Ekonomika
1) má nejhustší servisní síť po celé evropě
2) nejlepší poměr cena / kvalita + životnost
3) všechny její motory patří do špičky
4) chápu, že některým lidem vadí, že ta auta nevzbuzují emoce a necítí v nich adrenalin, na druhou stranu je třeba si uvědomit, že adrenalin do silničního provozu nepatří - ten patří na okruh, navíc i honda už několi let zpátky přešla od agresivních agregátu ke komplexnějším, protože ji k tomu donutil trh a prodej.
2) nejlepší poměr cena / kvalita + životnost
3) všechny její motory patří do špičky
4) chápu, že některým lidem vadí, že ta auta nevzbuzují emoce a necítí v nich adrenalin, na druhou stranu je třeba si uvědomit, že adrenalin do silničního provozu nepatří - ten patří na okruh, navíc i honda už několi let zpátky přešla od agresivních agregátu ke komplexnějším, protože ji k tomu donutil trh a prodej.
2/ Kvalitu nového Aurisu dokazuje statistika odtáhnutých aut díky poruše v Německu, kde je situace oproti starší generaci (Corolle) asi 3x horší. Takže o nějáké super spolehlivosti se u Toyoty u nových modelů příliš mluvit nedá a spadá do průměru nikoliv do špičky.
3/ Jaké motory??? Nenapadá mě jediný motor, o kterém by se dalo mluvit jako o špičkovém. Ano, některé motory patří spíše k dobrým agregátům, ale né špičkovým. Vždy se dají najít lepší agregáty od konkurence.
4/ Současné Evropské prodeje Toyoty svědčí o tom, že se nový design a ustupující kvalita příliš neosvědčili a Auris je toho nejlepším příkladem. Nenabízí nic špičkového. Ani techniku, ani design a už ani né kvalitu, která by převyšovala konkurenci a zákazníci to oceňují celkově se snižujícími nákupy nových Toyot.