Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Peugeot 508 poprvé naživo: Je vážně nádherný! Našli jsme nějaká slabá místa?

Francouzská novinka nás na prvních fotografiích doslova uchvátila, tudíž jsme se na první pečlivé prozkoumání hodně těšili. Trochu překvapivě jsme se dočkali už dnes.
Zpět na článek
Avatar - KANKUNEN
5. 3. 2018 17:13
Re: Hezký
Tak krásné auto a nekoupitelné. Ty budíky jsou ergonomický zkrat a navíc to blbě vypadá. Interiér jako z pod lisu, budíky i volant jsou nějak přimáčklé.
Avatar - Emel
5. 3. 2018 17:00
Hezký
Hezké, takhle se mi to líbí, opticky nízké a široké auto, nízká světla... trošičku mi to připomíná Optimu zepředu. A ten lift zadek je taky fajn...

Ještě že to má i-Cock-pit, jinak mě mohlo začít hlodat podezření, jestli jsem neměl s výběrem nového auta ještě pár měsíců počkat :-)
Avatar - twistedTSD
5. 3. 2018 17:09
Re: Hezký
V dnešní době, kdy se nám týden co týden představuje nová neforemná hrouda plechu na chůdách, je 508 opravdu zjevení. Tohle je prosím atraktivní design.
5. 3. 2018 17:22
Re: Hezký
Proboha víš, co je to Peugeot i-Cocpit? Ty si myslíš, že displej, že jo...
Avatar - AntonioKekelli
5. 3. 2018 19:22
Re: Exteriér/Interiér
Tak, snad jsem to měl napsat přesněji, co se mi zejména nelíbí, je vzhled přístrojové desky. A zcela na rovinu říkám že ani sedačky nepobraly příliš krásy..
5. 3. 2018 18:18
Re: rozhodnuté
Myslíš 1.6THP s automatem? Jestli ano, tak spotřeba 5.4l je utopie, 7l z říše snů, realita je 8l okresky, 9-10l město a dálnice ;-)

Jinak podle fotek je exteriér za 1. - v té modré obzvlášť. Interiér opět samá cingrlátka a tuze široký střední panel až k loketce, to asi pohodlné moc nebude, ale chce to vyzkoušet. Vnitřek nic moc ;-\
Avatar - Hittman
5. 3. 2018 21:03
Re: Exteriér/Interiér
Tak u řidiče nevím, zda člověk bude sedět nízko a nevidět přes budíky a nebo výš a volat ho bude tlačit v rozkroku (má výška 2m). Exteriér brzo soudit, jsem zvědav na ten zadek, z foto mi nesedl...
Avatar - wakantanka
5. 3. 2018 17:50
Re: Hezký
Ten celny pohlad u bieleho kusu mi pripada trochu ako Alfa 159 v novom sate. Parada. Konecne nadherny Peugeot.
Avatar - AntonioKekelli
5. 3. 2018 16:59
Exteriér/Interiér
Ten interiér vypadá hrozně, ale exteriéru tohoto vozu to sluší, to se musí nechat. :-)
Avatar - speedfred
5. 3. 2018 17:21
Re: Střešní
ja v rodiných autách kupujem iba so strešnými oknami. Skrátka mám to rád a deti tak isto.
U predajcu budeš mať auto aj bez "strešáku" tak tam môžeš testovať priestor.
5. 3. 2018 21:04
pan z ministerstva pro mistni rozvoj
Volant ma 30cm a stredovy tunel 50? A kdyz uz bylo hotovo, tak z ministerstva prisel stejny pan jako u Renaultu, co delal ty hokejky a fixou tam udelal to priserne denni sviceni ktere vypada jako odraz halogenove trubice na leskle fotografii nebo tabletu. Jinak jako celek dobry, jenom toho pana tam uz priste nepoustet.
