Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Zákaz turbodieselů v Německu. Ekopopulismus, nebo dobrý nápad?

Německá města mohou díky rozhodnutí tamějšího soudu zakázat vjezd dieselových aut do svých center. Zda to k něčemu bude, je ale zatím ve hvězdách.
Zpět na článek
28. 2. 2018 19:07
28. 2. 2018 20:12
28. 2. 2018 21:58
28. 2. 2018 19:16
28. 2. 2018 19:26
28. 2. 2018 20:14
28. 2. 2018 20:24
1. 3. 2018 07:56
28. 2. 2018 20:08
28. 2. 2018 20:17
28. 2. 2018 22:01
1. 3. 2018 07:40
28. 2. 2018 21:55
1. 3. 2018 07:31
1. 3. 2018 13:19
1. 3. 2018 08:01
1. 3. 2018 08:21
1. 3. 2018 07:27
1. 3. 2018 09:53
1. 3. 2018 10:22
1. 3. 2018 10:57
1. 3. 2018 11:08
1. 3. 2018 11:42
1. 3. 2018 13:50
1. 3. 2018 15:29
1. 3. 2018 18:00
1. 3. 2018 20:44
1. 3. 2018 13:04
1. 3. 2018 08:17
28. 2. 2018 22:20
1. 3. 2018 08:32
28. 2. 2018 19:17
28. 2. 2018 19:41
28. 2. 2018 22:13
1. 3. 2018 07:28
1. 3. 2018 13:52
1. 3. 2018 09:57
1. 3. 2018 10:20
1. 3. 2018 11:00
1. 3. 2018 11:44
1. 3. 2018 13:52
1. 3. 2018 15:31
1. 3. 2018 18:03
1. 3. 2018 20:45
1. 3. 2018 09:55
1. 3. 2018 10:18
1. 3. 2018 14:04
28. 2. 2018 20:17
28. 2. 2018 19:20
28. 2. 2018 19:33
28. 2. 2018 19:39
28. 2. 2018 19:54
28. 2. 2018 20:05
28. 2. 2018 20:09
28. 2. 2018 20:11
28. 2. 2018 20:19
1. 3. 2018 08:02
28. 2. 2018 20:20
28. 2. 2018 20:19
28. 2. 2018 20:37
28. 2. 2018 21:14
1. 3. 2018 08:03
1. 3. 2018 08:41
1. 3. 2018 09:00
28. 2. 2018 19:30
28. 2. 2018 20:21
28. 2. 2018 20:34
1. 3. 2018 09:24
28. 2. 2018 19:32
28. 2. 2018 22:18
28. 2. 2018 22:29
1. 3. 2018 13:52
1. 3. 2018 07:44
1. 3. 2018 13:33
1. 3. 2018 07:59
1. 3. 2018 11:42
1. 3. 2018 11:57
Avatar - Hittman
28. 2. 2018 19:07
se těším na ty zelený biomasy, co tu v diskuzi budou lítat vzduchem >:D
Rozbalit vlákno
4
Avatar - Floyd
28. 2. 2018 20:12
Re: Už
To už lítá od včerejška, hlavně od kompu pánů Hammu a Topten >:D
Avatar - Hammunasakra
28. 2. 2018 21:58
Re: Už
Už zase žvaníš? Když něco nechápeš = neobtěžuj s tim aspoň okolí ;-)

