Potřebujete nepojízdné vozidlo dopravit do servisu? Pak máte dvě možnosti. Buď si zavoláte odtah a auto necháte odvézt na „podvalníku“, nebo můžete zkusit vozidlo odtáhnout jiným vozidlem „po ose“.
Opravdu se co ? Nemaže. >:D To má pan Machala naprostou pravdu. Odtáhnout z křižovatky nebo pár metrů (pár myslím 50 - 100) na bezpečné místo a krokem. Já bych 30 km padesátkou neriskoval ani omylem.
Asi jak když z motoru vyteče olej, taky se nemaže, takže padesátkou 30 km ?
Chybí mi třeba zmínka o vlečení auta na dálnici,kdy je to povoleno pouze do prvního sjezdu z dálnice. Dále to,že ve vlečeném autě může sedět pouze řidič,veškerá posádka musí pokud možno přesednout do vlečného auta. Zvažoval bych místo klasického lana vozit pružné lano,které je vhodné pro vyprošťování auta ze závěje nebo příkopu a v případě vlečení je vhodnější i pro méně zkušené řidiče. Ale je fakt,že většina "uživatelů" aut raději zvolí odtah :-)
já toho svého kamaráda omylem táhnul 160km/h rychlostí. Docvaklo mi to až po "co se na mě ten blbec lepí?", "tak mě předjeď, ne? Já ten tempomat přenastavovat nebudu", "kua, co to je za vola ... to vypadá jako Kuba ... mmt, já ho vlastně táhnu".
ono obecně je lepší auta na takovou vzdálenost netahat na laně, protože je to opruz a po 50km se může stát, že na to tažené auto zapomenete. Obzvláště, když jej táhnete stejnou cestou, jako běžně jezdíte do práce. Což se mi bohužel stalo.
Jak vidím Machiho na titulce k článku typu "Jak na to..." , tak za tím okamžitě vidím kozla zahradníkem, ale zase kdo jiný by např. přišel na to, jak "velmi šikovně (šroubovákem) odslepit záslepku...". >:D
P.S. Poslední dobou to vypadá, že už ho prokoukla i Míša... >:-[]