Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Lada Granta City: Více luxusu a stylu pro levný sedan. Vážně?

113 komentářů

comper
To mi pripomina vtip o tom aky je rozdiel medzi skodou 120 a skodou 120 de luxe - ta druha ma popolniky v zadnych dverach >😁
Avatar - Uživatel_5340709
Uživatel_5340709
Počkej >😁 , teď si tě vychutnají bolševici, že haníš kvalitní produkci z RSFR. 😉
comper
Davam bolsevikovi rok, nejvic dva 😉
Anonym
Škoda 120 LX - de Luxe. Opačná kombinace než 120 GL, tj. běžná verze výbavy, ale na silnějším podvozku 120 LS s pětistupňovou převodovkou a úhlovou kyvadlovou zadní nápravou. Vyráběno od srpna 1984 do dubna 1987
>😁 >😁 >😁
Avatar - Uživatel_5340709
Uživatel_5340709
A pak ještě byly myslím 125 L s pětistupňovou převodovkou. V 88 si rychle šel koupit otec mé spolužačky z gymplu, protože tvrdil, že favorit bude horší, tak je třeba se zabezpečit. 😉
Anonym
Byl to střelec! A ještě dost rychlej.
1. kus se vyrobil 19.10.1988!
Avatar - Uživatel_5340709
Uživatel_5340709
Matně vzpomínám, že objednával v ´88 (možná dřív) a měl ji až v létě ´89, to už jsem to s ní šel projet. Vím že na tom novém autě šla blbě řadit dvojka a zpátečka.
topten
co jsi mel s tou spoluzackou 😉
priznej se 😄
Avatar - Uživatel_5340709
Uživatel_5340709
Klasika, návštěvy doma, taneční .................. a tak. 😉
Avatar - Verny_2013
Verny_2013
Pleteš se pětikvalt, měla pouze Š 125, 130, 135 a 136. Ty poslední dvě jmenované už měly motor stejný jako favorit.
Anonym
Nepletu se. Je to tak. Škoda 120LX (de Luxe)
Nehádej se nikdy s fostekem.
A to co píšeš ty byly samo taky 5kvalty.
Avatar - Verny_2013
Verny_2013
nehádám se ale tu verzi 120 LX fakt neznám.
Anonym
Já taky ne. Všechno jsem to našel na netu >😁
ale jako pročuchal jsem to - je to tak.
Avatar - wakantanka
wakantanka
Aj 120 GLS uz mala 5 kvalt a pristrojovku zo 130. Tusim ze ale vacsina isla na e😜ort.
Avatar - Emel
Emel
Měli jsme 120 s pětikvaltem.
Avatar - mariov8
mariov8
Nevím kdo ti dal palec dole, ale existovaly také. Nějakou dobu jako příplatek. Celkově tam bylo docela dost možných kombinací. I nestandardních verzí, třeba 120LE, 105SP, 130LR, 130LA, 135Si, 136Si...

Sice jsem s tím začínal a pár let jezdil, ale je dobře, že ta doba už je pryč. Zavezlo nás TO i do Španělska, ale never more... strašná z nouze ctnost. Nějak mne nostalgie nejímá. To spíše vzpomínám na svůj první mercedes.

Pokud si pamatuji, hodně lidí tehdy vyděsilo jak byl Favorit malý, i můj děda si raději vzal tehdy již Š125L než nového Favorita. Samozřejmě že vnitřní prostor a přední kufr vs kufr u Favorita se cca nelišily, ale tabulkových 400L celkem u sedanu 742 vs 280L Favorita už je sakra rozdíl.
JirkaX
Akorát, že "kufr" doho Doda byl leda tak na volně ložené brambory, jinak byl díky svému tvaru těžko využitelný. Zadní byl většinou vycpaný nějakou starou dekou kvůli částečnému snížení kraválu od motoru. Škoda 120 u mne vydržela rok a jela.
Avatar - Anonym
Anonym
otec měl 1968 1000mb, pak 1980 škodu 120 a 1987 škodu 120.

