Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
praděda7
jak snadno se nechávají automobilky buzerovat bruselskými úředníky a na ně napojenými ekofašisty. Vůbec neprojevují snahu jim oponovat a stále jen ustupují....jsou to srabi...Fuj!
Prist s novou generaciou o cosi skor nazyvas buzeraciou? Ja to vidim tak ze sa im neoplati davat novu techniku do modelu co by vydrzal vo vyrobe mozno este rok a potom by prisla aj tak generacna obmena.
Máš vůbec představu o tom, co takové změny stojí peněz, které potom kupující musí zaplatit? Vypadá to tak, že nemáš........nebo ti to nevadí, protože máš peněz nazbyt...
Ale no. Len z ucty k sedinam nebudem volit ostrejsie slova. Novy model s novou technikou maju uz ocividne pripravemy dlhsie. Ze skratia zivotnost tomu staremu o rok nemusi v teci cisel znamenat dokopy nic. Naklady na vyvoj sa totiz pocitaju na predpokladany pocet vyrobenych kusov a o tom nevieme ani ty ani ja nic. Navyse predpokladam ze ten model sa este nejaky ten rok bude vyrabat akurat ho budu predavat mimo EU. Takze klud.
Ty budeš takovej ten drsnej e😜ert co ví přesně jak státy trpí pod diktátem bruselu a nevolených úředníků, co 😉 :yes:
Tak jen abys věděl - emisní normy neurčuje řádný úředník, ten jen výslednou technickou normu dává administrativně dohromady.
Při tvorbě normy se vytvoří e😜ertní komise - v případě emisní jsou to zástupci automobilového průmyslu, technických univerzit či agentur na ochranu zdraví a životního prostředí. Takže na tvorbě norem se automobilky samy podílejí. Jen to neznamená že se stanoví jen podle jejich představ.
Tak jen abys věděl - emisní normy neurčuje řádný úředník, ten jen výslednou technickou normu dává administrativně dohromady.
Při tvorbě normy se vytvoří e😜ertní komise - v případě emisní jsou to zástupci automobilového průmyslu, technických univerzit či agentur na ochranu zdraví a životního prostředí. Takže na tvorbě norem se automobilky samy podílejí. Jen to neznamená že se stanoví jen podle jejich představ.
...a teď ještě tu o Červené karkulce, hochu...no pěkně ti vymyli mozek, jen co je pravda...
Jsem zvědavý, kdy díky nejen technice, ale hlavně požadavkům úředníků půjde cena aut rapidně nahoru, myslím, je to otázka času (tam v EU).
Tímhle se straší co pamatuju. A realita? Auta jsou čím dál levnější, prvky které byly dřív dostupné jen za mastné příplatky (ESP, ABS) jsou dnes povinné a ta auta jsou stejně pořád levnější..
Omyl, pokud se auta napěchovávají technikou, která něco stojí a cena auta je +- stejná, někde se musí projevit úspora, automobilka to nebude dotovat za své.
Velkou proměnnou je objem. Když je to za příplatek a kupuje si to málo lidí, musí veškeré nemalé náklady na vývoj (a integraci) rozdělit mezi to málo. Nebo to dotují z jiných příjmů. Objem má vliv i na cenu hardware. A spíš budou akceptovat menší marži (protože to v absolutních číslech bude pořád zajímavé). Vem si už jen rozdíl mezi cenou individuálních příplatků a balíčků.
Obecně máš samozřejmě pravdu. Někdo to musí zaplatit. Když ceny i přes inflaci klesají, někde je musí ušetřit. A marže nebude to první místo, kam se budou dívat.
Obecně máš samozřejmě pravdu. Někdo to musí zaplatit. Když ceny i přes inflaci klesají, někde je musí ušetřit. A marže nebude to první místo, kam se budou dívat.
Ty automobilky jsou teda pekne hlupe, kdyz si vymysli normy, kvuli kterym musi prestat prodavat nektera svoje auta...
1) s žádným modelem končit nemusí, jen se mohou rozhodnout že je to pro ní v dané chvíli výhodnější
2) nikde jsem nepsal že si automobilky samy vymýšlí normy. Ale na jejich tvorbě se podílejí.
2) nikde jsem nepsal že si automobilky samy vymýšlí normy. Ale na jejich tvorbě se podílejí.
