny vykon na kompakt ... pred 20 rokmi. Ale ak to bude z atmosferickej 1.8 tak to bude zaujimavy vysledok, otazne ako na tom budu emisie.
Vesta není kompakt. Je to malé auto s kufrem, velikostní ekvivalent Loganu či Peugeotu 301. Moc výrobců do takových aut nedává motory se 130 kW. Dokonce ani se 110 kW. A takhle rychlý sedan bude v dané třídě jediný.
Neviem, ale s rázvorom 2635mm a dĺžkou 4410mm je to skôr kompakt ako malé auto. Aj motor má ako kompakty (1,6 78 kW). Ako veľkostných konkurentov by som videl Tipo, Rapid, C3 Elysée, 301, teda menšie kompakty (dolný okraj nižšej strednej triedy).
Zrovna u tebe bych podobné zjednodušování nečekal.
Základ, když uříznu kufr a budu brát hatchbackovou verzi, je malé auto. Odpovídají tomu i ostatní rozměrové poměry. 301 a C-Elysée jsou zrovna taky dobrý příklad malých aut s kufrem, stejně jako Rapid (fabka s kufrem). A motor je, jaký je... Rusky specifický, podobné motory bývaly v malých autech také, akorát je v EU vytlačily litrové turbosekačky.
Dnešní móda cpát všechno s kufrem o třídu výš mě nepřestává udivovat.
Základ, když uříznu kufr a budu brát hatchbackovou verzi, je malé auto. Odpovídají tomu i ostatní rozměrové poměry. 301 a C-Elysée jsou zrovna taky dobrý příklad malých aut s kufrem, stejně jako Rapid (fabka s kufrem). A motor je, jaký je... Rusky specifický, podobné motory bývaly v malých autech také, akorát je v EU vytlačily litrové turbosekačky.
Dnešní móda cpát všechno s kufrem o třídu výš mě nepřestává udivovat.
Vesta je kompakt ako som pisal. Porovnaj si rozmery, velka ako i30fastback alebo mazda3 sedan. Aj nove Polo, a to je najprerastenejsi subkompakt, je mensi, nehovorim uz o inych subkompaktoch ako swift ci fiesta. To ze vesta je technicky stary kram a stoji ako o triedu mensie auta z nej este nerobi subkompakt.
...a to nejsem zrovna předseda jeho fanclubu. Měli byste se stydět pánové! :-!
Obecně je celkem jedno co Lada představí, na západ od ruských hranic to bude jen vždy znouzectnost a okrajová záležitost 😉
Obecně je celkem jedno co Lada představí, na západ od ruských hranic to bude jen vždy znouzectnost a okrajová záležitost 😉