Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Nejrozšířejnějším autem v ČR je Škoda Felicia

V Česku bylo ke 30. červnu letošního roku zapsáno 405.927 Felicií. Značka Škoda tvoří téměř 40 procent tuzemského vozového parku. Vyplývá to z údajů, které zveřejnilo Sdružení automobilového průmyslu (SAP) a Centrální registr vozidel.
Zpět na článek
3. 8. 2008 11:36
3. 8. 2008 11:43
3. 8. 2008 15:04
3. 8. 2008 12:34
3. 8. 2008 14:02
3. 8. 2008 14:13
3. 8. 2008 13:07
3. 8. 2008 15:01
3. 8. 2008 17:11
3. 8. 2008 19:39
3. 8. 2008 22:27
3. 8. 2008 12:03
3. 8. 2008 12:19
3. 8. 2008 12:27
3. 8. 2008 12:35
3. 8. 2008 12:41
3. 8. 2008 12:43
3. 8. 2008 12:46
3. 8. 2008 12:50
3. 8. 2008 12:53
3. 8. 2008 12:55
3. 8. 2008 12:55
3. 8. 2008 12:56
3. 8. 2008 13:03
3. 8. 2008 12:42
3. 8. 2008 12:43
3. 8. 2008 12:49
3. 8. 2008 12:51
3. 8. 2008 12:54
3. 8. 2008 12:55
3. 8. 2008 12:56
3. 8. 2008 12:57
3. 8. 2008 12:58
3. 8. 2008 20:54
4. 8. 2008 17:41
3. 8. 2008 13:08
3. 8. 2008 12:31
3. 8. 2008 12:32
3. 8. 2008 12:35
3. 8. 2008 12:36
3. 8. 2008 12:42
3. 8. 2008 12:43
3. 8. 2008 12:47
3. 8. 2008 12:48
3. 8. 2008 12:52
3. 8. 2008 12:55
3. 8. 2008 12:58
3. 8. 2008 12:58
3. 8. 2008 13:02
3. 8. 2008 13:16
3. 8. 2008 22:00
3. 8. 2008 12:49
3. 8. 2008 12:52
3. 8. 2008 12:53
3. 8. 2008 12:54
3. 8. 2008 12:56
3. 8. 2008 12:58
3. 8. 2008 13:00
3. 8. 2008 13:01
3. 8. 2008 13:00
3. 8. 2008 13:13
3. 8. 2008 13:17
3. 8. 2008 13:17
3. 8. 2008 13:18
3. 8. 2008 13:34
3. 8. 2008 13:39
3. 8. 2008 13:46
4. 8. 2008 17:17
3. 8. 2008 14:10
3. 8. 2008 14:16
3. 8. 2008 19:14
neregistrovaný "xmorfeuz"
5. 8. 2008 12:58
neregistrovaný "exctenar"
3. 8. 2008 11:36
´FELDA
Pokud se tu někdo domníval, že kapitalismus se bude budovat obdobně, jako se "budoval" socialismus, musí být z reality velmi zklamán... Kapitalismus se totiž nebuduje, v kapitalismu se... žije. Jo, pravdou je, že my na rozdíl od enderáckejch sousedů neměli žádného brášku, kterej by sem nalil tuny marek a lil dál tuny euráků. Ale možná, že takhle je to lepší. Každej jsme si možná sáhli na dno, ale každej taky z toho dna můžem´ rychle vyskočit. Záleží jenom na nás. Záleží jenom na tobě, v tom je kapitalismus krutej a krásnej zároveň... Tedy dej vale Felicii, ale nezatracuj jí, patří k tobě jako kdysi nad hlavou smrtka se srpem a kladivem... tedy ponoř se než do sebe a vykřesej svá esa. Zahřmi svými dovednostmi a vyprodej se do poslední kapky. Ty nejsi gigolo, jsi... král. Jsi svobodný, a vice na světě není...
Rozbalit vlákno
10
3. 8. 2008 11:43
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
3. 8. 2008 12:34
Re: ´FELDA
Pamätám si, keď si sused, budovateľ kapitalizmu, začínajúci podnikateľ kúpil prvú Feldu v mojom rodnom malom mestečku. Písal sa rok 1996 a tú svetlozelenú farbu si pamätám doteraz. Naše automobilové skúsenosti sa začínali písať s Trabantom kamarátovho otca, ktorý sme si potajomky požičiavali a márne skúšali nájsť spiatočku a Felícia vtedy vyzerala ako z iného sveta. Bola to priam revolúcia..Jasné, že aj ja som svoje autmobilové začiatky prežíval s ňou, bola to 1.6, v kombíku a všetci kamoši mi ju závideli. Ktovie ako skončila, naposledy som ju videl oblepenú striebornými fóliami a s hlasným výfukom a bolo mi jej ľúto...
Avatar - jurajos
3. 8. 2008 14:02
Re: ´FELDA
Ja som mal 1.6 ako sluzobak. Na prve dva som na krizovatkach daval dole aj kdejake BMW s nepripravenym vodicom. >:-[]
Bolo to hrdzave skrz naskrz...vyfuk mi odpadol dvakrat, ale to auto som mal rad. :yes:
3. 8. 2008 14:13
Re: ´FELDA
>:D >:D bol to taký nenápadný bitkár. Aj mne výfuk odpadol dvakrát, hukot ako pri výročnej schôdzi Hell's Angels >:D Hrdza ma chvalabohu obchádzala, dokonca sa mi celkom úspešne darilo bojovať s piatymi dverami=každý rok boli opravené a prestriekané. Nedám na ňu dopustiť..
3. 8. 2008 13:07
Re: ´FELDA
GTi a kde mas VW? Ja vidim jen domaci Skoda, a pak Ford, Dacia. >:D
A to chce byt VW pred Toyotou >:D >:D >:D >:D >:D
3. 8. 2008 15:01
Re: ´FELDA
Někde za rohem si intimně udělej pořadek v tom brajglu, co máš v hlavě na téma auta. Nemohu jinak, musím ten tvůj blábol znamenat mezi nominované bláboly roku ve ZLATÉM VENTILKU.... >:D
P.S. Tu první větu... tus´ snad vymejšlel nohou...
3. 8. 2008 17:11
Re: ´FELDA
Aha ty mas doma Skoda Golf GTi???? Nebo Skoda Passat??? >:D >:D >:D
Navic Skoda take dost stratila na CR trhu.