Za koho tu kopeš chlapče? Za úředníky-parazity nebo za motoristy? Jestli za úředniky, tak jdi o dům dál...
Tohle je spíš otázka zavádění. Ono to něco stojí a pokud má ten model před sebou třeba rok života, tak se jim to prostě nemusí vyplatit. A nedá se s tím zase tolik udělat. Ano, když to víš dostatečně dlouho dopředu, můžeš s tím počítat od začátku, nebo pro facelift. I když to může znamenat, že budeš muset vyrábět dražší řešení delší dobu. O tom, že od 9/2018 bude platit Euro6c pro již homologovaná auta, se vědělo dlouho dopředu. Stejně tak o změně cyklu na WLTP (i když dlouho nebyla finální verze). Jen to bylo před tou NOx hysterií. Takže by se dalo čekat, že to je zdroj problémů Renaultu. Na druhou stranu, 6c myslím u RDE pouze vyžaduje hlášení hodnot, nemusí se do žádných limitů vejít. Takže ten problém bude zakopaný někde jinde. Možná souvisí s pravidly okolo interpolace, kolik toho musí skutečně pro homologaci změřit. Nevím, kde se tohle vyrojilo, jak dlouho to bylo v plánu. Není to něco, do čeho bych zrovna viděl.
Tak hlavně, emisní normy nedělá EU, ale připravuje je pracovní skupina, sedí v ní myslím inženýři, sídlí v Ženevě v budově OSN (dlouho ji vedl myslím Rus) a pochopitelně se k nim vyjadřují různé zájmové skupiny, mají konference. Tohle jde za hranice Evropy. Vzpomínám si, že jsem četl připomínky například z Indie k WLTP, když na tom ještě pracovali. Konečným cílem je mít jedny normy pro celý svět. EU je pak přejímá za všechny státy (pokud to tedy přijmou jako nařízení). Mám takový pocit, že EU je ani nemůže přímo ovlivňovat. V organizacích OSN to bývá tak, že EU by sice velmi ráda křeslo, ale odpovědí na to bývá, že EU dostane křeslo, jen když se všechny členské státy vzdají svých křesel. 😄 Takže EU utírá nudli. Ale nejsem si jistý, jak to funguje v EHK.
Prosím tě dej si studenou sprchu, aby ses vzpamatoval. Neomarxisté, kteří vedou EU chtějí ukázat světu jak se mají krotit poddaní a proto má EU nejpřísnější regulace a to ve všem! K tomu za tvoje a moje peníze zaměstnává 50000 úředníků, kteři si vyhřívají zadky v přetopených kancelářích (za cca 150000Kč měsíčně) a ti mají za úkol vymýšlet, jak znepříjemňovat poddaným život. Nějaká skupina v Ženevě je jim ukradená. To jsou jen další byrokraté, kteří parazitují na pracujících a provozují ekofašistické tanečky. Emisní normy jsou stále po celém světě různé, jestli nevíš. Zatím si nenechávají EU bolševiky všude diktovat. A OSN? Prosím tě zadrž... >😒]
To nic nemění na tom, že homologační předpisy připravuje pracovní skupina EHK OSN. A všechny státy EU jsou členy (a jsou tam i další státy, je tam myslím například Izrael). Všechny by je přijaly i bez EU. Ostatně EU není tak stará. Dělo se to tak i před ní. Jen místo toho, aby tu normu implementoval úředník sedící v Bruselu, by ji implementoval úředník sedící v Praze (atd.). V souvislosti s odchodem UK se právě mluvilo o tom, že dnes už ani nemají potřebný úřední aparát. Dost práce za ně dělá EU.
A úředníci EU si tam pak nedělají, co chtějí. Regulace jim musí schválit Rada. Tedy zástupci vlád jednotlivých států. Našich vlád. Přísná regulace není otázkou nějakých zlých úředníků, ale našich vlastních vlád. Které se pak někdy rády vymlouvají na tu zlou EU. Přitom podmínky pro schválení regulace v Radě jsou mnohem přísnější (z hlediska potřebné většiny a blokování) než pro přijímání zákonů v ČR. Ani pro ústavní zákony myslím nepotřebujeme tak silnou většinu a slabou opozici jako je tzv. kvalifikovaná většina v Radě.
