Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Naftová éra nekončí! Renault pracuje na nových turbodieselech 1.7 dCi a 2.0 dCi

34 komentářů

Anonym
Každý to ví, nikdo to neříká....
takže: NEKONČÍ
Spalováky ani náhodou a dokonce ani nafťáky ne!!!
Protože to jinak nejde.

Pár uhrovitých ekotchuráčků, ani gerontofilní Macron, ani SamanAR a jeho kámoši,co tahají tisíc kiláků v mraze dvoutunovej vlek s elektromobilem NA TOM NIC NEZMĚNÍ!

>😁 :-!

FOSTEK RULEZ
Akorát chudák Áda. Te´D se v tom umlátí. je silnější láska k naftě nebo nenávist k Rendlíkům??? >😒] >😒] >😒]
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Za toho Ádu :yes: >😁 >😒]
Avatar - Uživatel_5340709
Uživatel_5340709
Je jen otázka času, kdy padnou plány některých radních v eu, že budou zakazovat vjezd dieselům do centra velkých měst. U mé sestřenice v Německu vyvolali tak velký strach, že nedávno prodala své 2,0 TDI. 😄
topten
jeslize jsou trvale prekracovany dlouhodobe limity NOx a naftaky maji na NOx ve mestech velky podil, tak se to nejak resit musi.
a jestlize cast NOx produkuje napr. topeni a cast naftaky, tak ceho se asi nejspis omezeni dotkne, topeni, nebo aut??
Avatar - Uživatel_5340709
Uživatel_5340709
Že by měl být diesel čistší, na tom se asi shodneme všichni. Jenomže zatím nikdo nepřišel na to jak. A vydání normy euroúředníka pod tlakem, to teprve nevyřeší.
topten
ano, cistej naftak je problem, ale cistej benzinak (aspon vuci naftaku) problem neni.
takze reseni se nabizi a neni vubec slozite
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
A eště lepší je když s sebou ten benzín má baterku 😄
Avatar - Uživatel_5340709
Uživatel_5340709
Jako souhlas, ale plošný zákaz dieselů je v dnešní době zatím neprůchodný, a ani se nedivím.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Euroúředník? Fakt si myslíš že to je jen v Evropě? 😄

Přišlo se na to už hodně dávno = ale zrovna Evropa na to kašle skoro ze všech nejvíc 😉
Avatar - Uživatel_5340709
Uživatel_5340709
A Šaman ať se přípraví, až bude muset odtáhnou i všechny ty návěsy u zastavených Tesel Semi, co jim předčasně dojdou baterky a nedojedou do místa určení. Teda jestli se někdy vůbec rozjedou. >😁
IPace
a proc ja? nebo jako kdys nekomu dojde ve svete benzin nebo nafta a vola se odtahovka, tak to odtahuje nejaky zdejsi naftocichac?
Avatar - Hittman
Hittman
Jsem zvědav, kolik toho najednou třeba v zimach Aljašky či Kanady... >😒]
IPace
zatim nic
Avatar - Ada je zase tady
Ada je zase tady
Chlapče, až dorosteš, tak pochopíš, že nemám nenávist k rendlíkům, ale soucit s těmi, kdo jim naletí. Jakožto bývalý majitel jednoho šíleného rendlíka jsem slíbil, že před těmi krámy budu každého soudného člověka varovat. Ale protože v mladických letech není zkušenost přenositelná, budou na to bazaroví kovbojové, sedlající ojeté křápy s designem kreatury a vaginálním znakem muset přijít sami. Nepochybuji, že většina z nich to pochopí. A ti, kteří ne, si to zaslouží...