Jo lide dostavaji rozum. :yes: :yes: :yes:

I v takovem US dostanou, vecina v US chce EU Focuse misto jijich a ted ho dostanou, a pro Glfa nestekne v US ani pes.

Ja uz jsem poradek udal, ted je rada na tobe. >:D >:D
Avatar - Ronault.
3. 8. 2008 19:39
Re: ´FELDA
Tady máš docela slušný blábol...
Resp. se podívej na průměrný věk jednotlivých značek, vyjímaje Škody.

Např. první Ford. 11,95 je mezi nadprůměr, ale je to zapříčiněno starými Escorty a Fiestami, které počátkem 90.let zde byly velmi populární. Změna žádná, což způsobují právě staré modely v kombinaci s dobrými prodejními čísli.

Renault. 11,50 roku je jedna z nejlepších hodnot. Je to dáno tím, že Renault posledních několik let byl jedničkou v prodejů a stárnutí vozového parku je dáno naopak posledními 2 lety, kdy má přecejen propad.

Peugeot. Těch 205 a 405 je mraky. Taky šlo o kvalitní a oblíbená auta, co dodnes téměř neznají korozi. Prodeje nejsou špatné, ale bývaly lepší.

A konečně VW. VW tady zpočátku 90. let obrovský "boom" nezažíval, tedy aspoň co pamatuji. Dovážely se hlavně ojetiny a teď poslední 2 roky vystřídal v prodejích na čele Renault, ale i to nepomohlo poklesu věku, přecejen dovoz ojetin VW je hodně oblíben.

