Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Volvo V60 oficiálně: Rodinný ideál přijede i se dvěma plug-in hybridy

Stanislav Kolman Stanislav Kolman 21. 2. 2018
77
98
Zobrazit náhledy (77)
Volvo V60 Volvo V60 Volvo V60 Volvo V60 Volvo V60 Volvo V60 Volvo V60 Volvo V60 Volvo V60 Volvo V60 Volvo V60 Volvo V60 Volvo V60 Volvo V60 Volvo V60 Volvo V60 Volvo V60 Volvo V60 Volvo V60 Volvo V60 Volvo V60 Volvo V60 Volvo V60 Volvo V60 Volvo V60 Volvo V60 Volvo V60 Volvo V60 Volvo V60 Volvo V60 Volvo V60 Volvo V60 Volvo V60 Volvo V60 Volvo V60 Volvo V60 Volvo V60 Volvo V60 Volvo V60 Volvo V60 Volvo V60 Volvo V60 Volvo V60 Volvo V60 Volvo V60 Volvo V60 Volvo V60 Volvo V60 Volvo V60 Volvo V60 Volvo V60 Volvo V60 Volvo V60 Volvo V60 Volvo V60 Volvo V60 Volvo V60 Volvo V60 Volvo V60 Volvo V60 Volvo V60 Volvo V60 Volvo V60 Volvo V60 Volvo V60 Volvo V60 Volvo V60 Volvo V60 Volvo V60 Volvo V60 Volvo V60 Volvo V60
Švédská automobilka se přidala do zástupu značek, které horkou novinku pro Ženevu představují ještě před startem autosalonu. Přivítat tak s předstihem můžeme i Volvo V60.

Společnost Volvo ukázala pětidveřový kombík, jenž stojí na platformě SPA (Scaleable Product Architecture). Sdílí ji kupříkladu s modelem XC60, ale i čtyřmi vozy řady 90. Švédská značka slibuje nový standard luxusu v segmentu středně velkých vozů, včetně vyspělého prostoru, pokročilé konektivity a řady bezpečnostních technologií.

„Řidič s rodinou je pro nás významným zákazníkem již po generace,“ vysvětluje Håkan Samuelsson, prezident a generální ředitel společnosti Volvo Cars. Dodává, že model V60 nejenže ctí tuto tradici, ale laťku posunuje ještě výš. Podrobný pohled na exteriér nám umožňuje přiložené video.

360p720p1080p

Z pohonných jednotek mohou zákazníci vybírat z benzinové palety T5 a T6, kupující preferující naftu pak dostanou na výběr motory D3 a D4. V nabídce nebudou chybět ani plug-in hybridy, čímž Volvo vstupuje do éry, ve které chce mít od příštího roku všechny modely elektrifikované.

S kabelem do zásuvky nabídne automobilka hned dvě provedení – T6 s pohonem všech kol a celkovým výkonem 253 kW, případně T8 taktéž coby čtyřkolku o výkonu 290 kilowattů.

Volvo si na bezpečnosti svých aut postavilo živnost a tradici neporušuje ani v případě čerstvě odhalené novinky. Ta dostane řadu bezpečnostních asistentů již ve standardu, další várka inspirovaná modely série 90 či XC60 bude k dispozici volitelně. Nechybí City Safety with Autobrake, jenž zvládne sám zabrzdit před možným nebezpečím. Jako jediný rozpozná nejen chodce a cyklisty, ale i velká zvířata.

Součástí nabídky je i Pilot Assist, který pomáhá řídit, zrychluje a brzdí na dobře označených silnicích až do rychlosti 130 km/h. Volvo zapracovalo na systému tak, aby podával ještě lepší výkony v zatáčkách. Po zábavní stránce uspokojí posádku inteligentní systém Sensus s kompatibilitou pro chytré telefony prostřednictvím Apple CarPlay či Android auto.

Volvo V60 si zákazníci mohou nejen koupit, ale i pronajmout prostřednictvím služby, za kterou platíte měsíční předplatné a o nic dalšího se nestaráte. Značka tvrdí, že je to stejně snadné a nenáročné jako provoz mobilního telefonu.

Kombík Volva bude k vidění na autosalonu v Ženevě, další informace bychom se měli dozvědět dnes večer v průběhu slavnostního odhalení. O dalších podrobnostech vás budeme informovat, čas si zatím můžete zkrátit emotivním klipem, kterým nás Volvo lákalo na uvedení nového produktu.

360p720p

Související články

Témata
Autorizovaný prodej Servis osobních aut Autobazary Pneuservisy Náhradní díly

Diskuse: Přidat názor

Avatar - traveldrive
Rodinný ideál
| 23. 2. 2018
No, ja som Formana vymenil za Scenic. Po ňom som kúpil Kangoo a teraz pozerám po tomto: [odkaz]
interier VOLVO
| 22. 2. 2018
S tím mezigeneračním placatěním máš naprostou pravdu - stačí se podívat na nový Renault Megane Grandtour... :'-(
Avatar - wakantanka
Rodinný ideál
| 22. 2. 2018
To mas pravdu, ale MPV nam pomaly ale isto vymieraju. Normalne netusim za co raz vymenim to svoje.
Avatar - white label
ziadne prekvapenie
| 22. 2. 2018
Přesně tak, proto nevidím důvod, proč bych měl kupovat skoroprémiové Volvo s neprémiovou R4 motorizací (od střední nahoru), když jsou na trhu (za velmi podobné peníze) prémiovky s prémiovými víceválcovými motorizacemi.
Nedávno jsem měl např. možnost přímo porovnat Macan s benzínovou R4 vs Macan s benzínovou V6. Zcela jiné světy, v prvním případě vyhozené nemalé prachy, ve druhém auto, které, i za ty háky, dává smysl, když už, tak už. Jenže u Volva už si dnes podobné srovnání nikdo udělat nemůže. Prostě jen ber (R4/R3), nebo nech.
Avatar - white label
ziadne prekvapenie
| 22. 2. 2018
:yes:

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku