Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Ženava 2018

Autosalon Ženeva 2018

Starší ročníky

Autosalon Paříž

Autosalon Frankfurt

Další autosalony

Informace

Rok 2018 je již 88. ročníkem ženevské výstavy. Vstupenky jsou k dispozici přímo na výstavišti Palexpo nebo na webových stránkách autosalonu. Akce se koná mezi 6. a 18. březnem 2018, první dva dny jsou určeny pro odbornou veřejnost, pro běžné návštěvníky je otevřeno od čtvrtka 8. března. Výstaviště je otevřeno od pondělí do pátku mezi desátou ranní a osmou večerní hodinou, o víkendu pak od devíti do sedmi. Vstupné pro dospělé činí 16 franků (350 Kč), po čtvrté odpolední stojí vstupenka polovinu.

Termín

Kdy: od 8. - 18. 3. 2018

Kde: Ženeva, Švýcarsko, výstaviště Palexpo, Route François-Peyrot 30, 1218 Le Grand-Saconnex, z Prahy 950 km, z Brna 1.160 km.

VSTUPENKY

Zpět na článek

Kia Ceed SW 2018: Korejské překvapění pro Ženevu!

42 komentářů

718
tradicia nie je zapocitana v cene....znacka bez tradicie :yes:
comper
Tradicia netradicia, ktora mainstream znacka ma taky zvuk by ta to presvedcilo ju kupit? V nasich koncinach mozno vw a skoda, aj to slabo, inak je cely mainstream na tom s imidzom rovnako.
Avatar - wakantanka
wakantanka
Ak by sme image vnímali len z pohľadu dlhoročnosti niektorej značky, tak Ford, Peugeot, Citroen, Renault a aj tá Škoda majú zhruba 100 ročnú tradíciu. 😄 Ale tomuto trollovi je to aj tak jedno, on si potrebuje odpľuť na kórejca a tváriť sa, že má Porsche.
718
tak mily troll....nie je to z mojej hlavy..je to z reklam Kia Hyundai >😁 v Tv....
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
po zadok je to uz pomaly ako auris combi... az na tie svetla jasne...... ale uspech samozrejme to mat bude to ano... len skoda ze akasi cela "aura" ceedu je fuc.... toto by uz mohlo byt hocico.. aj subaru ... aj opel... na jednej strane vidim pokrok na kasni ( zmizli MPV okienka vpredu a auto je celkovo hranatejsie nizsie co chvalim ) aby vzapati cely zbytok auta spravili az docela "nezaujimavy" a takpovediac pasujuci comukolvek .... ta bocna silueta sa mi teda moc nelubi... ;-\
Anonym
To máš všechno u těxhto aut egal...
Tady jsi na dně, kde se počítá jenom cena...
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
tu v tychto vodach nevladnu dizajneri... tu vladne biznis.... inak si tazko vysvetlit jednak vzajomnu podobu ceedu s i30 a jednak celkovo nenej napadity dizajn voci predchodcovi
webpaja
Byznys vládne všude.
Anonym
Přemejšlel jsem, kde najdu nějaký prostředí, kde nevládne...a našel jsem. >😒]
Není to ale cool.... 8-s
[odkaz]
Avatar - Blue Sun
Blue Sun
I tam se rozhodovali podle toho, jaký přínos bude ten který jedinec mít. Protože čím vlivnější je jeho rodina, tím více potom přijde peněz na další aktivity. Jen víra nestačí.
Anonym
Takže to ten máslo udělal pro prachy.
Tak na to kašlu, jsou komerční.
Nejdu k nim.
>😒] >😒] >😒]
Avatar - Ozzman
Ozzman
Naopak. tady právě musí auto zaujmout, bojuje se o tisíce prodaných kusů, minimálně v Evropě je tohle spolu s menšími SUV nejprodávanější kategorie aut, narozdíl od exkluzivit, či u zavedených výrobců, jaké je třeba VW, ti zas moc e😜erimentovat nemusí. Kia pořád ještě obhajuje své místo pod sluncem v mainstreamu a proto z toho těží zákazník, mne se to líbí, určitě lepší, než Hyundai.
ericn
Souhlas, mě se nový Ceed v kombíku podle těch fotek celkem zamlouvá 😉
šofér
No ze dvou fotek dělat závěry, ;-\
Avatar - wakantanka
wakantanka
i30 combi sa rozhodne zaprieť nedá 😄
comper
I ked stale nie dost pre padnutie na zadok. Mohol by aspon kombajn po vzore optimy dostat silnejsiu verziu, ked uz hatch nedostane creva z i30N.
webpaja
...nic jiného mě nenapadá. Tolik nářků minulý týden pod technicistní, ale jasně definovanou A6 a teď tento beztvarý a bezpohlavní kombík ukazuje, co se děje v mainstreamu.
Avatar - Ozzman
Ozzman
Nenadchne, neurazí.... ideálně auto zapadající do mainstreamové nižší střední, co by mohlo odebrat pár kupců Oplu, VW, Fordu... o to asi jde 😄 Pro mne sympatičtější, než Hyundai, nebo někteří jiní zástupci této třídy ( P308, Tipo kombi).
Anonym
A vono pak když se udělá něco trochu divočejšího (kabaňův facelift okty) tak zase vřískáme, že je to moc... Těžký je to v mainstreamu.
Avatar - Ozzman
Ozzman
Upřímě, v luxusní třídě je to jinak ? Čtyřoký MB tu byl, Bangel a jeho BMW také, přestalo se to prodávat ? Ne.... Oktávka se přestala prodávat? Ne 😄