Všude po celém světě různé nejsou. Obecně největší výjimkou bývají USA. Tam si kolikrát dělají, co chtějí, někdy i v rozporu s mezinárodními smlouvami (na úrovni OSN). Velká část světa má stejné normy jako my. Jen bývají pozadu. Zatímco my máme Euro6, oni můžou mít Euro4/5. Nicméně normy, na kterých se dnes pracuje, mají v plánu v budoucnu přijmout. Netýká se to jen aut. Obecně svět přejímá normy dost z Evropy. USA nejsou tak úspěšné v e😜ortu legislativy.
A úředníci EU si tam pak nedělají, co chtějí. Regulace jim musí schválit Rada. Tedy zástupci vlád jednotlivých států. Našich vlád. Přísná regulace není otázkou nějakých zlých úředníků, ale našich vlastních vlád. Které se pak někdy rády vymlouvají na tu zlou EU. Přitom podmínky pro schválení regulace v Radě jsou mnohem přísnější (z hlediska potřebné většiny a blokování) než pro přijímání zákonů v ČR. Ani pro ústavní zákony myslím nepotřebujeme tak silnou většinu a slabou opozici jako je tzv. kvalifikovaná většina v Radě.
Všude po celém světě různé nejsou. Obecně největší výjimkou bývají USA. Tam si kolikrát dělají, co chtějí, někdy i v rozporu s mezinárodními smlouvami (na úrovni OSN). Velká část světa má stejné normy jako my. Jen bývají pozadu. Zatímco my máme Euro6, oni můžou mít Euro4/5. Nicméně normy, na kterých se dnes pracuje, mají v plánu v budoucnu přijmout. Netýká se to jen aut. Obecně svět přejímá normy dost z Evropy. USA nejsou tak úspěšné v e😜ortu legislativy.
IPace
stejne by prisla nova generace, proste jim to vyslo o par mesicu a tak si udelali reklamu a novinari jim ji sirej, vcetne Burese >😁
co takhle spis psat o poradnych novinkach, treba ze Subaru pristi rok da do prodeje prvni plug-in hybrid s hybridni technikou od Toyoty a s boxery Subaru? misto toho se tu pise o tom ze Clio se docka nove generace o cca 3 mesice driv :yes:
co takhle spis psat o poradnych novinkach, treba ze Subaru pristi rok da do prodeje prvni plug-in hybrid s hybridni technikou od Toyoty a s boxery Subaru? misto toho se tu pise o tom ze Clio se docka nove generace o cca 3 mesice driv :yes:
Hybridní Subaru tedy rozhodně není nic, o co bych stál... 😲 :no:
To víš, ty ne, zelení budou plesat asi tak, jako když našli tu myš (křečka polního) u Přerova a dálnice D1 se zastaví...
vidis a spekuluje se ze to nebude ku prospechu "ekologicnosti" ale ku prospechu jizdnich vykonu, staci se podivat jak dobre to jde supersportum s hybridni technikou
Blbě, zvyšují hmotnost (elektromotor + příslušenství), zmenšují kubaturu a nahoňují výkon. Zároveň musí tlumit emise (snižovat hmotnost, spotřebu, výkon motoru).
Snad abych napsal nejakemu chudakovi s LaFerrari, ze ho toho vraku s vyssi hmotnosti, mensi kubaturou a nahonenym vykonem teda zbavim, ale nemam z toho radost!
Fascinuje ma to hejterstvo ludi a bycharov, co to robia uz z principu bez toho, aby mali akekolvek informacie. Tazky zivot maju.
A v čem je subaru s boxerem horší jako subaru s boxerem a elektromotorem?
No minimalne tym ze bez turba mu chyba v dnesnej dobe vykon. 😄
1. pointa je v tom, ze informacie nie su zatial dostupne ziadne, nikto sa nevie zodpovedne vyjadrit - napriek tomu mas zrejme ty aj ten vyssie uz teraz jasno.
2. je pravdepodobne, ze minimalne dynamika hybridu bude lepsia. Vyvyjaju sa mysli 1.8T a 2.4T motory
Tera predpokladam hovorime u turbo verziach motorov, cize WRX STI a neskor mozno Forester, Impreza atd.
