Výsledek tohoto bratrovražedného klání není vlastně příliš důležitý. Mnohem zajímavější je samotná jízda hot-hatchů, kupé, supersportů a pick-upu, pod jejichž vývojem je podepsána divize Ford Performance
Ford v tomto ohľade boduje a tá zbierka rýchlych Fordov na okruhu vyzerá pôsobivo, hlavne ten superšport nemajú nielen mainstreamové, ale ani niektoré prémiové značky (pozerám na teba BMW).
Ale pre objektivitu treba povedať, že v tej zostave sú napr. starý a nový model Fiesty, dve motorizácie jedného modelu (Mustangu) a ten okruhový špeciál GT už medzi štandardné cestné autá nepatrí vôbec. Takže po "očistení" tam ostane Fiesta, Focus, Mustang a GT (a len podmienečne F150, pick-up proste nemôžeme rátať za športiak).
Ak by sme akcepotvali tento prístup Fordu, tak podobnú zostavu vie spraviť napr. aj VW: Up GTI, Polo GTI, Golf GTI/GTI Performance, Golf R (prípadne nedávne GTI Clubsport/Clubsport S), Passat 2,0TSI Rline, Arteon 2,0TSI Rline. Nissan by tiež mohol dať niekoľko ostrých modelov, od Juku Nismo RS cez 370Z až po superšport GT-R (plus ich Nismo verzie). Atď.
Každopádne tak široké portfólio športovo orientovaných modelov, od malého hotheču cez klasické kupé, muscle car až po okruhový superšport má skutočne málokto a Fordu patrí veľký :yes:
Jak píšete - čím více takových aut, tím lépe! U fordu bys musel od fordu přidat Focus ST. A mustang GT a Shelby GT350 jsou dvě různá auta....jiný motor, podvozek, tlumiče, převodovka... to v případě VW máš vše jen turbovaný 2 litr na sto způsobů, ačkoliv díky aspoň za to. Pořádný aspoň 6 válec jim vážně chybí.