Tady je potřeba vnímat, kdo ten "přešlap" či divočinu udělá, když ho udělá VW, BMW, či třeba Toyota ( a že zrovna ta si hraje poslední dobou se zákazníkem), tak to automobilka více, či méně ustojí, ale Kia v Evropě pořád ještě není vnímána dostatečně pozitivně ( i když dle mne takový Ceed klidně může být stejně dobrou volbou, jako Oktávka z hlediska užité hodnoty a spolehlivosti), takže se musí držet té "klasiky". Citroen si s tim moc hlavu neláme a v klasických třídách už nemá ani pořádné zástupce >😁
Anonym
jj, citrón nepotřebuje, když maj Pažout a teď i Sopel.
Ale tak Kia a Hyundai do toho občas taky kopnou - třeba se Soulem nebo Velosterem. Ale nic moc jich neprodá - to máš pravdu.
Avatar - Ozzman
Ozzman
Jo, to jsou okrajové modely, které musí podporovat stálý odbyt klasiky od Ceedu přes Sportage po Sorenta. Ale mimo téma, Veloster, kdyby někoho nenapadl ten šílený, naprosto nepochopitelný nápad, udělat jiný počet dveří na každé straně, tak to nemuselo být zlé auto, jako 3dv kupé.
Anonym
No mě ten nápad připadá geniální.
Ale mělo to bejd "optional"
Avatar - Ozzman
Ozzman
Geniální? >😁 Asi to neumím docenit, ale zkus vysvětlit ? Jo, souhlas, volitelné, klidně 3dv 5dv a pak Veloster >😁
Anonym
No líbí se mi to. Líbí se mi samozřejmě 3dveř, ale když jsem byl malej , otec měl sporťáky (Fiat 128 atd) a když jsme chtěli s bráchou vylézt, musela napřed i mamka.
Kvůli praktičnosti a že je to neobvyklý.
Na Transporterech atd, máš taky šoupačky jen na jedný straně.
Avatar - Ozzman
Ozzman
O praktičnosti ani nemluvím, to je jasné, že je to proti klasickému 3dv lepší 😄 Takže asi se shodneme a Transporter, to je trochu jiná záležitost, to je auto praktické vlastně z celé koncepce 😄
Avatar - fOE
fOE
Divokost klidne, ale ne hnusnou. 😉
webpaja
Mě se to nelíbí. Hyundai by mohl dělat co chce, u mě to na celé čáře projel svou stále horší a horší reklamní prezentací.

