Ekonomika
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeToyota snížila odhad růstu prodeje pro rok 2008. Přesto zůstává jedničkou
4 komentáře
Samuel
0
Toyota v EU mit velky uspech nemuze, protoze nic poradneho nenabizi. Kdyz asiata tak tu mam Hondu Accord, nebo Mazda6, Avensis nebo Auris mic lidi nenadchne
1) má nejhustší servisní síť po celé evropě
2) nejlepší poměr cena / kvalita + životnost
3) všechny její motory patří do špičky
4) chápu, že některým lidem vadí, že ta auta nevzbuzují emoce a necítí v nich adrenalin, na druhou stranu je třeba si uvědomit, že adrenalin do silničního provozu nepatří - ten patří na okruh, navíc i honda už několi let zpátky přešla od agresivních agregátu ke komplexnějším, protože ji k tomu donutil trh a prodej.
2) nejlepší poměr cena / kvalita + životnost
3) všechny její motory patří do špičky
4) chápu, že některým lidem vadí, že ta auta nevzbuzují emoce a necítí v nich adrenalin, na druhou stranu je třeba si uvědomit, že adrenalin do silničního provozu nepatří - ten patří na okruh, navíc i honda už několi let zpátky přešla od agresivních agregátu ke komplexnějším, protože ji k tomu donutil trh a prodej.
1/ Dost pochybuju o nejhustší síti po celé evropě v porovnání např. s koncenrnovými značkami. Nevím přesná čísla ale asi jsem si té nejhustší sítě nejak nevšiml... 😄 Samozřejmě, že ČR není celá Evropa, ale zde je situace celkem tragická a např. východní čechy doteď neměli servis na potřebné úrovni, takže nezbývalo než vůz dopravit např. do Prahy (v případě vážnějších problémů.
2/ Kvalitu nového Aurisu dokazuje statistika odtáhnutých aut díky poruše v Německu, kde je situace oproti starší generaci (Corolle) asi 3x horší. Takže o nějáké super spolehlivosti se u Toyoty u nových modelů příliš mluvit nedá a spadá do průměru nikoliv do špičky.
3/ Jaké motory??? Nenapadá mě jediný motor, o kterém by se dalo mluvit jako o špičkovém. Ano, některé motory patří spíše k dobrým agregátům, ale né špičkovým. Vždy se dají najít lepší agregáty od konkurence.
4/ Současné Evropské prodeje Toyoty svědčí o tom, že se nový design a ustupující kvalita příliš neosvědčili a Auris je toho nejlepším příkladem. Nenabízí nic špičkového. Ani techniku, ani design a už ani né kvalitu, která by převyšovala konkurenci a zákazníci to oceňují celkově se snižujícími nákupy nových Toyot.
2/ Kvalitu nového Aurisu dokazuje statistika odtáhnutých aut díky poruše v Německu, kde je situace oproti starší generaci (Corolle) asi 3x horší. Takže o nějáké super spolehlivosti se u Toyoty u nových modelů příliš mluvit nedá a spadá do průměru nikoliv do špičky.
3/ Jaké motory??? Nenapadá mě jediný motor, o kterém by se dalo mluvit jako o špičkovém. Ano, některé motory patří spíše k dobrým agregátům, ale né špičkovým. Vždy se dají najít lepší agregáty od konkurence.
4/ Současné Evropské prodeje Toyoty svědčí o tom, že se nový design a ustupující kvalita příliš neosvědčili a Auris je toho nejlepším příkladem. Nenabízí nic špičkového. Ani techniku, ani design a už ani né kvalitu, která by převyšovala konkurenci a zákazníci to oceňují celkově se snižujícími nákupy nových Toyot.