Avatar - Hittman
5. 3. 2018 21:05
Re: Hezký
Ne, je to slátanina všeho dohromady, ve výsledku na dvě věci. Nízko volant, ve výhledu na budíky, které jsou vysoko, dále ovládání všeho přes proklikávání se až pomalu na základy OS.. ;-\
Avatar - Dolby
5. 3. 2018 17:16
zastaralý design
Mně se nelíbí ani z venku ani zevnitř
Avatar - Blue Sun
5. 3. 2018 17:13
Střešní
okna bych snad i zakázal... A nebo by měli na salóny vozit i auta bez nich, aby reálný kupec viděl skutečné prostorové možnosti.
Jinak... dávám jedenáct bodů z deseti.
Avatar - Hittman
5. 3. 2018 21:08
Rozdíl
ve dvou verzích 2.0 HDI je pouze 10kW a nic víc? Krouťák stejný, spotřeba téměř také, zrychlení.. tak proč?
Avatar - Ada je zase tady
5. 3. 2018 23:12
Vedle těch ostatních zrůd je to pěkný
Takový docela normální pěkný auto. Třeba jako 15 let starý Passat. Má to světlomety vpředu (ne u zrcátek, či na střeše), má je horizontálně uspořádané, prostě žádná ostuda. Ovšem to, co ti 4% estéti natropili uvnitř, to všechno převáží. Je to naprostá hrůza a důvod, proč si to normální člověk, který má alespoň trochu vkusu, nikdy nekoupí. A vysvětlí mi někdo, proč to u silnějších motorů nemá manuální převodovku? Aha, už vím... Evropské ***stvo, které je schopno si to i přes otřesný interiér koupit, se nikdy nenaučilo řadit... :no:
5. 3. 2018 19:33
Re: Čo je na tom nádherné?
Tak pořád to vypadá lépe než hokejky na Meganu a Talismanu ;-)
Avatar - chalan66
5. 3. 2018 22:39
nie :-(
Pekný ako pekný ! Mne príde na Peugeot až moc strohý a predná maska so svetlami mi nereže. Najhoršie ale je na tom palubovka ! Pripomína mi to Peugeot 405. Vrcholne nevkusne členitá. No nepraktická a udržiavať na tom čistotu, to aby si si kúpil kamion vlhčených utierok na prach . Za mňa premrhaná šanca. :no:
Avatar - KANKUNEN
5. 3. 2018 20:00
Re: Hezký
Moje vina to není, pouze neměním názor. Je jen otázka času kdy dojde ke změně.
Avatar - twistedTSD
5. 3. 2018 18:13
Re: Hezký
Přesně, 508 mi trochu připadá jako následník 159.
Avatar - Bubáq
5. 3. 2018 17:26
Re: Hezký
Já si do sedadla u i-kokpitu sedl, a zjistil jsem, že to docela ujde. Žádná ergonomická katastrofa se nekonala. PSA jen ukazuje, že HUD je nadbytečný a potenciálně poruchový bazmek za hromadu peněz.
U P 508 oceňuji skvěle kolmou pozici volantu, tak to má správně být. Naproti tomu ten tvar věnce volantu je strašná pí..vina, ale třeba to tak moc vadit nebude.
5. 3. 2018 18:32
Re: Hezký
Vymysli si uz konecne nieco ine, stale len papagajujes rovnake sracky.
5. 3. 2018 19:16
Čo je na tom nádherné?
Ten predok je dokonale hnusný. Dizajnér asi predtým robil kosačky na trávu. [odkaz] Lišta nad prednou maskou a svetlometmi vôbc nesedí na styku s prednými blatníkmi, ten detail je ohyzdný, ako na čínskom aute. A čo tie zvislé denne LED-svetlá? Sú akoby dolepené z iného auta, úplne pochovali akú-takú harmóniu prednej časti.
O interiéri ani nehovorím. Dokonalá ukážka zúfalstva a nevkusu, snaha zaujať za každú cenu. Kam sa podela francúzska elegancia a zmysel pre krásu?
5. 3. 2018 19:20
Barvy
Modrá se hodně leskne, až to ruší tvary. Naopak bílá vypadá na některých fotkách jako matná.
