Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Jaguar oživí další legendární model. Řada přišla na ikonický D-Type

Britská značka pokračuje v oživování svých legendárních modelů. Po E-Typu Lightweight a XKSS se vrací na scénu nádherný D-Type.
Zpět na článek
7. 2. 2018 19:59
7. 2. 2018 20:29
7. 2. 2018 21:11
7. 2. 2018 22:29
8. 2. 2018 06:50
9. 2. 2018 13:36
7. 2. 2018 20:12
9. 2. 2018 07:10
Avatar - wakantanka
7. 2. 2018 19:59
Nieco
viac alebo foto tych rychloupina ich brzdovych strmenoch by sa nenaslo?
Rozbalit vlákno
5
Avatar - maxi!
7. 2. 2018 20:29
Re: Nieco
Ak ta to vazne zaujima, je to zfilmovane - celkom rad to sledujem a myslim, ze to bolo na Viasat Explore, zaujimavy a podrobny report o obnoveni vyroby spominanych starych Jaguarov.
Klasicky to do nemoty vkuse reprizovali, ale je to uz cca mesiac dozadu a teraz to uz nedavaju. To by ta urcite uspokojilo, super program, vela informacii.
Nazov bol nejako takto: Jaguar, ktery si za penize nekoupite ( no asi priblizne... heheh...)
:-!
Avatar - wakantanka
7. 2. 2018 21:11
Re: Nieco
Pozri. Mozno som jediny, ale fakt som doteraz nikdy nic nepocul o rychloupinacich brzdovych strmenoch a tuho rozmyslam preco by sa mali casto menit. Takze cakal by som od autora nejake dovysvetlenie. Mam vsak pocit ze ani sam autor o tom nema ani tusenia. :-)
7. 2. 2018 22:29
Re: Nieco
On takový výraz "širokoúhlá hlava válců" je asi stejně běžný jako ty "rychloupínací brzdové třmeny".

Ta hlava vypadá takhle: [odkaz] možná úhlová, ale širokoúhlá snad jen v automatickém překladači (wide-angle cylinder head).
Brzdy označované "quick-change brake caliper" však existují, např. [odkaz] [odkaz] , možná lepší nazvat je snadno (rychle) vyměnitelné....

A tady tento článek ACZ dokonce zkopírovali i Angláni [odkaz] ;-)
Avatar - wakantanka
8. 2. 2018 06:50
Re: Nieco
Dik. :-) zase som o cosi mudrejsí

Edit : čo som tak pozeral na popis a obrázky toho riešenia, nevidím tak nejak žiadny zásadný rozdiel oproti iným riešeniam brzdových strmeňov. Akurát to má viac brzdových piestikov a možno (to som neobjavil len dedukujem) nejaký iný systém pripojenia brzdových hadičiek a možno odvzdušnenia.
9. 2. 2018 13:36
Re: Nieco
Nikdy jsem se s tím osobně nesetkal. Chápu jako řešení zvětšení výkonu brzdy bez jakýchkoliv jiných nutných úprav, pouze výměna třmenu event. i kotouče. Ostatní díly nápravy zůstávají původní (těhlice, ramena a tak). Výhody řešení asi zejména pro nasazení techniky v závodech, kde je třeba laborovat s brzdným účinkem.
Avatar - maxi!
7. 2. 2018 20:12
Jaguar
Dlhsie sledujem tieto navraty k historii Jaguaru a mna by zaujimalo, ze kto vlastne navrhuje a rozhoduje o tychto napadoch vo firme - tie uzasne akcie, ako znovu vyrabaju stare kusky.... ked si uvedomim, ze vlastne pan Tata je sice velky obchodnik, ale tieto akcie vyzaduju vyborny vztah k legendarnym casom a hlavne cit a ochotu riskovat - v kazdom pripade zaujimave myslienky dokazu priviest do vitazneho konca - klobuk dole!!! :-!
Rozbalit vlákno
0
9. 2. 2018 07:10
nesrovnalosti
Ve článku je mnoho nesrovnalostí. Jaguár má vyrobit pouze 9ks, ne 25. V Grand Tour jezdil Hammond v XKSS v barvě british green. Zde je šedý kousek a píšete, že dokončili první exemplář. Píšete, že cena nebyla stanovena, Hammond mluvil o milionu liber.

Tento článek rozhodně není dobře odvedená práce!
Rozbalit vlákno
1
9. 2. 2018 12:07
Re: nesrovnalosti
Nesrovnalosti jsou nejvíc na tvojí straně, vždyť už v záhlaví článku se uvádí ....Po E-Typu Lightweight a XKSS se vrací na scénu nádherný D-Type. Poslední dvě věty článku jsou také výmluvné.

E-Type Lightweight - 6 ks vyrobeno

XKSS - 9 ks vyrobeno

D-Type - 25 ks se vyrábí, aktuálně vyroben první kus - šedý, vystavený právě nyní na Salon Retromobile v Paříži, předběžná cena nad milion liber.

Mám takový pocit, že pleteš dohromady dvě, sice podobná, nicméně odlišná auta. XKSS a D-Type a článek jsi četl levou zadní. Hlavně, že končíš slovy ....Tento článek rozhodně není dobře odvedená práce! :no: 8-s