A tak můžeme pokračovat... Nejde tak ani o počet jednotlivých kusů, jde o změnu v čase a změnu průměrného stáří vozového parku.

Proto výsledky VW jsou vlastně dobré, však mají druhý největší nárust registrací.

Ale jako vždy platí okřídlená věta, že počet prodaných kusů nic nehovoří o kvalitě auta. Rohlíky jsou taky nejprodávanější ;-)

Pro GTI: Šlo by to přece reagovat i slušně, bez urážek a věcnými argumenty a ne hned psát o zlatém ventilku. Není se pak co divit, že poslední dobou tvá kvalita stagnuje...
3. 8. 2008 12:03
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
56
Avatar - marek.g
3. 8. 2008 12:19
Re: ŠKODA
a ted jeste tu o Červené Karkulce >:D
3. 8. 2008 12:27
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - T613
3. 8. 2008 12:35
Re: ŠKODA
škoda fabie udává směr pouze na křižovatce, když řidič zapne směrovku
3. 8. 2008 12:43
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
3. 8. 2008 12:46
Re: ŠKODA
Pán veľký 507, klaniam sa pred vaším šalamúnstvom >:D Človek, ktorého auto snov je škoda fábia musí byť mimoriadny znalec >:D Nabudúce sa s Vami poradím pri výbere nicku. Určite mi poradíte vhodný, vzhľadom na moje automobilové vedomosti.
3. 8. 2008 12:50
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
3. 8. 2008 12:53
Re: ŠKODA
v cene vybavenej alebo nevybavenej škody fábie?
3. 8. 2008 12:55
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - T613
3. 8. 2008 12:55
Re: ŠKODA
a koupíš ji tady nebo v cizině?
3. 8. 2008 12:56
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
3. 8. 2008 13:03
Re: ŠKODA
v rovnakej kategórii možno P207,nové Polo..zástupov je na milión. nová Fábia je veľmi dobré auto, len možno trochu precenené. Ale ak si vlastenec, Škoda bude tou najlepšou voľbou.
3. 8. 2008 12:42
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - T613
3. 8. 2008 12:43
Re: ŠKODA
velikostí? je menší než předchůdce. Kvalitou? Konkurence byla méně kvalitní? I tvůj miláček Polo??
3. 8. 2008 12:49
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - T613
3. 8. 2008 12:51
Re: ŠKODA
větší o kolik? o palec či dva? Člověk si ve Fabii a každém malém autě připadá jako v konzervě
3. 8. 2008 12:54
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - T613
3. 8. 2008 12:55
Re: ŠKODA
a felicie byla ještě větší
3. 8. 2008 12:56
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - T613
3. 8. 2008 12:57
Re: ŠKODA
Tak prečo byl nejprodávanější 206, když Fabia bylo superauto?
3. 8. 2008 12:58
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
3. 8. 2008 20:54
Re: ŠKODA
Tak prečo sa lepšie predával Peugeot 206?
4. 8. 2008 17:41
Re: ŠKODA
Oni tomu asi ty miliony lidi nerozumi :-)
Avatar - T613
3. 8. 2008 12:31
Re: ŠKODA
ak bude v garaži auto tvojich snov, ale to na ktoré máš bude z autobazaru SRN :-!
3. 8. 2008 12:32
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - T613
3. 8. 2008 12:35
Re: ŠKODA
