Ekonomika
Zpět na článek
Český trh v lednu 2018 podle segmentů: Mezi nejlepšími Peugeot 2008 i Volvo XC90
23 komentářů
chytrak1
5
XC 90 je sice zajimavý auto, ale nemuseli kuli ní zakládat speciální kategorii aby neco vyhrála. Spolu s touaregem patří do stejný třídy co x5 nebo GLE. Tam fakt neni rozdíl.
Přejít do diskuze
habanero1
Ta spotřeba zlá není na tak velké auto, ale pořád je na úrovni 6-válce, ale že to podvozkově je nic moc a nic moc ani nejede, to už je horší... Holt 2+ tuny a čtyřválce. Zajímavý může být jen ten 400k hybrid.
Vybraný vzorek reálných prům. spotřeb XC90 ze spritmonitor.de (xc90: 2014+)
59 Diesel 8,49
4 Benzin 10,95
13 Plug-in-Hybrid Benzin 6,92
Že šestiválec(osmi) žere stejně jde vidět u vzorku BMW X5 s I6, ale ten je pružností dost jinde.
24 Diesel 8,74
2 Benzin 11,43
4 Plug-in-Hybrid Benzin 7,83
7 Diesel mit AdBlue 9,29
To, že fakticky nemusí být SUV žádná raketa a v podstatě ten čtyřválec stačí teď úplně neberu v potaz ...
Audi Q7 3.0 TDI
21 Diesel 10,11
Vybraný vzorek reálných prům. spotřeb XC90 ze spritmonitor.de (xc90: 2014+)
59 Diesel 8,49
4 Benzin 10,95
13 Plug-in-Hybrid Benzin 6,92
Že šestiválec(osmi) žere stejně jde vidět u vzorku BMW X5 s I6, ale ten je pružností dost jinde.
24 Diesel 8,74
2 Benzin 11,43
4 Plug-in-Hybrid Benzin 7,83
7 Diesel mit AdBlue 9,29
To, že fakticky nemusí být SUV žádná raketa a v podstatě ten čtyřválec stačí teď úplně neberu v potaz ...
Audi Q7 3.0 TDI
21 Diesel 10,11
Šimpanz
Růst Ceedu moc velké překvapení není, prodává se nyní prakticky o 100tczk levněji než i30 nebo jiné kompakty. I30 se snaží držet cenovou hladinu konkurence. No a k tomu "kvalitní" reklamy Hyundai, takže mě ten vývoj moc nepřekvapuje.
Emel
Insi bych dal ještě chvíli času. Pro mě se dějou zajímavé věci spíš v kompaktech... Ceed roste a nová i30 klesá...
IPace
prozrad me prosim jake "nejaký auto?" za 300-400 tisic muzu koupit aby melo atmosfericky benzin 121kW, bylo to komby stredni tridy s takovou vybavou a bylo nove s komplet zarukou 5 let? a rekl bych ze skoncis jiz na prvnim parametru >😁
Šimpanz
až na neúspěch nové Insignie ve střední třídě, ta má dumpingové ceny a přesto musí "soupeřit" s dvakrát dražší trojkou.
IPace
ze v unoru si sakra polepsi i40ka, momentalne jsou na ni sleby az 330 tisic, sam zvazuju jestl nevymenit protiuctem s doplatkem par set tisic a mit plnou vybavu i40 kombi s benzinem
mariov8
Já s tebou souhlasím. Ale řada zákazníků to má dnes už (žel) naopak.
Maximálně budou pak hudrovat, že to tolik nejede nebo že čekali u malého motoru menší spotřebu (že žere hmotnost a jízdní odpory netechnický člověk netuší nebo neřeší).
Maximálně budou pak hudrovat, že to tolik nejede nebo že čekali u malého motoru menší spotřebu (že žere hmotnost a jízdní odpory netechnický člověk netuší nebo neřeší).
IPace
problem prece je, teda podle internetu a pravdy co se na nem pise, ze kdys z toho obrazku odjede, tak hned zrezne ........ :-!
Arese
Takový šunt jako i40 bych snad nechtěl ani zadarmo, strašně bych se totiž bál, že mě v tom nějaký známý uvidí! >😒]
Emel
Jako... se slevama se u Kie zase nepřetrhnou, ceny jsou +- stejné jako byly vždycky a nástupce je za dveřmi... pro mě ten výsledek Kie docela překvapení je.
Hyundai... samozřejmě je možné že se to taky ještě rozjede, klíčový je kombík a ten třeba taky ještě nabíhá... ale prostě jsem čekal víc.
Hyundai... samozřejmě je možné že se to taky ještě rozjede, klíčový je kombík a ten třeba taky ještě nabíhá... ale prostě jsem čekal víc.