Profi
Přihlásit pro přidání komentáře
DEVIL
Každý trochu znalý jouda ví, že FORD vyrábí trucky skoro odjakživa. Všeho všudy 1. Fordův nákladní automobil vyjel už v roce 1917 a od té doby vyrábí náklaďáky nepřetržitě. Jen se specializuje na Severní a Jižní Ameriku. Největší rauš ve velkých nákladních autech měl době hranatých tahačů v 80 - 90 letech. Pak s nima v silné konkurenci přestal, bo zamrzl v technice, kterou přitom uměl dobře vést kupředu.
No a tak teď tyhle jejich jihoamerické fordy bude prodávat i u nás. Jednou jsem v něm jel v Německu, kde jich je překvapivě hodně a pokud nezměnili interiér, pochybuju, že se tu nějak výrazně uchytí. To auto je koncipováno pro trhy, kde nejsou zákazníci tak nároční a na autě je vidět šetření. Retušované fotky to nezachrání. Jediné, co ford možná trochu zachrání je uvedení skoro velkého tahače se skoro velkou kabinou cca ve velikosti mezi Stralis ActviTime a ActiveSpace, jež by měl dorazit příští rok... No držím Fordu palce, ale jestli bude jeho cenová politika tak tristní jako u osobáků, tak to moc dobře nepovedou >😒]
No a tak teď tyhle jejich jihoamerické fordy bude prodávat i u nás. Jednou jsem v něm jel v Německu, kde jich je překvapivě hodně a pokud nezměnili interiér, pochybuju, že se tu nějak výrazně uchytí. To auto je koncipováno pro trhy, kde nejsou zákazníci tak nároční a na autě je vidět šetření. Retušované fotky to nezachrání. Jediné, co ford možná trochu zachrání je uvedení skoro velkého tahače se skoro velkou kabinou cca ve velikosti mezi Stralis ActviTime a ActiveSpace, jež by měl dorazit příští rok... No držím Fordu palce, ale jestli bude jeho cenová politika tak tristní jako u osobáků, tak to moc dobře nepovedou >😒]
jiras_
Ne že by na tom u náklaďáků tak záleželo, ale předek je jak ksicht ožraly ze čtvrtý cenový.
lavius
Uz som ich par videl,jazdia tu na nich turci. Je to byvaly spolocny zavod Ford-Otosan. Ale medzi tahacmi to budu mat tazke presadit sa, aj Renault a Iveco sa ledva chytaju s predajmi na MAN, DAF, Scania, MB, Volvo. Na EU trhy sa chysta aj MAZ.
Mazy už se tu jednou prodávaly, jistou dobu se jich tu prodalo asi 20 ks... Rovněž se tu prodávaj i Kamazy, má je Czech coal a ještě nějaké firmy z Ostravy
Ťahače? 😄 Nejaké MAZy a Kamazy jazdili aj unás pri stavbe diaľnic 3 nápravové sklápačky. Zase ich tu bolo pár kusov, oproti tomu moru Tatier či Mercedesov dokopy nič.
michalmuller1982
Jako proč ne, ale spíš bych věřil něčemu prověřénmu. Třeba od Manu nebo Medvěda. 😉 Něco mají třeba tady: https😐/www.truckcentre.com/nakladni-vozy/
Si zober, ze 420 a 440 pokial mas nalozene na navese 24t a ides Makov, Buchlov, tak to place 35 km/h na plny plyn a viac ani prd. Ano zazil som na stupani Vernar supravu zo strkom 420, ktora tam plakala ledva 20km/h.
Ford s tymto dieru tu neurobi 480 ako vrchol je nic moc, skor beznost ( bude zalezat kolko bude priplatok za 480 oproti 420). Asi na cenu uplne nepojdu, kto ide tvrdo po cene ide do Iveca. To iste rozvazka lokalna same Iveca alebo Many, sem tam Daf.
Na supravu s drevom je 480 zaklad.
Urcite je v Eu podstatne viac krajsich tahacov, nevidel by som dovod kupit to.
Jiste ze auto je vrak, ktery byl urcen pro jihoamericky trh. U nas bych to prirovnal treba k dodavce Lublin. Ale smat se 480 konim mi prijde nerozum. Zvlast pokud mas praxi 22 let. Jiste si pamatujes vykvet ceskeho prumyslu, Liza 1833 TBV. Na zapade bylo bezne 360-380. Dnesnich 420-450 je naprosto v pohode. Ono je tam radici paka s pulkama na to aby se pouzivala, ne tam nechat velkou sestku nebo osmicku celou dobu.To je pak totiz jak s vyplatou, porad malo.