Skoro vše si na tom dělal sám a navozil tím mraky věcí aodjel celou řadu dodvolných. Jako žádnej super stroj to nebyl, ale kdo autům hověl, tomu to fungovalo. A díky motoru vzadu a pohonu zadních kol to všude vyjelo....
Avatar - mariov8
mariov8
Přesně tak, v zimě s trochou opatrnosti vyjela i po zdi. Pravda, ten kufr vzadu byl využitelný hůře, ale byl. Na stěhování to nebylo, ale na dovolené se tam propašovalo věcí... nešikovné to bylo u verzí s úhlovou kyvadlovou nápravou, měli baterii na půl v tom kufru a ta tam opravdu překážela. Citlivé byli na údržbu a mazání, zvláště přední svislé čepy, vodní pumpa a rozdělovač, co si tak vybavuji... ale každé tehdejší auto z východního bloku chtělo svoje. :-!
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
mi sme kedysi mali len Luxe 😄 .. bezovu.... este ja som rok som s nou jazdil ( 2000-2001 )... napriklad S-ka cize standard nemala ani zadne okna stiahnutelne.... ani otvaratelne poplniky vo dverach nic.. takze Luxe ( bez radia bez otackomeru a len so 4st prevodovkou ) to uz bolo akoze slusna vybava :😉
Avatar - Ada je zase tady
Ada je zase tady
když to nemá diesel :no:
Avatar - Uživatel_5340709
Uživatel_5340709
S dieselem by se to třáslo jako ty ruční zhutňovače zeminy. >😁 >😁 >😁
[odkaz]
Anonym
Diesel na Sibiři v -40 nějak hůř funguje Ádo. 😄
Avatar - Anonym
Anonym
To von neví.....voni nefungujou ani tady v -15 či -20. Protože lidi * na údržbu, maj v tom sto let starý palivový filtry, žhavičky, baterky a mizernou naftu. Pak jim to nejde natočit >😁
Avatar - Ada je zase tady
Ada je zase tady
Jenže oni to chtějí prodávat v Evropě. Jakou variantu si koupí v severní Asii si musí vyřešit sami. 😉
Avatar - Anonym
Anonym
EU je pro ně jen třešnička na dortu, hlavní trhy maj jinde...
Avatar - Ozzman
Ozzman
Proč radši Lada nekoupi licenci na něco co už existuje a pořád pokouší prorazit s vlastním designem. Cena je asi ok, ale vypadá to pořád jako 20let starý Korejec.
Avatar - Uživatel_5340709
Uživatel_5340709
To je fakt, které ruské auto vůbec prorazilo vlastním designem? .............. možná tak Niva ve své době vzniku, jinak nevím na které ruské auto bylo radost pohledět.
Anonym
[odkaz]

>😁 >😁 >😁
Avatar - Uživatel_5340709
Uživatel_5340709
To beru, ale to je kusová akce, to tam můžeš přihodit i tu pěknou volhu [odkaz]
Avatar - Ozzman
Ozzman
Nechqpu to, přeci nejsou všichni v té automobilce blbci. Udělat levné a jednoduché auto přeci umí, ale proč to musí vypadat, jak něco z minulého století. Dacia umí vypadat tak, že se za ní nemusí nikdo stydět, levnější verze mainstreamovych automobilek taky(p301,Tipo,Fluence, Rapid), když se podívám do nedávných dob na Daewo👋Chevrolet , tak Cruze i Captiva sice nejsou kdovijak krásná auta, ale na svou dobu vypadají prijatelne. Radši by Lada měla vyrábět zase Fiat v licenci, klidně se svými motory, které tu Barik tak vyzdvihuje. Ale než tohle, to radši ať zavedou na linku staré Vento, nebo první Oktávku, pořád to bude lepší, než toto.
Avatar - Anonym
Anonym
Granta je auto vyvinuté někdy v roce 08-10 a začla se vyrábět v roce 2011. Takže asi tak, žádná novinka to není.

