Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Testy

Zpět na článek

TEST Vyzkoušeli jsme modernizovaný Citroën C4 Cactus. Opravdu je tak pohodlný?

60 komentářů

Dixik2
Jezdil jsem minulý rok na roadshow Citroenu s tou samou motorizací co je uvedená v testu a žádné váhání Aisinu jsem nikde nepozoroval.Jezdil jsem 15 km okruh,kde byla okreska,město a dálnice.Ze všech aut,které jsem tam jezdil a bylo jich celkem 7 se mě nejvíc líbila C3 Shine 1.2 PureTech AT6.Takže s váhavostí automatu nemohu souhlasit.
car
No já jel s C4 Picasso a automat byl naprosto v pohodě..
Dixik2
Jo s tím jsem jezdil taky.
Avatar - _Karel_
_Karel_
Buch a máte tam :no: od nějakýho pablba. Co máte co sami jezdit s citroeny a rozdávat tu svoje moudra? >😁 😉
car
Nevím,asi protože je to o Citroenu..? 😉
Avatar - _Karel_
_Karel_
Jeden z nás dvou špatně chápe. 😉
Avatar - Blue Sun
Blue Sun
To je jednoduché, nic z Francie se ti nemá líbit, vyhovovat nebo dobře fungovat. Na vysvětlení se zeptej nejpovolanějšího odborníka Ady.
Avatar - pumpkin
pumpkin
Pridávam sa, jazdil som s nim v C4 Cactus, C3 aj C3 Picasso a bol som úplne spokojný. Pravdupovediac je to jediná kombinácia motora a prevodovky s ktorou by som si teraz Citroena kúpil.
NAD
... ale nie dosť, aby som si ho kúpil
Avatar - holden2
holden2
redakcni mazal si troufne na novou 508?
Avatar - Ada je zase tady
Ada je zase tady
... dokonce má i ruční brzdu! Ale jinak vypadá vně i uvnitř naprosto šíleně! Ke zvracení! :no: :no: :no:
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Ruční brzda je docela slabá útěcha za otáčkoměr nahrazený rádcem řazení. Jak jsem říkal už před FL, tohle auto je vše, co na Francouzích nemám rád.
mbrzda
Já osobně bych do toho šel s tím automatem (jel jsem na roadshow a je v pohodě) a tam mi absence otáčkoměru teda nevadí......
Avatar - Ada je zase tady
Ada je zase tady
jj, ***imládež mi naházela mínusy... proč jen 6, puberto? >😒] Přidat!
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Ono je tady toho inovativního cost cuttingu více. A já bych takovou daň za styl neunesl.
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
nezabudaj. .s alfami a citronmi tu musis opatrne... ale inak suhlas... 😄
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Já vím, už sbírám mínusy. 😄 Ale zlatá Alfa, možná i MiTo, proti tomuhle neřidičskému speciálu.
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
mohlo to mat aspon klasicke budiky ( ved aj nova C3 ich predsa uz ma ) ... tak kde je problem? .. rovnako by to chcelo pohon 4x4 s poriadnym motorom ..taketo inak prakticke zvysene auto ponukat len v dvojkolke je dalsia premarnena sanca ... v 4x4 by to kludne mohlo konkurovat suzuki S-crossu/vitare pripadne CH-Rku aj mazde CX-3 aj novemu T_Rocu ...
pendoch
Ale vždyť cactus je už hatchback...
Avatar - Blue Sun
Blue Sun
dosud dostupné verzi designový krok dost kupředu. Trochu se pořád nemůžu srovnat s tím mikrodisplejem místo přístrojů, zdá se mi, že za slunečného počasí nebude tak dobře čitelný, jak bych si přál. I když designově je to přesně něco, co se mi líbí.
Akorát prostorově to není nižší střední ani omylem.
ericn
Tak ti nevim, mám to asi naopak. Původní verze se mi líbí víc, oproti téhle ocucané nudě, má šmrnc. Kde souhlasím jsou ty dispeje, to byl od začátku krok mimo ;-\
Avatar - Blue Sun
Blue Sun
Mně právě "ocucaná" přijde ta verze před modernizací. Teď tu příď designově přeci jen zatraktivnili, je členitější a zajímavější. Předtím té jednobarevné hmoty bylo moc.
Avatar - Ada je zase tady
Ada je zase tady
Vidím, že jsi už ze školy doma...
Avatar - Blue Sun
Blue Sun
Zastřel se, blbečku.
Avatar - Ada je zase tady