[odkaz] >:-[]
1. 3. 2018 00:02
Re: VÝBORNĚ GERMÁNIE !!! Jsme na tebe hrdí žes nakopala DÍZL
jj
DÍZLPRASATA [odkaz] PROVOZUJÍCÍ DÍZLPOPELNICI [odkaz] tenhle slabomyslný odpad společnosti si už v Německých městech neškrtne !!!!!
1) Veškerý Germánský Dízlpopelnice budou levně exportovány do ČEZKÝ DÍRY a ještě za to blbec čech zaplatí !!
2) Navrhuji včasnou EMIGRACI mladýho obyvatelstva z čezká díry [odkaz] do NĚMECKA !! po vzoru mladých poláků [odkaz] Jakýho si češí zvolili prezidenta takový je to národ V Germánii doplníte stavy řídnoucího pracujícího obyvatelstva a to za 4x násobný plat než v ČR !!! Doma stejnak zachvíli nebuder co žrát :-) [odkaz] V ČR to bude stejnak leda o RAKA z dízlů !! v Německu teď bude čistěji
>:D
>:D >:D
>:D >:D >:D
>:D >:D >:D >:D
>:D >:D >:D >:D >:D
>:D >:D >:D >:D >:D >:D
>:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D
>:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D :yes:
Avatar - Berenika ANTIDIESEL
1. 3. 2018 00:07
Re: VÝBORNĚ GERMÁNIE !!! Jsme na tebe hrdí žes nakopala DÍZL
ČEZKÝ DÍZLPRASATA [odkaz] [odkaz] [odkaz] NEJEZDĚTE UŽ DO NĚMECKA [odkaz] [odkaz] !!
NIKDO VÁS TADY UŽ NECHCE [odkaz] [odkaz] !!
NIKDO U NÁS V GERMÁNII UŽ NECHCE ČUCHAT VÁŠ ČEZKÝ RAKOVINOMETY [odkaz] [odkaz] !!
TÁHNĚTE SI S NIMA DÁL NA VÝCHOD ČESKÝ DÍZLPRASATA !!
JSME RÁDI KDYŽ SI U NÁS KOUPÍTE JETOU DÍZLPOPELNICI A UŽ SE S NÍ K NÁM [odkaz] NIKDY NEVRACEJTE !!!!
>:D
>:D >:D
>:D >:D >:D
>:D >:D >:D >:D
>:D >:D >:D >:D >:D
>:D >:D >:D >:D >:D >:D
>:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D
>:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D :yes:
PS: KDO CHCE LEVNĚ MÁLO JETÝ ELEKTROMOBIL Z NĚMECKA/NORSKA AŤ SI PRO NĚJ KLIKNE [odkaz] [odkaz] [odkaz] ;-)
Avatar - GM.rja
28. 2. 2018 19:16
Nepoměr
Zvýšení CO2 o obrovských 0,8% díky benzínovým motorům - to je skoro stejné jako 500% překračování limitů vypouštěných NOx z naftových motorů v reálném provozu => bravo, strašit CO2 když tady zdecháme na rakovinu plic!
Ale to nevadí, Volkswagen zaplatí zase nějaké ty testy na lidech a opicích a pomluvy škodlivosti NOx zbagatelizujeme, Goebbels by byl pyšný!
Rozbalit vlákno
45
28. 2. 2018 19:26
Re: Nepoměr
taky argument, ze od 1990 klesl v nemecku NOx o 70% by bylo dobre vysvetlit
podle me to bylo diky nakladakum, kde redukce NOx opravdu funguje a nakladak dnes vypousti tak o 2 rady NOx min nez v roce 1990.
naopak u osobnich aut k zadnemu realnemu pokroku az na vyjimky nedoslo.
roztridit auta podle euro asi nebude uplne spravedlive, prtoze jsou dyzly s euro6, ktery laboratorni limit plni i v realu, a vedle toho jiny dyzly s euro6, ktery vypousteji 10x vic
Avatar - Floyd
28. 2. 2018 20:14
Re: Nepoměr
Ok, tou poslední větou si asi uhodil hřebík na hlavičku - jak tedy z toho začarovaného kruhu ven? Poraď pánům německým zákonodárcům.
28. 2. 2018 20:24
Re: Nepoměr
tezko asi budou moct rict, ze treba renault scenic 1.6dci/160k s euro6 a 10 nasobnym prekrocenim v realu nemuze, ale vedle toho treba golf s 2nasobnym prekrocenim muze. to by si nemci slizli.
ale prece nemuzou tam pustit oba nebo zakazat oboum, kdy jeden vpodstate limit plni a druhej ani nahodou
jak z toho ven??
1. 3. 2018 07:56
Re: Nepoměr
na zaklade jednoho mereni tezko muzes zobecnit, ze renault prekracuje limity 10x a vw 2x. v techto nizkych koncentracich samozrejme kazdy kus tehoz vyrobku muze mit uplne jiny vysledek.
Avatar - Hittman
28. 2. 2018 20:08
Re: Nepoměr
CO2 je ohřívač planety a s tím související problémy, jako posun pásem směrem na sever, menší úrodnost, atd. Chceš se tu porovnávat, co je větší hrozba??
Avatar - Floyd
28. 2. 2018 20:17
Re: Nepoměr
Souhlasím, viz dnešní zpráva o teplotě v Arktidě, kde je 6 stupňů nad nulou a ledovce tají jako blázen!

