Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Automobilka PSA měla loni i přes ztráty Opelu rekordní zisk

Francouzská Skupina PSA loni dosáhla rekordního zisku navzdory ztrátám nově získané divize Opel. Celé skupině vzrostl čistý zisk o 11,5 procenta na 1,93 miliardy eur (49,06 miliardy Kč).
Zpět na článek
2. 3. 2018 17:51
2. 3. 2018 20:52
2. 3. 2018 22:02
2. 3. 2018 22:01
4. 3. 2018 08:54
Avatar - speedfred
2. 3. 2018 17:51
i cocpit
asi tiahne :-!
Rozbalit vlákno
8
2. 3. 2018 20:52
Re: i cocpit
To asi jo.A to i navzdory místním odborníkům ;-) Doufám, že se jim podaří zachránit Opel a dostat ho zpět do plusu
Avatar - woody-alien
2. 3. 2018 21:29
Re: i cocpit
Vy si asi pletete pojmy. Já třeba nejsem žádnej odborník ale i cocpit mi prostě a jednoduše nevyhovuje. Jestli se najde dost lidí, co to mají opačně, pak OK. Ovšem já kvůli tomu Peugeot rovnou škrtám ze všech případných "výběrových řízení".
Avatar - Hammunasakra
2. 3. 2018 21:52
Re: i cocpit
Odborník a místní odborník asi nebudou mít moc velkej průnik množin >:-[]

Jinak to máš asi spíš blbý = tipnul bych že tak nějak směrem i-cocpitu pujdou skoro všichni
Avatar - Blue Sun
2. 3. 2018 22:02
Re: i cocpit
Vzhledem k tomu, že prodeje Peugeotů rostou, pak těch, komu i-cockpit vyhovuje, je zřejmě dostatek. Příští rok se k nim přidám taky.
Avatar - Blue Sun
2. 3. 2018 22:01
Re: i cocpit
Bylo by to rozhodně dobré, aby nezanikla další tradiční evropská značka. Bohužel, pro mnohé "experty" bude jen kvůli tomu spojení s PSA nežádoucí značkou, i kdyby dělal nejlepší auta. Předsudky jsou příliš mocné.
Avatar - woody-alien
4. 3. 2018 07:17
Re: i cocpit
Svádět to na předsudky je strašně jednoduché. Pořád je tu ale srovnání s původním Opelem. A když se pak podívám třeba na nabídku benzínů pro jeden z prvních produktů pod taktovkou PSA - Grandland X, pak můžu bez předsudků konstatovat, že se jedná o sešup dolů.
Avatar - Blue Sun
4. 3. 2018 08:54
Re: i cocpit