Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Videa

Zpět na článek

Tesla nejsou jen elektromobily. Seznamte se s úspěchy i plány nejznámější společnosti Elona Muska

29 komentářů

traveldrive
Čo k tomu dodať...
Anonym
Vidíš, a dneska ti já dávaám :yes:
traveldrive
Si fakt taký hlupák? To snáď nie...
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Podle mě je to neskutečně schopný vizionář. Třeba způsob, jak dokáže vyrábět a prodávat Teslu je geniální a funguje. Vše mu v tom projektu zapadá do sebe.
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
Sice je pořád ve ztrátě, ale jeho letadlo je opravdu geniální. Ale letadla někdy havarují, a ucho džbánu se někdy utrhne.
IPace
a ty opet ukazujes jak jsi hloupej, to proc je ve ztrate mam dojem bylo vysvetleno mnohokrat, a to ze by na Teslach nevydelaval to opravdu neni 😉 no schvalne, napis sem jednu jedinou automobilku co ma vlastni sit vice nez 1100 cerpacich stanic s vice jak 8 tisici stojany? ktera novejsi automobilka zalozena v tomhle stoleti stihla vyprojektovat a uvest na trh 3 modely aut a rocne jich vyrobit a prodat 100 tisic? i automobilky jako VW nebo Toyota uvadi ze vyvynout a uvest na trh zcela novy model prijde na 6-7 miliard euro, Tesle se to podarilo hned 3x a k tomu dal vyvyji dalsi 3 auta, stihla vybudovat vlastni nabijeci infrastrukturu, zaroven koupit za nekolik miliard dalsi firmy

takze pokud dal nechapes, porad ukazujes jen na to jak jsi hloupej, letadlo jsi maximalne tak ty sam tvoji vlastni hlouposti 😉
Redmex
Ale no, tie argumenty snad nemyslis vazne. Tesla otvorila cestu masovemu rozsireniu elektromobilov, ale pises, akoby nikto iny auta nikdy nevyrabal.

V poslednych rokoch (povedzme po roku 2000) vzniklo len v Cine dost automobiliek (snad desiatky, ale nemam chut to hladat), ktore prisli s vlastnymi modelmi a vyrabaju ich v ovela vacsiom meradle ako Tesla. Maju vsetko vratane elektormobilov.

A siet cerpacich stanic? Preco by to malo byt nejake meritko? Jasne robia to pre podporu predaja vlastnych aut a stoji ich to peniaze, tak su v strate. Ale nema to ziaden suvis s neustalym meskanim vyroby a odsuvanim terminov. Okrem toho nikto im nebrani to odclenit pod vlastnu firmu / znacku.
IPace
muzes me ocitovat kde pisu neco o tom ze nikdo jiny auta nevyrabi a nevyrabel? kde neco takoveho pisu?

Cinske automobilky jsou kategorie sama pro sebe, zaprve svuj business zalozili vetsinou na ignorovani patentu a velka spousta jejich aut jsou nezdarile kopie svetoznamych znacek 😉 a zadruhe jen maloktera automobilka z Ciny uspela celosvetove, a to i kvuli tomu kopirovani, navic a to je dulezite, vsechny Cisnske automobilky cerpaji know-how diky zakonum v Cine ze spojenectvi ve vyrobe s nejakou zahranicni automobilkou, jo a aby jsme nezapomeli, tak Cinske automobilky maji velice solidni statni pobydky a to az do urciteho poctu vyrobenych kusu, tusim 250 tisic 😉

meritko je to s ohledem na finance o kterych celej ten post byl a je 😉 nebo si jako myslis ze vystavet sit nabijecich stanic s vice nez 8 tisici stojany po celem svete stoji par drobnych? tak to te zklamu, ale Bloomberg tu sit odhadl na priblizne 3,5 miliardy dolaru, a kolik je ztrata Tesly? zeby cca 1,6 miliardy dolaru 😉

priste si to poradne precti nez na neco budes reagovat, abys neregoval na neco uplne jineho 😉
Redmex
Smajlikov si rozdal kopec, ale reakcia je stale mimo.

Ty si pisal o to, kto iny byrobil 100k automobilov a bola to nova automobilka. Ja ti odpovedam, ze polovica ciny. Nehovoriac o tom, ze Tesla bola zalozena pred 15 rokmi, to len tak medzi recou.
Zvysok k cinskym vyrobcom je nepodstatny, ze maju partnerstva je ich schopnost, Tesle nikto nebrani zdielat vyvoj. Je jej chyba, ze si nieco ako autopilota nech vyvynut a nahradi to vlastnym nepodarkom, ktory ju vrati o par rokov dozadu, rovnako ako si vyvyjaju dost vlastnych komponentov a nie su schopny zvladnut nabeh vyroby modelov.
A dotacie? Zrovna v kontexte Tesly by som ich preskocil, kedze su esenciou uspechu jej modelov...

