Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Ženava 2018

Autosalon Ženeva 2018

Starší ročníky

Autosalon Paříž

Autosalon Frankfurt

Další autosalony

Informace

Rok 2018 je již 88. ročníkem ženevské výstavy. Vstupenky jsou k dispozici přímo na výstavišti Palexpo nebo na webových stránkách autosalonu. Akce se koná mezi 6. a 18. březnem 2018, první dva dny jsou určeny pro odbornou veřejnost, pro běžné návštěvníky je otevřeno od čtvrtka 8. března. Výstaviště je otevřeno od pondělí do pátku mezi desátou ranní a osmou večerní hodinou, o víkendu pak od devíti do sedmi. Vstupné pro dospělé činí 16 franků (350 Kč), po čtvrté odpolední stojí vstupenka polovinu.

Termín

Kdy: od 8. - 18. 3. 2018

Kde: Ženeva, Švýcarsko, výstaviště Palexpo, Route François-Peyrot 30, 1218 Le Grand-Saconnex, z Prahy 950 km, z Brna 1.160 km.

VSTUPENKY

Zpět na článek

Nafta ještě není mrtvá. Mercedes-Benz bude mít dieselové plug-in hybridy

15 komentářů

Horst Fuchs
Technicky to všecho vypadá krásně. Mít k dispozici nějakých 50 km jen na elektro a pak na dlouhé cesty klasický silný motor o výkonu nějakých 143 kW nebo kolik bude v této variantě mít, samozřejmě ale s výhodami rekuperace. Co si přát více, dalo by se zvolat. Jenže, a to je ta klasická otázka, jaká bude ekonomická rozvaha takového auta? Bude mít smysl i jinde než v Norsku?
O kombinaci diesel a hybrid už bylo napsáno mnoho, snad to bude mít Mercedes vymyšlené dobře. Nafťákům totiž start-stop režim opravdu nesvědčí, potřebují se pěkně prohřát.
IPace
kdys je to v Mercedesu bavi, tak at si hrajou, at se ale za 10-15 let nedivej, ze jejich auta nebudou mit do nekterych mest moznost vjizdet i presto ze to budou plug-in hybridy, nektera mesta totiz vazuji zakaz ciste toho kde je vznetova motorizace, a je jedno jistli s hybridem nebo s plug-in hybridem

da se rict ze Daimler totalne prohral ono pomyslne viteztvi kdys prodal akcie Tesly (jen tak do placu kdys prodal Arabum prvnich 40% co meli v drzeni (9% Tesly) tak ke dnesnimu dni se cena akcii Tesly zvedla 17x, kdys pak prodali zbylej podil tak kdnesnimu dni stouply ty akcie o dalsich 54😖 , jejich pocin ktery pro ne Tesla udelal v podobe elektrickeho Mercedesu B pohrbili tim, ze tomu autu nakonec nedali rychlonabijeni (puvodni koncept pocital dokonce s moznosti nabijeni na Superchargerech) a dnes ty drobne co za ty akcie ziskali (asi $800 milionu, ano znasobili svoji investici asi 16x) cpou do vyvoje hybridnich dieselu ktere to maji v horizontu rekneme 10-15 let nahnute :yes😒br />
PS> jedinej kdo je mrtvej je seriozni auto-novinar na auto.cz, protoze tu proste zadnej takovej seriaoni novinar nezustal :-!
_MT_
Po pravdě, kdyby to zvládli úspěšně prodávat 10 let, tak je to skvělý výsledek. Motory se předělávají každou chvíli. U nového návrhu se určitě počítá s delší životností, tedy s několika modernizacemi, ale bez úprav vydrží možná tři roky. A modernizace motorů jsou miliardová záležitost.