ceny tater všech verzí stoupají každým rokem, ceny fábií každým rokem klesají. Ale teď vážně. Škoda vyrobila pouze dvě kultovní poválečná auta - Felicii a Garde. Zbytek jsou normální rohlíky
3. 8. 2008 12:36
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - T613
3. 8. 2008 12:42
Re: ŠKODA
tak teď jsem šel do kolen >:D
3. 8. 2008 12:43
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - T613
3. 8. 2008 12:47
Re: ŠKODA
o autách možná nic o životě vcelku dost. A že by všichni říkali : "ááách octávia naozaj úžastné auto". Většinou lidi skloňují Golfa nebo Foca, ale Octavii?
3. 8. 2008 12:48
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - T613
3. 8. 2008 12:52
Re: ŠKODA
bzzzzum asi mi uletěly včely. Kdo mi je chytí? Ty či ty? Nebo dokonce Ty!?
3. 8. 2008 12:55
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - T613
3. 8. 2008 12:58
Re: ŠKODA
a teď mě jedna štípla do hlavy! úúú roste mi IQ byla to supervčela! Říkejte mi Beeman!
3. 8. 2008 12:58
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - T613
3. 8. 2008 13:02
Re: ŠKODA
o tom, že jsem Beeman? O tom nepochybuju! Jdu sát nektar! Maruškooo kde jsiiii
3. 8. 2008 13:16
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
3. 8. 2008 22:00
Re: ŠKODA
Jasněže Octavia bylo kultovní rodinné auto. Dokonce už na začátku 60. let.
3. 8. 2008 12:49
Re: ŠKODA
my všetci sme blázni, iba on je lietadlo...
Avatar - da_b0mb
3. 8. 2008 12:53
Re: ŠKODA
a ja kolo Jana Tleskače
Avatar - T613
3. 8. 2008 12:54
Re: ŠKODA
jaké máš registrační číslo? Já OK-MAD
Avatar - T613
3. 8. 2008 12:58
Re: ŠKODA
a já budu zítra OK-BAN >:-[]
Avatar - da_b0mb
3. 8. 2008 13:00
Re: ŠKODA
no ale pozpatku se to cist neda, to moje jo >:D Btw. nesmazal ti admin par prispevku v ty mega "diskuzi"?
Avatar - Ronault.
3. 8. 2008 13:00
Re: ŠKODA
Jo no, takové to kultovní auto, které po servisní prohlídce signalizuje nedostatek oleje >:D Takové to kultovní auto, kde se dozadu vleze jen malé dítě. Takové kultovní auto, kterému vrže okrasný chromovaný čudel ruční brzdy... jo, dnes máme různé kulty >:D
3. 8. 2008 13:13
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ronault.
3. 8. 2008 13:17
Re: ŠKODA
Rodinný ale není totéž, co kultovní
3. 8. 2008 13:17
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - jurajos
3. 8. 2008 13:34
Re: ŠKODA
Platis za toto GTI aj tantiemy? :-O
3. 8. 2008 13:39
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - jurajos
3. 8. 2008 13:46
Re: ŠKODA
Bola to len recnicka otazka...mne bolo hned jasne ze nie.
4. 8. 2008 17:17
Re: ŠKODA
Je to škoda ;-) ;-)
Ale felicia :-)
Avatar - T613
3. 8. 2008 13:09
ODPOVĚĎ REDAKCE !
507 byl odstaven, nicméně Vaše počínání (Vás a ostatních členů "klubu") v posledních dnech (neustálé tapetování) Vám může přivodit podobné opatření. To, že se názorově jednotlivci nebo skupiny neshodnou a jednu stranu shledám nežádoucí ještě neznamená, že nebudu stejně kriticky nahlížet i na druhou stranu - prosím tedy o rozumné užívání diskusního prostoru.

