Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
shamal
Text článku je v pořádku, ono zjistit nějaké relevantní informace o výrobě čehokoliv v KLDR je problém, ale do fotogalerie se dostaly 2 obrázky, které se Severní Koreou nemají nic společného. Obr. 22 je východoněmecký Sachsenring, auto které vzniklo v 60.letech namontováním nové plastové přehlídkové karoserie na podvozek auta Horch/Sachsenring P240 z 50. let. A na obrázku 27 je velmi pravděpodobně jeden z prototypů nástupce Moskviče 2140, který se nikdy nedostal do výroby. Fotky máte evidentně z fotogalerie jistého Holanďana, který o autech informuje s nadšením leč poněkud zmateně. Také jsem se tam dogoogloval! 😉
a to zas mi text přijde docela divný ;-\ ve srovnání s s jinými od konkurence co popisoval tu novou petitunku a snahy o kopírování w201
pallas
Na titulnej fotke je náklaďáčik Dongfeng Mini, o ktorom ste aj u vás písali, predáva sa totiž aj v ČR [odkaz]
To nepíšu proto, že by to tam bylo lepší, než se píše. Ale je to jiné. Obecně bych asi tvrdil, že o KLDR má mluvit jen někdo, kdo tam byl. A pokud tam byl před pár lety, neměl by o tom mluvit, jako že je to teď.
Ale jsme tady kvůli autům. Já KLDR projel od hranic s Jižní Koreou až po hranice s Čínou a co se aut týká, je to tam zvláštní. Pchyongyang má pravděpodobně nejlepší silnice na světě, ale jen malý provoz. Auta jsou hrozná směsice a soukromá osoba je vlastnit nesmí.
Už na dálnici na Kaesong je zle. Každý druhý auto v protisměru. Cyklisti, vepři, kozy.
A v horách na severu jen úzké asfaltky a šotolina (dal bych v tu chvíli život za Evo nebo Imprezu). Tam potkáte vojenské náklaďáky na dřevoplyn. Peklo na zemi.
Co se týká Pchyonghwy, nejhezčí a nejmodernější byla přeznačkovaný Sorento.
Kdo by měl zájem, mám fotky atd.
Maličkost: všechny tramvaje a půlka trolejbusů v Pchyongyangu jsou ty český, co známe.
A že si prešiel KLDR... veľmi nepravdepodobné. Ak turistov alebo novinárov niekam pustia organizovane a pod 24h dozorom tak je to hlavné mesto. Najaké hory na severe, pochybujem. Bulíky 😄
Tak třeba😒br /> [odkaz]
A najdi si na google earth ten vulkán, že je to on.
A najdi si fotky Kima, jak tam šel, uvidíš ho stát u toho stožáru dole.
A buď tak laskav, a NEDOVOLUJ si mě obviňovat ze lži.
Svoje jalový slinty vo bulíkách si nech pro svou starou.
Jak jsem napsal, tak to je. A jak jsem napsal, mám i hodně fotek aut.
A jak jsem napsal, nepiš o zemi, kdes nebyl.
jinak ano...cestovat tam alespoň trochu je výjimečně vzácné až nemožné, ale tady máš frajery, co to projeli na endurech.
[odkaz]
Úplně bez dozoru to nejde vůbec a já nic takovýho nenapsal, tos mekotal ty. A ano, když tam přijedeš jako novinář, nedostaneš se NIKAM.
Mnohdy máš zdravé názory nebo názory, se kterými jsem ochoten se ztotožnit a leckdo je třeba nemůže zkousnout. Budiž.
Byl jsi tam, něco jsi nám sdělil, dík, ale o těch autech toho bylo méně než v článku. Jen Sorento, kozy, náklaďáky na dřevoplyn, kozy, naše tramvaje, kozy v protisměru a nějakej ten náš trolejbus. A kozy. 😄 >😁
Stačí napsat SZ a pošlu ti víc. Není problém.
O kozách jsem já napsal jednou (použil jsem to jednou) a ty třikrát. 😄
njn
Já už to tady nedávno někde rozepisoval víc, tak už sem neměl tu sílu znova jmenovat auta a tak.
Jinak, kdo ví, jestli jsem tam byl. Vocas peterle to ví líp než já, budu se ho muset zeptat, jestli se mi to nezdálo. 😄
Ani tak nejde o mě, ale když jsi měl tu poměrně vzácnou možnost, klidně to sem dej. Nedávno jsem dostal školení, že si každej může do diskuze dávat co chce, když jsem se pozastavil nad jeho x tým inzerátem v diskuzi na jeho voňavku Z4. Tohle by bylo určitě zajímavější pro víc lidí. Tak něco dej. Třeba jen něco, něco zajímavého, nebuď línej. Ale je to na tobě. A kozy. Abych nezapomněl. 😄
Kozy Ivy Pacovský, ty jsou vážně obrovský. Jak praví klasik. >😁 [odkaz]