Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Avatar - Floyd
Mnoo
| 15. 2. 2018 08:36
Takže jsem se dozvěděl, že nejlepší je vstřiky rovnou vyměnit, což vím i bez článku, čímž pádem má pro mě vypovídací hodnotu 0 a stačila by býval jedna věta. Za mě tedy :no: :no: :no: a uvidíme, co na to kalousek...
Mnoo
| 15. 2. 2018 09:45
Tak já bych určitě věřil nejvíc přípravku Millroad X7, který kromě dokonalého vyčištění motoru zaručuje i 233 % zvýšení výkonu a desetinásobné prodloužení životnosti, jak jsme se mohli nedávno dočíst v reklamách přímo tady na auto.cz >:D

[odkaz]
Avatar - wakantanka
Mnoo
| 15. 2. 2018 12:46
takých všelijakých prípravkov tu už bolo hafo, jeden čas to boli údajne patenty zo sovietskeho vojenského výskumu, potom patenty z NASA atď. Očividne sa nájde vždy dosť takých čo to minimálne vyskúšajú a zaplatia. :-)
Mnoo
| 15. 2. 2018 13:07
Jo naivních lidí co rádi sponzorujou podvodníky jsou mraky

Je ale škoda, že se auto.cz zveřejňováním inzerce na těch podvodech podílí taky. Já bych na to žaludek neměl ani za peníze
Avatar - wakantanka
Mnoo
| 15. 2. 2018 16:48
sa kedysi hovorilo ... za peníze v Praze dúm >:D >:D >:D
Avatar - Floyd
OT: Hyundai ČR vs. dealeři, díl 2
| 15. 2. 2018 08:39
Pro ty, kteří včera nezaznamenali, doporučuji přečíst celé...
[odkaz]
Avatar - J@...
OT: Hyundai ČR vs. dealeři, díl 2
| 15. 2. 2018 08:55
:yes: jj, Vóša se drží jak houno košile. ;-)
OT: Hyundai ČR vs. dealeři, díl 2
| 15. 2. 2018 09:18
stydel bych se jezdit hyundaiem
uz jen kvuli tem praktikam ne
jednou jsem si do toho sednul daleko od domova ale rychle jsem vyskocil, aby me nekdo nevyfotil a nemel dozivotni ostudu
OT: Hyundai ČR vs. dealeři, díl 2
| 15. 2. 2018 09:41
Drtivý většině lidí je to u .... a oni o tom neví. Nemaj čas sledovat kraviny. To je asi jako nechodit do nějakýho krámu, protože si "jezeďáci" stěžujou, že je odrbávaj nízkejma výkupníma cenama. Jenže tady holt drží výrobce pod krkem prodejce, zatímco u žrádla drží prodejce pod krkem výrobce.
OT: Hyundai ČR vs. dealeři, díl 2
| 15. 2. 2018 13:20
Což jim přestane být jedno až zjistí, že zbejvá 10 servisů, na garančku pofrčí 100 km a objednají je za 2 mesíce. Jestli kvůli tomu prošvihnou limit, tak mohou záruce zamávat, pochybuju že přístup k zákazníkům bude výrazně odlišný od toho k dealerům.
Avatar - Stejsn
OT: Hyundai ČR vs. dealeři, díl 2
| 15. 2. 2018 10:35
Tak vono jak to vypadá, za chvíli ho ani nebudeš mít kde koupit :-)
OT: Hyundai ČR vs. dealeři, díl 2
| 15. 2. 2018 12:33
Automobilka nuti dealerov predavat zakaznikom auta lacnejsie, to je teda riadne svinstvo mas pravdu. Zajdi radsej ku skodovke, tam zaplatis vyssiu marzu a budes spokojny.
OT: Hyundai ČR vs. dealeři, díl 2
| 15. 2. 2018 15:59
Tak aby prodejce nakupoval dráž, než stanoví ceník pro koncového zákazníka (což je navíc typicky jen doporučená cena, která by spíš měla zabránit natahování cen), je zajímavý kousek. Tohle mi někdo navrhnout, tak na něj budu koukat jak na blázna. Už se vidím, jak bych jim podepsal bianko směnku. >:D
Avatar - J@...
A trochu k věci,
| 15. 2. 2018 09:42
řešil jste někdo v poslední době chod motoru skrz úsady karbonu, asi nejčastěji na přímovstřikových motorech TSI, nebo TFSI? A jak úspěšné to bylo?
Avatar - Đawson
prevence
| 15. 2. 2018 11:59
není lepší než řešit předčasné problémy vstříků jejich ochranu ? Tak jednoduše jako tankovat prověřené aditivované palivo a jezdit s autem rozumně a ne jak si žádá výrobce ? >:D
prevence
| 15. 2. 2018 12:21
Jen další "moderní bolest". Nepřímý vstřik tak choulostivý nebyl. U benzínu dramatický rozdíl, u nafty také, ale ne tolik. Oprava - náprava však byla legrace, jak finančně, tak co do pracnosti.