Diesel samozřejmě nekončí. Ve srovnání s ultrazastaralým muzeálním zážehovým motorem je diesel se svým vyšším kompresním poměrem a tím i vyšší energetickou účinností hotovým motorem budoucnosti. Minimálně na několik desítek let a pravděpodobně s využitím CNG paliva a hybridní podporou, omezující energetické ztráty při brždění. :-!
makossko
... ado prepac ale fakt si ***...
qp
Kamarád si pořídil Talismana a že by to bylo špatné auto se mi nezdá. Spotřeba 5,5-6,5 l/100km bohužel nafty mi přijde hodně příjemná (záleží jestli město nebo mimo), světla taky parádní a se servisem zatím žádný problém. Další má pár let starého scenika a kromě zámku 5. deveří taky vše v cajku (oprava za 800,-), najeto 120.000km. Náš dokker taky bez problému a další známí s daciema jak by smet. Hele nevím, ale asi jen ve značce chyba nebude...
Avatar - Ada je zase tady
Ada je zase tady
Přihlaš se, až budou mít ty vozy ne 120, ale 300 tisíc km... :-!
Mitan3
čus ado,tak se hlasím,RENAULT Megane II Grandtour 2.0dCi(110kW,150PS) r.v.12/2007 najeto 278 000km,na motoru vše původní(šlape jak hodinky,spotřeba průměr 6l)auto jezdí každý den min.50km(25km do práce a 25km z práce,z toho 24 km po D1)žádná koroze,opravy pouze spotrebak,před 14dny STK vše bez problému-emise kouřivost-dle TP má splnovat hodnotu1,5-EURO 4 bez filtru(korigovany součinitel absorbce)namerená hodnota 0,12!!!.Podle mě jeden z nejlepších dvoulitrových naftaků.Podle mě frantíci s italama dělají nejlepší naftové motory.Ale to asi české stádo zblbnuté koncernovým kultem nerado slyší.Abych tě taky potěšil,loni v listopadu mě na autě praskla pravá přední pružina(nová monroe stála 440kč-oprava zabrala dvě hodiny)
kubajes
Také přispěji ze zkušeností s vozem Renault. Trafic 2,0 dCi, 115k, r.v. 2007. Najeto 361000. Pouze spotřební materiál (čepy a stabilizační tyče řízení přední nápravy 4x, ložiska kol 1x, kotouče 1x, lanovody ruční brzdy 2x, filtry Xx, pneu Michelin+Continental 5 sad , preventivně měněny tlumiče). Bez koroze. Do 120000km interval výměny oleje 30000km, potom zkrácen na cca 17000km. Tankování převážně benzina + aditivum VIF v zimě i v létě. Vůz je staticky i dynamicky hodně zatěžován. Pořád je s ním solidní svezení.
IPace
pristich par let, asi desitek let urcite nekonci a nikdo taky netvrdi ze konci, to spise jisti lide neustale tvrdej ze konci elektromobily a hlavne ze konci Tesla ktera by podle jejich prognoz mela bejt davno krachnuta nekolik let

mam jeste v dobre pameti jistou modernizaci tovarny na plazmove televize ktera v CR probehla pouhy rok pred tim, nez dana firma oghlasila ze s vyrobou plazma televizoru konci, protoze o ne neni zajem >😁 konec dieselu a pak benzinu prijde pozvolna, nebude to ani ze dne na den, ani prez noc, a dokonce ani behem 10 let, bude to obdoby dlouhe desitky let kdy pomalu bude nejdrive diesel a posleze i benzin bez hybridni soustavy stracet podil na trhu, az je proste vyrobci aut samy vyradi postupne z nabidky, protoze se jim proste a jednoduse nevyplati jejich vyvoj a ani nasledne jejich prodej 😉
_MT_
Záleží, čemu říkáš hybridní soustava. V EU se rozšíří celkem masově kvůli flotilovým limitům. I když většinu zřejmě budou tvořit ty nejslabší a tedy nejlevnější systémy.
topten
ale nejspis jen na likvidaci NOx to znamena 1xLNT + 2xSCR a k tomu samozrejme jeste DPF na PM a je tak otazka, jak dlouho to bude spolehlive jezdit
Avatar - Ada je zase tady
Ada je zase tady
Zato tragicky zastaralé, cukající, žravé a líné zážehové motory bez zátahu se toho okamžiku, kdy bude diesel nahrazen nějakým jiným motorem, dožijí jen v muzeu. >😁
Johnn
V reálu?V reálu se rýsuje další problém.[odkaz]
kesumb
Evidentně to není jednoduchý, ale třeba BMW úspěšně homologovalo v USA 3,0d, taže to asi jde. Otázkou je, jestli to stojí za to.
IPace
treba Mercedes planuje ze posledni diesel ktery v USA nasadi bude ve Sprinteru, zbytek postupne stahnou a nahradi benziny a hybridy