Novinky jsou Vesta, Xray a bude nová Niva.
Avatar - Ozzman
Ozzman
Bariku, tohle auto by vypadalo konkurenceschpne tak v roce 2000...
Avatar - Anonym
Anonym
Auta v roce 2000 vypadala trošku jinak.....měl sem z té doby 3.....
Avatar - Ozzman
Ozzman
Jo... Moderněji 😉 Já měl taky jedno a bylo ve všem vyspělejší.
Avatar - Anonym
Anonym
Já bych ti poslal pár fotek palubních desek.....abys měl porovnání ale nemá to smysl...
Avatar - Ozzman
Ozzman
Tak schválně, dej sem třeba Fabii první generace, i měkčeným interiérem, Golfa.. 😉
Avatar - Uživatel_5340709
Uživatel_5340709
Bude to spíš tím, že tam spousta lidí ještě dojíždí Lady a jiné střepy, takže pro ně je to pořád přechod výš. A s cenou se vejdou pod srovnatelná dovezená auta auta s modernějším designem. Prostě ruský trh to ještě stráví a ve velkém množství, tak proč by se snažili.
Avatar - Anonym
Anonym
Ano je to náhrada za staré krabice a Samary a proti těm je to ve všem o 5 levelů vejš...

Kdo chce něco modernějšího, přihodí si 85 000 Kč a výše a má Vestu 😉
Avatar - Uživatel_5340709
Uživatel_5340709
Pro sovětskou střední třídu - dobře padnoucí Vesta. 😄 :yes:
(Taťka Putin)
Avatar - Ozzman
Ozzman
Tak Vestu jsem měl možnost prohlédnout i na živo a jako dobrý, v roce 2005 bych řekl, že jako lowend proti tehdejším korejcum solidní auto.
Avatar - Anonym
Anonym
Já bych se tý Vestě moc nesmál. Motory 1,6 a 1,8 (ten se do EU nevozí ale to jim je v rusku putna), automat nebo manuál, sedan nebo kombi nebo kombi ve verzi Cross, slušná výbava vč aut. klimy, navigace, vyhřívanýho skla, deštovýho senzoru atd

Co víc do takovýho auta potřebuješ.....
Avatar - Ada je zase tady
Ada je zase tady
motor, který není zážehový
Avatar - Anonym
Anonym
S kterým by ve verzi s Euro 6 to auto stálo 400 000 Kč?

Hahha.

Na Lada Klubu má jeden člověk Grantu od nové, má na tom 20 000 km najeto a průměrnou spotřebu za těch 20 000 km má 6,7 Litru.
K čemu sazomet >😁
okoloidúci
> K čemu sazomet
Akože "k čemu?" 😄 Veď to je predsa "motor pro chlapy" >😁 s ktorým sa "líp jezdí" >😁 >😁
Ale inak, pozeral som prezentáciu Vesty SW Cross [odkaz] Výbava vyzerá byť dobrá, dizajn celkom tiež. Keby to tak ešte malo motor 2,0 namiesto 1,8 a aj pohon všetkých kolies.
Avatar - Anonym
Anonym
2,0 Lada nedělá, to by tam museli dát nějaký motor od Nissanu leda...

a s AWD už by to stálo tak 380-450 dle výbavy, to by asi nikdou nekoupil >😁
okoloidúci
Ale na druhej strane, verzia AWD by v kontexte ruského prostredia celkom dávala zmysel.
Avatar - Anonym
Anonym
na to tam maj Nivu, UAZy, 4x4 dodávky GAZ...i staré moskviče před ukončením výroby byly 4x4. Dokonce i pár Volh.

Kdo chce luxusní suv koupí si dovoz z EU, Japonska, USA či Koreje. Nabídka je široká.
Avatar - Ozzman
Ozzman
Aby vypadalo jako auto z roku ve kterém ho kupuji, aby dynamika nebyla horší, než tříválec bez turba. Asi tak.
Avatar - Anonym
Anonym
Jestli ti nestačí dynamicka, počkej si na 150 HP verzi S-line a na 180 HP verzi RS.

😉

Další možnost individuální dovoz z ruska s motrem 1,8 122 Hp. AMC Radíkovice ti to rádi dovezou, jako to Xray té paní co to chtěla v plné palbě a vysolila za něj 550 táců 😄
Avatar - Ozzman
Ozzman
Za 550 tisíc mám pěknou Oktávku či Golfa s mnohonásobně vyspělejší technikou....
Avatar - Anonym
Anonym
Tak si jí kup, brání ti někdo? >😁
Avatar - Ozzman
Ozzman
Naštěstí ne, nežijí v Rusku. Taky jsem zvolil jiné auto než Ladu 😉
Avatar - Ozzman
Ozzman
Já to chápu, že kde není potřeba tak proč se dřít a snažit. Na druhou stranu, je to dost nemilý obrázek automobilky. Pochopil bych, kdyby to auto bylo výjimečně dobré, tzv. Nestárnoucí, ale tohle bylo zastaralé i v době uvedení na trh 😐
Avatar - Uživatel_5340709
Uživatel_5340709
To je nepřímý obraz marasmu, v jakém se Rusko nachází. A 1000x nám tu můžou bolševici ukazovat, jak je to v Moskvě, nebo Leningradě krásné a jak tam oligarchové jezdí v X5kách. Pořád tam chybí normální střední třída. Proto si výrobce může zatím dovolit vyrobit co chce.
Avatar - Ozzman
Ozzman
Palec nahoru a zároveň smutný obraz Ruského snu...
Avatar - Anonym
Anonym
U nás taky cyhbí střední třída, teda ona tu je, ale když bysme provnali životní úroven lidí tady proti západu, tak ti vyjde že je to 15% bohačů, 60% chudáků, 5% totálních žebráků a 20% střední třídy.
To je taky dost slabota
Avatar - Uživatel_5340709
Uživatel_5340709
Nemusíme nic porovnávat, všechno už je celkem srovnané. CŘ je na cca. 70% životní úrovně eu. Hodnocení toho jestli je to málo nebo moc nechám na každém. A nepřej si vědět kde by bylo Rusko.
Avatar - Uživatel_5340709
Uživatel_5340709
Taky nevím co máš furt s tím východem a západem? Jestli je to nějaká setrvačnost ze socialistické doby, nebo ze školení ruského trollingu, tak jestli máš být uvěřitelný, tak tento slovník musíš vynechat.
Avatar - Anonym
Anonym
70? západu?

Na to si přišel kde?

Srovnej si kolik berou jednotlivé profese na západě a kolik tady >😁
A ceny jsou stejné tady i tam.
Avatar - Ozzman
Ozzman
Ceny jsou stejné? V ČR je dlouhodobě nejlevněji že skoro celé Evropy. Aktuálně jsem v Bruselu a pár potravin jen tak letmo. Pytlík chipsů od 30 Kč, Pečivo - houska od 13 Kč za kus, sladke pečivo od 50 Kč ( různé variace croissantu, muffiny s a podobně )sýrdu na typ od 50kc za 100g, Šunka, salám a podobně od 30 Kč za 100g, grilované kuře od 150 Kč, takové co u nás koupíš za poloviční cenu v Tescu a to se bavím o jídle z obchodu. Pak tu máš nejlevnější jídla z restaurací od 75 Kč za polívku či za kornout hranolek.... Takže zlata ČR . Možná bys občas mohl jet jinam, než do Ruska 😉
Avatar - Anonym
Anonym
Já sem byl nakupovat několikrát v Německu, neboj. Spousta věcí levnějších jak tady. Prací prášky, sprchové gely, piva, jogurty atd.

Dražší sou akorát nájmy a bydlení. Služby jak co, třeba telekomunikační určitě ne.
Avatar - Ozzman
Ozzman
Německo není celá Evropa...takže ano, něco v Německu je levnější, ale nemůžeš to vztahovat na celou západní Evropu. Právě jsem tu potkal bývalou kolegyni na jednání, co zde pracuje, je zde skoro rok a bere místní plat. I přesto první věc co mi řekla je, že je zde vše o dost dražší, než v Praze. Stačí zajít do obchodu a podívat se. Vycestuj konečně, abys nebyl za takového pokrytce. Nastartuje tu svoji superspolehlivou americkou V6 a jednoduše na západ. Nebo si sem zaleť, či kamkoliv jinam...
Avatar - Anonym
Anonym
To není jen Německo, Portugalsko, Itálie, Španělsko maj taky některé věci levnější jak tady.