PROTO VÁS LIDI ŽÁDÁM ZASTAVENÍ TAPETOVÁNÍ DISKUZÍ
Rozbalit vlákno
7
3. 8. 2008 13:12
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
3. 8. 2008 20:58
Re: ODPOVĚĎ REDAKCE !
No ja neviem, ale "tapeta" je odjakživa zahlcovanie stránok stále sa opakujúcim textom. Nepamätám si, že by som dačo také videl na auto.cz. Asi budem musieť ísť na školenie, aby som si osvojil nové významy tohto slova.
3. 8. 2008 21:38
Re: ODPOVĚĎ REDAKCE !
Tapet tady bylo požehnaně, ale odstranil jsem je.
3. 8. 2008 21:39
Re: ODPOVĚĎ REDAKCE !
Tak tobolo niečo, čo mi ušlo - asi jednorazovka v jednom článku...? ;-)
3. 8. 2008 21:43
Re: ODPOVĚĎ REDAKCE !
Myslím, že T613 to vysvětlí - ale byl bych vděčný, kdybyste k debatám, které se netýkají tématu, použili třeba soukromé zprávy.
3. 8. 2008 21:59
Re: ODPOVĚĎ REDAKCE !
O.K. ;-)
Avatar - T613
3. 8. 2008 22:01
Re: ODPOVĚĎ REDAKCE !
díky.. a omluva za přidělání práce! Již se to nestane ;-)
3. 8. 2008 13:20
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
7
Avatar - Ronault.
3. 8. 2008 13:21
Re: OTÁZKA PRE REDACKIU
Ne, protože spamuješ diskuze svými neustálými otázkami, na které nechceš slyšet odpovědi.
Avatar - T613
3. 8. 2008 13:22
Re: OTÁZKA PRE REDACKIU
jsem zvědav, kdy to odstavení nabude platnosti :-|
3. 8. 2008 13:22
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
3. 8. 2008 13:27
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
3. 8. 2008 16:44
Re: OTÁZKA PRE REDACKIU
Toto je perla dnešného dňa, to by ste si mali dať do archívu 507 Matel-klubu. >:D >:D >:D
3. 8. 2008 21:01
Re: OTÁZKA PRE REDACKIU
Kto konkrétne? Schválne, či ich bude viac ako tých, s ktorými sa naustále hádaš.
Jediný vážny problém s tebou je ten, že ľuďom bez príčiny nadávaš. Daj si pozor na to, čo píšeš a problémy skončia. Zostanú maximálne odlišné názory na autá, ale inak by nebolo o čom diskutovať...
3. 8. 2008 22:42
Re: OTÁZKA PRE REDACKIU
A rád by som bol, keby si tentokrát na moju vecnú poznámku a otázku aj vecne reagoval a odpovedal. Ďakujem.
Avatar - MajoThePuk
3. 8. 2008 14:10
Diskusia
Po prvých 14 príspevkoch a hlavne po tom zdrcujúcom úvode nemám ani síl ani chuť čítať to ďalej...
Faktom je, že Felicia či Fabiu sú (bohužiaľ/chvalabohu - nechám na vás) symbolom motorizmu tak v čechách ako na slovensku a treba sa s tým zmieriť. Radšej nech na ceste jazdí 400 000 felicii aj keď hrdzavých ako staručké leninove sane či 105 a 120...
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "xmorfeuz"
3. 8. 2008 19:14
Já to věděl
Pořád říkám že felda je nejlepší !! až teď se to potvrdilo, všichni říkají že by do toho nevlezli a druhý den ji mají doma ( už 4 lidi v mém okolí :-) )
Rozbalit vlákno
1
4. 8. 2008 17:19
Re: Já to věděl
No jo, já to sice neříkal, ale s Feldou jsem taky nepočítal...no a hups, a už ji mám doma a zatím spokojenost ;-)
3. 8. 2008 21:16
Felda a ostatní...
Mňa by zaujímalo, ako by podobný prieskum dopadol na Slovensku.
Bol som tento rok na týždňovej krátkej dovolenke v okolí Zlína, a bol som prekvapený - zložením českého vozového parku. Bezpočet Favoritov, Felicií a áut rôznych značiek, avšak s vekom zväčša tak 7-15 rokov. Odhadom tak dve tretiny všetkých áut čo som videl, iba ten zbytok možno považovať za nové autá. Nejak mi to nejde do hlavy. Priemernou mzdou a hodnotou koruny sa zdá byť životná úroveň v ČR byť vyššia, ako je možné, že sa to neodráža aj v obnove vozového parku? Alebo je to v mentalite národa, že viac šetrí a investuje do iných vecí?
Druhým, čiastočne súvisiacim javom, ktorý som si všimol bolo, že na rozdiel od Slovenska sa v Čechách úplne minimálne stavia - myslím tým súkromnú výstavbu rodinných domov, ktorá u nás zažíva úplný boom. Na SLovensku vyrastajú celé nové ulice rodinných domov, dokonca celé štvrte. Kto mi tieto rozdiely prakticky vysvetlí?
Rozbalit vlákno
16
Avatar - Blue Sun
3. 8. 2008 21:53
Re: Felda a ostatní...
Klaudie, doufám, že to je od tebe jen ironická poznámka. Jestli to myslíš vážně, co jsi napsal, pak je někde chyba...

Průměrná mzda a vztah koruna-euro neodráží skutečnou životní úroveň obyvatel, to asi víš i bez mého přispění. Takže jsou oblasti, kde je vyšší a oblasti, kde je nižší, průměrná je tak možná na papíře. Zlínsko zrovna nepatří k těm nejbohatším.

A k výstavbě. V ČR spíš momentálně sleduju trend výstavby satelitních městeček kolem velkých center (ať už průmyslu či obchodu), tam se stahuje dost lidí. Myslím, že soukromá výstavba je dost utlumená i daňovými změnami, byt v takové oblasti vyjde levněji.
3. 8. 2008 22:08
Re: Felda a ostatní...
Vec sa ma tak, ze som na pochybach, ci ta ironia sem patri alebo nie-inak bol to len akysi doplnok k tomu zlozeniu vozoveho parku, ostatne, je to tema na dlhu debatu a navyse pramalo suvisi s autami. V Cechach (na severnej Morave) mam rodinu, su to bezni, normalne zamestnani ludia, a je fakt, ze financne su na tom o kus lepsie ako ludia v podobnom postaveni u nas.
Mna skutocne prekvapilo to mnozstvo Felicii (u nas ich takmer nevidis, najcastejsie tak nalozene materialom a robotnikmi) a celkovo velke percento dost starych, i ked slusne vyzerajucich aut. U nas sa tiez pomer novych a starych aut meni v neprospech novych so vzdialenostou od hlavneho mesta, ale v tejto urovni som to nezaznamenal.
Preto by ma zaujimalo, ci to o.i. nie je tak trochu v narodnej povahe, usetrit radsej na aute ist napriklad na super dovolenku. Slovak si casto kupi nove auto aby bol pred svetom velky frajer, a potom cely zivot splaca dlhy a veceria suchy chleba...
3. 8. 2008 22:30
Re: Felda a ostatní...
no je za tím něco jinýho. je tady asi 10M lidí a 4,1M aut. Normální silniční provoz je tragédie. Současně i lidi, kteří by normálně auto neměli si koupí třeba Renault 19, r.v. 94 = super kára, ale ejhle, ono je to 14 let.
ALE, to co je zajímavé je, že jsou tady plný bazary super aut, který jsou tak 5-6 let starý, a ty v těch bazarech hnijou. Ty lidi co jezdí Felicie chteji nejdříve Fildu prodat a koupit si třeba Fábku = ale kdo koupi Fildu, no tak s ní radší jezdí dál, než z ní udělat králíkárnu třeba.
Píšu to podle sebe, jezdím v Mondeu 2001, V6, 170koní, v plný výbavě. Kdybych chtěl aktuální, aby bylo lepší nebo stený v dynamice, jsem odsouzenej k nejvyššímu, a mám doplatit rozdíl v cenách 1/2M? No to bych byl blázen.
Avatar - Blue Sun
4. 8. 2008 15:51
Re: Felda a ostatní...
No, trošku je i problém v tom, že ta pětiletá auta mají už docela dost najeto. Taky jsem si takhle procházel bazary, šestiletá Corsa 1.0 s téměř dvoustovkou na krku, Jazz z roku 2004 a čtvrtmilion km najeto... u tak malých aut to docela dost odrazuje.
4. 8. 2008 17:21
Re: Felda a ostatní...
Správně...a taky lidé pořád raději zajedou na pěknou dovolenou, než cpát do auta... ;-)
My máme taky Felicii, dvě, ale zato máme taky dva baráky, vyměnili jsme okna a chystáme se na bazén...a nové auto, respektivě Fabia v nedohlednu :-(
3. 8. 2008 22:03
Re: Felda a ostatní...
To jako srovnáváš Trenčín nebo Blavu se Zlínem jo? Kdo myslíš že v těch končinách bude stavět? Tam to hochu nežije, to musíš až do středních čech :-! >:-[]
3. 8. 2008 22:20
Re: Felda a ostatní...
v tomto kontextu jen připomenu, že AUTO.CZ je ze Zlína a ve Zlíně ;-)
4. 8. 2008 09:43
Re: Felda a ostatní...
:-) tak čím tam teda jezdíte? :-!
Ale nic proti, znám to u Vás celkem dobře, a z Prahy ani středních Čech nejsem. Ale ten rozdíl je opravdu markantní.
4. 8. 2008 17:24
Re: Felda a ostatní...
Jo????Tak to jsem nevěděl...zdravím kamarády Zlíňáky...já jsem též kousek od Zlína >:D
5. 8. 2008 22:27
Re: Felda a ostatní...