2. je pravdepodobne, ze minimalne dynamika hybridu bude lepsia. Vyvyjaju sa mysli 1.8T a 2.4T motory
Tera predpokladam hovorime u turbo verziach motorov, cize WRX STI a neskor mozno Forester, Impreza atd.
1975ak
Obyčejní lidi budou furt více a více škrceni, ale byrokrati si budou dál vesele létat 2x týdně mezi Bruselem a Štrasburkem :no:
fahrenaufderautobahn
stačí se podívat na wikipedii, kde je francouzštině heslo i na clio5.
tam je představení na podzim 2018 v pařízi zdrojovaný textem ze září 2017. Není to opravdu vůbec nic novýho.
Také se stačí podívat na cyklus Clia, nástupce by byl nejpozději příští rok, bude na konci letošního...
Je naprosto jasné, že automobilka vždycky počítá náklady na nový emisní normy. A děje se to pořád poslední dekády. Že když přijde nová norma, tak část motorů skončí, skončí i část modelů. Část automobilek to řeší v předstihu, část se do poslední chvíle tváří, že se jich to netýká. Ale všechno je to propočítaný. Vždyť si stačí najít články k euro ´6, k euro 5... pokaždý se to píše jako tragédie a ve výsledku se nestane nic.
Je fakt naprostá demagogie tvrdit, že kvůli euroúředníkům přijde svět o m3 a o clio. Nepřijde. Ta auta tu budou pořád dál. Jen třeba na nějakej čas vypadne výroba.
Přijde mi, že přesně ti, co tu teď nadávají na eurobuzeraci, jsou ti, kterým hrozně vadil nereálnej měřící cyklus. Když dostanou reálnější, tak jim to vadí jako eurobuzerace.
Jak by vlastně svět vypadal bez eurobuzerace? Měli bychom vůbec katalyzátor? Vždyť i to byla jen buzerace úředníků. Občas se podívám to třetího světa a je fakt úplná paráda cejtit auta na jazyku.
tam je představení na podzim 2018 v pařízi zdrojovaný textem ze září 2017. Není to opravdu vůbec nic novýho.
Také se stačí podívat na cyklus Clia, nástupce by byl nejpozději příští rok, bude na konci letošního...
Je naprosto jasné, že automobilka vždycky počítá náklady na nový emisní normy. A děje se to pořád poslední dekády. Že když přijde nová norma, tak část motorů skončí, skončí i část modelů. Část automobilek to řeší v předstihu, část se do poslední chvíle tváří, že se jich to netýká. Ale všechno je to propočítaný. Vždyť si stačí najít články k euro ´6, k euro 5... pokaždý se to píše jako tragédie a ve výsledku se nestane nic.
Je fakt naprostá demagogie tvrdit, že kvůli euroúředníkům přijde svět o m3 a o clio. Nepřijde. Ta auta tu budou pořád dál. Jen třeba na nějakej čas vypadne výroba.
Přijde mi, že přesně ti, co tu teď nadávají na eurobuzeraci, jsou ti, kterým hrozně vadil nereálnej měřící cyklus. Když dostanou reálnější, tak jim to vadí jako eurobuzerace.
Jak by vlastně svět vypadal bez eurobuzerace? Měli bychom vůbec katalyzátor? Vždyť i to byla jen buzerace úředníků. Občas se podívám to třetího světa a je fakt úplná paráda cejtit auta na jazyku.
chalan66
CLIO je jedno z najkrajších malých aut . Polo je oproti tomu nudné auto, čo sa týka vizáže.
To že príde nový model je fajn, len sa obávam či nestratí na pôvabe a nepôjde v šlapajách konkurentov , przdiť každý nový model nezmyselnými kreáciami v dizajne . Držím palce,
To že príde nový model je fajn, len sa obávam či nestratí na pôvabe a nepôjde v šlapajách konkurentov , przdiť každý nový model nezmyselnými kreáciami v dizajne . Držím palce,
Googlit
Jo, jasně. Euroúředník dal ze dne na den v platnost novou, naprosto nečekanou emisní normu se kterou Renault nemohl roky dopředu počítat. Vzpamatujte se. Je to jen ubohá reklama na doprodej doslhující generace auta ve stylu "honem honem kupte dokud ještě je". Škoda že do toho nejde ještě nějak zapasovat migranty, že?