Samozřejmě v Norsku stojí pivo třeba 90 kč, ale člověk co tady bere na stejné pozici 40 000 Kč čistého má v Norsku 120 000 Kč >😁
Avatar - Ozzman
Ozzman
Které ? Ve Španělsku jsem byl naposledy 2015, tak nemohu moc soudit, ale u moře je to prý bída, já chvíli bydlel v Madridu a i když to není taková palba, jako jinde, tak to bylo o trochu dražší, Itálii naposledy před půl rokem, vše dražší, od pečiva po restaurace, nutno podotknout, že kvalita je tam hodně vysoká, Portugalsko ani Norsko nemohu soudit. Ale pivo třeba v Dublinu mi vyšel půllitr na 7,5E, tady v Belgii 0.2 za 4 E...takže Norsko ještě jde ... Tva logika s Norskem ale odporuje tvým zvastum výše. Nadáváš, že máme nižší platy a stejně, nebo vyšší ceny, ale to pivo za 90 je 3* dražší než u nás, a taky berou dle tvého prikladu 3* více... No problém.
webpaja
Já jsem byl nakupovat několikrát v Německu... >😁

Ozzy tu vypíchnul jen některé druhy jídla, je potřeba vnímat náklady na bydlení a žití obecně. ČR na tom není zdaleka tak špatně, jak se tu mnozí snaží neustále naznačovat.
Avatar - Ozzman
Ozzman
Ano... Asi Barikovi vyfotím vývěsku zdejší RK.. ale tohle je marný boj.
Avatar - Anonym
Anonym
Jasně, jsme na tom super. Doktor tady 72 000 Kč, Německo 115 00 kč.
Na první pohled chabý.

Jenže v Německu to měl za 350 hodin a tady za 470 >😁 >😁 >😁

Asi takhle.

Mam kamaráda instalatréra, měsíčně má 55 000. Ovšem kdyby to vše dělal přesně podle pana Babiše, má asi 40 000 čistého za asi 400 hodin.

Další příklad - kuchaři.
Přidali jim v restauraci každému 4 000 čistého a když třetí odešel do důchodu, řekli těm dvěma že to musí zvládnout oni dva sami.

Takhle to tu funguje.

Kámoš řidič nákladák u tu má 40 000 čistého, ale jen pokud bere noční nebo víkendy.
V Německu 58 000 za normální hodiny bez víkendů.

Musíš srovnávat komplexně.

Ne jen peníze.
Já znam z doslechu jednoho nočního hlídače, ten už měl před 5 lety 35 000 čistého.
Za 480 hodin ale >😁 >😁 >😁
Avatar - Ozzman
Ozzman
Kamarád říkal.....tak jdi makat tam a budeš to mít v cajku 😉. Srovnej si ty další náklady. Pak zjistíš, že jsme na trh deklarovaných 70 % západu....mají se lépe, ale ne všichni a ne o moc.
Avatar - Uživatel_5340709
Uživatel_5340709
Ještě že máš trpělivost..... 😉 :yes:
mrazik
To je marný. Rus se bije do prsou, jaký je nacionalista, ale pokud to jde pracuje na západě, děti studují na západě a ti nejlepší tam mají i konta v dolarech 😄
Avatar - Anonym
Anonym
Jistě že ne všichni. V žádný zemi na světě se nemaj všichni dobře...
Avatar - JDM
JDM
Ja myslim zr nejlepsim odrazem toho jak se lidem v dane zemi zije je kdyz se tam clovek rozhledne... Podiva se na domy v kterych ziji, mesta,auta .... A pak se podivej u nas ... Myslim ze ten rozdil je dost videt ...
Avatar - JDM
JDM
Nevim kde bydlis ze tam mate levneji ale ty ceny co popisujes jsou normalni ceny v nasich supermarketech... Pokud teda nenakupujes ten nejelvnejsi sajrajt ...
Arese
No jasně, že se v Německu a Rakousku mají pořád o hodně líp, než Češi, ale ta propast už se od r. 1990 o dost zmenšila (byť je ještě pořád hluboká). Holt naši dědové a babky němeli komoušům v únoru 1948 skočit na špek a mohli jsme se tady mít možná i lépe než Rakušási (nemluvě o tom, že by tady nemohla KSČ páchat 41 let ty své obludné zločiny). Takže asi tak. 😲
Avatar - Anonym
Anonym
Nějak si vynechal obdodbí 1990-2018, kde nebýt zlodějů a pitomců typu Dlouhý, Klaus, Špidla atd mohli jsme se mít výrazně líp než dnes >😁
Avatar - Anonym
Anonym
Ladu vlastní aliance Nissan-Renault, stěžuj si tam.