Chápu, že u nafty není cesty zpět k nepřímému vstřiku. Ale u benzínu ?
Avatar - J@...
prevence
| 15. 2. 2018 12:39
Když zkombinuješ TSI a dlouhodobou jízdu lážo-plážo a na úsporu paliva (nebo klasická jízda manželek se zataženými kvalty), tak ti ani aditivovaná paliva nepomůžou.
prevence
| 15. 2. 2018 13:16
To asi mělo být na Dawsona, ne na mě.... ;-)
Avatar - J@...
prevence
| 15. 2. 2018 13:47
Jasně.
Avatar - Đawson
prevence
| 15. 2. 2018 16:56
Proto píši jezdit autem rozumně, výrobce lajkům nastaví jaký si ekorádce řazení a již sem se na vlastní uši setkal s názorem, že to pak moc žere a že když motor řve a je slyšet, už mu to vadí :-)
Zanesené vstřikovače
| 15. 2. 2018 16:11
Důležité je určit proč došlo k zanesení vstřikovačů ,problém je buď v palivové soustavě kde nečitotami se někde sníží průtok ,případně přídírající vstřkovač a tím následně se sníží vstřikovací tlak, což při jízdě nejste schopní postřehnout a na konci vstřiku dochází k tomu, že okamžitý spalovací tlak je vyšší než tlak v palivové soustavě a spaliny tkzv. fouknou do vstřikovače a začnou ho karbonovat. Toto nastává i u naftových motorů pokud někdo upravuje - přidává předvstřik a zdá se mu , že jde lépe za plynem adt.. K propálení pístu dochází většinou když vstřik už přímo teče ale to je řidič jelito ,protože je za ním kouřová clona.
Samo odkapávání vstřiku už dělá problémy s chodem motoru .100% je stejně jenom výměna za nový nebo repas / kde je vyměněná tryska a provedena kalibrace./ Jinak jak jsem zde četl přípravek zajišťující zvýšení výkonu na nebo o 233% je asi nesmysl - začněte počítat.
Avatar - Blue Sun
Zanesené vstřikovače
| 16. 2. 2018 09:04
Jestli jsi tu nový, pak narážku na přípravek ke zvýšení výkonu nepochopíš...
čištění trysek
| 16. 2. 2018 12:14
Není pravdou, že vodičky přidávané do nafty nevyčistí vstřikovače. Je jasné, že čištění trvá tak jednu nebo více nádrží, záleží na typu a výrobci. Pokud už trysky skutečně kapou, je lepší je demontovat a vyčistit mimo motor. Že má motor najeto 150 000 km bez aditivovaných paliv ještě neznamená, že vodičky nepomohou. Ono pomůže i trvalé používaní skutečně aditivovaných paliv, do 4 - 6 vyjetých nádrží se stav vstřikovací soustavy dostává na úroveň zánovního vozu.
Jak zde kdosi už psal - je lepší prevence, než oprava. Pokud nemám z nějakých důvodů možnost kupovat aditivovaná paliva, jelikož v naší vesnici je nikdo neprodává, stačí přidávat nějaká komerčně prodávaná aditiva, každé z nich umí vstřiky čistit. Osobně používám do nafty aditivum od Bishopa [odkaz] , jde o koncentáty, dává se asi 1:5000 a ve velkých mrazech pod -25°C 1:1000. Existuje letní a zimní varianta. Takto jsem s dieselovými Octaviemi najel přes 700 000 km naprosto bez problémů se vstřikovací soustavou. Paradoxně nejvíce bylo přidávání aditiva znát u 1,9 TDI 81 kW, tedy s tím starým typem.
BG
| 17. 2. 2018 19:18
Jako reklama na BG dobrý (i když je moc agresivní a rozpouští gumová těsnění), ale jinak nic nového a řada nepřesností plynoucí z neznalosti tématu.
Chybí zmínka o mechanckém vyčištění např. drcenými skořápkami vlašských ořechů, což se pooužívá roky na hliníkové díly v letckém průmyslu.
VIF a spol nečistí sání ani sací ventily, ale "pouze" vstřiky a vnitřek válce.
Nic o nejnovější metodě čištění pomocí HHO plynu, atd.

Největším zdrojem úsad je recirkulace výfukových plynů, to tam chybí, takže ani premiová paliva nepomůžou !!!

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku