Profi
...a čím rychleji budete jezdit, tím více samolepek se odlepí a s nimi i ten velmi kvalitní lak na tom velmi kvalitním plechu >😁 Mno, snad první mercedes který shnije dřív, než Sprinter >😁
Mno, rezlo hlavně první Vito (měli jsme doma 114L). To minulé, hlavně ke konci už ne. A na rozdíl třeba od Transportéru to zase pořád jezdilo.
Vitu nereznou třeba řídící jednotky pod autem (T5 4x4), netrhají se hnací hřídele a nerozpadají hnací poloosy, neodchází alternátory s volnoběžkou, čerpadlo serva netlakuje do e😜anzky, nekroutí se hlavy (2,5TDI), motory neztrácí kompresy již po 200 000km (2,0BiTDI) a neteče chladící voda do oleje (2,5TDI).
Stávající model se povedl, bojuje pouze s pověstí prvního modelu z devadesátých let.
Škoda, že se již nedá koupit V6 CDI, to bylo letadlo a to ticho na dálnici.
Vitu nereznou třeba řídící jednotky pod autem (T5 4x4), netrhají se hnací hřídele a nerozpadají hnací poloosy, neodchází alternátory s volnoběžkou, čerpadlo serva netlakuje do e😜anzky, nekroutí se hlavy (2,5TDI), motory neztrácí kompresy již po 200 000km (2,0BiTDI) a neteče chladící voda do oleje (2,5TDI).
Stávající model se povedl, bojuje pouze s pověstí prvního modelu z devadesátých let.
Škoda, že se již nedá koupit V6 CDI, to bylo letadlo a to ticho na dálnici.
Já bych to viděl, že lepší by bylo zlevnit, když nám euro (a ceny aut pro import) zlevnilo o cca 6-7%. A Vito stojí furt stejně.
Dejte 6% dolů a pruhy si strčte do... !!!
>😁 >😁 >😁