Na tomhle zase není tolik co k vývoji. Pokud jsou trochu kompetentní, je to jen modulární skládačka. Tak trochu co dům dal. Stejný systém můžou mít k zážehovým motorům. A deset let nejspíš ve výrobě ani nevydrží, nahradí ho něco novějšího.
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
A to teď kvůli pár levičáckým elitám na magistrátech, které možná někdy za 10 let zakážou nebo nezakážou plug-in diesel, přestaneme vyrábět diesely?
Avatar - CHerokee
CHerokee
Mnoho do toho investovali, mají kvalitní diesely, tak se není co divit. Třeba za pár let už nebudou u kormila zelenorudé ekofašistické mozky a bude zase klid pro rozvoj evropského automobilového průmyslu bez hysterie.
Avatar - fOE
fOE
Auto co bude ve meste schopno jezdit ciste na elektriku a za mestem, kde to spis nevadi, klidne smradit na dalnici 160kmph za 7L? To nejlepsi z obou svetu. Ted k tomu pod kapotu dat vic nez jen 4 valec a sup s tim do prodeje.
Konecne i u Mercedesu zacinaji uvazovat progresivne, jak to uz leta delaji u Lexusu. :yes:
IPace
u Lexusu paruji hybridy s atmosferickym benzinem 4 a 6 valcu
ryccardo
Za mě je to supr nápad, ale obávám se aby těmhle svým provozem ekologicky šetrným vozům zelený debílci nezakázali vjezd do měst. To by byl docela gól >😁 >😁 >😁
IPace
zakazou, protoze nikde neni napsano ze to auto musi jezdit v tom meste jen na elektrinu, predpoklad u takoveho auta je, ze si ho proste koupi nekdo kdo ho nikdy nenabije z externiho zdroje a v tom meste bude dal jezdit jen jako s hybridnim dieselem, nic ho totiz nenuti to na tu nabijecnu napojit a vyuzivat tedy toho "cistsiho" pohonu 😉 plug-in hybrid funguje jen v rukou nekoho kdo ma ochotu to proste na tu nabijecku zapojit, a ze u plug-inu je to docela casta cinnost

je to obdobne jako kdys si do Londyna tamni elity koupili Range Rover SDV6 Hybrid, tedy auto ktere v hybridnim rezimu funguje relativne stejne jako ciste naftova verze, ale u te hybridni maj nizsi poplatky v Londyne >😁 aneb demagogie na svem vrcholu :yes:
kesumb
Moc té kombinaci nerozumím. Protože už stávající 4 válcové diesely v C a E jezdily skoro zadarmo, zajímalo by mě, jaká bude úspora. Protože jestli to bude v celkových nákladech jezdit za 4 nebo 6l dle mého nikoho fakt nezajímá. A za to daň v podobně několika set kg balastu a cena k tomu.
Spíš si myslím, že PHEV má smysl tak jak to nastavili u Panamery. Protože u krajních variant (V8 PHEV) bude úspora velká a k tomu špičková dynamika. Navíc auto v téhle ceně snese příplatek za PHEV.
Ale co vím tak MB bude mít i V8 s PHEV. Akorát nevím jak v další generaci dopadne 500e/550e (V6 PHEV).
Každopádně za tuhle kombinaci palce dolu, nevidím jediný důvod kupovat dieselový PHEV.
kyklop
Pokiaľ by rozdiel v spotrebe nikoho nezaujímal, tak by neexistovala ani samotná nafta v osobákoch 😉
_MT_
Zajímavé to může být třeba tam, kde to bude daňově/ poplatkově výhodné. Nebo až třeba někoho napadne, že s obyčejným spalovacím motorem do města nesmíš; minimálně plug-in hybrid, když už ne plný elektromobil. Také tě to může ochránit před zpřísňujícími se požadavky pro nízkoemisní zóny. Sice nemají kontrolu nad tím, jestli skutečně budeš jezdit na elektřinu, ale vůbec by mě to nepřekvapilo.
IPace
no prave tohle se stalo v Londyne, a jiz bylo avizovane ze se to zmeni a casem jim to zatrhnou a cokoliv kde bude diesel bude mit utrum, tedy i plug-in hybrid s dieselem

ukazalo se to na hynridnim Range roveru, ktery je hybridem jen na papire a realna uspora emisi je nula nula prd, pritom v Londyne se z toho stalo desne oblibene auto kvuli vyhodnejsim poplatkum za vjezd
_MT_
Range však plug-in nebyl. S tím přišli myslím až loni (koncem roku).
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Do útoku přechází skupina NOx. Bohužel elektroauta zatím bez dotací konkurenceschopná nejsou a deset let nebudou, protože momentálně není technologie, která by udělala v bateriích převrat.