Ada je zase tady
>😁 >😁 >😁 >😁
Avatar - Jenik3
Jenik3
Velmi by mne zajimalo, co vede sefredaktora k tomu, ze akceptuje otazky v nadpisech. To je priklad cisteho amaterismu. Nadpis ma vyjadrovat hlavni myslenku clanku, ale zde se ma zvykem, ze nadpis skryva obsah a vlastni sdeleni je nulove.
Pochopitelne, ze me ani nenapadlo clanek cist.
Avatar - Blue Sun
Blue Sun
Nenapadlo, ale vyzvracet ses musel...
Avatar - Twingo
Twingo
Já v tom nevidím problém. Nadpis navodí čtenáře na obsah a nalomí ho k přečtení.
Avatar - _Karel_
_Karel_
A velmi často obsah neodpoví na otázku v nadpisu.......
Avatar - pumpkin
pumpkin
V tomto prípade teda nesúhlasím a názor, že otázka do nadpisu nepatrí považujem za otrepané klišé. Uznávam, že auto.cz to preháňa, ale tu mi to príde celkom namieste. Treba len poznať mieru, inak sa tu potom stáva, že na titulke sú tri články a samé otázky.
Arese
A co teprve ty stupidní vykříčníky (v některých jiných zdejších nadpisech)... 8-s
kozakm
Nepsana pravda rika, ze pokud je v nadpisu otazka, odpoved zni automaticky Ne 😄
Avatar - Twingo
Twingo
S popisem vnějšího vzhledu souhlasím. Záď mi přijde celkově nějak nevyvážená a ty protáhlé světlomety mi tam nesedí. Ale hlavně se neměli tak razantně zbavovat airbumpů. To bylo něco co to auto nejvíce odlišovalo od konkurence a argument "že zákazníci praktické vlastnosti Airbumpů stejně nikdy moc nechápali" se mi opravdu nelíbí. Podle mě to zákazníci pochopili ale nevyužili tak jak by si Citroen přál, nebo v Citroenu dostali strach, že zašli v extravaganci až moc daleko a rozhodli se Cactus zobyčejnit aby se zalíbil co nejvíce lidem. Přece jenom jde stále jen o zisk.
mbrzda
Za mě tam sedí i ta protáhlá zadní světla. Úzké auto opticky rozšiřují. S airbumps naprosto souhlasím, ty na bočních dveřích měly zůstat jak byly - do města naprosto ideální.....
frite
Měli nechat možnost volby airbump an👋ne stejně jako to už stejně mají u C3.
Avatar - pumpkin
pumpkin
Čo si všímam niekoľkoročné citroeny s Airbumpom, tak zjavne je problém udržať ich v dobrom stave. Už teraz sú fľakaté, zle sa to čistí a životnosť je otázna. Ako nápad to však bol dobrý.
Arese
Ale vždyť toto v článku jasně zaznělo - dosavadní prodeje Cactusu zůstaly výrazně za očekáváním výrobce. :-! Ani se nedivím! >😒]
Avatar - praděda7
praděda7
...na tom by se snad dalo promítat i kino.... ;-\
Wolfalack
bych se fakt chtěl dívat
[odkaz]
Takhle kvalitně slícované plasty se hned tak nevidí :no:
frite
Nějak nevím co tam vidíš za problém?
Avatar - _Karel_
_Karel_
Snad ta křivá krytka šroubu vlevo? Jinak taky nic nevidím. To kdybych v autě viděl, tak i za jízdy hned vyskočím. V tom se nedá jezdit. 😉
Avatar - Blue Sun
Blue Sun
Jo jo, naprosto zásadní a životu nebezpečná závada.
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
voci takej tesle je to nahodou pecka kvalitka 😉
Avatar - pumpkin
pumpkin
Asi prvé kusy. Niektoré na prezentácii mali aj nápis Citroen vzadu nakrivo nalepený. :😉
Avatar - Ada je zase tady
Ada je zase tady
Nu, je to francouzská kreatura. Musí být jiná, než zbytek světa! :no:
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
znamy mal citroen C3 prvej generacie s 1,6hdi 80kw v topke za cenu pomaly golfa a vravel ze uz nikdy viac... ale je mozne ze odvtedy sa citron uz kusok zlepsil... aj ked mne celkovo ta znacka proste "nesedi" svojou DNA... je to na mna proste celkovo gycove tie dnesne stavnate citrony .. ale inak ich uspechu chapem.. ludi to laka ked auto hyri farbami aj displejmi ... najma mladych .. a damy... to iste tie farebne yarisy.... je to tam sama zenska .. len dnes som 3 stretol a chlapa som v nich opat marne hladal

