Profi
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeMercedes-Benz Vans a testování elektrických dodávek na švédském sněhu a ledu
12 komentářů
houmr
Toto je mala hovadina, u nas kurieri nepouzivaju. Pouzivaju vacsie dodavky, hlavne ducata...........
Inak k dojazdu, pokial budu taketo smiesne dojazdy okolo 100-150km udavanych vyrobcom a maximalna rychlost 120km/h. V zivote to nenajde vacsie uplatnenie z dovodu prejst z Bratislavy do Trencina je cca 125km pekne po dialnici. Cize ak sa nieco nalozi a pojde sa nonstop plny plyn, tak to ostane stat niekde medzi Piestanmi a Novym mestom asi 35km od Trencina a o kureni ani nehovorim.
Niekto tu pisal, ze naco kurit v aute kurieri nepotrebuju, skuste im to povedat 😉 ani dotycny predpokladam v praci nesedi v zime v bunde a capici.........................
Inak k dojazdu, pokial budu taketo smiesne dojazdy okolo 100-150km udavanych vyrobcom a maximalna rychlost 120km/h. V zivote to nenajde vacsie uplatnenie z dovodu prejst z Bratislavy do Trencina je cca 125km pekne po dialnici. Cize ak sa nieco nalozi a pojde sa nonstop plny plyn, tak to ostane stat niekde medzi Piestanmi a Novym mestom asi 35km od Trencina a o kureni ani nehovorim.
Niekto tu pisal, ze naco kurit v aute kurieri nepotrebuju, skuste im to povedat 😉 ani dotycny predpokladam v praci nesedi v zime v bunde a capici.........................
Leda že to vyvíjejí speciálně pro Novosibirsk 😄
Pokud se dodržuje zásada "nabíjím když parkuji", tak dojezd je v pohodě. Mám EV (standardní dojezd 200km, v extrémních mrazech něco kolem 130-150km), za rok najeto 25 tisíc km (Plzeň, Praha) a nikdy problém. Na rozvoz pošty a balíků po městě je tato dodávka naprosto dostačující.
Kalousek ma pravdu. Tohle neni zadnej univerzal. Test v realnem provozu konkretniho urceni by byl uzitecnejsi.
ohledne topeni nevim ja jezdil v lete o prazdninach, ale kdys vidim ty postaky nebo speditery dodavek co me obcas neco dovezou na dobirku, tak jsou nabaleny aby jim nebyl azima kdys to nesou ke dverim zakaznika, ma smysl vubec v rozvazkovem aute topit? vzdyt kazdych par desitek metru se zastavuje a vetra, ale pokud by bylo treba topit, prijde me je jako lepsi reseni proste nezavisle topeni kde bude spotreba 2-3 litry paliva na mesic, me bastilo v Audine asi 3 deci za hodku a pokud clovek chtel, tak behem 15 minut bylo v aute nesnesitelne vedro
ostane CP hodla v pristich letech pokud vim testovat elektricke dodavky Nissanu
Takze na elektromobily kus za melouna muze posta akorat tak zapomenout. Za chvili nebudou mit ani zakazniky ani zamestnance.
Aj u nas na SVK spedicky nemaju ziadne auta, najimaju sukromnikov co pre nich jazdia a hadaj na akych autach, tie nakladaky uz teda hodne pamataju.
Taky Dachser si najima sukromnikov na SVK a tam je to o tom co ma zrovna za vozidlo, aj ked ma 5-6- rocny nakladak, tak je dotiahnuty z DE a povie to este urobi peknu sluzbu 😉
Hold realita, mozno na zapade bude klientela, tu na vychode tazko, kolkokrat maju ti sukromnici problem zarobit na novsie (nie nove)........