[odkaz]
Avatar - GM.rja
28. 2. 2018 22:01
Re: Nepoměr
Naftové motory taky produkují CO2, jen je u nich poměr k benzínovému 40:60. Ale v NOx nafťáky benzíny doslova drtí 95:5, takže z dehtů nedělejte zachránce Arktidy.
Avatar - Hittman
1. 3. 2018 07:40
Re: Nepoměr
Vzhledem ke světovému poměru benzín x nafta je větší hrozbou rapidně narůstající CO2 vypouštěné benzínovými motory a s tím hmatatelné globální oteplování.
Avatar - GM.rja
28. 2. 2018 21:55
Re: Nepoměr
Až budeš ty nebo někdo z tvých blízkých umírat na rakovinu plic, přestože nekouřil, třeba se ti změní priority.
Avatar - Hittman
1. 3. 2018 07:31
Re: Nepoměr
Až nebudou mít lidé co do huby a umírat po milionech, jelikož se bude rozšiřovat poušť od rovníku a od severu led a mráz, tak si na tebe vzpomenu >:D
1. 3. 2018 13:19
Re: Nepoměr
ceho myslis ze se dozijes driv? ze nekdo z rodiny bude mit nejakou rakovinu a nebo te pouste?

jinak na oboje "lek" existuje, utlum dopravy vseobecne, prestat nesmyslne vozit zbozi z jednuy strany planety na druhou a zase nazpatek, to saem s lidma

takove placebo nebo spise jen lek mirnici bolesti jsou aspon elektromobily respektive elektrifikovana doprava, spasou to ale take neni
Avatar - Barrichello
1. 3. 2018 13:36
Re: Nepoměr
tak tady se shodneme.

Pokud chce být eko, musíme přestat vozit plátěném tašky z Bangladéše a kablíky za voloviny za 3 dolary z číny.
Pak budeme nejvíc EKO.
Avatar - Hammunasakra
1. 3. 2018 13:39
Re: Nepoměr
Nebo jezdit Teslou nebo třeba [odkaz] po.. no zrovna tý Bangladéši fakt ne [odkaz] :-)
Avatar - Barrichello
1. 3. 2018 13:44
Re: Nepoměr
Prostě vozit na stovky a tisíce kilometrů voloviny co jdou vyrobit tady. Holt místo 20 kč budou stát 60 Kč.

Na Teslu se*e bílej tesák, předražený vehikl mizerný kvality s bídným dojezdem.
Avatar - Hammunasakra
1. 3. 2018 14:46
Re: Nepoměr
Pěkná tabulka nejza***nějších měst žejo = Moskva nezklamala ;-)

Bych radši vzduch jako na Šumavě než v Havířově = jsem prostě takovej :-)

Takový Norsko nebo Švýcarsko taky neni marný [odkaz] Švédsko ne = tam čistej vzduch kazej migranti >:-[]
Avatar - Hammunasakra
28. 2. 2018 22:07
Re: Nepoměr
To je fakt těžko říct [odkaz] [odkaz] volba chcípnout asi spíš dřív na NOx nebo pozdějš na CO2 je složitá :-)

Ona nám to matka příroda vysvětlí = možná dřív než [odkaz] >:-[]
Avatar - Enthusiastic.driver
28. 2. 2018 23:16
Re: Nepoměr
CO2 vypouštějí všechna auta, letadla, lodě, vlaky, elektrárny, průmysl, živočichové... Doprava celkově (včetně výstavby infrastrutury atd.) se na lidské produkci CO2 podílí prý cca 20 - 25%. Na celkové produkci (včetně přírody) ale dle různých zdrojů pouze 0,2 - 10% (odhady vypouštěného CO2 přírodou se značně liší).

I kdybychom připustili nejhorší variantu - tedy 10% podíl dopravy, budou reálně diesely v osobních autech šetřit nějaké zanedbatelné desetiny, možná jen setiny procenta. Opravdu máš pocit, že se tyhle ušetřené tuny CO2 nějak zásadně promítnou do stavu klimatu?

A opravdu máš pocit, že NOx, částice a další mňamky, které diesely vypouštějí přímo pod tvůj nos, nejsou reálně větší hrozbou? ;)

