Novinky
Z citroenu se stala kolotočárna a interiér z Peugeotu vyhovuje jen těm správně přesvědčeným. Opel je PSA bez bizarností.
Ta "kolotočárna" mě tedy pobavila, ale naprostý souhlas - design Citroenu jde úplně mimo mě, vůbec to nechápu a nelíbí se mi :no:
Naštěstí nejsou všichni jen příznivci nudy...
No když nechceš nudu, tak udělej auto hezké. Třeba design Renaultu má francouzský šarm. Citroen si plete cesty s máškarákem. A přitom se jim C5 tak povedla, že kdyby ji včas obměnili, tak by měla úspěch po generace.
Proč jsi tak zabedněný a nechceš uznat názor, že se to někomu může líbit? Přes své ego nevidíš svět?
Ale v globále má kúsok pravdy. Autá sú dnes majú dynamické, usadlé, agresívne, zaujímavé, svalnaté a neviem aké tvary, ale všeobecne pekným možno nazvať už len máloktoré. O elegancii už nehovoriac. Nie je tak?
Nikdy jsem nezažil auto, které bych nazval "všeobecně pěkným", jak píšeš. Každé auto je pěkné kvůli něčemu. Extravagance, elegance, dynamika... ale zase mu chybí z toho zbytku. Takže já za sebe rozhodně nesouhlasím.
Někdo, komu se líbí dynamicky laděná auta, třeba neocení eleganci Citroënu DS. A zase naopak, příznivci elegantních aut se neotočí za šíleným Aventadorem.
Někdo, komu se líbí dynamicky laděná auta, třeba neocení eleganci Citroënu DS. A zase naopak, příznivci elegantních aut se neotočí za šíleným Aventadorem.
Jenže nejde dělat auto pro jednotlivce, ale pro masy. Prostě ty příďové zmatky se přinutí líbít pouze příznivcům PSA a odpůrcům VW. Prodejné to je, ale lidi ti řeknou, je to hnusné, ale bylo levnější o 100t než Caddy nebo Tranzit connect. Pak nejsou prachy na novinky. Srovnej si nabídky C4 a Golfu. Golf si drží tradici a pak jde prodávat za draho a pak jsou peníze, dělají se verze R , GTI, GTD a tak je to jméno ještě lepší a jde prodávat předraženě.
Jenže masy nenakupují. Nakupují právě ti jednotlivci. A naopak, každá značka je něčím svébytná a jen opravdu málo lidí si koupí něco, co je fakt ošklivé jen kvůli ceně. To se možná dělá u ojetin, kde je cena prioritou, ale u nových aut ne.
C4 bych si rád srovnal, ale ona už jaksi... není. A jako jednotlivec si Golfa nikdy nekoupím, protože mě ten tradiční, nudný vzhled vůbec neoslovuje, spíš odpuzuje. Nudu nechávám nudným.
C4 bych si rád srovnal, ale ona už jaksi... není. A jako jednotlivec si Golfa nikdy nekoupím, protože mě ten tradiční, nudný vzhled vůbec neoslovuje, spíš odpuzuje. Nudu nechávám nudným.
No, nebýt podivně barevných kombinací, docela se mi nový Citróny líbí. Ale to co vyčítáš Kankunenovi, děláš o kousek níž sám - nudný Golf je totéž, co maškarní Citroen.
Ten interiér je katastrofa, ale totálna. Nič horšie som už dlho nevidel. Konkrétne palubovka do kopca, výdychy ventilácie, no skrátka je to nevkusné a neestetické.
Kromě těch vyvinutých ve spolupráci s Fiatem, jsou zřejmě ostatní zase produktem spolupráce s tehdy mateřským koncernem GM? No a teď "jen" GM nahradí PSA. Asi takhle to vidím.