Co sa tyka cerpacich stanic, vidim, ze to stale nechapes. Cerpacie stanice su drahe, to je jasne, ale nikto nenuti Teslu ich stavat pod firmou vyrabajucou auta. Jej smola, ze si tak zhorsuje hospodarsky vysledok. To snad mame pri diskusii o autach FIAT zapocitavat aj cely koncern FIAT, alebo RR ma zahrnat ako sa im dari v produkcii leteckych motorov?
Avatar - .StenLi.
.StenLi.
A hlupy nevzdelany ignorant nikdy nepochopi jednoduchu stredoskolsku ekonomiku >😁
IPace
tech par nepresnosti co se ve videu uvadej
Avatar - .StenLi.
.StenLi.
Co tam bolo nepresne?
Anonym
tlačením. Je to už násilný a divný. Jako s uprchlíkama. Já snad začnu věřit na konspirační teorie.
btw...složíme se Kolmanovi na letenku do L.A.
My se ho zbavíme a on může konečně našroubovat Elonkovi hlavu do...
admin badge
Stanislav Kolman
Vidíte. Není to tak dávno, co jsem byl v diskuzi osočován, že kdykoliv píšeme něco o Tesle, nese se to v negativním duchu. Proti automobilce ani Muskovi nic nemám, ale za žádného velkého fandu se taky nepovažuju... 😄
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
No o něčem psát musíte, že? Člověk se nějak musí živit 😄 Bez Muska a bez dieselů byste pomalu neměli o čem psát 😄
Majkl1
Na druhou stranu, i přes často bulvární titulky a chybějící informace to tu není tak strašné, co se novinek ohledně elektromobilů týče.
Takové autoforum, to je už extrémní žumpa. Nesmí být ani jeden týden bez negativního článku ohledně Tesly (nejlépe několik negativních týdně). A vyjde-li na světlo světa nějaká pozitivní informace, buď ji nenapíší vůbec nebo k ní přidají tunu polopravd či lží. 😄
marianek
Autoforum, nebo dasauto.cz ... napisou jen to za co jim kdo zaplati.
Jen negativa o podvodnicich z VAG se psat nesmi.
Avatar - JDM
JDM
Tak nekteri zdejsi pisalci nikam hlavu strkat nemusi protoze ji maji zarazenou ve svy...a dost hluboko . a placaji jak se jim to hodi jen aby mohli na nekoho nebo ma neco nadavat... Maji patent na rozum a vsemu bez vyjimky absolutne rozumi a vsechno znaji vsude byli ... Jak inteligentni je clovek kterej ma neustale s necim problem ale neustale to vyhledava a ma nejakou zvracenou potrebu to davat najevo
traveldrive
Presne tam je zakopaný ten pes.
marianek
Elon Musk je jeden z mala lidi, kteri dokazi svuj majetek pouzit k tomu, aby se sen stal vizi a vize stala verejne prospesnou realitou, posunujici lidstvo vpred a tuto realitu potom zpetne zurocit. :yes:
gil54
Elon Musk je jeden z mala lidi, kteri dokazi svuj majetek pouzit k tomu, aby se sen stal vizi a vize stala verejne prospesnou realitou, posunujici lidstvo vpred a tuto realitu potom zpetne zurocit. .....i za cenu vědomých lží vč. nedodržování dohod, termínů a řádné kvality. Hlavně [odkaz] >😁
marianek
Lzi? Jakych?
Nedodrzovani dohod? Jakych dohod?
Kvalit? Jake mas zkusenosti se spatnou kvalitou cehokoliv, co Musk sam vyrobil?
Avatar - .StenLi.
.StenLi.
Dohody si vymyslel, terminy nedodrzal hlavne kvoli neschopnosti jeho dodavatelov splnit ich sluby ohladom vyrobnych robotov a ohladom kvality naraza asi na horsie dielenske spracovanie, ktore je uplne standardne u US automobiliek. Pravdepodobne sa v US autach nikdy nevozil. Ak by mala Tesla dosahovat kvalitu vyroby Toyoty tak by cennik vyzeral uplne inac..
marianek
Jake dohody si vymyslel? Jake dohody nedodrzel?
Nevedel jsem, ze Elon Musk pracuje na dilne, ze ma problemy se zpracovanim.
traveldrive
Kým niečo napíšeš, skús o tom najprv trochu popremýšľať, aby si nepísal také koniny. To sú otázky jak od škôlkára.
marianek
Ono je jednoduche napsat "Dohody si vymyslel", kdyz nenapise jake dohody.
Take je tak jednoduche napsat "i za cenu vědomých lží vč. nedodržování dohod" kdyz nenapise o jake lzi jde.
Wave
Skuste aspon jeden zacat v dnesnej dobe podnikat. A poviem Vam uplne zaciatky budete robit so stratou. Tiez som zacal a tiez hned nerobim cierne cisla. V dnesnej dobe to inak nejde. Investoy asi vedia do coho investovali svoje peniaze a urcite riziko musia taktiez znasat. Takze ak nezaraba nic sa nedeje, bude zarabat inokedy. A ak skrachuje tak si investory utru hubu a tiez sa nic diat nebude.
spaleny6
Přesně, peníze jsou stejně jen imaginární. A Musk toho umí tolik slíbit.
traveldrive
Keby len úplné začiatky. Koľko je takých, ktorí začali, resp. aj sa im začalo ako-tak dariť, ale zarábali max. banke na úroky, štátu na dane a sebe z ruky do huby, tak to radšej zabalili. Lebo štát radšej podporuje "zahraničných investorov" ako vlastných schopných ľudí.