Kdyby ty páry bylo dost určitě by ta voda odtekla a vzala sebou tu sůl která se tam drží a je mnohem horší než čistá nebo nějak upravená voda.. A kdyby se to ještě pořádně vysusilo jak píše pradeda tak Top >:D znám pár lidí co si místo wapkou ale parním cisticem čisto motory a motorový prostor a pořád vypadá jako nový, ta horká pára rozpustí kde co a dostanese se všude.
Proč by neměla odtéct? Samozřejmě že odteče, ale jinak ano, bylo by potřeba pak spodek vozu dobře vysušit a následovně nasprejovat protikorozním olejem. A ano, nebyla by to jednoduchá a levná záležitost. To je také asi důvod, proč to nikdo nedělá na byznys.
Tož pátral jsem na googlu, ale nikde se nezmiňují o myčce, která by takovou službu nabízela. Ano, nejjednoduší by bylo takové zařízení nainstalovat do stávající automyčky. Byl by k tomu samozřejmě potřeba generátor páry. To by bylo nejnákladnější zařízení. I sama logistika v mycí lince by se musela řešit. Spíš bych to viděl na mycí box. :-! V automobilkách mají u výstupní kontroly podobná zařízení určená k testu vodotěsnosti.
>:D postavit nové myčky je finančně hodně náročný navíc ty nejlepší místa(na benzinkach) už jsou zábrany. Spíš vymyslet zařízení které by se dalo použít v těch stávajících jako upgrade, prodávat a montovat za velký peníze >:D ale tohle není můj obor a možná že už to i někdo dělá těžko říct ale klidně to rozjeď :-) >:D
Možná by pomohlo kdyby ostrik spodku auta doplnili o parní trysky a ta pára by skondenzovala v místech kam normální ostrik vodu nedostane a tak by se ta sůl z těch míst odplavila...
Neon byl compact car a základní model, stejně jako Alero to byla americká Felicie. A jak se o to staráš takový to máš. Jinak 6 let starej a zrezlej sem teda neviděl, maximálně ta kapota, to měli blbě udělaný....nebo blbě opravený bouračky, ale jinak ne
V Brne snezi? To spis se objevuje namraza na silnici a ta je nejhorsi a na tu plati jedine sul. Hned dalsi den a tyden je 8C, takze kazdy si muze zajet s 10Kc do samoobsluzne mycky.
Tu mozem len odporucat. Dal som si tam dvojku v lete a v zivote som nemal tak umyte auto. Len nezabudnite, ze je to plna automatika a ked tam vojdete, treba uz mat pozatvarane okna, aj ked slecna z automatu este cosi hovori. Ledva som to stihol :-)
Tie programy maju, ale neviem, ci to je dostatocny prud vody zospodu. Co som zboku videl, bolo to vzdy slabucke. Ako vodotrysk na hodinkach.
Skor sa to snazim aj v zime (ked nemrzne) na rucnych umyvackach poriadnym tlakom wapkou zboku zospodu vystriekat. Samozrejme okrem motora. Lenze bohvie, co je pod plastovymi podbehmi.
Mam šestou ameriku a jediný co víc rezlo byl první Stratus r.v. 95, ten reznul na lemu kapoty a konce zadních prahů.
U sebringu jen mírně lem přední kapoty, ale fakt evlmi mírně.
300C. CTS nic, Camaro nic a Alero mírně prahy, ale to bylo 16 let starý když sem to prodával, dneska už skoro 19 >:D
Mytí podvozku lepší myčky mají.
Jinak já tu sůl neobhajuji, byl bych první, co by jásal, kdyby se přestalo solit. Ale třeba v Brně to vidím, když napadne troška sněhu jak všichni jezdí, chytají paniku a jediné co umí, tak nadávat na silničáře, že asfalt najednou není jak v létě.
Myslím, že by nebylo od věci, kdyby automyčky měli speciální program na dokonalé umytí podvozku po zimě nebo snad i během zimy pro ty, kteří zkrátka do té břečky musí..... :-!
Jestli on nebude zakopaný pudl spíš v těch Amerikán co fakt reznou. Naše evropské auta, jsou až na výjimky (třeba oktávka páté dveře co reznou už od časů Felicie) celkem v klidu.
Víceméně souhlasím, posypová sůl je zlo, co se auta týče. Volím model mít jedno horší auto na zimu. Sice to není nejekonomičtější varianta, ale zimu s Fábií SDI vždy nějak "přežiju" a alespoň se můžu těšit na nadcházející období s vědomím, že teplo strávím s busso Alfičkou 3,2 >:D
Najvacsie zimne zlo.
Nevidim nic zle na zasnezenych a nasledne odhrnutych cestach v zime. Je zima, treba jazdu prisposobit.
Posyp pouzivat len ked hrozi poladovica, aj to inertny material. Pripadne v kopcovitom terene.
Aspon by z ciest odpadli ti majstri sveta s letnymi gumami.