mimochodem, BMW, Mercedesu a Audi sebrala Tesla s modelem S v USA spoustu zakazniku, proto take BMW v USA ma kampan na pluginhybridy a zminuje u nich ze na ne nemusi cekat jako na model 3 :yes:
kesumb
Mercedes pokud jsem v USA konfigurátoru něco nepřehlédl nenabízí diesel ani pro SUV ani pro sedany.

Audi má evidentně problém s V8 TDI po stránce reálnýho plnění emisí stejně jako s V6 TDI. Nenabízí v USA ani Q7 ani A8 s dieselem.

BMW slavnostně homologovalo 40d, což je obdoba 30d v Evropě

Každopádně se z toho dá odvodit, že to jde.
Plyne z toho ale taky to, že výrobci ví, že to reálné emise (velmi podobné pro USA běžný provoz jako pro EU laboratorní) neplní.

Škoda je, že i přes to, že je benzínový motor jednodušší na výrobu, levnější, lépe se chová a líp se s ním jezdí, tak se tu tlačí diesely a to pouze proto, že žerou trošku míň. A co už nechápu vůbec je proč tu pořád někdo bojuje za nějaký běžný diesely v běžných autech. Chápu, že jezdit v osmiválcovým sportovním autě (libovolně nahradit točivým šestiválcem nebo úžasně vyrovnaným V12) je zážitek a fakt bych se toho vzdát nechtěl. Nechci se vzdát ani svobody možnost jet napříč Evropou a natankovat libovolně po pár kilometrech jízdy v teple a klidu. Osobně třeba vůbec nechápu zde zmiňovanou možnost tahat po dálnici plaťák s autem za Teslou. Ale zastávat se tu Renaulťáckýho R4 dieselu to teda už jde opravdu mimo mě.
Klidně se vzdám nějakýho zatracenýho R4 dieselu a vezmu si místo toho benzín.
romeus
No já měl v Rencku diesel a ted´ mám (zase v Rencku) benzín a musim říct, že s tim dieselem se mi jezdilo líp, co se týče jízdního komfortu (pokud neberu v potaz akceleraci, to má benzín pochopitelně navrh). Přesto už bych diesela nebral, kvůli tomu smradu. Mít diesel v osobáku je jako mít čokla a nesbírat po něm ho.na z chodníku.
topten
co to bylo za dyzl a co za benzin, ze se ti v dyzlu jezdilo lip?
ja mam teda jen benziny a nedavno jsem musel popojet s klasickym 2.0tdi a hned po nastartovani se to typicky naftove rozklepalo, coz jsem u zadnyho benzinu nikdy nepoznal.
dokazu pochopit, ze byla doba, kdy v nekterych modelech nebyl proti naftaku adekvatni benzin, ale to dnes snad uz neplati
kesumb
To je dobrý přirovnání 😄 ...
Taky by mě zajímalo, co to bylo za diesel a benzín, respektive jestli ty motory byly výkonově adekvátní?
IPace
taky nechapu ty co diskutuji za nejaky smesny motorizace ktery nejsou nicim zajimave, taky chapu ty co maj snahu si udrzet nejaky V6/V8/V12 a nejlip v nejakym exkluzivnim modelu
Avatar - Ada je zase tady
Ada je zase tady
U BMW nebyla objednávka na likvidaci. ;-\
jiras_
A není to spíš jen měkčí/rozumnější downsizing? I poslední generace Laguny měla 3.0 V6 dCi a 3.5 V6 benzin. Takže to je spíš půl kroku zpět.
Avatar - Hittman
Hittman
a konečně 2.0 dci? To auto se mi začíná líbit...