5. 3. 2018 20:39
Re: Čo je na tom nádherné?
To by som takto vopred netvrdil. Z dizajnu Renaultov tiež nie som nejak happy, ale postupne som si zvykol, pretože tie "hokejky" sú zakomponované ešte pomerne s citom a nekričí to jak svetielko z lacného kolotoča ako tu. Uvidíme naživo, ale počítam, že to oveľa lepšie nebude. Bodaj by som sa mýlil, radšej vidím na cestách pekné autá ako tie druhé, žiaľ, tých pekných si na cestách fakt veľa neužijeme, je to vymierajúci druh.
6. 3. 2018 08:54
Proč to nemá motor?
Auto na úrovni vyšší střední a má to jako vrcholnou motorizaci půlmotor 1.6ku? Papírový maximální výkon (170 kW) sice vypadá na první pohled slušně, ale údaj o zrychlení dobře ukazuje, jak to bude líný. :no:
5. 3. 2018 19:24
Re: Čo je na tom nádherné?
Souhlasím s denními svislými světly, to je totální úlet.
Avatar - Blue Sun
6. 3. 2018 07:17
Re: Vedle těch ostatních zrůd je to pěkný
A vkus, samozřejmě, stanovují pralidi jako ty, že?
Jen tak na okraj, vysvětli mi, jak je možné, že Škoda má u Superba u nejsilnějších motorů taky jen automat? Nebo nová A6, ta už má jen automaty. I jejich řidiči jsou "***stvo", jak píšeš? No, nemyslím si, že bys to dokázal řidičům prémiovek říci do očí.
Avatar - nalimer
5. 3. 2018 17:02
rozhodnuté
Pred sviatkami mením 508SW za klasické 508, najskôr Allure s 1,6 automat s 130kW (mne to postačuje). Zaskočuje ma skôr pohodlie na zadných sedadlách.
Akurát sa usmievam nad tými "kombikovanými spotrebami" - 5,4l. Tak 7,0 je reál...
(jediné, čo môže ohroziť nákup je cenovka. kde pri síce sesterskej Insígnií viem mať rozhodne lepšie cenové zvýhodnenie).
Avatar - Blue Sun
5. 3. 2018 17:22
Re: zastaralý design
Vítám návštěvníka z roku 2040 v minulosti...
Avatar - iudex
6. 3. 2018 11:36
Re: Proč to nemá motor?
No je to na chlp rovnako dynamické ako Insignia s papierovo oveľa silnejším dvojlitrom, takže o lenivosti by som nehovoril:
Insignia (191 kW, 400 Nm): 250 km/h, 7,3s
508 (169 kW, 300 Nm): 250 km/h, 7,3s
Druhá vec je, kde urobili súdruhovia s Russelsheimu chybu, keď dvojliter ide tak, ako 1,6ka.
6. 3. 2018 08:42
obrácenej otáčkoměr
Ten obrácenej otáčkoměr u Peugeotů je děs. To bych asi nedal.
Avatar - WinDiesel
5. 3. 2018 17:12
Re: rozhodnuté
Tak nevím, toto je nový model.
Ten by měl mít snad uváděnou spotřebu dle WLTP. Tedy realističtější.
Ale souhlasím s tebou, vypadá to ne NEDC. "Nový" evropský měřící cyklus - rozuměj beznadějně ZASTARALÝ. Ale chtělo by si to ověřit.
5. 3. 2018 20:23
A kufr?
Zapomněli jste uvést veeeeeledůlezitý údaj; má větší nebo menší kufr jak vochcávka, he?
Avatar - Bubáq
5. 3. 2018 17:21
Re: Exteriér/Interiér
A z čeho jste to poznal? Z fotografií přiložených k článku? Pak máte nadpřirozené schopnosti... Pokud je autorem fotografií pan Kolman, pak musím konstatovat, že má výjimečný talent na záběry, které nic neříkají.