Asi sem jim to pořád vyplatí vyrábět a maj na tom dostatečný zisk....Jinak by to nedělali.
Je to jednoduché a robusntí auto, na ruský venkov plně dostatačující.
Avatar - Ozzman
Ozzman
Dostatečná je i ta Samara na venkov. Prostě a jednoduše je to produkt, který je v běžném tržním prostředí nekonkurenceschopný... V Rusku ale běžné tržní prostředí není, tak lidem moc nezbývá na výběr....je to dost podobné jako za komunismu. Západní auta si dovolí jen hrstka a zbytek jezdí zastaralou technikou.
Avatar - Anonym
Anonym
Ta zastaralá technika je spolhlivá, robustní, odolná špatným cestám, které ale leckde nejde postavit nějaké luxusní protože permafrost, zima atd

Dřevo tam taky vozí 30-40 let staré kamazy, zily a uraly, prestože leckterá společnost není chudá a mohla by si koupit nový volvo a mercedes. Někteří je i testovali a zas se vrátili k veteránům. Hádej proč
>😁

Jak tu někdo napsal, Rusko není jen Petrohrad, Moskva, Novosibirsk atd
Avatar - Ozzman
Ozzman
A co to mění na tom, že tuhle zastaralou techniku mohou přidávat alespoň v libivem kabátu ?
Avatar - Verny_2013
Verny_2013
mě to přijde jako nepovedený facelift 15 let starého Suzuki swift sedan. Tu klimu na sibiři ale asi moc nevyužijí.
Avatar - Ozzman
Ozzman
Jo, přesně tak , Swift sedan... Věděl jsem, že už to auto znám 😉.
Avatar - wakantanka
wakantanka
Ja v tom skor vidim dvojkovu Thaliu ala Lada. 😄
Avatar - Anonym
Anonym
neb modely Granta i Kalina prošly faceliftem a maj jinou přední část

[odkaz]

[odkaz]

Kalina
[odkaz]
Avatar - Ozzman
Ozzman
Je to lepší, ale ... Proč neumí udělat něco z tohohle století ?
Avatar - Anonym
Anonym
Začlo se to vyrábět v roce 2011 a základní cena je 183 000 Kč pro EU.
Co za to koupíš u konkurence krom Loganu a Sandera s 0,9 turbem?
Avatar - Ozzman
Ozzman
Logana s turbem, vypadá o 10 let novější , to si za to můžu rovnou koupit ojetinu,
Avatar - Anonym
Anonym
Možná vypadá, věc vkusu každého, uvnitř je až na motor stejně zastaralá technika a venitř taky. V Loganu nemůžeš mít oproti Grantě prakticky nic navíc. Navíc Logan přišel s automatem od dost později než Granta třeba...
Avatar - Ozzman
Ozzman
Já teď nenarazím na techniku, ale detaily co by mne jako kupce odradili.Dacie vypadá z venku lépe, ale i interiér, grafika přístrojů a ovladače. Neříkám že tohle je to hlavní u auta, ale když si v roce 2018 koupím nové auto, chci se tak i v něm citit...jestli rozumíš.
Avatar - Anonym
Anonym
vždycky dopadne tím, že neumí nic vyrobit.

[odkaz]

[odkaz]

Su-57 už kompetní letoun 5. generace, už se testují s novými motory Izdělije [odkaz]

at atd

Fakt tam neumí nic vymyslet a vyrobit?
Avatar - Ozzman
Ozzman
Bariku....o autech prosím.
Avatar - Anonym
Anonym
Myslíš že země co je tohle schopná vymyslet a postavit není schopná vyrobit auto?
Avatar - Ozzman
Ozzman
Vidím, že vyrobit konkurenceschopné auto vyrobit nedokáže. Pokud pominu chudobu kupní síly Ruska, myslíš,že by si někdo dobrovolně vybral Ladu namísto třeba VW,Fordu, Kie, Oplu a tak ? Tam, kde mám možnost si vybrat, v Evropě, Lada nemá šanci. Neznám jedině auto z Ruska, které by bylo lepším autem, než většina konkurence a když už si ji někdo koupí, tak jen kvůli cene, (Niva) či kvůli tomu, že nic lepšího koupit nelze ...
Arese
A v Česku si moderní Lady (snad s výjimkou Nivy) kupují většinou pánové 60+, kteří se slzou v oku vzpomínají na období komunistické totality a u nás vládnoucího SSSR, kdy ke "kariéře" místo skutečných schopností leckdy stačil jen "správný" třídní původ, silný žaludek a rudá knížka 😲 :no:
Avatar - Anonym
Anonym
Asi tě zklamu, ale třeba majitelé Vesty sou lidi kolem 30-40 let, na slovensku taky 😄
comper
Ked je teda schopna tak preco take auto nepostavi?
Avatar - Anonym
Anonym
Optej se vlastníka Renault-Nissan.