Z mého pohledu je situace zcela jdnoznačná.
1. 3. 2018 08:01
Re: Nepoměr
v tom mas samozrejme pravdu, druha pravda je, ze benzinaky rovnez vypousti sajrajty, obzvlaste pak zivotnost katalyzatoru je cca deset let, pri prumernem stari vozoveho parku v cr 14 let se da odtusit, ze nespalene ulovodiky a CO z benzinaku bude rovnez zcela standardni stav a je to mnohem horsi nez nejake pitomoucke nox a nikdo to neresi a mereni emisi tohle nedokaze rozpoznat. v tomto smyslu je ten odezdikezdismus (pred esti leta byl diesel to nejekologictejsi, dnes je to lovna zver) naprosto zvraceny.
1. 3. 2018 08:21
Re: Nepoměr
Katalyzátor má aj nafta, takže tu si nemajú čo vyčítať. Ale súhlasím s tým, že by sa po autách neplniacich predpisy malo ísť, bez ohľadu na palivo.
Avatar - Blue Sun
1. 3. 2018 07:27
Re: Nepoměr
Jeee, oteplování jsme tu dlouho neměli. :-) To ještě dneska fakt někdo bere vážně?
Avatar - Hammunasakra
1. 3. 2018 08:16
Re: Nepoměr
Momentálně dokonce hodně vážně [odkaz] ;-)
Avatar - Blue Sun
1. 3. 2018 09:53
Re: Nepoměr
Jo, počasí se nechová podle teoretických modelů, to je divné...
Jsme natolik nafoukaná a arogantní civilizace, že nejsme už schopni připustit něco, co nedokážeme ovlivnit a na co nemáme vliv.
Avatar - Hammunasakra
1. 3. 2018 09:55
Re: Nepoměr
Nojo na severnim pólu nemá bejt teoreticky teplejš než tady = o 20°C teplejš = a to dlouhodobě :-)

Problém je s tim vlivem = hodně lidí z oboru si myslí že na to vliv naopak mám ;-)
Avatar - Blue Sun
1. 3. 2018 10:22
Re: Nepoměr
A hodně lidí z oboru tvrdí, že nemáme. Obě skupiny si to umí podložit vhodnými čísly.
A pravda bude někde mezi tím, tedy nejspíš v tom, že se jedná o normální chování přírody, která prostě teoretické úvahy akademiků úspěšně ignoruje.
Avatar - Hammunasakra
1. 3. 2018 10:29
Re: Nepoměr
No tak jinak = většina lidí z oboru viz odkaz je hodně znepokonejená

Že sme za poslední století vyvraždili víc fauny i flory než za předchozích 1000 let = to možná víš. Tak si holt mysli že na nic dalšího nemáme vliv = když si uvědomíš jaký miliony tun všeho najednou chrlíme do ovzduší a že za posledních 50 let se počet obyvatel planety z2násobil atd. atp. = spíš bych se klonil k [odkaz] ;-\

[odkaz] ;-)
Avatar - Blue Sun
1. 3. 2018 10:57
Re: Nepoměr
Už do toho začínáš motat úplně jiné věci jen abys vypadal jako někdo, kdo tomu rozumí. Jenže na mě to nefunguje.
Mimochodem, máš tu "většinu" nějak doloženou? Vím, že hodně vědců je znepokojeno tím, že se příroda chová jinak, než očekávali, a že vlastně nejsou schopni vůbec říci, co se doopravdy bude dít za rok, natož za dvacet let.
Avatar - Hammunasakra
1. 3. 2018 11:05
Re: Nepoměr
Jasně že mám = pravidelně se přepočítávaj :-)

Motat jiné věci? Já tomu teda nerozumim = ale myslel sem že to souvisí = jak ty si vymyslel že ne? ;-)

Datum expirace ti fakt nedaj :-)
Že to je vážný = to se ví už dávno stejně jako že budou velmi závažný problémy s vodou apod. Prostě to že sme zhruba za poslední století vyvražďovali hubili a škodili atd. [odkaz] atp. to je prostě známá realita = teda když se zajímáš aspoň okrajově jako já

Takže i když to datum ti nikdo neřekne = tak třeba že do 20ti let když už si to napsal budou vážný problémy s vodou a to i tady na našem území = to ti naopak řekne každej z oboru ;-)
Avatar - Blue Sun
1. 3. 2018 11:08
Re: Nepoměr
Odvádíš řeč jinam, na to jsem se tě neptal. Jsi v koncích, co?
Avatar - Hammunasakra
1. 3. 2018 11:18
Re: Nepoměr
Vtip? >:D

Ty si fakt znalostma nepolíbenej? Nebo co to hraješ? :-|

Buď můžeš věřit že všechno od [odkaz] po klimatology atd. celý životy kecaj lžou a smysl jejich životů je oblbnout tě = ale jak si napsal: Ty se nedáš >:-[]

Nebo si říct = sakra když to tvrdí 20 000 klimatologů = že by na tom něco bylo? :-)
Avatar - Blue Sun
1. 3. 2018 11:42
Re: Nepoměr
Jsi v koncích... to je jisté.
Sakro, ty jsi tak zmanipulovaný, že nejsi ochotný vůbec i jen připustit existenci jiného názoru, než toho, který ti někdo nalil do hlavy.
Nebo toho, že realita klimatu je mnohem komplexnější, než co se můžeš ve veřejném prostoru běžně dočíst.
Jsi přesně ten typ občana, kterého EU potřebuje. Jednoduchá, naivní, snadno ovlivnitelná ovce bez vlastního mozku.
Avatar - Hammunasakra
1. 3. 2018 13:31
Re: Nepoměr
Tak tady se jednoznačně shodnem :yes:

