Scania neustále pracuje na několika projektech, jejichž cílem je přispět k rozšíření elektrifikovaných užitkových vozidel v dálkové i městské přepravě.
Já nechci, aby krajinu hyzdily kilometry drátů, protože si někdo řekl, že je to nejlepší řešení, když auto na baterky nikam nedojede a nebo nic neuveze. Nechápu proč se raději nezabývají palivovým článkem na nějaké snadno dostupné palivo :-!
neboj, tohle nema sanci se nejak ve vetsi mire uchytit, legislativne tomu brani vsechny staty Unie, a na tech par kilaku museli zadat o povoleni ktere spolklo pul dotace co na to vyskemrali :-) mnohem pravdepodobnejsi je ze se prosadi indukcni OLEV
co se v clanku nedoctes je, ze draty nad vozovkou jsou veskurtecnosti asi 2x drazsi reseni, nez kdys se to resi pri oprave komunikace indukci ve vozovce >:D a ne proto ze by to bylo drazsi technologicky, to neni, je to pravdepodobne levnejsi, ale je to drazsi protoze na to dostali dotace a protoze za tim stoji Siemens ktery ma na takove stavby v nekterych zemich Unie monopol :-!
Němci mě skutečně baví. Za účelem snížení emisí CO2 odstaví své jaderné eletrárny, postaví troleje nad všemi dálnicemi a jejich tahače budou jezdit na uhlí. A všechno to bude stát miliardy EURO.