Vozy kategorie SUV jsou světovým fenoménem. Kromě cenově dostupných či terénně zaměřených kousků sem ale patří i vozy, které se nemají za co stydět ani na závodním okruhu.
kupil som si (ako už som asi trikrát napisal) RR Velar, ale zprvu som ho nepochopil a tak som si kupil skrinovu Aviu, ale asi tak po mesiacu som ju predal abych si kupil druhy Velar, ktory som bohuzial tiez nepochopil a tak som ho predal a kupil som si Panameru s crazy dieselom ktorá stála velmi vela vela EuRo, ale nakoniec som aj tu predal a kupil som si treti RR Velar, a teraz uz som si precital aj navod k pouzitiu a konecne som Velar pochopil :-):-):-)
to mas pravdu, ze moje prispevky su vlastne moje zazitky zo zivota a v tom su aj chyby ale aj radosti z nasho spolocneho hobby a je fakt, ze mozno sa v tom obcas opakujem, ale ver mi, ze sa len snazim uzit si to a mat co najviac tej radosti ( a skusenosti ). Jasne mi je, ze citlivejsim jedincom to ublizuje a preto sa ti omluvam, ze som ti sposobil tolko neprijemnosti a take traumy a bolest. Prepac!
Hm...Ale naopak ked citame tvoje prispevky, tak je mala sanca, ze to uz si bol jebloid aj pred tym - takze mozem milovat na tvoje traumy a tazke noci.....
etcccc.....
myslim, ze tvoje prispevky hovoria za teba....
s usmevnym pozdravom Maxi
SRT je super ale Jeep Grand Cherokee Trackhawk 717 koní, 880Nm, 0-100 3,5s, 290 km/h = navíc narozdíl od konkurence sou SRT i Trailhawk za výborný ceny :yes:
Do tabulky patří asi i Tesla Model X 100D = je to jak odbornej článek na ACZ >:-[]
Tohle je trochu těžší, protože je otázka, co to znamená "nejrychlejší". Nejrychleji zrychlující nebo nejrychlejší z hlediska maximálky?
Pokud bychom se soustředili na maximálku, vyhrál by skutečně URUS.
Jenže ve videu jsou auta seřazena podle zrychlení 0-100 km/h (4 z nich mají maximálku větší než 250 km/h), takže samozřejmě, v tomto případě by Tesla Model X P100D měla být jasně na prvním místě.
Urus zrychlení (100km/h): 3,6s
Tesla X P100D zrychlení (100 km/h): 3,1 s.
Je to smutný, když redaktoři chtějí dělat tak jednoduchý článek, resp. video, ale přitom si nedokáží ověřit ani informace, se kterými pracují.
Je to jednoduchý = je to tak málo čísel = že šlo klidně udělat 2 tabulky = podle maximálky i i zrychlení. Osobně bych tam dal i zrychlení třeba na 200 km/h = který mi přijde zajímavější než obě předchozí hodnoty
Je to typickej článek na ACZ = relativně zajímavý nerelativně odfláknutý téma
velky suhlas s tym meranim zrychlenia na 200 - je to dnes uz ovela viac vypovedna hodnota.
uz roky sledujem testy v nemeckom Sportauto, v kazdom cisle je Supertest, kde je auto velmi dokladne testovane ( casy na dvoch okruhoch, slalom, zmena jazdneho pruhu, .....) a aj meranie zrychlenia 0- 200 - 0 :-!
To je možný, ale můžete napsat kolik žere ten dinosaurus při takovém výkonu? A že má vysokou maximálku, že jede rychle rovně? Se svým malým sporťákem těm autobusům to natřu v zatáčkách s prstem v nose kdykoli a s poloviční spotřebou.
no tak jo ale každý zboží má svého kupce a nemá smysl to řešit... fakt je ten, že SUV už dneska dokážou i pěkně upalovat, ale pro mě auto placatý, děkuji:)