Lidi jako sem já Evropa potřebuje = lidi jako seš ty.. >:-[]
Avatar - Blue Sun
1. 3. 2018 13:50
Re: Nepoměr
Jo, lidi jako já, s vlastním názorem, jsou nežádoucí. To vím už dávno.
Avatar - Hammunasakra
1. 3. 2018 14:55
Re: Nepoměr
Tos zase pomotal = lidi co maj vlastní názor na něco o čem nic ale fakt nic netušej, nemaj přístup k datum který by analyzovali, dokonce nejspíš ani netušej co takovej klimatolog atd. dělá = ale všechno popíraj a myslej si že o jejich oboru vědi daleko víc = ty fakt nejsou moc žádoucí = to máš pravdu :-)
Avatar - Blue Sun
1. 3. 2018 15:29
Re: Nepoměr
Jistě, hlupáčku, protože jen ty, a tobě spříznění, to víte správně...
Avatar - Hammunasakra
1. 3. 2018 15:39
Re: Nepoměr
Sice nejsem s žádnym klimatologem spřízněnej = ale jo = konečně ti to snad došlo že když tomu nevěnuješ ty tisíce hodin a nemáš k dispozici miliony dat = tvá hlava s tim nic neudělá = naprosto nic = můžeš si maximálně usmyslet a vymejšlet :-)

Smutný že nezvládneš ani tak jednoduchou věc = jako žádnost abys někomu neřikal hlupáčku = i to tě dělá nežádoucim ;-)
Avatar - Blue Sun
1. 3. 2018 18:00
Re: Nepoměr
Jen pojmenovávám věci pravými jmény, hlupáčku.
Avatar - Hammunasakra
1. 3. 2018 19:59
Re: Nepoměr
Aha = tak nedošlo >:-[]

Hele von ten fostek má snad fakt pravdu >:D
Avatar - Blue Sun
1. 3. 2018 20:44
Re: Nepoměr
Copak, potřebuješ lézt místním do zadku, aby tě tu aspoň někdo bral vážně?
Avatar - Hammunasakra
1. 3. 2018 20:47
Re: Nepoměr
Nechápu tok tvejch myšlenek = ani když odmítáš tisíce vědců ani teď :-)

Ale asi mluvíš o sobě = viz stejná diskuze jako minule jen 20:55
1. 3. 2018 13:04
Re: Nepoměr
No ono je hlavně podstatné že vzhledem ke stáří planety člověk sleduje počasí velmi krátkou dobu. Proto žádný nesmyslný model nemůže fungovat a také nikdo stoprocentně nemůže říct jak to tady bylo před miliony let a tudíž tvrdit že to co se děje teď není normální je opět velké hrdinství namyšlené opice co si říká člověk.
Avatar - Hammunasakra
1. 3. 2018 13:36
Re: Nepoměr
Teda s těma namyšlenejma opicema naprostej souhlas :yes: >:D

Ale s tim jak bylo = to víceméně víme. Od milion let starýho ledu = takže víme že se za tu dobu neoteplilo jako tenhle tejden až po já nevim co ;-)

Ono abys nějakýmu oboru do hloubky rozuměl je potřeba nějakejch 20 000 hodin = myslim že většina z nás tolik času klimatologii nevěnovala = jen se dělíme na ty co si myslej že desetitisíce vědců co se svýmu oboru celý životy věnovali o něm věděj o fous víc než já = a ty co si myslej že svý životy a miliony hodin práce naprosto promarnili a já, teda ty >:-[] jejich oboru rozumim samozřejmě drtivě líp :-)
1. 3. 2018 08:17
Re: Nepoměr
Nechcem ti brať ilúzie, ale NOx sú až 200 krát účinnejší skleníkový plyn. Takže ak priemerný EURO5 chrochták vypusti v praxi len 0,2g/km(a to by sa musel zmestiť do povolenej laboratórnej normy), tak to je ako 40g CO2. Kým nafta nebude reálne plniť EURO6 aj na cestách, tak to nie len, že bude vypúšťať sajrajt spôsobujúci zdravotné riziká, ale zároveň bude mať aj väčší dopad na globálne otepľovanie.
Avatar - WinDiesel
28. 2. 2018 22:20
Re: Nepoměr
Jo to ale nenapsali že byl plánován pokles o 3% který byl dosahován posledních několik let.
Takže to není nárůst o 0,8% ale o 3,8% oproti plánovanému poklesu o 3%. Je to tedy vlastně zhoršení stavu o 6,8% respektive.
A to bylo zatím započítáno jen málo benzínových pohonů.
pesimisté očekávají nárůst o více jak 15%, místo poklesu.
Avatar - Hammunasakra
28. 2. 2018 22:48
Re: Nepoměr
A co realisti [odkaz] >:-[]
1. 3. 2018 08:32
Re: Nepoměr
No a teraz otázka ma na to väčší vplyv pokles predaja dislov alebo nárast predaja vysokých módnych krabíc?
28. 2. 2018 19:17
německo
Tak nejdřív zakážou diesely, pak benzíny, a pak budou jezdit na oslech a na kozách, alespoň se nově příchozí z Afriky a Blízkého východu budou v Německu cítit jako doma.
Rozbalit vlákno
85
Avatar - Ozzman
28. 2. 2018 19:41
Re: německo
aneb jak narvat uprchlíky i pod diskuzi o naftě >:D Nechceš se vrátit na Parlamentní listy?
Avatar - lyon667
28. 2. 2018 22:13
Re: německo
Kdyz ona je to tak groteskni souhra okolnosti, ze to nelze nezminit ;-)
Avatar - Hammunasakra
28. 2. 2018 22:17
Re: německo
Ale lze ;-)