Keby som to vedel, prišiel by som si aspoň po autogramy a pohovoriť si s pánom Zezulkom na tému elektromobilov. Sľúbil som mu kedysi dopis s nápadmi na nejaký ten článok, a stále sa k tomu neviem dopracovať. Dúfam, že má dobré nervy a nepošle ma do hája, keď sa ozvem za pol roka... :-|
5. 8. 2008 22:25
Re: Felda a ostatní...
A Ty si odkiaľ, z Londýna? Na Zlínsku to teda žije veľmi pekne a všade som tam stretal spústu veľmi príjemných a sympatických (živých) ľudí. Kapišto?
Avatar - Ronault.
3. 8. 2008 22:04
Re: Felda a ostatní...
No jo, když ty jsi byl ve Zlíně, tam staví jen Čunek unimobuňky našim romským spoluobčanům >:D Navíc na Valašsku se tolik nestaví... Zkus Brno, Prahu a nyní už i okolí Ostravy.
4. 8. 2008 21:25
Re: Felda a ostatní...
No tak šiel som trasu Starý Hrozenkov-Luhačovice-Zlín-Přerov-Mohelni… Odtiaľ moje pocity. Dosť nových striech, nových fasád. Minimum novostavieb, rodiné baráky prakticky žiadne.
Na Slovensku vidíš novostavby vpodstate všade, aj keď nie všade v takej miere ako v okolí väčších miest. Udrel mi do očí ten nepomer medzi Čechmi a Slovenskom. Podobne ako s tými autami. ;-)
neregistrovaný "exctenar"
5. 8. 2008 12:58
Re: Felda a ostatní...
Tak protože v tom regionu taky žiji,tak vím,že u hl.silnic si staví domy jen ti,co nechtějí kupovat pozemky za statisíce,ale mají po dědovi starý,zboří a postaví nový.Že jsou pak nalepeny jeden vedle druhého a působí dojmem rekonstrukce,zatímco jinde se stavělo víc na zelené louce,neb z minula tam nebylo nic,a co? Já taky stavěl dům uvnitř centra a načal desítky lidí,co mysleli,že jsem modernizoval a ona je to funglovka,ulicí mi téměř nic nejezdí.Sice mám další stavební parcely na okraji města, kde je o ně velký zájem,protože auto tam projede jedině těch, co tam bydlí.Neprodám,proč prodávat?Musíš někdy odbočit z hlavní.Když tu bydlím 50 let,snad to znám trochu líp.No a k věci: jo, jezdí nám v okr. městě denně stovky starých aut, ale většina míří k nákup. centrům a na reg. značce jsou velmi často písmenka SK.To je realita.Nicméně bych neřešil,čím se jezdí v zahraničí,ani kolik domů a bytů staví(konečně to dohledáš ve statistické ročence za každý rok a pak srovnej a přepočti na počet obyvatel).Je dobré si řešit svůj státeček a hotovo.Nám slováci vozí peníze a přijetím €, tak to bude ještě lepší.Máme vás rádi. :yes: Obchodníci se těší.Čekají je zlaté časy. :-!
5. 8. 2008 22:23
Re: Felda a ostatní...
Myslím že u vás jazdím po takých istých cestáh a hlavných, či menej hlavných ťahoch ako u nás. A rozdiel jak v zložení vozového parku (nepočítam cudzie ešpézetky) tak v množstve novostavieb bol proste natoľko evidentný, že som sa nad tým pozastavil. To nie je rýpanie ani nič podobné, proste ma tento fakt zaujal. ;-)
Avatar - Falco
3. 8. 2008 22:31
Re: Felda a ostatní...
>:D >:D Zlín
Avatar - Trábošík
5. 8. 2008 15:41
Vozový park - felicia
Vrátil bych se zas k autům. Měli jsme firemní felicii z roku 1998, byla to jedna z prvních po faceliftu. Výbava GLXi s klimatizací. Dodnes jezdí, má najeto-věřte nebo ne- 928 000 km!!! Sice před 300 000 měla generálku motoru a převodovky, ale stále jezdí. Za svou kariéru měla už asi pětkrát měněny páté dveře. Rezne, kde se dá, ale je to dáno tím, že posledních 5 let je používána spíše jako užitkové auto. Takové "děvče pro všechno". Kdyby se o ni ve firmě lépe starali, vypadala by jinak.
Felicia byla už v době svého vzniku (1994) v podstatě zastaralá, vycházela z favorita, ale protože to byla Škoda, a hlavně proto, že měla jednoduchou konstrukci (veškeré opravy si šikovnější člověk provedl doma sám a náhradní díly byly a stále jsou "za hubičku"), tak si ji lidé kupovali a dodnes je to oblíbené auto. Na felicii nedám po svých zkušenostech dopustit.