Snad jen z toho záběru naprosto stupidní trestné lavice, která má pravděpodobně být sedadly ve druhé řadě automobilu, lze zodpovědně usoudit, že něco takového nepatří do auta připraveného pro trh roku 2018. To jen na vysvětlenou, proč na tímto P 508 nehýkám nadšením...
Avatar - woody-alien
6. 3. 2018 08:07
Re: Hezký
Jo to bude. Jen aby se jim do toho nezamíchal Eclipse Cross. To by bylo po souboji a klasická střední třída by zase utřela hubu. >:D
Avatar - Blue Sun
5. 3. 2018 18:11
Re: rozhodnuté
Od září by pro nově homologovaná auta mělo platit jen WLTP, nebo by ho minimálně měli uvádět prioritně. Když se podíváš na stávající generaci 508, ta má uvedeno 4,2 litru u obou verzí 2.0 HDi (automat i manuál). Vzhledem ke zmenšení, odlehčení a aerodynamicky příznivějšímu tvaru ten nárůst odpovídá spíš nové metodice. Tak velký nárůst, který si od ní původně mnozí slibovali, totiž nepřináší.
Avatar - nalimer
5. 3. 2018 17:03
Re: Hezký
Práve i-cocpit mi do strednej triedy moc nepasuje. Mám rád klasiku - budíky. Pri SUV či coupe mi to vôbec nevadí. Ale to je len vec zvyku.
6. 3. 2018 15:28
Re: Proč to nemá motor?
Tak jestli se 508ka bude chtít porovnávat s (novou) trojkou, která vyjde letos, tak se obávám, že to bude ještě o to větší rozdíl (trojka proti pětce bude lehčí, takže se stejnou motorizací jako pětka bude dynamicky ještě lepší).
Avatar - Blue Sun
6. 3. 2018 13:37
Re: Rozdíl
Už jsem psal dřív: podle mě jeden motor, akorát naladěný podle daňových podmínek různých zemí.
Avatar - iudex
6. 3. 2018 12:52
Re: Hezký
Jj, rakva poberie mnohé, od lyží až po... woodyho (pamätáme). ;-)
6. 3. 2018 12:49
Re: Proč to nemá motor?
Tiež je 530i o triedu hore... 508 je stále stredná trieda, akýkoľvek dojem prémiovosti môže vzbudzovať.
Avatar - woody-alien
6. 3. 2018 11:54
Re: Hezký
To by se ale museli trochu snažit. Protože konkrétně ta opelácká 1.6T mi přišla docela mdlá. A to myslím ve srovnání s konkurencí ve stejné třídě - tedy 1.6 THP v 308 GT a 1.6 TCe v Meganu GT.
Avatar - Emel
6. 3. 2018 11:42
Re: Hezký
Spíš jsem si říkal, jestli by to Opel nemohl trošku poladit, někam k 200k třeba... jako mají tu 1.6.
Avatar - woody-alien
6. 3. 2018 11:37
Re: Hezký
A těch 50 Nm navíc se taky hodí. Určitě je to jak psal Emel, i s tou 1.5T se dá žít, ona je taky o 200 kg lehčí než ten jeho dostavník...ale měl jsem z ní intenzivní pocit, že bych se zase musel s něčím smiřovat. A to se mi moc nechce.
Avatar - Emel
6. 3. 2018 11:32
Re: Hezký
Čísla jsou ošidná. Peugeot sice od roku 2013 roste, ale na druhou stranu je za 2016 i 2017 poprvé pod 6% tržního podílu v Evropě - od roku 1990 (starší data nemám, pravděpodobně ještě mnohem déle).

Ale jasně, třeba úspěch 3008 znamená, že se najde dost kupců, kterým iC minimálně zásadně nevadí.
Avatar - woody-alien
6. 3. 2018 11:32
Re: Hezký
Hele, dáš rakev a frčíš na hory. Když to jde s legendární Fabií 1.0 MPI.... ;-) >:-[]
Avatar - iudex
6. 3. 2018 10:59
Re: Hezký
Výkon ani nie ;-) , ale liftback mi bude dosť chýbať, opäť som sa o tom presvedčil na lyžovačke.