Uprchlíky sem na odvedení pozornosti od přepadení Krymu naimportoval fikanej Rus = životní prostředí se snažíme aspoň trochu hlídat sami = i když se to někomu nelíbí = a považuje to třeba až za komunismus >:-[]
Avatar - Blue Sun
1. 3. 2018 07:28
Re: německo
Vidět za vším Rusy, to už je ovšem taky diagnóza. Co za fakultu sociopatických studií jsi dělal?
Avatar - Hammunasakra
1. 3. 2018 08:11
Re: německo
Tak v naší oblasti to je bohužel nepříjemně často realita >:-[]

Tohle je závěr tajnejch služeb prezentovanej veřejně minulym českym ministrem zahraničí = ale je to známý po celý Evropě ;-)

Ale samozřejmě sou lidi který tomu odmítaj věřit = a radši věří že těch milion lidí se na hranici Evropy sešel náhodou :-)
Avatar - Barrichello
1. 3. 2018 08:19
Re: německo
Pokud tomuhle věříš, si stejnej s prominutím magor jako ti, co věří že to zorganizovali američani, Soros, ilumináti a že na nás sypou chemtrails.

Myslel sem, že si na vyšší úrovni >:D >:D >:D
Avatar - Hammunasakra
1. 3. 2018 08:21
Re: německo
Jako že nevěřim na náhody typu že se ve stejnej čas sejde takový množství lidí = a náhodu zrovna po Krymu? Nojo už sem takovej >:-[]
Avatar - Barrichello
1. 3. 2018 08:23
Re: německo
Tak to máš dost blbý.

Fašisti na ukrajině ti nevadí? Tuhle sem viděl krásný fotečky hákovejch křížů na Ukrajině, fotila to jedna známá co je ukrajinka a jezdí tam. Fakt elita >:D >:D >:D
Avatar - Hammunasakra
1. 3. 2018 08:26
Re: německo
Já bych řek že naopak dost dobrý = že umim používat hlavu :-)

Fašista na ukrajině to je zase co? >:D
Avatar - Barrichello
1. 3. 2018 08:30
Re: německo
Fašistů na ukrajině je dle odhadů asi 50 000 a sou zapletení do Majdanu a dalších akcí.

Chceš popřít že tam žádní fašisti nejsou? Nástupci a sympatizanti komandanta Bandery?
Avatar - Hammunasakra
1. 3. 2018 08:36
Re: německo
Vidim že každý 3 vteřiny sdílený hoaxy = sou fakt úspěšný >:-[]

Víš vůbec kdo je nebo byl fašista? Nebo aspoň: Proč ty 50 tisícum ukrajinců řikáš fašisti? Co si pod tim představuješ? :-)
Avatar - Barrichello
1. 3. 2018 08:40
Re: německo
Komandat Bandera se dobrovolně přidal na stranu Hitlera a fašistů. Všichni kdo kolaborvali stejným směrem a kdo s tím souhlasí sou fašisti.

Není možné se považovat za národní hrdiny a osvoboditele proti jednomu vrahovi (Stalin) tím, že se přidám na stranu druhého vraha (Hitler).

To JAKO SORRY!
Avatar - Hammunasakra
1. 3. 2018 08:49
Re: německo
To teda žádný sorry nebude! :-)

Já znám historii = jen mě trochu překvapuje tvuj extrémní výklad :-|

Proč neni možné? Mě to přijde logický že osvobození od Stalina kterej jich během pár let miliony zabil = viděli jako osvobození. Ty bys na jejich místě smutnil? :-)
Avatar - Barrichello
1. 3. 2018 08:56
Re: německo
Ne není to logické. Pokud budeš bojovat proti Vrahovi Vopičkovi, který ti zabil 3 příbuzné tím, že se spolčíší s vrahem Vopršálkem z vedlejší vesnice, kde zabil 10 lidí a půjdete společně vyvraždit 30 lidí kolem Vopičky tak ste magoři a ne národní hrdinové.

prober se >:D
Avatar - Hammunasakra
1. 3. 2018 09:02
Re: německo
Mám v sobě už 2. kafe = sem docela probranej ;-)

Přes to že to odmítáš = je to logický a normální = takhle my lidi fungujeme = co si ty zač? Rus? >:-[]

Rusové v desetiletí před 2. světovou zabili asi 3 miliony ukrajinců = logicky někoho kdo je z jejich země vytlačoval vítali jako osvoboditele.

Ale proč řikat současnej ukrajincum který dál nesnášej stát kterej jim brutálně ublížil a dál ubližuje = teď aktuálně je okrad o další biliony = proč jim řikat fašisti? Prostě nemaj rádi stát kterej je devastoval vyvražďoval a bohužel i teď v tuhle chvíli s nima bojuje
Avatar - Barrichello
1. 3. 2018 09:43
Re: německo
Rus? Snad Stalin ne >:D

Chce to umět rozlišovat ;-)
Avatar - JDM
1. 3. 2018 13:52
Re: německo
Blesk...:-D tvuj nejoblibenejsi magazin ze? Tam se dozvis informaci panejo ... >:D a ja myslel ze ctes alespon echo >:D
Avatar - Hammunasakra
1. 3. 2018 14:48
Re: německo
Aha = ani tohle si nepochopil? To mě mrzí :-|

Je fuk jestli výsledek nějakýho průzkumu nebo ankety a tak = vyjde v Blesku nebo na Novinkách nebo v National Geographic = podstatný sou ty výsledky >:-[]

Tak co řikáš na teď = když už chápeš vo co de = na ty výsledky? :-)
Avatar - Blue Sun
1. 3. 2018 09:57
Re: německo
A víš, že to vůbec s Krymem nemělo nic společného? Všiml sis, že v té době začal nejvíce eskalovat konflikt v Sýrii a Iráku, kde ta vlna začala? A když poté bába Merkelová vyhlásila "my to zvládneme", a otevřela dveře, přidaly se ostatní problémové regiony, tedy Afrika?
Avatar - Hammunasakra
1. 3. 2018 10:00
Re: německo
No dyť furt opakuju = je super že tajný služby makaj pro mě a proti prezidentovi = a všechno to byla náhoda. Určitě ne úmyslný načasování >:-[]
Avatar - Blue Sun
1. 3. 2018 10:20
Re: německo
Marně přemýšlím, jestli to jen tak zkoušíš, nebo těm kecům fakt věříš.
Bohužel, vzhledem k nekonečnému opakování těch nesmyslů napříč časem a prostorem, nejspíš skutečně věříš. A pak ti už není pomoci, to není léčitelné.
Avatar - Hammunasakra
1. 3. 2018 10:30
Re: německo
To je super že si začal přemýšlet = zkus jestli maj pravdu spíš naše tajný služby nebo ruský hoaxy ;-)
Avatar - Blue Sun
1. 3. 2018 11:00
Re: německo
Hlupáčku, ty jsi s tajnými službami nikdy ve skutečnosti nepracoval, že? Jen papouškuješ to, co ti nakukají média, kterým bezmezně věříš.
Avatar - Hammunasakra
1. 3. 2018 11:09
Re: německo
Řikej si hlupáčku = třeba někomu sobě rovnýmu a ne mě = dík :-!

Asi sem tě nepochopil = ty máš stejnej názor s ruskejma hoaxama = a mě řikáš papoušku? ;-)
Avatar - Blue Sun
1. 3. 2018 11:44
Re: německo
Já tu někde mluvím o ruských hoaxech? Ne, tím se oháníš celou dobu jen ty. Na rozdíl od tebe mohu operovat s reálnými daty.
Jenže ty se nikdy nedohrabeš na mou úroveň, tak si můžu říci, co chci. Jsi hlupáček. Malý, naivní hlupáček, co se tak strašně bojí přemýšlet.
Avatar - Hammunasakra
1. 3. 2018 13:26
Re: německo
No tak to doufám! Že se nikde nedostanu na tvou úroveň >:-[]

Nemluvíš o hoaxe = jen je cituješ ;-)

No a já pravej opak = řikám že to sou žvásty a demagogie :-)

A zřetelně sem tě požádal abys mi neřikal hlupáčku = to si nech pro někoho svý úrovně = dík. Myslim pro někoho kdo přemýšlí jako ty >:-[]
Nepochopil si to napoprvý = tak snad napo2hý. Co dáš to? ;-)
Avatar - Blue Sun
1. 3. 2018 13:52
Re: německo
Jasně, hlupáčku.
Mimochodem, netušil jsem, že vojenské strategické analýzy jsou hoax... Ale chápu, nevyšlo to z mordy EU, tak je to pro hlupáčka hoax...
Avatar - Hammunasakra
1. 3. 2018 14:51
Re: německo
Nepřeháníš to? 8-s

Vojenský strategický analýzy Ruska byly udělaný dobře a přepadení Ukrajiny včetně realizace byly provedený fakt dobře :yes:

I když pak se to trochu zadrhlo = eště ten pevninskej přístup na Krym to prostě chtělo = souhlasíš ne? ;-)

Já prostě než vliv asijskej velmocí radši muj kontinent = Evropu. Že ty cituješ ruský hoaxy = a kdo je má na háku toho máš za hlupáčka = je zas tvoje volba :-)
Avatar - Blue Sun
1. 3. 2018 15:31
Re: německo
No nic... Vidím, že zde zbytečně plýtvám slovy, protože ty skutečně nejsi schopen pochopit nic mimo svou bublinu. Užij si ji, nepřeju ti ji a nezávidím ti ji.
Avatar - Hammunasakra
1. 3. 2018 15:42
Re: německo
Měl bych otázku = proč jako čech evropan = si proti Evropě?

A proč jako čechovi evropanovi = se ti tak líbí hoaxy asijský velmoci? Nenapáchala tady už dost zla? ;-)

A eště jedna: Je to pravda? Co padlo [odkaz] v 15:33? >:D >:-[]
Avatar - Blue Sun
1. 3. 2018 18:03
Re: německo
Já jsem někde řekl, že jsem proti Evropě? Nebo že se mi líbí hoaxy jakékoli velmoci?
Hochu, ty jsi komunista jak vyšitej. Kdo nehýká s tebou, je proti. Třídní boj, jak za komančů, jen skrytý za vzletná slovíčka. Tehdy ze SSSR, dnes z EU.
Děkuju, že ses konečně odkopal.
A ještě jedna: ty bereš flusteka vážně? Pak si věř, čemu chceš, mně je to fuk. Hlupáček jsi a hlupáčkem zůstaneš.
Avatar - Hammunasakra
1. 3. 2018 20:03
Re: německo
Zjevně líbí = když je furt cituješ :-)

Chlape = tynevíš ani co to je třídní boj = nepoužívej slova kterejm nerozumíš >:-[]

A necituj furt ty hoaxy ;-)

Ten fostek snad má fakt pravdu! >:D
Avatar - Blue Sun
1. 3. 2018 20:45
Re: německo
Jediný, kdo tu cokoli cituje, jsi ty sám. Hloupými odkazy zaspamované diskuse je tvá parketa, nikoli má.
Flustek je mi vcelku ukradený, z tebe mám srandu. Jsi tak hloupý, že ti ani nedojde, jak jsi hloupý.
Avatar - Hammunasakra
1. 3. 2018 20:51
Re: německo
Sem teda už dlouho necitoval = to si vymyslel stejně jako že klimatologie je nesmysl nebo jak? ;-)

Mě teda maminka dala testovat a.. vim jak na tom sem :-)

Zatim si psal jen kraviny kombinovaný s urážkama = ale třeba fakt myslíš = že myslíš >:-[]
Avatar - Barrichello
1. 3. 2018 19:49
Re: německo
Pokud vím, nikdo tu není proti Evropě. Neplet si Evropu s EU.

EU je spolek neomarxistů chovajících se jako neo RVHP, co vše reguluje, omezuje, nařizuje , sankcemi a dotacemi křiví trh.

Německo už tu taky napáchalo dost zla - křižáci, dvě světový války, přivedli Lenina k moci tím že mu zajistili cestu z exilu ve švajcu do Ruska a mohutně ho financovali kvůli tomu aby ukončil východní frontu a ted tady ždímaj východ tím že sme pro ně jen levná síla a ještě ničí evropu imigranty.

Mě z toho vychází že nějak udělali víc průserů jak to rusko >:D
Avatar - Hammunasakra
1. 3. 2018 20:06