Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Automobilka PSA měla loni i přes ztráty Opelu rekordní zisk

Francouzská Skupina PSA loni dosáhla rekordního zisku navzdory ztrátám nově získané divize Opel. Celé skupině vzrostl čistý zisk o 11,5 procenta na 1,93 miliardy eur (49,06 miliardy Kč).
Zpět na článek
2. 3. 2018 17:51
2. 3. 2018 20:52
2. 3. 2018 22:02
2. 3. 2018 22:01
4. 3. 2018 08:54
Avatar - speedfred
2. 3. 2018 17:51
i cocpit
asi tiahne :-!
Rozbalit vlákno
8
2. 3. 2018 20:52
Re: i cocpit
To asi jo.A to i navzdory místním odborníkům ;-) Doufám, že se jim podaří zachránit Opel a dostat ho zpět do plusu
Avatar - woody-alien
2. 3. 2018 21:29
Re: i cocpit
Vy si asi pletete pojmy. Já třeba nejsem žádnej odborník ale i cocpit mi prostě a jednoduše nevyhovuje. Jestli se najde dost lidí, co to mají opačně, pak OK. Ovšem já kvůli tomu Peugeot rovnou škrtám ze všech případných "výběrových řízení".
Avatar - Hammunasakra
2. 3. 2018 21:52
Re: i cocpit
Odborník a místní odborník asi nebudou mít moc velkej průnik množin >:-[]

Jinak to máš asi spíš blbý = tipnul bych že tak nějak směrem i-cocpitu pujdou skoro všichni
Avatar - Blue Sun
2. 3. 2018 22:02
Re: i cocpit
Vzhledem k tomu, že prodeje Peugeotů rostou, pak těch, komu i-cockpit vyhovuje, je zřejmě dostatek. Příští rok se k nim přidám taky.
Avatar - Blue Sun
2. 3. 2018 22:01
Re: i cocpit
Bylo by to rozhodně dobré, aby nezanikla další tradiční evropská značka. Bohužel, pro mnohé "experty" bude jen kvůli tomu spojení s PSA nežádoucí značkou, i kdyby dělal nejlepší auta. Předsudky jsou příliš mocné.
Avatar - woody-alien
4. 3. 2018 07:17
Re: i cocpit
Svádět to na předsudky je strašně jednoduché. Pořád je tu ale srovnání s původním Opelem. A když se pak podívám třeba na nabídku benzínů pro jeden z prvních produktů pod taktovkou PSA - Grandland X, pak můžu bez předsudků konstatovat, že se jedná o sešup dolů.
Avatar - Blue Sun
4. 3. 2018 08:54
Re: i cocpit
Stejně jako jednoduché je odsoudit značku jen pro její spojení s jinou. Už se to děje a to ještě se skutečný vliv PSA ani neprojevil.
Avatar - KANKUNEN
3. 3. 2018 06:51
To je dobře, že se PSA daří
Mají velké štěstí, že lidi pozbyl vkusu a potřebují gaziky, ale nechtějí ani 4x4. To je pak jasné, že jim nevadí interiér naruby a pomatené hlavní světla u citronu.
Rozbalit vlákno
11
3. 3. 2018 09:12
Re: To je dobře, že se PSA daří
Vyšší auto je fajn,za mě je teda lepší MPV,ale chápu, že trh to chce (momentálně ?) takhle..ale kdo ti řekl,že interiér Peugeotu je naruby a světla Citroenu jsou pomatený?
3. 3. 2018 11:11
Re: To je dobře, že se PSA daří
Ano, mám podobný názor, MPV je rozhodně lepší jak SUV 4x2 - víc prostoru uvnitř a rozumná cena. To je taky důvod proč jsem nepokračoval v dalším autem u PSA. Po C4GP a 1G P5008 se logicky nabízela nová generace 5008, ale design pouťový interiéru, zpracovanání auta a hlavně brutální cena 1.6THP ve výbavě Allure pouze s Automatem mě naprosto odradila :no:
3. 3. 2018 12:30
Re: To je dobře, že se PSA daří
No vidis a za mna je ta cena OK a dokonca jasna volba.
3. 3. 2018 13:48
Re: To je dobře, že se PSA daří
Logic
3. 3. 2018 13:51
Re: To je dobře, že se PSA daří
No mě by se spíš nabízel víc (v rámci koncernu) Citroen C4 Picasso.Ale jak jsi přišel na pouťový interiér,špatný zpracování Peugeotu 5008/3008?Má zkušenost byla přesně opačná..
Avatar - Blue Sun
3. 3. 2018 19:10
Re: To je dobře, že se PSA daří
Nechápeš, cokoli mimo německou šeď a nudu je pouťové...
3. 3. 2018 20:52
Re: To je dobře, že se PSA daří
Jasně a proto jsem měl posledních cca x let francouzká auta ;-) Btw až budete mít pánové pár let francouze a budete s nimi jezdit do servisu, tak uvidíte.

Btw jak se mi nová 5008 líbila zvenku, tak interiér byl velký zklamání, jak z přístrojové desky, tak sedadel. A iCocpit se do takhle velkého auta prostě nehodí a všude cingrlátka jak na pouti - necítil jsem se v tom dobře. Ve 208 GTi byl fajn, ale tady byl mimo. Navíc plastové díly karoserie, např 5 dveře kufru jsou hodně fórové. Navíc cena se 4 válcovým benzinem 1.6THP jen s automatem a vybavou Allure je úplně mimo + musíte dovybavit. Takže tím pro mě PSA skončilo ;-)
Avatar - Blue Sun
4. 3. 2018 08:56
Re: To je dobře, že se PSA daří
Francouzskými auty jezdím už kolik... devět let? A zatím, kupodivu, bez problémů. Takže děkuji, rád u Francie zůstanu. Do servisu se může jezdit se vším a kazí se stejně Peugeoty jako Volkswageny či BMW.
Odkazuješ se na francouzská auta, ale přitom zároveň typicky francouzský design odsoudíš. To fakt má váhu...
4. 3. 2018 11:15
Re: To je dobře, že se PSA daří
"Odkazuješ se na francouzská auta, ale přitom zároveň typicky francouzský design odsoudíš. To fakt má váhu..." - tím si myslel jako co? Že cokoliv PSA vyrobí já musím adorovat, jen proto že to je moderní a tobě se to líbí? Blbost ne?

Nový designový jazyk PSA vítám, ale víceméně jen exteriér. S interiéry moc nadšený nejsem, narozdíl od aut z předchozí generace, třeba právě P5008 1G, 508 1G i P208 můžu. Ale u nové 3008/5008 ne. Proč bych si měl kupovat něco, co mi nevyhovuje a necítím se v tom dobře? Jen proto, že je to výtvor PSA? Prober se...

Beru to tak, 100 lidí = 100 chutí, kup si to co chceš ty a já si koupím taky ;-)
Avatar - speedfred
4. 3. 2018 09:06
Re: To je dobře, že se PSA daří
mal som nového Scenica 5 rokov a všetko OK,možno by bol doteraz keby mi ho nenabúrali.
P508 boli drobné problémy ale všetko promptne vyriešené na záruku.
Dizajn nových Pežotov vcelku OK,akurát do toho zabudli dať motor. :-)
4x4 (= 16) mi nevadí ani nechýba.
Avatar - woody-alien
4. 3. 2018 07:26
Re: To je dobře, že se PSA daří
Ale my to chápeme, cokoliv mimo německou šeď a nudu je fajnové. I kdyby tam místo volantu dávali sikovky. :-)