Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Avatar - fostek
Hm...Mercedes mám nejradši, ALE
| 5. 2. 2018 13:13
všechny tyhle věci, kromě pětikorunovejch samolepek, se daly objednat úplně normálně i doteď. Nevím, kolik bude úspora. Nějakej marketingovej "osvícenec" zdůvodnil svou práci.
Já bych to viděl, že lepší by bylo zlevnit, když nám euro (a ceny aut pro import) zlevnilo o cca 6-7%. A Vito stojí furt stejně.
Dejte 6% dolů a pruhy si strčte do... !!!
>:D >:D >:D
Avatar - wakantanka
Hm...Mercedes mám nejradši, ALE
| 5. 2. 2018 13:52
Jasne sak narod tuzi po akoze sportovej dodavke. Svet se v p*del obraci! :-)
Hm...Mercedes mám nejradši, ALE
| 5. 2. 2018 16:24
Řekl bych, že se to dalo objednat i včetně těch "pětikorunovejch samolepek". Identické Vito ve stříbrné barvě tu potkávám již několik měsíců.
Na jaře po skončení zimního spánku
| 5. 2. 2018 14:20
nebude zas s Medvědama k vydržení! :-!

[odkaz]
SPORTOVNÍ KOROZE...
| 5. 2. 2018 14:47
...a čím rychleji budete jezdit, tím více samolepek se odlepí a s nimi i ten velmi kvalitní lak na tom velmi kvalitním plechu >:D Mno, snad první mercedes který shnije dřív, než Sprinter >:D
Avatar - mariov8
SPORTOVNÍ KOROZE...
| 5. 2. 2018 16:18
Mno, rezlo hlavně první Vito (měli jsme doma 114L). To minulé, hlavně ke konci už ne. A na rozdíl třeba od Transportéru to zase pořád jezdilo.

Vitu nereznou třeba řídící jednotky pod autem (T5 4x4), netrhají se hnací hřídele a nerozpadají hnací poloosy, neodchází alternátory s volnoběžkou, čerpadlo serva netlakuje do expanzky, nekroutí se hlavy (2,5TDI), motory neztrácí kompresy již po 200 000km (2,0BiTDI) a neteče chladící voda do oleje (2,5TDI).

Stávající model se povedl, bojuje pouze s pověstí prvního modelu z devadesátých let.

Škoda, že se již nedá koupit V6 CDI, to bylo letadlo a to ticho na dálnici.

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku