Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Je to ešte Opel ?
| 19. 2. 2018 12:58
Každý, kto videl nové Berlingo resp. jeho dvojča tak vie, že to už Opel “nie je”. Pýtam sa ale prečo takýto titulok nie je aj pri predstavení napr. novej Fabie ? Je to ešte vôbec škoda ? ;-)
Avatar - Hittman
Je to ešte Opel ?
| 19. 2. 2018 13:09
Myslím, že naposledy se vyvinul ve Škodovce pro koncern nějaký motor..ale jaký, si nevzpomenu. Jinak samozřejmě to podstatné je koncern..
Avatar - wakantanka
Je to ešte Opel ?
| 19. 2. 2018 13:22
Titulok je to jak bič, hlavne ak človek vezme do úvahy, že aj predchádzajúce Combo bolo len preznačkovaný Fiat Dobló a vlstne všetky úžitkové OPELy sú len klonmi niečoho iného. >:D
Avatar - Jaros71
Je to ešte Opel ?
| 19. 2. 2018 14:28
Je to tak..
Jenže Fiat Doblo stejně jako dříve Grande Punto od Fiatu jako Corsa , to byla vyšší kvalita , jízdně , řazením i motoricky se frantíci na italy vůbec nechytají.
Pro Opel je to tragedie..
Je to ešte Opel ?
| 19. 2. 2018 15:03
Ja radšej francuza ako taliana.
Je to ešte Opel ?
| 19. 2. 2018 15:10
Vyzkoušel jsem Doblo i dodávky PSA a Doblo je podle mě lepší. Jízdně i užitnýma vlastnostma.
Je to ešte Opel ?
| 10. 4. 2018 22:19
Můžu podepsat. Doblo / Combo = parádní svezení, pohodlí jak v osobáku, Berlingo / Partner = raději jen kratší trasy.
Je to ešte Opel ?
| 19. 2. 2018 15:09
Podle mě je Doblo o něco lepší auto než Berlingo/Partner, ale i tak se tímto Opel dostane k fajn dodávce. Berlingo/Partner dlouhodobě patří k těm nejúspěšnějším.
Avatar - Sumi2000
Je to ešte Opel ?
| 20. 2. 2018 11:50
Tak Fiat má lepší než PSA všechno... :-)
Podvozky , převodovky s přesným řazením a hlavně skvělé motory , benzíny i diesly JTD.

Pro OPEL je francouzské vlastnictví tragedie...bohužel.

Očekávám v několika letech dost velký propad jejich prodejů..poslední německé Opely jsou totiž Mokka , Astra a Insignia...Zafira zřejmě končí..a Corsa jako dvojče Fiatu Grande Punto nebude mít nový model ale jen předizajnovaný Peugeot 208 8-s

Kdo chce německé auto , půjde už jen do koncernu VW-Škoda-Seat-Audi.
Avatar - wakantanka
Je to ešte Opel ?
| 20. 2. 2018 15:05
A BMW s Mercedesom su co Cinania? Ty nemecke auto poskladane z dielov vyrobene kde kade po svete pripadne rovno vyrobene niekde v Mexiku ako nova Q5. :-)
Avatar - twistedTSD
Je to ešte Opel ?
| 19. 2. 2018 16:40
Fabia je Polo s jiným předkem? Ale zase souhlasím, že Combo už nějakou dobu originálem není.
Avatar - wakantanka
Je to ešte Opel ?
| 19. 2. 2018 18:33
Mezdicasom Polo aj Ibiza povyrastli ale zjednodusene povedane to je predch. Polo s vacsimi ci mensimi odlisnostami. :-)
Avatar - twistedTSD
Je to ešte Opel ?
| 19. 2. 2018 21:04
Nespleteš si je uvnitř ani zvenku, většina té podobnosti je skryta pod kapotou. Což se o Combu říct nedá, tam je to pomalu na úrovni badge engineeringu.
[odkaz]
[odkaz]
Avatar - wakantanka
Je to ešte Opel ?
| 19. 2. 2018 21:32
Mno je to primarne dodavka. Pri praxi v tejto oblasti za poslednych 20 cakat vacsie odlisnosti by asi nebolo na mieste. Ale uznavam ze z tohto pohladu ta Fabia nie je najlepsi priklad.
Avatar - _Karel_
Je to ešte Opel ?
| 19. 2. 2018 20:01
Chtěl jsem napsat totéž, a pak jsem se podíval na Berlingo. Ani ta kastle není totožná (nejen vepředu) a interiér už vůbec. Takže příměr s Fabií není úplně mimo.
Avatar - twistedTSD
Je to ešte Opel ?
| 19. 2. 2018 21:04
Určitě se díváš na nové Berlingo?
Avatar - _Karel_
Je to ešte Opel ?
| 19. 2. 2018 21:11
Aha. Na Sauto mají 2018, ale nový to není. Beru zpět.
Avatar - KANKUNEN
PSA potřebovalo Opel jako sůl.
| 19. 2. 2018 13:16
Z citroenu se stala kolotočárna a interiér z Peugeotu vyhovuje jen těm správně přesvědčeným. Opel je PSA bez bizarností.
PSA potřebovalo Opel jako sůl.
| 19. 2. 2018 13:20
Ta "kolotočárna" mě tedy pobavila, ale naprostý souhlas - design Citroenu jde úplně mimo mě, vůbec to nechápu a nelíbí se mi :no:
Avatar - Blue Sun
PSA potřebovalo Opel jako sůl.
| 19. 2. 2018 13:20
Naštěstí nejsou všichni jen příznivci nudy...
Avatar - KANKUNEN
PSA potřebovalo Opel jako sůl.
| 19. 2. 2018 13:56
No když nechceš nudu, tak udělej auto hezké. Třeba design Renaultu má francouzský šarm. Citroen si plete cesty s máškarákem. A přitom se jim C5 tak povedla, že kdyby ji včas obměnili, tak by měla úspěch po generace.
Avatar - Blue Sun
PSA potřebovalo Opel jako sůl.
| 19. 2. 2018 14:13
Proč jsi tak zabedněný a nechceš uznat názor, že se to někomu může líbit? Přes své ego nevidíš svět?
PSA potřebovalo Opel jako sůl.
| 19. 2. 2018 15:18
Ale v globále má kúsok pravdy. Autá sú dnes majú dynamické, usadlé, agresívne, zaujímavé, svalnaté a neviem aké tvary, ale všeobecne pekným možno nazvať už len máloktoré. O elegancii už nehovoriac. Nie je tak?
Avatar - Blue Sun
PSA potřebovalo Opel jako sůl.
| 19. 2. 2018 15:36
Nikdy jsem nezažil auto, které bych nazval "všeobecně pěkným", jak píšeš. Každé auto je pěkné kvůli něčemu. Extravagance, elegance, dynamika... ale zase mu chybí z toho zbytku. Takže já za sebe rozhodně nesouhlasím.
Někdo, komu se líbí dynamicky laděná auta, třeba neocení eleganci Citroënu DS. A zase naopak, příznivci elegantních aut se neotočí za šíleným Aventadorem.
PSA potřebovalo Opel jako sůl.
| 20. 2. 2018 06:33
Ale áno, každý voz, o ktorom nájdeš v tlači zmienku o "líbivých tvarech" možno vo všeobecnosti nazvať pekným. Zbytočne škatuľkuješ.
Avatar - KANKUNEN
PSA potřebovalo Opel jako sůl.
| 19. 2. 2018 15:19
Jenže nejde dělat auto pro jednotlivce, ale pro masy. Prostě ty příďové zmatky se přinutí líbít pouze příznivcům PSA a odpůrcům VW. Prodejné to je, ale lidi ti řeknou, je to hnusné, ale bylo levnější o 100t než Caddy nebo Tranzit connect. Pak nejsou prachy na novinky. Srovnej si nabídky C4 a Golfu. Golf si drží tradici a pak jde prodávat za draho a pak jsou peníze, dělají se verze R , GTI, GTD a tak je to jméno ještě lepší a jde prodávat předraženě.
Avatar - Blue Sun
PSA potřebovalo Opel jako sůl.
| 19. 2. 2018 15:40
Jenže masy nenakupují. Nakupují právě ti jednotlivci. A naopak, každá značka je něčím svébytná a jen opravdu málo lidí si koupí něco, co je fakt ošklivé jen kvůli ceně. To se možná dělá u ojetin, kde je cena prioritou, ale u nových aut ne.
C4 bych si rád srovnal, ale ona už jaksi... není. A jako jednotlivec si Golfa nikdy nekoupím, protože mě ten tradiční, nudný vzhled vůbec neoslovuje, spíš odpuzuje. Nudu nechávám nudným.
Avatar - KANKUNEN
PSA potřebovalo Opel jako sůl.
| 19. 2. 2018 16:15
Nudný vzhled nevytváří emoce, nemůže tě odpuzovat.
Avatar - Blue Sun
PSA potřebovalo Opel jako sůl.
| 19. 2. 2018 17:39
Všechno vytváří emoce. I lhostejnost je projevem emocí.
A mýlíš se. Nudný vzhled, pokud je ho moc, vytváří odpor.
Avatar - _Karel_
PSA potřebovalo Opel jako sůl.
| 19. 2. 2018 20:06
No, nebýt podivně barevných kombinací, docela se mi nový Citróny líbí. Ale to co vyčítáš Kankunenovi, děláš o kousek níž sám - nudný Golf je totéž, co maškarní Citroen.
Avatar - Blue Sun
PSA potřebovalo Opel jako sůl.
| 19. 2. 2018 20:50
Na rozdíl od něj nepředkládám svůj názor jako všeobecně platnou pravdu.
Avatar - _Karel_
PSA potřebovalo Opel jako sůl.
| 19. 2. 2018 20:53
Nějak není poznat, že on ano a ty ne.
Avatar - Avanti
PSA potřebovalo Opel jako sůl.
| 19. 2. 2018 19:10
Ten interiér je katastrofa, ale totálna. Nič horšie som už dlho nevidel. Konkrétne palubovka do kopca, výdychy ventilácie, no skrátka je to nevkusné a neestetické.
Avatar - _Karel_
PSA potřebovalo Opel jako sůl.
| 19. 2. 2018 20:10
Ten interiér je na tom nejlepší, rozhodně. Hezčí jsem v této kategorii už dlouho neviděl. Konkrétně středový tunel do kopce, výdechy ventilace, no zkrátka super. ;-)
Avatar - nalimer
PSA potřebovalo Opel jako sůl.
| 19. 2. 2018 18:31
Preto má moja polovička nový Grandland a nie 3008.
ještě k platformám Opel
| 19. 2. 2018 13:28
Kromě těch vyvinutých ve spolupráci s Fiatem, jsou zřejmě ostatní zase produktem spolupráce s tehdy mateřským koncernem GM? No a teď "jen" GM nahradí PSA. Asi takhle to vidím.
titulok
| 19. 2. 2018 13:57
Asi nebudem prvý, ktorý sa pozastaví nad takýmto nezmyselným titulkom. Alebo inak. Keď vyšiel napr. Škoda Citigo, nepamätám sa na titulok v zmysle: ".... Je to jesťě Škoda?"
HUD
| 19. 2. 2018 14:13
Autor. Přesto systém zaslouží pochvalu a určitě se jedná o mnohem lepší investici, než zmíněný HUD, které k jízdě v zásadě nikdo nepotřebuje...........Tož bacha...zdá se, že jsi HUD nikdy ve svém autě neměl...... >:-[]
Avatar - LuCZiano
Grip control
| 19. 2. 2018 14:26
Podle fotek interieru je na místě, kde má Citroen ovladač grip controloru jen kulatá díra -že by měl Opel smůlu a hrál v rodinně druhé housle alá VW vs Škoda?
Avatar - sargis
Grip control
| 19. 2. 2018 14:36
Alebo to bude tým, že verzia Life to nebude ponúkať. Možno keď urobia nejaké oplastované "Combo X", dajú to tam. Grandland to má, nevidím dôvod neponúkať to u Comba.
Grip control
| 19. 2. 2018 15:14
No přirovnání vztahem VW-Škoda mi úplně nesedí.
Škoda při převzetí koncernem VW byla ve zcela jiné situaci, kdy vyráběla jednu modelovou řadu Favorit/Forman, vhodnou jen pro méně náročné trhy. Být nyní krok za VW je pro Škodu evidentně posun směrem nahoru.
Opel při převzetí skupinou PSA vyrábí např. Astru-evropské auto roku a jeho produktová řada je v podstatě kompletní. Pro vrcholné verze Insignie 4x4 nemá PSA ani domácí konkurenci.
Grip control
| 19. 2. 2018 15:25
Akurát tá Corsa je už niekoľkokrát prezlečená starenka...
Avatar - wakantanka
Grip control
| 19. 2. 2018 18:38
U uzitkovych vozidiel je ale situacia trochu ina. Poslednym uzitkovym Oplom bolo Combo dve ci tri generacie dozadu na technike Corsy. Odvtedy Opel viacmenej rebrandoval uzitkove Renaulty ci uz spomenuty Fiat.
Grip control
| 19. 2. 2018 23:17
Opel je na tom rovnako ako na tom bola skoda...unierajuca znacka o ktoru nemal povodny vlastnik uz zaujem (ci to bola GM alebo memecka vlada ktora firmu zachranila). Francuzi(resp. Cinania) tuto automobilku kupili lebo veria ze udrzia jej podiel na trhu pripadne ho v nemecku zvysia pri nizsich nakladoch (synergia) ako malo GM. Niekto tu automobilku prevziat musel...ak by to nebolo psa, tak renault ci geely...automobilove znacky budu do 20 rokov ako dnes vysavace cinmixery pripadne mobily alebo pocitace. Na 90 % zhodne vyskladane z komponentov s par klucovymi dodavatelmi (uz teraz je to tak) len tym ze je to najdrahsi spotrebny tovar kde individualizacia a dlhsi zivotny cyklus umoznuje vacsie marze. A teda sa oplati to robit aj "garazovym" firmam pouzivajucim spickove technologie.
Jedine statie skody bolo ze inzinieri ktori tam po pade komunizmu boli mali kvalitu ktora bola nad uroven tej nemeckej a naozajstnu tradiciu, ktoru ziadna vychodoeuropska znacka v tej dobe nemala. Keby boli len priemerna lacna pracovna sila skoda by dopadla ako seat, polsky polonez, zastava BAZ...a dlhe oky aj dacia. Proste len vyrobny podnik...na skodu by ste mali byt hrdi...aj ked je to predrazena rachotina ktoru si ako fyzicka osoba nekupim ;)
Farbosleposť?
| 19. 2. 2018 15:22
Nebyť toho plyšáka v poličke pred spolujazdcom a červenej detskej sedačky, tak by som sa zľakol, že som farboslepý. To už fakt sakriš iná farba plastov ako čierna neexistuje? No áno, pár farebných nití sa im priplietlo pod ruku pri tkaní poťahov na sedadlá...
Avatar - nalimer
Extrovert, elegán a praktik
| 19. 2. 2018 18:31
Citroen bude hrať rolu extroverta, Peugeot uhladeného elegána a Opel praktika.
Marketingovo sa mi páči, že objavili praktickosť týchto náhrad MPV aj pre rodiny (keďže dali macíka do auta, spolu s 3 sedačkami vedľa seba!).
Čo mi trocha chýba je možnosť opcie aj na luxusnejšie prvky (full LED, 4x4). Ale rešpektujem fakt, že tento typ auta si nájde skôr nenáročnejšiu skupinu klientov.
Možno jedna pripomienka - pri Grandlande sa podarilo celkom vhodne odčleniť od 3008 a C5 Aircross. Tu je tých odlišností málo.
Avatar - Avanti
auto.cz
| 19. 2. 2018 19:13
Je to ještě vůbec objektivní web o autech? Nebo jen štetina metly, ktorú drží koncern príspevkami na účty?
auto.cz
| 19. 2. 2018 23:20
Prosim posli mi link na objektivny nezaujaty web ktoreho vlastnik, pripadne hlavny zadavatel reklamy medrzi za gule...a skus napriklad tym najvacsim...google napriklad?
Avatar - _Karel_
Cena
| 19. 2. 2018 20:19
Pokud by to stálo podobně jako Berlingo, tak moc nechápu, proč si někdo coby rodinné auto koupí raději Fabii.
Cena
| 19. 2. 2018 20:47
Když ono to pořád vypadá jako užitkáč, v tom to asi bude. Ale vypadá hezky, líbí se mi. Lepší než originál, čumák je povedený, usměvavý. Int. je oproti předchodci líbivý, elegantní, ale až na ten vytrčený displej. Ten mi nesedí a je v této výšce nepraktický.
Avatar - Blue Sun
Cena
| 20. 2. 2018 07:22
Nějak nevidím Berlingo "už od 240 tisíc"...
Abych dostal funkčně vybavené Berlingo, nechám na pultě čtyřista ani nemrknu, a to ještě zdaleka nebude mít ideální výbavu.
Cena
| 20. 2. 2018 12:44
A Fabia za 240 bude mít ideální výbavu?
Avatar - 3_diamanty
to uz
| 19. 2. 2018 22:50
radsej prave berlingo ako fejkovy opel ... nevidim dovod kupovat napodobeninu originalu .. ale inak chapem ze v prvom rade ide zase o prachy ... rovnako za mna radsej mitsu L200 ako fiat fullback a tak dalej a tak dalej... takychto "napodobenin" je viacej... ale firmam to je samo ze jedno... popravde to berlingo je aj tak najzaujimavejsie obzvlast v XTR outdoorovej verzii by to slo aj ako vcelku stylova rodinna "dodavka" :yes:

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku