Videa
Přihlásit pro přidání komentáře
Ada je zase tady
0
...pokud nemá zataženou navijákovou brzdu a nefunkční elektroinstalaci :no:
gil54
Opravdu se co ? Nemaže. >:D To má pan Machala naprostou pravdu. Odtáhnout z křižovatky nebo pár metrů (pár myslím 50 - 100) na bezpečné místo a krokem. Já bych 30 km padesátkou neriskoval ani omylem.
Asi jak když z motoru vyteče olej, taky se nemaže, takže padesátkou 30 km ?
Ale je to každého věc.
Asi jak když z motoru vyteče olej, taky se nemaže, takže padesátkou 30 km ?
Ale je to každého věc.
Jak vidím Machiho na titulce k článku typu "Jak na to..." , tak za tím okamžitě vidím kozla zahradníkem, ale zase kdo jiný by např. přišel na to, jak "velmi šikovně (šroubovákem) odslepit záslepku...". >:D
P.S. Poslední dobou to vypadá, že už ho prokoukla i Míša... >:-[]
P.S. Poslední dobou to vypadá, že už ho prokoukla i Míša... >:-[]
ono obecně je lepší auta na takovou vzdálenost netahat na laně, protože je to opruz a po 50km se může stát, že na to tažené auto zapomenete. Obzvláště, když jej táhnete stejnou cestou, jako běžně jezdíte do práce. Což se mi bohužel stalo.
[odkaz]
já toho svého kamaráda omylem táhnul 160km/h rychlostí. Docvaklo mi to až po "co se na mě ten blbec lepí?", "tak mě předjeď, ne? Já ten tempomat přenastavovat nebudu", "kua, co to je za vola ... to vypadá jako Kuba ... mmt, já ho vlastně táhnu".
Já se za Safranem držel s Trabantem na laně ve 130 >:D Byl jsem doma dřív než kdybych jel po ose >:D
Stejsn
v čase 2:26 nám mohla ještě video rozšířit o část "co dělat při střetu se zvěří" :-)
KubikCv
Chybí mi třeba zmínka o vlečení auta na dálnici,kdy je to povoleno pouze do prvního sjezdu z dálnice. Dále to,že ve vlečeném autě může sedět pouze řidič,veškerá posádka musí pokud možno přesednout do vlečného auta. Zvažoval bych místo klasického lana vozit pružné lano,které je vhodné pro vyprošťování auta ze závěje nebo příkopu a v případě vlečení je vhodnější i pro méně zkušené řidiče. Ale je fakt,že většina "uživatelů" aut raději zvolí odtah :-)
×
Sdílení komentáře
×