Asi nebudem prvý, ktorý sa pozastaví nad takýmto nezmyselným titulkom. Alebo inak. Keď vyšiel napr. Škoda Citigo, nepamätám sa na titulok v zmysle: ".... Je to jesťě Škoda?"
Autor. Přesto systém zaslouží pochvalu a určitě se jedná o mnohem lepší investici, než zmíněný HUD, které k jízdě v zásadě nikdo nepotřebuje...........Tož bacha...zdá se, že jsi HUD nikdy ve svém autě neměl...... >😒]
Podle fotek interieru je na místě, kde má Citroen ovladač grip controloru jen kulatá díra -že by měl Opel smůlu a hrál v rodinně druhé housle alá VW vs Škoda?
Alebo to bude tým, že verzia Life to nebude ponúkať. Možno keď urobia nejaké oplastované "Combo X", dajú to tam. Grandland to má, nevidím dôvod neponúkať to u Comba.
No přirovnání vztahem VW-Škoda mi úplně nesedí.
Škoda při převzetí koncernem VW byla ve zcela jiné situaci, kdy vyráběla jednu modelovou řadu Favorit/Forman, vhodnou jen pro méně náročné trhy. Být nyní krok za VW je pro Škodu evidentně posun směrem nahoru.
Opel při převzetí skupinou PSA vyrábí např. Astru-evropské auto roku a jeho produktová řada je v podstatě kompletní. Pro vrcholné verze Insignie 4x4 nemá PSA ani domácí konkurenci.
Škoda při převzetí koncernem VW byla ve zcela jiné situaci, kdy vyráběla jednu modelovou řadu Favorit/Forman, vhodnou jen pro méně náročné trhy. Být nyní krok za VW je pro Škodu evidentně posun směrem nahoru.
Opel při převzetí skupinou PSA vyrábí např. Astru-evropské auto roku a jeho produktová řada je v podstatě kompletní. Pro vrcholné verze Insignie 4x4 nemá PSA ani domácí konkurenci.
U uzitkovych vozidiel je ale situacia trochu ina. Poslednym uzitkovym Oplom bolo Combo dve ci tri generacie dozadu na technike Corsy. Odvtedy Opel viacmenej rebrandoval uzitkove Renaulty ci uz spomenuty Fiat.
Opel je na tom rovnako ako na tom bola skoda...unierajuca znacka o ktoru nemal povodny vlastnik uz zaujem (ci to bola GM alebo memecka vlada ktora firmu zachranila). Francuzi(resp. Cinania) tuto automobilku kupili lebo veria ze udrzia jej podiel na trhu pripadne ho v nemecku zvysia pri nizsich nakladoch (synergia) ako malo GM. Niekto tu automobilku prevziat musel...ak by to nebolo psa, tak renault ci geely...automobilove znacky budu do 20 rokov ako dnes vysavace cinmixery pripadne mobily alebo pocitace. Na 90 % zhodne vyskladane z komponentov s par klucovymi dodavatelmi (uz teraz je to tak) len tym ze je to najdrahsi spotrebny tovar kde individualizacia a dlhsi zivotny cyklus umoznuje vacsie marze. A teda sa oplati to robit aj "garazovym" firmam pouzivajucim spickove technologie.
Jedine statie skody bolo ze inzinieri ktori tam po pade komunizmu boli mali kvalitu ktora bola nad uroven tej nemeckej a naozajstnu tradiciu, ktoru ziadna vychodoeuropska znacka v tej dobe nemala. Keby boli len priemerna lacna pracovna sila skoda by dopadla ako seat, polsky polonez, zastava BAZ...a dlhe oky aj dacia. Proste len vyrobny podnik...na skodu by ste mali byt hrdi...aj ked je to predrazena rachotina ktoru si ako fyzicka osoba nekupim 😉
Jedine statie skody bolo ze inzinieri ktori tam po pade komunizmu boli mali kvalitu ktora bola nad uroven tej nemeckej a naozajstnu tradiciu, ktoru ziadna vychodoeuropska znacka v tej dobe nemala. Keby boli len priemerna lacna pracovna sila skoda by dopadla ako seat, polsky polonez, zastava BAZ...a dlhe oky aj dacia. Proste len vyrobny podnik...na skodu by ste mali byt hrdi...aj ked je to predrazena rachotina ktoru si ako fyzicka osoba nekupim 😉
Nebyť toho plyšáka v poličke pred spolujazdcom a červenej detskej sedačky, tak by som sa zľakol, že som farboslepý. To už fakt sakriš iná farba plastov ako čierna neexistuje? No áno, pár farebných nití sa im priplietlo pod ruku pri tkaní poťahov na sedadlá...
Citroen bude hrať rolu extroverta, Peugeot uhladeného elegána a Opel praktika.
Marketingovo sa mi páči, že objavili praktickosť týchto náhrad MPV aj pre rodiny (keďže dali macíka do auta, spolu s 3 sedačkami vedľa seba!).
Čo mi trocha chýba je možnosť opcie aj na luxusnejšie prvky (full LED, 4x4). Ale rešpektujem fakt, že tento typ auta si nájde skôr nenáročnejšiu skupinu klientov.
Možno jedna pripomienka - pri Grandlande sa podarilo celkom vhodne odčleniť od 3008 a C5 Aircross. Tu je tých odlišností málo.
Marketingovo sa mi páči, že objavili praktickosť týchto náhrad MPV aj pre rodiny (keďže dali macíka do auta, spolu s 3 sedačkami vedľa seba!).
Čo mi trocha chýba je možnosť opcie aj na luxusnejšie prvky (full LED, 4x4). Ale rešpektujem fakt, že tento typ auta si nájde skôr nenáročnejšiu skupinu klientov.
Možno jedna pripomienka - pri Grandlande sa podarilo celkom vhodne odčleniť od 3008 a C5 Aircross. Tu je tých odlišností málo.
Je to ještě vůbec objektivní web o autech? Nebo jen štetina metly, ktorú drží koncern príspevkami na účty?
Pokud by to stálo podobně jako Berlingo, tak moc nechápu, proč si někdo coby rodinné auto koupí raději Fabii.
Když ono to pořád vypadá jako užitkáč, v tom to asi bude. Ale vypadá hezky, líbí se mi. Lepší než originál, čumák je povedený, usměvavý. Int. je oproti předchodci líbivý, elegantní, ale až na ten vytrčený displej. Ten mi nesedí a je v této výšce nepraktický.
radsej prave berlingo ako fejkovy opel ... nevidim dovod kupovat napodobeninu originalu .. ale inak chapem ze v prvom rade ide zase o prachy ... rovnako za mna radsej mitsu L200 ako fiat fullback a tak dalej a tak dalej... takychto "napodobenin" je viacej... ale firmam to je samo ze jedno... popravde to berlingo je aj tak najzaujimavejsie obzvlast v XTR outdoorovej verzii by to slo aj ako vcelku stylova rodinna "dodavka" :yes:
Jenže Fiat Doblo stejně jako dříve Grande Punto od Fiatu jako Corsa , to byla vyšší kvalita , jízdně , řazením i motoricky se frantíci na italy vůbec nechytají.
Pro Opel je to tragedie..
Podvozky , převodovky s přesným řazením a hlavně skvělé motory , benzíny i diesly JTD.
Pro OPEL je francouzské vlastnictví tragedie...bohužel.
Očekávám v několika letech dost velký propad jejich prodejů..poslední německé Opely jsou totiž Mokka , Astra a Insignia...Zafira zřejmě končí..a Corsa jako dvojče Fiatu Grande Punto nebude mít nový model ale jen předizajnovaný Peugeot 208 8-s
Kdo chce německé auto , půjde už jen do koncernu VW-Škoda-Seat-Audi.
[odkaz]
[odkaz]