Avatar - iudex
6. 3. 2018 10:56
Re: Hezký
Jasne, je to o výkone, každopádne 1,5T 121 kW a 1,6T 169 kW je značný rozdiel.
6. 3. 2018 10:04
Re: Hezký
Ad1. Nepcham to do kazdej diskusie o pezote a nepotrebujem neustale niekoho presviedcat o tom, ze je to lepsie. Rovnako to nerobim v opacnom garde pod kazdy iny clanok o lubovolnom aute.
Ad2. Nepotrebujem si nic vymyslat i-cockpit s volantom je presne pochopenie celej ergonomickej filozofie, kedy clovek ma aj prehlad aj sa to dobre ovlada. Co len vravim ako realny pouzivatel, nie kecy od stola spoza monitora.
Ale to sa tu a v podobych diskusiach nenosi, lebo realny pouzivatel mat jednoducho pravdu nemoze a uz vobec aby mu to aj dokonca vyhovovalo, to by sa vyznamne narusilo videnie sveta u niektorych jedincov - vid kankunen a jeho silna potreba tuto temu vzdy komentovat a presviedcat vsetkych dookola ako je to na*** - v priamom rozpore s rastucim predajom u PSA.
Avatar - Emel
6. 3. 2018 10:03
Re: Hezký
To je spíš o výkonu než o objemu, ne? Jestli tam je 1.5 nebo 1.6 už je jedno.
Avatar - woody-alien
6. 3. 2018 09:24
Re: Hezký
Tebe to trápit určitě nemusí. ;-) :yes:
Avatar - iudex
6. 3. 2018 08:46
Re: Hezký
Veru, 1,6T v Insignii, to by bola značka ideál. Ale tiež tomu neverím.
Avatar - woody-alien
6. 3. 2018 08:27
Re: Hezký
Jj, Peugeot nám to tím vnitřkem usnadňuje. ;-) Jinak ovšem povedené. S tím Jelikožem vepředu (pro neznalé Emanuel Frynta/Petr Skoumal) si zase malinko zapřeháněli, ale celkově :yes:

Když už cpe Peugeot do Opelů svá "sofistikovaná řešení poplatná době a trhu" >:-[] , docela mě zaujala představa 1.6T 169kW v Insi. Ale toho zřejmě bohdá nebude.
Avatar - Jenik3
6. 3. 2018 07:52
Re: rozhodnuté
Benzínové verze jsou vybaveny 8st.automatem. To by mohlo vycházet na papíře. Ten motor se při rovnoměrné jízdě bude točit málo.
Avatar - Jenik3
6. 3. 2018 07:19
Re: Rozdíl
Někteří jedinci posuzují auto podle poctu koni. Cokoliv nad 150hp vypadá poutavě.
Avatar - Delfin2
6. 3. 2018 02:39
Mulhouse
Pred pár hodinami som ho videl naživo, vyzera velmi dobre.
5. 3. 2018 23:04
Re: Hezký
No a přesně to tím není.... Máš to popletené.
Avatar - 3_diamanty
5. 3. 2018 22:36
Re: Hezký
s optimou to bude pekny suboj ;-) :yes:
6. 3. 2018 09:10
Re: zastaralý design
asi suhlas...a ta clenita doska bude riadne skripat...cca po 2-3 rokoch urcite....
Avatar - woody-alien
6. 3. 2018 08:03
Re: Hezký
A ty už jsi vymyslel něco jiného než "vysokonávykový" volant ? ;-)
6. 3. 2018 12:37
Re: Proč to nemá motor?
Ale třeba 530i má při 185kW zrychlení z 0-100 za 6 sekund, a to je větší auto. Kde je nějaký šestiválec nebo osmiválec?
Avatar - Blue Sun
5. 3. 2018 21:34
Re: Hezký
Doufám, že u Peugeotu stejně jako u tebe - nikdy.