Ty voe, ty nevíš, že v Bruselu sedí na ři-ti 50000 úředníků-parazitů, kteří musí vykazovat nějakou činnost?
3. Každý kto argumentuje inak je buď nepriateľ alebo hlupák.
Nechci ti brát iluze o úřednících, ale ti nejenom že nic nedělají, ale ani nikdy dělat nebudou, natož normy. To je stejné po celém světě. Takže ano, na ři-ti sice sedí ale určitě nic nevykazují.
Jo, kéž by tomu tak bylo kamarád fajka, ale protože už mají nudú ukúsané nehty až do masa, tak občas z nich vypadne nějaké nové nařízení nebo alespoň novela....strýc má stavební firmu, mohl by ti o úřednících vyprávět....
Taky mám stavební firmu a proto moc dobře vím co je český úředník zač a že ten evropský je to samé jen v modrém provedení a se zlatými hvězdami kolem sebe. Ne, ti opravdu s normami nemají nic společného a ani mít nemůžou páč to by neprděli na úřadu do židle.
Pokud máš na mysli ten nový stavební zákon a navazující prováděcí předpisy tak tam je to konkrétně o jedné blbce z ANO co si něco umanula a tak nechala nějakou externí sebrankou za státní peníze přeházet pár odstavců a okořenit je humanitními žvásty. Zrovna tohle není příklad úředníka, ale hyperaktivní krávy, kterou praví úředníci opovrhují protože jim přidělala spoustu práce.
Pokud máš na mysli ten nový stavební zákon a navazující prováděcí předpisy tak tam je to konkrétně o jedné blbce z ANO co si něco umanula a tak nechala nějakou externí sebrankou za státní peníze přeházet pár odstavců a okořenit je humanitními žvásty. Zrovna tohle není příklad úředníka, ale hyperaktivní krávy, kterou praví úředníci opovrhují protože jim přidělala spoustu práce.
...."externí sebranka" byla samozřejmě "spřátelená firma" přítele jejího strýce s kterým strýc chodí na ryby.... 😉 Jo a bacha! Spousta našich novelizací je vygenerováno jen v reakci na změny v EU normách....
Petto
a to predávam Renaulty. No nechám sa prekvapiť.
Ada je zase tady
Není žádný reálný důvod, proč by měl existovat nějaký nástupce téhle piksly s programově sníženou životností. ;-\
S tým sa netráp, ty si už dávno po životnosti a aj tak stále vrčíš... 😉
Pokiaľ programovo znížená životnosť znamená 10+ r., je to vždy viac, ako najväčšia snaha Fauvé o dlhovekosť svojich plechoviek >😁
Novinářská špíno! :no:
¨Tím spíš, když Clio je materiálově celkem v pohodě.
Zrovna tak si myslím, že malý kombík má lepšie využitie ako pseudo-SUV, ktorými zvyknú kombíky nahrádzať, aj keď je asi pravda, že viac vo východnej Európe ako na západe...
Nechce sa mi hladat presne modely v tej istej triede a v tej istej cene.
A mozno budu radi, ze dostatnu nieco o pol cisla vacsie.
Naco je "referentovi" kombi ?
To mi tam víc vadí to definitivní "skončí" a v perexu se pak dočtu, že snad, prý, možná, uklízečka povídala. (hyperbola) >😒] Pokud bych to měl dostatečně podložené, aby o tom vůbec mělo smysl psát, tak bych klidně zvolil něco jako Renault Clio možná předčasně skončí. Možná bych tam přidal označení generace, ale z hlavy ho nedám. Zbytek do perexu. Vynechal bych tedy i tu normu, tu bych přesunul do perexu, ale nepsal bych to definitivně. Ale novinář nejsem.
Vydávání spekulací za jisté informace mi prostě vadí mnohem, mnohem víc. To je jako s těmi články, jak bude něco vypadat. A pak je tam malůvka od nějakého prakticky bezvýznamného amatéra. Nejlépe doplněná omáčkou od někoho s mizerným přehledem.
To je strašné, ten Renault sa v kuse iba po niekom opičí... Chudáci Francúzi, stále musia dobiehať nejaký vlak...