aspon ze 508 uz konecne vyzera normalne ... 😉 . levika mozem
Avatar - Blue Sun
Blue Sun
A uvědomuješ si, ty tupounku, že první generace C3 je v dnešní době stará patnáct let?
Je zajímavé, jak rychle ty dovedeš obracet kabáty. Kam se hrabou naši politici.
traveldrive
Ty si neskutočný blbec...
Avatar - wakantanka
wakantanka
Kamoska mala prvu C3 benzin s robotom a ta si to auto nevedela vynachvalit a tazko sa s nim lucila. O com to vypoveda? O nicom.
Arese
Možná, dodnes si pamatuju, jaké strašné krámy byla auta první generace C4. Dodnes si pamatuju ta zkroucená těsnění pod bočními okny, nelíciující kapoty nebo ten příšerný plechový zvuk při zavírání dveří. O měkké, kroutící se karoserii ani nemluvě... 😲 :no:
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
uz po prvom pohlade na ten displej ma presla chut na to auto... ja tento fejk budikov nemusim... cumiet na displej este aj v aute to je uz na zamyslenie.... klasicke budiky su proste na nezaplatenie :yes😒br />
cactus pritom mohol byt dokonaly .. keby tam hodili normalnu palubku a 4x4 a nejake aspon 4 valce... ach jo ... ale to by musel mat ine logo.. nejake schopnejsie
pendoch
Rapid má snad čtyřválec a čtyřkolku? Cactus má aspoň naftový čtyřválec
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
[odkaz] .. pride mi to kusok predisplejovane navyse s dost nestastnym sposom prevedenia samotnych displrejov 😒 ... tie dva trciace tablety sa mi nelubia... posobia na mna rusivo... 😒 .. facelit ale inak chvalim.. aj predne a zadne partie su teraz podstatne zivsie... :yes:
traveldrive
Bež k lekárovi, odumierajú ti mozgové bunky.
Avatar - Avanti
Avanti
Zrejme Citroen nebol absolútne spokojný s predajmi, pretože sa zmenil riadne vrámci "iba" faceliftu - takmer celá karoséria, to si žiada kompletne nové nástroje, má úplne nové svetlá, podvozok, atď. Oceňujem ale , že Citroen Cactusu vzal 30% crossover looku, ktorý nebol potrebný. Verím, že v novej generácii z neho bude klasický hatchback, crossovery nepotrebujeme.
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
na toto som zvedavy ci do buducna "obetuju" cactus alebo C4... lebo jeden model z tejto dvojice to podla mna do buducna "neprezije" ... vsadzam na vitazstvo C4.. a tento cactus pojde casom aj tak prec 😉 obzvlast po rozbehu C3 aircrossu uz nebude mat zmysel ponukat 2 podobne velke outdoorove vozy a zaroven zbavovat sa v danej triede "solidnej" a plnohodnotnej C4-ky... aj ked v citrone je mozne asi vsetko... pojem prekvapenie tu nema ziadnu moc
Avatar - Avanti
Avanti
Myslím si, že C3 Aircross bude krátkodobá záležitosť.. Preto vsádzam na Cactus
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
C3 aircross je uz teraz "praktickejsim" a priestrannejsim vozom ako cactus.. navyse za mna je aj krajsi a to aj v kabine [odkaz] .. vidim tu vacsiu sancu na uspech... a zaroven prave C3 aircross asi "pozerie" cactusa ktory mi pride taky nijaky... a aj tazko uchopitelny a zaraditelny ... za mna cactus skonci ... dik za nazor :yes:
Arese
Pokud už Citroën provedl tak zásadní inovaci bývalého Cactusu, aby zvedl jeho nevalné prodeje, nechápu, proč to neudělal pořádně. Dělené zadní sedadlo zavedli už dávno, fajn. Přidání podélného nastavování volantu taky dobré. Ale proč to auto ani teď nedostalo pořádný přístrojový štít se slučným stíněním a hlavně otáčkoměrem?!! A hlavně, kde jsou stahovací okna v zadních dveřích? To jako v C segmentu fakt myslí vážně? Je to škoda, protože vnější design nyní vypadá fakt zajímavě a snad by se dal tolerovat i ten nejsilnější tříválec v kombinaci s manuální převodovkou. Buď jak buď, velkou pochvalu zasluhuje poctivá mechanická P brzda! 😄 Jako celek je ale toto auto pořád polovičatá práce,a to je škoda...
Avatar - Blue Sun
Blue Sun
Kaktus není náhrada za C4, ta přijde samostatná.