Asi proto, že na to maj jiné značky jako třeba Renault >😁
comper
Nevyhovaraj sa na renault-nissan, ten nevlastni ladu dlho, preco nepostavili schopne auto predtym ako ich kupili?
Avatar - Anonym
Anonym
Na to se zeptej lidí z Jelcinovy vlády. A proč nechali dopadnout značky jako Moskvič, ZIL atd tak jak dopadly.....
comper
Zasa vyhovorky, aky Jelcin, 19 rokov dozadu? Odvtedy kto branil Lade vyrobit nieco adekvatne dobe? Este par rokov dozadu vyrabali 45 rocne fiaty, ale hlavne ze vedia vyrobit rakety.
Avatar - Anonym
Anonym
Jelcinova vláda neuměla nic pořádně zprivatizovat a do ničeho nedali rubl. Pak to dopadlo jak to dopadlo. Jelcin byl u moci až do roku 1999. A od roku 2016 má majoritu Renault. Takže měli 15 let, ano....
mrazik
Do bojoveho nasazeni je jeste hodne daleko a do seriove vyroby jeste dale. V tomhle jim Raptor utekl minimalne o 20 let. Tech zaostalosti Su-57 co se tyka technickeho vybaveni na hodne dlouhy seznam.
Jedine co se povedlo je protiletadlový systém S-400, jen ho v pripade konfiktu s Nato nesmi nechat zapnuty moc dlouho.
Avatar - Anonym
Anonym
To letadlo je dokonce v pár věcech lepší jak Raptor, přečti si o tom něco. A hlavně kdo jiný než USA a rusko má letoun 5. generace? Nikdo že >😁

Jinak chystá se i náhrada za MIG 31, to určitě taky víš 😄
mrazik
Proboha v jakych oblastech je lepsi ? Me osobne zadna zasadni nenapada, ktery by byla v bojovem nasazeni pouzitelna. Su-57 ceka jeste hodne hodne dlouha cesta a je otazkou, zda to neni jen mrhani penezma, zda Rusko takove letadlo vubec potrebuje. Je zajimave jak Rusko jede po stejne koleji a to uzbrojeni az je to opetovne financne polozi.
Rusko se chysta zmodernizovat defacto celou armadu, v drtive vetsine na papire.

Hele a ted uprimne, kolik ti to mesicne vydelava ?
comper
On to asi robi ako vsetci komunisticki dvojiti agenti - z presvedcenia 😄
Avatar - Ozzman
Ozzman
Asi doufá, že se podívá s prezidentskou delegací za otcem lidu, V.I.Putinem >😁
Avatar - Anonym
Anonym
HAHAHA
Avatar - Anonym
Anonym
Zatímco v některých oblastech má ruský stroj navrch už ve stávající podobě – Raptor například zcela postrádá infračervený senzor – výhodou amerického stroje byla až dosud schopnost létat vysoce nadzvukovou ustálenou rychlostí bez přídavného spalování.

Můžeš si počíst [odkaz]
mrazik
Staci adresa odkazu, vice cist nemusim.
Avatar - Anonym
Anonym
Jasně, protože o ruských letadlech se najevíc dočteš na stránkách věnovaných britským letadlům, že >😁 >😁 >😁
Avatar - Bubáq
Bubáq
Proč AvtoVAZ vyrábí všechny své vozy ve stejné rozměrové a motorové kategorii? Jaký to má smysl?
Menší vozy než Granta či Vesta trh v Rusku nemají, ale ten by jistě uvítal taky nějakého představitele střední třídy.
Pomůže jim někdo? (Renault? Nissan? Mitsubishi?)
Avatar - Anonym
Anonym
Vyrábí to na co je největší odbyt a co si můžou koupit běžní lidé a firmy.
Avatar - Anonym
Anonym
má dorazit v roce 2020 ve 2 verzích - Urban s odpojitelným pohoenm 4x4 a klasická se stálým pohonem 4x4

Více [odkaz]