Nejsilnější bojovník dvojitého vé vyjede kolem roku 2010. Hlavní výzbroj bude tvořit elektromotor, palivové články, lithium-iontové baterie, cena, designe, prostorný interiér a samozřejmě kvalita. Spolu s koncernovými brášky bude útočit na všech kontinentech a dezorganizuje tak celý automobilový svět! Svět, který má ještě v čerstvé paměti řádění velkého malého Brouka.
Zatím se všichni učí od Toyoty, jak vyrábět a vydělat. Zkus se podívat na růst prodeje u Toyoty za posledních 20 let a jejich ziskovost. Věř. že to nenechává klidně spát žádného něměc. manažéra.
Trochu PR clanek VW ne >:D >:D
Nebyt propadu SUV v US, a prodeji PAG, VW by Ford nepredbehlo. VW pred Toyotou a GM do 2010, to tezko na nejvecim US trhu nema VW sanci, budou radi kdyz jim to Ford do roku 2010 nevrati.
Ford je zdravejsi nez byl a ma dobre nakroceno, v podstate mu krize pomohla k zmene. Daleko hure na tom je GM ktere zacalo prodavat teprve ted Hummer. [odkaz]
Ford uz ma prodano.
Volvo se prodavat nebude.
Ford ma mensi straty nez GM.
Uz to je uspech.
o predbehnuti do 2010 nikdo nepise, toyota prodava velkou cast svojich aut v usa a japonsku kde uz neni potencial na rust - spis pokles, v EU a Cine se ji nedari v USA za posledni rok prodala o 15% min aut, VW na tomto trhu muze jit jen nahoru.
Vsechno se rozhoduje v jizni americe, cine, indii kde je VW silne zastoupeny, momentalne je to firma z nejvetsi dynamikou.
Ne vsechno se rozohoduje v US, Kdo vede v US vede i jinde, US je nekolikanasobne veci trh nez ostatni, I po propadu.
VW nidky v US nepovede.
Jeste k tomu Fordu ten diky EU modelum muze hodne prekvapit na US trhu.
VW nema US uz cim prekvapit protoze uz tam je akorad muze mirne rust. To same Toyota. EU Ford a EU male modely GM tam nejsou a muzou v US udelat opravdu super nastup.
Podle meho do konce 2010 bude GM a Ford zase nahore v US.
Musim smutne priznat, ze kdyz jsme se rozhodovali mezi A4 pred 8 mesici tak jsme opustili od lexusu, jen protoze nemaji diesel + automat. Pote co Audi bylo privezeno a resili jsme predni sklo bylo dano naruby, chybejici kryti u prednich dverich a priserne nechutny servis bylo jasne ze za dalsi tri roky nic od VW nechceme. Auto je to dobry ale servis priserny!!!
Amerika? Bejvávalo. Jen pro představu, v Evropě se vloni prodalo 15,958,871 osobních aut ([odkaz] V USA vloni prodejy klesly o 3 procenta na cca 16 mil. ks. Takže rozdíl je nepatrný a je dost možné, že Evropa letos odebere více aut než US. To jen k tvému "několikanásobně" většímu americkému trhu.
Velké nárusty se dají očekávat v Rusku,takže když bude započítáno do evropských prodejů,tak je US až druhý.
Na ruském trhu ale žádná evropská značka moc nevyniká.
Pro upřesnění největší dynamiku růstu má nyní Hyundai-Kia.K tomu je třeba přičíst vysoký potenciál do budoucna.Takže odhad na příštích 7let není jednoznačný.
Tak jen samotný Hyundai má nárust sice jen 16%,ale na vyrobené kusy to je nesrovnatelně více než u Škody.To samé platí u Kie.Ani celý koncern VW nebude mít takový nárůst v počtu kusů.