Octavia má proti tomu lehkost a nenucenou eleganci. Focus kombík taky, Leon i přes těžší a neopracovaný zadek nakonec taky. Mégane je proti tomu zcela jiná třída 😉
Avatar - Ozzman
Ozzman
S konkurecí souhlasím i když Leon mi ani tak těžký na zadek nepříjde, to asi spíš Golf kombi za mne, asi záleží hodně i na konfiguraci, barvě, kolech 😄

Mne tento Ceed z prvních fotek evroku Optimu kombi, která se mi celkem líbí, ale asi je dotaženější, no počkejme na real produkčních verzí 😊.
¨
Hyundai no comment, nepoučitelní....
Avatar - Emel
Emel
No dobře, Hyu prostě nemáme rádi, budiž 😄

Za mě - je to trošku ústup z elegance původního Schreyerova návrhu, ale jako průšvih bych to zase neviděl, klidně bych to postavil vedle Leona nebo Astry... nebo i toho Megana, čím víc ho vídám v provozu, tím víc mi přijde ten zadek obtloustlý (na kolech pod 18").

Octavia má ladnou eleganci toliko zezadu 😄
Anonym
Před 20-25ti lety byly auta Kia, Hyundai atd, prostě korejci, akorát k smíchu. Paradoxně nejlepší bylo Musso 😄
Ale dnes je jiná doba. Nikdy si je nekoupím, ale.... minimálně musím uznat, že jsou to konkurenceschopná normální auta, která prostě když si někdo pořídí, budeou mu v mezích těch nároků dobře fungovat a nebude pro smích. Prostě je to legitimní volba z rozumu pro mnoho zíkazníků. A leckterá tradice je na toms tejně, ne-li hůř. Opel třeba.
Avatar - Ozzman
Ozzman
To už je podruhé za poslední týden, co píšeš docela rozumně ! Ty máš horečku? >😁 >😒] Třeba fakt jednou budeš ten Guru >😁
Anonym
>😁 >😁 >😁
Avatar - speedfred
speedfred
>😁 >😁 >😁
Avatar - wakantanka
wakantanka
😄 presne to samé aj mňa napadlo 😄 alebo sa mu len zlepšil sexuálny život >😁 >😁 >😁 to tiež robí s človekom divy >😁
Anonym
Ne tím to není.
To je čím dál horší.
>😁 >😁 >😁
Avatar - speedfred
speedfred
...ale tak zase je lepšie keď pevne visí ako slabo stojí 😄
Avatar - Emel
Emel
Musso? No, proti gustu...

Opel záleží jak v čem, v mnou sledovaných třídách (kompakt, střední) se jim novinky povedly a jsou v obou případech dost značný progres proti minulé generaci.
Nonsens
boli časy, keď kórea predvádzale s dizajnom psie kusy. Už to neplatí. Je úplne v strede mejnstrímu s plusmi aj mínusmi. Na to aby udávala dizajnové alebo technické trendy ešte nedorástla, ale usadila sa pevne po boku európy a japonska.
Avatar - nalimer
nalimer
Mne teda vôbec.
Upravená i30 a paradoxne - konzervatívnejšia.
Niekde v tabuľkách zistili, že majú osloviť generáciu 45+?
Možno to bude znieť hlúpo, ale slogan by mal znieť - kupujte poslednú faceliftovanú generáciu Cee'du kym sa dá.
Avatar - radolaco
radolaco
Za mna je to krok s spat k nesurodemu posplatanemu dizajnu. Sucasny Ceed SW pokladam za jedno z najkrajsich kombi nizsej strednej a strednej triedy. Ak nie uplne najkrasie. Krasny cisty sportovo ladeny dizajn, ktory o 2 levely prekracuje cistotou este aj hatchback. Ale toto... No uvidime nazivo, no nemyslim, ze sa nieco zmeni.
HardyG
Pre mňa prekrásne designové dielo. Veľmi elegantne zabalený agresívnejší design do vydareného celku. Samozrejme to chce viac fotiek na zhodnotenie všetkých línií a určite aj živý pohľad na toto auto. Nebudem klamať, radím sa k fanúšikom Oplu no toto auto by som si kľudne kúpil na miesto konkurenta Astry. Škoda že nebude v 4x4 lebo momentálne je u mňa tento typ pohonu priorita a tak musím hľadať v inej kategórií no pre novú Kiu Ceed jednoznačne palec hore!!! :-!