Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

(Víceméně) marná snaha pokračuje...
| 5. 2. 2018 16:00
Kdy už Ford konečně pochopí, že evropské automobilové trhy jsou daleko náročnější, než trhy jihoamerických (či přímo rozvojových) zemí?! Tohle Ka+ sice není taková designová tragedie, jako Ecosport, ale pořád je to auto s vysokopontonovou karoserií sedící na maličkých kolech. A to je prostě hnusné a žádný facelift to nemůže odstranit... Chabé prodeje tomu samozřejmě odpovídají. Pokud si myslí, že tímto strojem nahradí veleúspěšnou Fiestu minulé generace (která byla podstatně levnější než ta současná), tak je to naprosto bláhové! :-O :'-( 8-s :no:
P.S. Poučil se Ford alespoň z propadáku současné generace Mondea a připravuje už jeho nástupce opět šitého na míru evropským požadavkům?! Nebo už v D segmentu definitivně hodil ručník do rignu a vyklidí pole Passatu, Superbu a nové Insignii? Zahodit tak skvělou tradici by bylo holé šílenství, ale nároky Evropy na vozy střední třídy jsou opravdu jiné v Evropě, než v USA, víš Forde? Stačilo by, kdyby sis udělal pořádnou marketingovou studii!...
Avatar - 3_diamanty
(Víceméně) marná snaha pokračuje...
| 5. 2. 2018 22:58
orientuju sa globalne a tym kusok nestihaju naplnat europske poziadavky

a nebyt britanie tak je ford v eu predajne slaby jak caj... k tomu co auto to "krasavec" ...

co sa tyka mondea tak podla mna to s nim v eu zabalia... a dalsej geenracie sa uz asi nedockame.... uvidime
Avatar - LuCZiano
to auto
| 6. 2. 2018 09:45
To auto není hezký - subjektivní pocit, někomu se může líbit.
Ale objektivně je drahý. BTW předchozí generace se doprodávala za cca 170tis? Ano vím, byl to třídvéřák atd. ale ten rozdíl u malého auta je prostě propastný...
to auto
| 6. 2. 2018 10:16
Z čeho usuzuješ, že to bude objektivně drahé? Já jsem cenu ještě nikde neviděl...
Navíc je to konkurent Fiatu Panda a tam člověk o kráse nemůže ani vtipkovat, natož hovořit :-D.
Takto malých aut s atmosferickým motorem a zvýšenou světlou výškou opravdu moc v Evropě není (Panda, Fiorino, Ignis) a proto mi to neřijde jako úplné šlápnutí vedle.
Navíc Dacia dokazuje, že vzhledový i kvalitativní lowcost je v Evropě dost úspěšný, tak proč to taky nezkusit (jenom bych asi zkoušel pod jinou značkou, ať si tu svoji nepoškozuji, ale takovou Ford nemá...).
to auto
| 6. 2. 2018 10:31
Tak tento jihoamerický fordí vozík oproti Sanderu opravdu nemá nejmenší šanci, protože: Sandero je 1) podstatně pohlednější, 2) Nesrovnatelně levnější. :-) Samozřejmě vím, že to Ka+ má pravděpodobně mnohem lepší jízdní vlastnosti i kvalitnější interiér, ale na to se v tomto segmentu opravdu moc nehraje...
to auto
| 6. 2. 2018 11:06
Však neříkám, že má konkurovat Sanderu, spíš bych to viděl na tu Pandu a tam to tak hrozný rozdíl nebude.
Já bych to nezatracoval předem, třeba to nebude taková hrůza a cenu taky ještě neznáme.
Nedávno mě Ford příjemně překvapil v oblasti malých aut, tak bych mu dal šanci.
to auto
| 6. 2. 2018 11:12
Mimochodem, Sandero s výkonnějším motorem začíná na 240k, to není zas tak levné, jak tu povídáš...
to auto
| 6. 2. 2018 11:45
Hmm, jenže ten výkonnější motor se u něj v ČR moc neprodává...
to auto
| 6. 2. 2018 12:20
Asi ano.
Uvidíme, jaké budou výbavy, Ka+ má dnes jen jednu, dalo by se říct, že skoro plnou :-D.
Je tam klima, mlhovky, el. okna, infotainment, to není teritorium Sandera.
Ale třeba tam dají nějaké chudší výbavy ála Jižní Amerika a dostanou se ke 200k, uvidíme.
Avatar - LuCZiano
to auto
| 6. 2. 2018 11:16
Design je subjektivní, ale mně se třeba Panda líbí daleko víc než tohle.
Že to bude drahé usuzuji z toho, kolik to stojí teď, nebo snad předpokládáš že FL verze bude levnější? To by jsi byl dost naiva.
to auto
| 6. 2. 2018 11:46
Přesně tak! ;-)
to auto
| 6. 2. 2018 12:16
Nevěděl jsem, že se ještě prodává, ale už jsem to napravil.
Podle výbavy to ale vypadá, že to nebude žádné holátko a cenově by to mohlo zůstat zhruba stejné. Oproti stejně výkonné Pandě to není nikterak dražší, žádnou tragédii tam nevidím.
v eu nemá šancu
| 6. 2. 2018 10:00
tieto brazílske zmrtky by ani do eu nemali posielať. Možno tu upichnú pár ks, ale zbytočne si kazia povesť človek ohrnie nos potom aj nad riadnymi modelmi. Značka, ktorá často podsúva brazílsko ázijské úchylky si nakoniec taký imidž aj vybuduje.
v eu nemá šancu
| 14. 2. 2018 13:36
No je to dost divný, ale tyhle jihoamerický “srajdy” se v Evropě celkem prodávají. Podle left-line za rok 2017:

Ka+ 52tis ks
Ecosport 63tis ks

Pro mě nepochopitelné :-O

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku