Švédská automobilka se přidala do zástupu značek, které horkou novinku pro Ženevu představují ještě před startem autosalonu. Přivítat tak s předstihem můžeme i Volvo V60.
Tie nove cinsko-svedske interiery s velkym matlacim tabletom v strede su naozaj strasne. Aj tak primitivny ukon ako je nastavenie teploty je pri tomto ergonomicka samovrazda.
Mě se zase interiér líbí moc. Vlastně se mě líbí celé auto po stránce dizajnu. Ovšem souhlasím s tím, že často používané fce (nastavení teploty) by měly mít vlastní klasické tlačítko.
Design auta je z exterieru fajn...vnitřek jako obvykle nic moc , tablet bez tlačítek je tragedie jako všude.
KOMBÍKY mi poslední dobou přijdou všechny moc dlouhé a placaté..jezevčíci na kolech.
SUV si lidi kupují asi právě proto..i když i lepší image SUV hraje roli.
Naopak - kombíky sa snažia vyzerať až príliš kompaktne, tretie bočné okno je niekedy až neskutočne krátke a malé... Interiér je s výnimkou riešenie ovládačov fajn.
jj, v porovnani s nejakou kabelkou XC90 T8 400K+ nedopadlo uplne nejlip
ale podle spritmonitoru jezdi za necelejch 7, tedy asi jako chrochtavej superb s ani ne polovicnim vykonem, kteryho brzo budes muset nechat na periferii, protoze te s nim do mesta nepustej ...
skonci to nejak takhle (to prozradila spekukulativni kristalova krychle) automobilky ktere s diesely konci a presouvaji svuj vyzkum spise na hybridy a plug-in hybridy, coz je relativne snadna cesta jak si vyrazne snizit flotilove emise za par supu (treba hybrid Toyoty je podle JPD vyrobni prodrazeni proti dieselu asi o $60-70 za hybrid s baterii do 3kWh) a pristich par let si budou mnout ruce, protoze jim budou prodeje stoupat s minimalnim ainvesticema, a budou relativne pripraveni na prechod na pripadnou elektrinu uplne, a automobilky ktere dal budou miliardy sipat do vyvoje dieselu za par let splacou ze ty miliardy radsi nenasypali do vyvoje prave hybridu a plugin hybridu a misto toho to sypali do dieselu ktery ode dneska ma v osobakach snadny zivot mozna tak pristich par let, stejne za 3-5 let narazej znova na dalsi vlny odporu jak ze strany organizaci, verejnosti, ta ze strany emisnich limitu ktere se zase budou zprisnovat
ostatne podobny scenar se odehraval treba v USA s uhlim, zacali restrikce a zprisnovani, a uhlobaroni zacali lejt miliardy do dalsich dolu a zlepsovani technologii elektraren na uhli, aby po 12 letech zbankrotovali a elektrarny se postupne zacali predelavat na plyn
je to na nich, jestli pak chtej celit nasranosti svejch akcionaru kteri jim to pak budou mocst spocitat soudne, sak neni nic lepsiho nez oznamit verejne investice do dieselu kdys proti nemu bojuje jak legislativa v podobe mest a organizaci tak postupne i sama verejnost
Mimochodem mám vcelku "zajímavou" informaci o zastavení výroby Q7 Etron a hlavně pozastavení výroby SQ7 kvůli emisím. Snad v březnu už nepůjde ani objednat. Porsche dodává, že diesely prozatím do svých aut dávat nebude. Mimochodem v audi V6 TDI (opět Q7) se opět přehrává soft kvůli pozměňování emisí, zatím pouze jako neoficiální krok.
Prostě se ukazuje, že v reálným světě je možná opravdu skoro nemožný splnit emise dusičnanů u dieselovýho motoru. Ostatně od dieselgate v USA pouze BMW (z D3) homologovalo diesel (540D) ale pouze v řadě 5...
No tím bych si nebyl tak jistý, pokud vím, tak jediný Mercedes s naftovým motorem v USA je Sprinter. Kdyby tomu věřili, tak by to tam zkusili homologovat. Navíc je plnej internet "podvodnýho" softu u MB, který měl po 26 km odstavit čištění emisí.
A to tvoje rovnítko v psaným textu je na palici.
Q7 etron byl omyl kterym zrejme koncern hodlal ukazat jak vyhodit prachy podobnym zpusobem, jako kdys Shell ukazal svetu svuj uzasny motor pro mestska auta
Věřím, že nejseš tak hloupej, abys nepochopil, že oba mají dvoulitr. Že má xc90 navíc elektromotor na tom nic nemění. Takže ok, Polo i Rapid můžou mít náhražky motorů, ale v tom případě ji zcela jistě nebo spíš ještě víc má i ta xc90. Kdyby byl třeba litr v Rapidu vyhoněnej na 120kw, pochybuju, že by to změnilo názor na "náhražku".
Verim ze nie si tak hlupy aby si nepochopil ze som to myslel ironicky. 99% kupcov neriesi valce alebo objemy, pozri si ake ma Volvo predaje, okrem toho tie menejobjemove turba vo vseobecnosti idu dobre, takze dookola oplakavat stare motory, to su take krcmove dristy.
Ironii jsem tedy nepochopil ;-)
Když někdo zkritizuje polo za náhražku motoru a to konkrétně proti xc90, pak to prostě zní směšně.Buď mají náhražku oba, nebo ani jeden.
Mne teda 408 koni ako nahrazka motoru nepride. V case ked si aj vrcholne osemvalcove bawo vypomaha syntetizerom zvuku motora pocet valcov a objem zaujima len najvacsich fajnsmekrov a tych nie je tolko aby robili predaje. Volvo ide plne s dobou.
K tomu aby měl těch celkových 408 koní potřebuje navíc elektromotor, to ti jako náhražka/berlička nepride? Ještě, že podobně na R4 nekončí skutečná prémie.
Ne to fakt berlička neni = výkon je prostě výkon a smiř se s tim že hybridů bude spíš jen přibejvat ;-)
Výhody sou celkem drtivý = nižší těžiště umožňující lepší chování v jakýkoli zatáčce nebo jen změně pruhu, samozřejmě reálně nižší spotřeba a smrad z vejfuku taky nejsou od věci
Jedno jestli se bavíme o Yarisu hybrid nebo Panameře hybrid = otázka je proč to po tolika letech lidem furt spíš vadí
Tady šlo o něco úplně jiného, nelze přímo srovnávat výkon benzínového motoru s benzínovým motorem "dopovaným" elektromotorem. Proto těch benzínových 235kW/320PS.
Klidně srovnám lampovej zesík s tranzistorovym a SACD zdroj zvuku s gramofonem = a naftu, benzín, hybrid, LPG a vodík. To bys jako doping moh taky chápat turbo nebo kompresor ;-)
Doping elektromotorů je z důvodů co sem napsal víc než zajímavej = a zřejmě žijeme v době kdy se bude spíš jen šířit = byť jeho podíl na celkovejch prodejích je přes miliony který vyrobila jen Toyota zatim naprosto okrajovej. Teta neteta teď zkoušela mildhybrid R6 od Mercedesu a prej fakt hodně dobrý
Zakaznici to s tymi valcami evidentne neriesia, XC90 sa predava ako teple rozky za cenu kde konkurenti snad 4 valce ani nemaju v ponuke. Takze ako vravim, Volvo ide s dobou, valce uz dnes takmer nikoho nezaujimaju, vykon, akceracia a dovi dopo objednavam.
Definuj "takmer nikoho".
Komu to nevadí, jeho volba, já nikomu jeho volbu neberu, ale já si nikdy žádné auto primárně podle prodejů nekupoval a nebudu to dělat ani v budoucnu.
Mimochodem jak teplé rožky prodává dlouhodobě i celá D3, a to včetně verzí s R4.
Ostatní??? Pokud je (podle tebe) turbo náhražkou, pak má tento agregát hned dvě náhražky/berličky, nebo si tím chtěl říct, že ten R4/235 kW je atmosféra?
Exteriér parádní, Volvo prostě kombíky umí a v tomto menším rozměru mu to sekne ještě víc než větší V90. Za mě nejhezčí kombi se své tříde, jen ten tablet v interiéru je peklo.
Souhlas, exteriér je fakt hodně povedený až krásný. Tablet uvnitř je trend doby, stím se asi nedá nic dělat. S T6 Hybrid a AWD by se mi to líbilo. Jen to bude asi raketa ;-)
mne sa paci aj optima GT v kombiku... [odkaz] .. aj jej interier by mi sedel viac ako ten vo volve .... ale inak nova V60 je fakt pekna.... taky ten "socharsky" monumentalny dizajn akoby vytesany do kamena volvu sekne... len co porobili v kabine ;-\
Re: zitra nas nemecky soud osvobodi od naftovych jedometu
>:D >:D >:D:yes:
mr.topten : tebe to už asi troška prepína (prepáč ale ešte hodne slušne) za to ako tu brojíš proti nafte.Ako pôjde teraz nafta,tak pôjde za ňou aj benzín.
Re: zitra nas nemecky soud osvobodi od naftovych jedometu
bejt v demisi nastesti znamena jen par let do dalsich voleb, teda vlastne do dalsich prodeju, bohuzel pro nas se to se zakazy v zahranici presune k nam do dediny zvane Ceska Republika, kde spousta Pepiku rado sahne na par let po extremne levnem dieselu z NDR :-(
spis by to chtelo nejake celo Evropske reseni ktere by z nas neudelalo odpadkovej kos Evropy, ja se jen utesuju tim, ze ziju na relativne malem meste kde je relativne cisty vzduch, a ze tam za tem ahranicema maj ted spis nez problem s diesely problem s lidma co si rikaj doktori a inzenyri, maj 3-4 manzelky, 20 deti a jsou radi kdys umej na cerchovanou linku udelat 3 krizky, s tema to jiste v budoucnu vytrhnou, takze ac je CR treba ve vzdelavani rekneme zaostalejsi a neinovativni, tak mozna nakonec predstihne za par desitek let i ty zeme ktere dnes maji tohle vsechno na mnohem lepsi urovni
takze moje deti a jejich deti se treba budou mit o neco lip nez ten soused z jihu ktery dnes diktuje
Re: zitra nas nemecky soud osvobodi od naftovych jedometu
koukni toptene... znovu a pořádně... i za tvým plotem je svět...
podobný způsob bezhlavého přikazování či zakazování čehokoliv bez adekvátní alternativy pošle nakonec pod kytky mnohem víc lidí, než dieselový motor...
Divím se, že jim na to ještě někdo skočí...
Mal som aktualne s60 t6 awd r design.... a bolo to uzastne auto.. r6 motor a masivny pohodlny interieeer.... toto nove ma krasny design ale interier nic moc a motory... :-(:-(:-(
Omlouvám se, že jsem tu psal hlouposti o tom, že R6 ve Volvu je nesmysl. Domníval jsem se, že většinu evropských i japonských aut "umím", tohle mě dostalo.
V60 patri doma vo svedsku medzi najpredavanejsie vozy.... u nas samozrejme na auta pozerame trocha inak... ved bodaj by nie pri tych uzasnych priemernych platoch ;-)
zmensena v90, ziadna zmena alebo odlisnost (detaily ako 5cm trciace thorovo kladivo k maske a ine blbosticky sa nerataju.)
najhorsi na tom je ale ten tablet a leskle tlacitka na volante, dverach, konzole... ten tablet volvu nikdy neodpustim, a kupovat nove auto za 60 000eur, bol by to hlavny dealbreaker.... :no:
a tie dostupne motory su uz iba ceresnicka... aspon keby ten 5 valec mali v ponuke....
mna ako fanusika volva dost mrzi cesta, ktorou sa to ubera... ok, su pekne, interier je materialovo super....ale to je vsetko sekundarne.
Přesně tak, proto nevidím důvod, proč bych měl kupovat skoroprémiové Volvo s neprémiovou R4 motorizací (od střední nahoru), když jsou na trhu (za velmi podobné peníze) prémiovky s prémiovými víceválcovými motorizacemi.
Nedávno jsem měl např. možnost přímo porovnat Macan s benzínovou R4 vs Macan s benzínovou V6. Zcela jiné světy, v prvním případě vyhozené nemalé prachy, ve druhém auto, které, i za ty háky, dává smysl, když už, tak už. Jenže u Volva už si dnes podobné srovnání nikdo udělat nemůže. Prostě jen ber (R4/R3), nebo nech.
proste uz len prisposobuju rozmery podla potreby.. dizajn je uz vopred dany... ale takto to dnes chodi... aj medvede aj audiny to tak maju ... kazdy z nich uz ma jeden a ten isty face a auto uz podla potreby len natahuje alebo skracuje ... cest vynimkam ( japonci korejci )
mat jeden a ten isty face na 10 modeloch tej istej znacky uz nie je o vlastnej tvari ale len o akejsi dizajnovej latencii .. setreni a iste aj marketingovej zviazanosti ... tu a tam sa podoba ocakava.. ale "takmer zhodne vozy" ktore sa lisia len dlzkou? ...
ja kie spoznam vsetky.. a nemusia mat rovnaky face a aj tak hned viem ze to auto patri do rodiny kie ... takisto mi pride ze ani toyoty nemaju zhodny face vsade ani suzuki a ono to vobec nevadi.. naopak... je to fajn ze tieto auta su jasne zaraditelne k danej znacke ale zaroven nie su uplne rovnake ... v tomto su genialne :-)
...velebil Santa Fe s roztodivnou přídí a sem nedal ani 5 palců, tak je designový analfabet.
Jednoznačně nejkrásnější kombi na trhu, křivky jsou definicí ne nápovědou. Zatímco u korejské novinky bude muset designér sáhodlouze vysvětlovat, co chtěl všemi těmi světly, křivkami a lištami říci, designér Volva nemusí otevřít pusu.
Z motorové nabídky bych dal druhou šanci hybridu a doufal, že od nasazení do XC90 se zlepšil. ;-)
Taky se mi to designově líbí, je skrytě maskulinní ale naprosto čisté a zároveň v designu něco navíc oproti tomu německému minimalismu. Jen v tom interiéru mohli pár čudlíků na rychlou reakci nechat. Ty obří dotykové tablety moc nemusím.
auto je krásný, o tom žádná,třeba bude podobně vypadat novej focus :-) jsem zvědavej jestli se ta dotyková móda jednou vrátí do normálu..
edit:at se snažím jak chci, tak stejně ty zadní světla esteticky nekonfliktní neshledávám :-)
Dizajn je ako antická socha, dokonale vytesané, každí jedna krivka sedí, pripájam sa tiež k názoru, že zrejme najkrajšie strednotriedne kombi.
Akurát mi príde pre dnešnú dobu taký typický prístup, že sa píše o počte hybridov a koľko akých asistenčných systémov bude a nie o výkonových parametroch motorov či veľkosti batožinového priestoru (keď už píšeme o rodinnom ideále, tak je to celkom podstatná vec). Ja som z označení motorov T4, T5, T6 moc múdry neni.
Pekné auto, za ktorým sa určite oplatí na ulici otočiť. Ovládače v kokpite nič moc, s tými dotykáčmi to už fakt preháňajú. Ale interiér musím inak pochváliť. Tak nádherne presvetlená kabína sa dnes len tak nevidí. :yes:
Ne ne, to je přeci ochcáfka v dýzlu >:D
Rodinný ideál možná toto Volvo bude, ale určitě ne v zemích na východ od německých hranic... Na takové auto 95% českých rodin nemá.
krasa a funkcnost nie vzdy idu ruka v ruke... k stredovej konzole mam par vyhrad a vedel by som si predstavit ten interier fakt inak... mne sa paci kabina skor na styl lexusov ... a aj tejto hranatej volvackej kasni by mi tento lexusacky styl viac pasoval
PS ten okruhly "gombik" ukryty za radickou to bude dalsia ukazka sucasnej superpraktickej ergonomie a la volvo [odkaz] ... jeden poriadny gombik tam daju aj to na najnevhodnejsie miesto ... toto by sa nemcom a japoncom a dnes uz aj korejcom nestalo ... a za mna ani pekny ten interier volva nie je ... a svetlou farbou ti nezachrania ... proste tie starsie interiery volva 5-6 rokov dozadu sa mi pacili podstatne viac a vyzerali aj praktickejsie ...