Ekonomika
Přihlásit pro přidání komentáře
Anonym
že dokud sedí na prameni ropucha jménem Dan Ťok, cokoliv spojeného s agendou ministerstva dopravy v této zemi prostě nebude fungovat.
Dále, i když je to k nevíře, by měli pochopit, že tenhle neschopnej kazisvět a dobytek je neodvolatelnej, jelikož je jedním z hlavních vylizovačů estébáka a dotačního podvodníka, česky nemluvícího premiéra Babiše.
Sorry lidi, jeden politickej za rok není takmoc....doufám.
:-!
Dále, i když je to k nevíře, by měli pochopit, že tenhle neschopnej kazisvět a dobytek je neodvolatelnej, jelikož je jedním z hlavních vylizovačů estébáka a dotačního podvodníka, česky nemluvícího premiéra Babiše.
Sorry lidi, jeden politickej za rok není takmoc....doufám.
:-!
Tenhle je na místě = ANO má ministerstvo dopravy i financí v rukou už 5. rok = a peníze na výstavbu dálnic se snížily proti letum světový krize 2008-10 o polovinu! :no: 8-s
Tehdy byl o pár set miliard i menší celkovej rozpočet = takže fakt nadoraz špatně ;-\
Tehdy byl o pár set miliard i menší celkovej rozpočet = takže fakt nadoraz špatně ;-\
Nekecá, maká! Za to určitě může Kalousek. Co ten Ťok vlastně udělal za celou tu dobu? Pokrok nula, jen nějaké zvýšení pokut a represe. Vždyť ČR jde před soud i kvůlo neschopnosti změnit pár vět u řidičáků. To zase bude pokuta z našich daní. Vždyť on je tak hloupej a neschopnej, že mu neprošlo ani to úsekové měření na D1. To zas biologové budou muset vymyslet něco pod homo sapiens sapiens, kam členy ANO zařadit. A pak ještě něco níž pro jejich voliče.
Jasně že za to může Kalous = neměl dřív dávat tolik peněz na investice a stavbu dálnic >😒]
Beefcake
Autor clanku si mohol dat aspon tolko prace, aby uviedol nejake odkazy na dokumenty, ci aspon nieco par vetami spomenul, ake su zmeny, co to prinesie a podobne.
Lebo inak v tom vsetci zase maju "jasno" bez toho, aby tusili, o com je rec. Ved EU, tak do nich, klasicky pristup ...
Hlavne, ze su vsetci spokojni s vrakmi na cestach. Hlavne ti majitelia.
Samozrejme blbiny typu STK kazdy rok pre starsie auta, ako tu boli pred casom pokusy zaviest, nemam na mysli.
Lebo inak v tom vsetci zase maju "jasno" bez toho, aby tusili, o com je rec. Ved EU, tak do nich, klasicky pristup ...
Hlavne, ze su vsetci spokojni s vrakmi na cestach. Hlavne ti majitelia.
Samozrejme blbiny typu STK kazdy rok pre starsie auta, ako tu boli pred casom pokusy zaviest, nemam na mysli.
Tie zmeny by ma tiež zaujímali a dúfal som, že to čo nespravil autor spraví niekto v diskusii. Lebo je jasný článok na rozvírenie diskusie, ktorá im potom generuje príjmy z reklamy bez toho, že by sa museli snažiť robiť poriadnu prácu. Žiaľ to skončilo len politickou šarkanicou.
Nebo maj bejt pokud možno v každym státě takovýhle věci jiný? 😄
Už před skoro 300 lety se o totéž a úspěšně reformátorka [odkaz] zpětně se to snadno hodnotí = takže jí za to dneska chválíme = no ty možná ne? 😉
I na tohle si byl za školou? Proč myslíš že se tomu řikalo osvícenectví? 😉
[odkaz]
Historici to osvícenství hodnotěj dost jinak = než se asi snažíš naznačit ty 😄
A ty co s tebou a JDM nešli za školu = vědi že si splácal dohromady století vzdálený období 😉
Ale k podstatě která ti asi taky unikla = viz MT 17:45 = tohle před skoro 300 lety věděla i ta malá holka >😒]
Hele = viz MT 17:45 a já 18😁6 = tobě fakt nedochází že je rozumnější mít takovýhle věci stejný? 😄
Jednou jsme do EU vstoupili a je prostě třeba se na úrovni EU angažovat. Když k tomu politici přistupují tak, jako by EU byla jakási druhá liga, tak se pak nemůžeme divit. Hlavně, že to mají na koho svést. Že jim něco vnutil. Ti druhořadí politici, které tam vykopli, aby doma neotravovali. A radši nemluví o tom, že směřování EU řídí kolektivně vlády jednotlivých zemí EU. Však lidé ví kulové. 😄
Nebýt v EU ale v EFTA, jako například Norsko, tak jsme na tom podobně, jen to bude spíš o nás, bez nás. Vem si třeba letectví a EASA (agentura, která připravuje legislativu okolo letectví pro celou EU). Norsko je jako člen EFTA zavázané přejímat legislativu EU ohledně dopravy. Mají právo účastnit se jednání EASA a mít tam své lidi. Ale nemají žádné hlasovací právo. Teoreticky se můžou podílet na přípravě, ale o ničem rozhodovat nemůžou. A pak to musí převzít. Pouze s nutnými úpravami. Švýcarsko je na tom stejně a to ani není v EFTA. To by bylo skvělé, že. 😄 Mně to přijde jako celkem vysoká daň za "nezávislost." Ale o takových detailech lidé moc neví a nepřemýšlí.
Musel jsem se smát, když jsem v jedné britské diskuzi četl, jak po brexitu nebudou Euro normy. Ten člověk očividně neměl ani ponětí, že se tyhle normy připravují na úrovni (EHK) OSN. Británie podle všeho plánuje zůstat členem. A EU je pouze implementuje jako nařízení, takže jednotlivé státy nemusí. Nařízení platí přímo a je nadřazené národnímu právu. Akorát by to dělali jiní úředníci, ale výsledek by byl stejný. Nemluvě o tom, že britským politikům je tohle u zadku a když by vyjednávali smlouvu s EU, klidně by odsouhlasili přejímání předpisů platných v EU. Ostatně, je to záhodno, jak jsem již jinde napsal.
a něco na zasmání [odkaz]
Mount bys chtěl zavést litr = v každym státě o pár ml větší menší = co? 😄
Moc tomu nevěřim ale zkus to se něčim praštit do hlavy = v tvym případě se nic zkazit nemůže = a třeba se ti rozsvítí >😒]
Tady prostě platí, že jsme v EU, vstupem jsme odsouhlasili, že budeme mít nějakou společnou politiku. EU rozhodla, že tohle stojí za sjednocení, což znamená, že to odsouhlasila rada, kterou tvoří vlády členských zemí. A tam ti nestačí nějaká těsná většina, abys něco protlačil proti vůli oponentů. Bylo by zajímavé se podívat, jak to hlasování vypadalo. Kdo byl proti.