Francouzská Skupina PSA loni dosáhla rekordního zisku navzdory ztrátám nově získané divize Opel. Celé skupině vzrostl čistý zisk o 11,5 procenta na 1,93 miliardy eur (49,06 miliardy Kč).
Vy si asi pletete pojmy. Já třeba nejsem žádnej odborník ale i cocpit mi prostě a jednoduše nevyhovuje. Jestli se najde dost lidí, co to mají opačně, pak OK. Ovšem já kvůli tomu Peugeot rovnou škrtám ze všech případných "výběrových řízení".
Bylo by to rozhodně dobré, aby nezanikla další tradiční evropská značka. Bohužel, pro mnohé "experty" bude jen kvůli tomu spojení s PSA nežádoucí značkou, i kdyby dělal nejlepší auta. Předsudky jsou příliš mocné.
Svádět to na předsudky je strašně jednoduché. Pořád je tu ale srovnání s původním Opelem. A když se pak podívám třeba na nabídku benzínů pro jeden z prvních produktů pod taktovkou PSA - Grandland X, pak můžu bez předsudků konstatovat, že se jedná o sešup dolů.
Mají velké štěstí, že lidi pozbyl vkusu a potřebují gaziky, ale nechtějí ani 4x4. To je pak jasné, že jim nevadí interiér naruby a pomatené hlavní světla u citronu.
Vyšší auto je fajn,za mě je teda lepší MPV,ale chápu, že trh to chce (momentálně ?) takhle..ale kdo ti řekl,že interiér Peugeotu je naruby a světla Citroenu jsou pomatený?
Ano, mám podobný názor, MPV je rozhodně lepší jak SUV 4x2 - víc prostoru uvnitř a rozumná cena. To je taky důvod proč jsem nepokračoval v dalším autem u PSA. Po C4GP a 1G P5008 se logicky nabízela nová generace 5008, ale design pouťový interiéru, zpracovanání auta a hlavně brutální cena 1.6THP ve výbavě Allure pouze s Automatem mě naprosto odradila :no:
No mě by se spíš nabízel víc (v rámci koncernu) Citroen C4 Picasso.Ale jak jsi přišel na pouťový interiér,špatný zpracování Peugeotu 5008/3008?Má zkušenost byla přesně opačná..
Jasně a proto jsem měl posledních cca x let francouzká auta ;-) Btw až budete mít pánové pár let francouze a budete s nimi jezdit do servisu, tak uvidíte.
Btw jak se mi nová 5008 líbila zvenku, tak interiér byl velký zklamání, jak z přístrojové desky, tak sedadel. A iCocpit se do takhle velkého auta prostě nehodí a všude cingrlátka jak na pouti - necítil jsem se v tom dobře. Ve 208 GTi byl fajn, ale tady byl mimo. Navíc plastové díly karoserie, např 5 dveře kufru jsou hodně fórové. Navíc cena se 4 válcovým benzinem 1.6THP jen s automatem a vybavou Allure je úplně mimo + musíte dovybavit. Takže tím pro mě PSA skončilo ;-)
Francouzskými auty jezdím už kolik... devět let? A zatím, kupodivu, bez problémů. Takže děkuji, rád u Francie zůstanu. Do servisu se může jezdit se vším a kazí se stejně Peugeoty jako Volkswageny či BMW.
Odkazuješ se na francouzská auta, ale přitom zároveň typicky francouzský design odsoudíš. To fakt má váhu...
"Odkazuješ se na francouzská auta, ale přitom zároveň typicky francouzský design odsoudíš. To fakt má váhu..." - tím si myslel jako co? Že cokoliv PSA vyrobí já musím adorovat, jen proto že to je moderní a tobě se to líbí? Blbost ne?
Nový designový jazyk PSA vítám, ale víceméně jen exteriér. S interiéry moc nadšený nejsem, narozdíl od aut z předchozí generace, třeba právě P5008 1G, 508 1G i P208 můžu. Ale u nové 3008/5008 ne. Proč bych si měl kupovat něco, co mi nevyhovuje a necítím se v tom dobře? Jen proto, že je to výtvor PSA? Prober se...
Beru to tak, 100 lidí = 100 chutí, kup si to co chceš ty a já si koupím taky ;-)
mal som nového Scenica 5 rokov a všetko OK,možno by bol doteraz keby mi ho nenabúrali.
P508 boli drobné problémy ale všetko promptne vyriešené na záruku.
Dizajn nových Pežotov vcelku OK,akurát do toho zabudli dať motor. :-)
4x4 (= 16) mi nevadí ani nechýba.