Teď máme octavii I. Rok výroby 2001, výbava Elegance, 1,9 TDi. Má najeto 410 000 km. Za celých sedm let nebyla v servise, pokud nepočítám pravidelné prohlídky. Pořád vypadá jako nová, nerezne, interiér je zachovalý, bezchybný provoz. Já prostě nedám na Škodu dopustit. Ať si tu kdo chce, co chce říká, mě nepřesvědčí o tom, že byla felicia špatné auto. Měla své mouchy, ale sloužila dobře.

Ještě mám Trabant 601. Je to můj koníček, takže jsem ho celý zrenovoval, někdy sním jezdím. Tahle auta už dnes nejsou moc vidět (záleží zas na životní úrovni v kraji). Pokud je to auto zachovalé, tak ho mají lidé spíše v garáži, ale mají ho pořád přihlášené. I to je částečně příčinou toho, že tu máme tak vysoký průměrný věk vozového parku. Je jasné, že bych si radši koupil nové auto, ale představa, že jen co s ním vyjedu z prodejny, ztratí z velké části svou hodnotu, to si radši koupím auto ojeté, které bude mít 50 - 80 tis. km a bude tak dva roky staré. Bude pořád kvalitní, ve velké většině ještě v záruce a po dvou třech letech se může dobře prodat. Ušetřené peníze se dají investovat i jinak. Myslím si, že takhle teď uvažuje většina lidí, co kupují auto. Je to jen můj názor, ale nemyslím si, že je nějak špatný.
Rozbalit vlákno
0